کلاس آنلاین زبان انگلیسی با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان انگلیسی

قبولی در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی با بهترین نمره به کمک معلم خصوصی زبان

۵
(۶)

اگر قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری را داشته باشید، باید بدانید که شرکت در یکی از آزمون های بین‌المللی زبان انگلیسی برای شما ضروری است. قبولی در آزمون های بین  المللی زبان انگلیسی با بهترین نمره یکی از مواردی است که به شما کمک می‌کند تا رزومه‌ بهتری برای خود بسازید. اما چطور به بهترین نمره دست پیدا کنیم؟

 

در ادامه می‌خوانید:

 

راه‌های بسیاری برای رسیدن به بهترین نمره‌ی آزمون زبان انگلیسی وجود دارد. یکی از مفیدترین راهکارها، شرکت در یک کلاس خصوصی است. در ادامه درباره‌ی راهکارهای مختلف از جمله کمک گرفتن از یک معلم خصوصی زبان انگلیسی صحبت می‌کنیم.

 

۱۱ قدم طلایی و مهم برای قبولی در آزمون‌ های بین‌ المللی زبان انگلیسی با بهترین نمره

 

۱.شناخت ساختار تمامی آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی و انتخاب از بین آن‌ها

آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی معیاری استاندارد برای شناخت سطح موفقیت افراد مختلف در یادگیری یک زبان خارجی هستند. امروزه معروف‌ترین آزمون‌های بین‌المللی زبان که مدارک آن‌ها از اعتبار زیادی دارند عبارتند از: آیلتس (IELTS)، تافل (TOEFL)، PTE، GRE، دولینگو و… .

پیش از ثبت‌ نام در یکی از این آزمون‌ها بهتر است از لیست آزمون‌های قابل قبول و معتبر دانشگاه یا کمپانی مد نظرتان، اطمینان حاصل کنید. لازم به ذکر است که آزمون‌های آیلتس و تافل قابلیت تبدیل نمره به یکدیگر را دارند.

بیشتر بدانید: حداقل نمره زبان انگلیسی برای مهاجرت چقدر است؟

قبولی در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی

 

زمانی که آزمون مورد نظر خود را انتخاب کردید، قدم بعدی شناخت ساختار آزمون است. دانستن این مسئله که در جلسه آزمون باید به چند سوال، با چه ترتیبی و در چه مدت زمانی پاسخ دهید، به شما کمک می‌کند که به بهترین نحو برای پاسخگویی به سوالات برنامه‌ریزی کنید.

همچنین با شناخت ساختار و بخش‌های مختلف آزمون (لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ) یاد می‌گیرید که برای هر بخش چه بایدها و نبایدهایی را بهتر است رعایت کنید و چه زمانی برای هر بخش بگذارید.

مقالات مرتبط:

 

۲. مباحث و موضوعات پرتکرار آزمون مورد نظرتان را یاد بگیرید.

موضوعاتی که در آزمون‌های زبان انگلیسی بین‌المللی در بخش‌های مختلف اعم از رایتینگ و اسپیکینگ مطرح می‌شوند، موضوعاتی به‌روز و اغلب علمی هستند. در برخی از کتاب‌ها و همچنین نمونه سوالات آزمون‌های پیشین می‌توانید با آن مباحث و موضوعات آشنا شوید.

آشنایی با منابع به روز برای قبول شدن در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی

 

اما به‌روز بودن موضوع یعنی چه؟
در حقیقت موضوعات علمی که در دنیای امروز مطالعات زیادی روی آن‌ها انجام می‌شوند، مد نظر است. برای مثال اینکه چرا امروزه اغلب کودکان اضافه وزن دارند و یا اینکه در مقابله با آلودگی هوا که به مساله‌ای جهانی تبدیل شده است، چه کار کنیم.

برای اینکه درباره‌ی این مسائل روز ایده‌ای برای نوشتن یا صحبت کردن داشته باشید بهتر است از قبل برای آن آماده باشید. می‌توانید به کمک پادکست‌های مختلف اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید و از مطالعه‌ی اخبار روز دنیا نیز غافل نشوید.

مقالات مرتبط:

 

۳. از تمامی منابع موجود برای یادگیری استفاده کنید.

همانطور که می‌دانید این روزها منابع زیادی برای یادگیری هر چیزی وجود دارد. کافی است درباره‌ی مهارتی که قصد تقویت آن را دارید، در سایت‌های مختلف کمی جست و جو و وب‌گردی کنید.
برای مثال با جست و جوی عبارت «بهترین منابع آمادگی آیلتس برای نمره‌ی ۵ به بالا کدامند؟» می‌توانید با تعداد زیادی منبع برای تقویت مهارت‌های مختلف خود در آزمون آیلتس آشنا شوید.

منابع تقویت زبان انگلیسی برای پذیرفته شدن در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی با بهترین نمره

 

بنابراین فکر نکنید که کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی تنها منابع یادگیری هستند. از پادکست‌ها، اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی، وب‌سایت‌های مختلف آموزش زبان انگلیسی، کانال‌های یوتیوبی، مستندهای آموزشی و انگیزشی و حتی آهنگ‌های انگلیسی، فیلم‌های زبان انگلیسی و سریال‌های انگلیسی مختلف نیز می‌توانید برای یادگیری و تقویت مهازت‌های خود استفاده کنید.

برای دسترسی به کامل‌ترین و به‌روزترین لیست از منابع برای یاد گرفتن زبان انگلیسی و آمادگی برای آزمون‌های بین المللی مختلف، می‌توانید به مقاله «جدیدترین و بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی (راهنمای جامع)» سر بزنید.

 

۴. یادگیری لغات و گرامر را فراموش نکنید.

واژگان و دستور زبان انگلیسی دو بخش جدا نشدنی از هر آزمون زبانی هستند. اگرچه مستقیماً درباره‌ی آن‌ها از شما سوال نمی‌شود، اما دانش بالا در این دو زمینه به شما کمک می‌کند که به هر سوالی راحت‌تر پاسخ دهید.

امروزه کتاب‌هایی برای ارتقای دایره لغات داوطلبان آزمون‌های مختلف نوشته و ارائه می‌شوند که به شما کمک می‌کنند واژگان پرتکرار آزمون مورد نظرتان را به سادگی یاد بگیرید و دایره لغاتتان را گسترده‌تر کنید.

مقالات مرتبط:

قبولی با بهترین نمره در آزمون تافل و آیلتس

 

۵. نمونه سوالات آزمون‌های پیشین بهترین راه برای آشنایی کامل با سوالات آزمون مورد نظرتان است.

حل نمونه سوالات آزمون‌های پیشین زبان چند مزیت مهم برای شما دارد:

  • اول اینکه با سطح سوالات واقعی آزمون و ساختار کلی آن آشنا می‌شوید.
  • دومین مزیت آن در این است که با پاسخگویی به آن سوالات با سطح واقعی زبانتان آشنا خواهید شد و نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی خواهید کرد. این امر در روند یادگیری اهمیت زیادی دارد.

ضمناً سعی کنید که سوالات را در مدت زمان مقرر مانند زمان واقعی آزمون پاسخ دهید. این کار شما را برای مدیریت زمان نیز آماده می‌کند.

 

۶. در یک کلاس زبان مناسب برای آزمون مورد نظرتان ثبت‌نام کنید.

چه کلاسی برای آمادگی آزمون زبانتان مناسب است؟
آیا ترجیح می‌دهید در یک کلاس خصوصی زبان انگلیسی شرکت کنید یا در یک کلاس گروهی؟ به خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید هرچه سریع‌تر به نتیجه‌ی دلخواهتان برسید، ثبت‌نام در یک کلاس خصوصی کمک بسیاری به شما می‌کند.

بیشتر بخوانید: کلاس خصوصی آیلتس یا کلاس گروهی؟ کدام یک برای من مناسب است؟

شما می‌توانید با مراجعه به پلتفرم آموزش زبان هایتاکی، در یک کلاس خوب و متناسب با آزمونتان ثبت‌نام کنید.
انتخاب نوع کلاس و مدرس برعهده شماست. می‌توانید با اساتیدی کلاس بگیرید که آموزش‌هایشان حضوری است و یا از ابتدا به صورت آنلاین در کلاس‌هایتان شرکت کنید.

همچنین به کمک پلتفرم هایتاکی می‌توانید نظرات زبان‌آموزان سابق یک مدرس را بدانید و به کمک آن‌ها تصمیم‌گیری کرده و مدرس مناسبی برای خود انتخاب کنید.

استادان زبان انگلیسی هایتاکی برای تدریس خصوصی و حضوری زبان

شرکت در یک کلاس خصوصی برای آمادگی آزمون بین‌المللی زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند تا از زمان خود بیشترین بهره را ببرید و اثربخشی یادگیری خود را افزایش دهید. به خاطر داشته باشید که یک معلم خصوصی مانع سعی و خطا و اتلاف وقت شما می‌شود. از این جهت هرچقدر که برای یک کلاس خصوصی خوب هزینه کنید، سود آن به مراتب به شما بازمی‌گردد.

اساتید هایتاکی برای برگزاری کلاسهای خصوصی به منظور آمادگی شما برای شرکت در آزمون‌های معتبر بین المللی:

معلم و تدریس خصوصی آزمون آیلتس (آنلاین و حضوری)

معلم و تدریس خصوصی آزمون تافل (آنلاین و حضوری)

معلم و تدریس خصوصی آزمون جی آر ای (آنلاین و حضوری)

معلم و تدریس خصوصی آزمون پی تی ای (آنلاین و حضوری)

 

۷. در آزمون آزمایشی یا ماک شرکت کنید.

شرکت در یک آزمون آزمایشی تافل یا یک آزمون ماک آیلتس، پیش از شرکت در آزمون اصلی به شما کمک می‌کند تا با حدود نمره‌ی خود در آزمون اصلی‌تان روبرو شوید.
ضمناً چون شرایط آزمون‌های آزمایشی و ماک دقیقاً مشابه آزمون‌های اصلی است، شرکت در این آزمون به شما کمک می‌کند تا وضعیت خود در زمان آزمونتان و همچنین نمره‌ی خود را شبیه‌سازی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین سایت های شرکت در آزمون ماک آیلتس رایگان

مزایای شرکت در آزمون های آزمایشی برای قبولی با بهترین نمره در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی

 

۸. در زمان مناسب در آزمون مورد نظرتان ثبت‌نام کنید.

برای حفظ آرامش خود و همچنین برای برنامه‌ریزی بهتر زمان مطالعه‌تان، بهتر است در زمان مناسبی در آزمون مورد نظرتان ثبت‌نام کنید. کار امروز را به فردا نیندازید!

بهتر است بین زمان ثبت‌نام تا زمان برگزاری آزمونتان حداقل یک ماه فاصله باشد. به این ترتیب می‌توانید برای شرکت در آزمون‌های آزمایشی نیز برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید و بهتر بر روی نقاط ضعف احتمالی‌تان تمرکز کنید.

مقالات مرتبط:

 

۹. حتماً به تمامی سوالات آزمون پاسخ دهید.

از آنجایی که سوالات آزمون‌های زبان انگلیسی نمره منفی ندارند، این امکان را به شما می‌دهند که در صورت کمبود وقت، هیچ سوالی را بدون پاسخ رها نکنید.
حتی اگر از جواب سوالی اطمینان ندارید، باز هم آن سوال را بدون پاسخ رها نکنید. به یاد داشته باشید که با پاسخ دادن به تمامی سوالات قرار نیست هیچ چیزی را از دست بدهید.

نحوه پاسخگویی به سوالات آزمون های بین المللی زبان انگلیسی

 

۱۰. مدیریت زمان را از زمان مطالعه برای آزمون تمرین کنید.

یکی از کارهای اشتباهی که بسیاری از زبان‌آموزان در جلسه آزمون زبان خود انجام می‌دهند، مدیریت نکردن زمان است.
گاهی به قدری درگیر یافتن جواب صحیح می‌شوید که ممکن است فراموش کنید که زمان آزمون محدود است. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که از زمان یادگیری و آمادگی آزمون، برای مدیریت زمان آماده شوید.

 

۱۱. در زمان آزمونتان متمرکز باشید و پیش از ثبت هر بخش از تکمیل کردن آن اطمینان حاصل کنید.

اگر در جلسه آزمونتان آرامش داشته باشید می‌توانید به خوبی بر روی آزمون متمرکز شوید. تمرکز داشتن به شما کمک می‌کند علاوه بر مدیریت زمان، همه‌ی بخش‌ها را به طور کامل بررسی نمایید و سپس به بخش بعدی بروید.

کافی است زمانی که در جلسه‌ی آزمون اصلی‌تان به موقع حضور یابید و استرس و اضطراب نداشته باشید. مطمئن باشید که بهترین پاسخ‌ها را به سوالات خواهید داد.

بیشتر بخوانید: راه های افزایش تمرکز و عوامل موثر بر آن در یادگیری زبان

تکنیک های موفقیت در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی

 

مزایای ثبت‌نام در کلاس خصوصی برای آمادگی آزمون‌ های بین‌ المللی زبان انگلیسی

 

۱. یادگیری سریع‌تر و اثربخشی بیشتر

از آنجایی که در یک کلاس خصوصی، همه‌ی تمرکز معلم بر روی یادگیری شماست، در نتیجه با سرعت و کیفیت بیشتری می‌توانید به یادگیری بپردازید. چه بخواهید صحبت کردن به زبان انگلیسی را یاد بگیرید، چه خواندن حرفه‌ای یا گوش دادن دقیق به زبان انگلیسی را. در هر صورت سرعت یادگیری در یک کلاس خصوصی بالاتر از یک کلاس گروهی خواهد بود.

شما می‌توانید در طول زمان کلاس خصوصی‌تان تا زمانی که به موضوع آموزش داده شده تسلط پیدا کنید و اشکالاتتان رفع شود، آن را تمرین کنید. این کار باعث می‌شود بدون آنکه نگران زمان سایر افراد باشید، به یادگیری بپردازید و اثربخشی یادگیری خود را بیشتر کنید.

بیشتر بخوانید: شرکت در کلاس های خصوصی فشرده زبان برای چه کسانی مفید است؟

 

۲. انعطاف بیشتر زمان و ساختار کلاس‌ها

یکی از ویژگی‌های کلاس خصوصی، انعطاف‌پذیری بالای آن است. سرعت پیشرفت شما در این کلاس منطبق بر سرعت یادگیری خودتان خواهد بود، نه یک چارت و جدول آموزشی. از این جهت هدف یک کلاس خصوصی به طور خاص، پیشرفت و یادگیری زبان‌آموز آن است. ضمناً از این طریق می‌توانید در در زمان صرفه‌جویی کنید.

مزایای شرکت در کلاس های خصوصی برای قبولی با نمره عالی در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی

 

۳. برنامه درسی مطابق با سرعت یادگیری شما

در یک کلاس خصوصی، درس ها به طور خاص برای سطح زبان یا نیازهای شما تنظیم می‌شوند. یک معلم زبان حرفه‌ای در یک کلاس خصوصی پیشرفت شما را با دقت زیادی بررسی می‌کند و بر اساس نقاط ضعف و قوتتان به شما آموزش می‌دهد.

 

۴. ایجاد یک رابطه‌ی سازنده با معلم خصوصی

یک کلاس خصوصی فرصت بیشتری برای تعامل واقعی بین معلم و زبان‌آموز فراهم می‌کند. این کار به شما کمک می‌کند که با اعتماد به نفس بیشتری سوالاتتان را مطرح کنید، به یادگیری بپردازید و از یاد گرفتن مطالب جدید لذت ببرید. نه آنکه به چشم یک وظیفه به آن بنگرید!

به یاد داشته باشید که ساختن یک رابطه‌ی دوستانه و سازنده با معلم زبانتان بیش از پیش شما را به سمت هدفتان سوق می‌دهد.

مقالات مرتبط:

معلم و کلاس خصوصی برای قبول شدن در امتحان های بین المللی انگلیسی برای مهاجرت

 

سخن پایانی

قبولی با بهترین نمره در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی با معلم خصوصی زبان انگلیسی به راحتی امکان‌پذیر است و شما را هرچه سریع‌تر به هدفتان می‌رساند.

با ورود به پلتفرم آموزش زبان‌های خارجی هایتاکی می‌توانید پس از بررسی رزومه‌ی مدرسان زبان انگلیسی این مجموعه، یک جلسه‌ی آزمایشی با معلم منتخبتان داشته باشید و سپس از روی جداول زمانی او، زمان مناسب برای تشکیل کلاستان را انتخاب کنید.

 

منابع:

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ / ۵. تعداد نظرات ۶

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *