کلاس آنلاین زبان با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
مقالات کاربردی و عمومی

رزرو کلاس خصوصی و دوره های زبان از خارج از ایران

۴.۹
(۹)

اینکه بعد از مهاجرت بتوانیم دوباره به فضای کلاسهای ایران خودمان, فضای دوستانه شاگرد و استادی و شکایت از زمین و زمان و دلتنگی هایمان برگردیم چیزی شبیه پیدا کردن آب در یک کویر است. میدانم که تک تک افرادی که طعم دوری از وطن را می کشند همیشه و همه جا در جستجوی همزبان های خودشان می گردند. یافتن یک فضایی شامل اجتماعات ایرانی قطعا هر ایرانی را کنجکاو میکند تا برای پیوستن به آن جمع و یادآوری خاطرات با هم وطنان لحظه شماری کند.

 

در ادامه می‌خوانید:

 

ما در هایتاکی علم و تکنولوژی و فضای کلاسهای ایرانیمان را همه با هم یکجا ارائه میدهیم.

 

هایتاکی پلتفرم تدریس خصوصی زبانهای خارجی  در بیشتر از ۱۴ زبان پرگویش دنیا و زبان های مورد نیاز مهاجران ایرانی از جمله (انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، عربی، ترکی استانبولی و…) بعلاوه زبان فارسی برای افراد خارجی و فرزندان مهاجرانی که تمایل به یادگیری زبان مادری خود دارند، فعالیت میکند.

 

مزایای یادگیری زبان‌های خارجی با هایتاکی

مزایای یادگیری زبان های خارجی با هایتاکی

 

۱- یادگیری زبان خارجی با کمک مدرس هم زبان شما

بر هیچ فردی پوشیده نیست که یادگیری یک مطلب با کمک مدرس همزبانتان بسیار راحت تر از یادگیری آن مطلب با مدرس خارجی آن است. مهم نیست در کجای دنیا ساکن هستید مهم این است که با کمک تکنولوژی افرادی را  که قبلا این مسیر را طی کرده اند، میتوانید به کمک خود بیاورید. این نوع از یادگیری قطعا  از استرس هایتان کم می کند.

بیشتر بخوانید: مزایای یاد گرفتن یک زبان جدید چیست؟

 

۲- هزینه به صرفه تر

همه مان میدانیم که تفاوت دلار و تومان مانند گذشته مسئله ای نیست که براحتی چشم پوشی کنیم. تفاوت قیمت‌های کلاس خصوصی زبان در ایران و خارج از ایران همیشه دغدغه یادگیری ایرانی های مقیم خارج بوده و هست. شما با هایتاکی می‌توانید در خارج از ایران به نرخ کلاس های ایران آموزش ببینید و به راحتی در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.

بیشتر بخوانید: مزایای داشتن معلم خصوصی

 

۳- زمانبندی قابل انعطاف

در گذشته یکی از دغدغه های ایرانی های مقیم خارج از ایران در حوزه یادگیری این بود که اگر بخواهند با مدرسی داخل ایران کلاس داشته باشند هماهنگ کردن زمان کلاس ها به دلیل تفاوت زمانی بین کشورها مشکل اساسی آنها خواهد بود.اما اکنون با کمک تکنولوژی این مشکل رفع شده و شما از هر کجای دنیا که باشید برنامه زمانی آزاد مدرس منتخب خود را بنا به تایم زمانی کشور محل سکونت خود مشاهده میکنید و دیگر نیازی به هیچ تغییر تایم یا هماهنگی های جانبی ندارید.

 

۴- بستر های برگزاری کلاس آنلاین

 پیشرفت تکنولوژی در حوزه شبکه های اجتماعی و بسترهای ملاقات دست تمام افراد دنیا را برای ارتباط هرچه بیشتر با همدیگر باز گذاشته است.

هایتاکی, به عنوان پلتفرم تدریس خصوصی بسترهایی را برای برگزاری کلاس های آنلاین خود انتخاب کرده که شما با رزرو کلاس براحتی می توانید همزمان با مدرس خود ارتباط صوتی و تصویری برقرار کنید و علاوه بر این اگر تمایل به تغییر بستر داشتین بتوانید براحتی این کار را انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

 

۵- اعتماد و برنامه ریزی

در خلال سالها تجربه با ایرانیان خارج از ایران متوجه شدیم که اعتماد کردن به یک فرد به عنوان مدرس برای رسیدن به سطحی از یادگیری و برنامه ریزی کردن برای زندگی خود بنا به آن یکی از مهمترین چالش های داشتن کلاس خصوصی خارج از ایران است.

حال با کمک یک تیم تخصصی و اساتید ارزیابی شده و پیگیری روند آموزشی تان این چالش به یکی از شیرین ترین خاطراتتان در یادگیری تبدیل می شود.

 

۶- پرداخت آسان

اینکه بتوانید از آن سر دنیا براحتی کالایی را دریافت کنید همانقدر شیرین است که بتوانید خدماتی را در حوزه آموزش بگیرید.

فکر کنید تدریس خصوصی با یک فرد ایرانی, فضای آموزشی جذاب در کنار پرداخت آسان از طریق رمز ارز (مانند تتر USDT) چقدر میتواند شما را در رسیدن به رویاهایتان کمک کند و جلو بیندازد؟!

 

۷- دوره ها و تبادل نظر

شما به راحتی می توانید در دوره های هایتاکی نیز شرکت کنید.در این دوره ها می توانید با دیگر زبان آموزان در فضای رقابتی کلاس تبادل اطلاعات داشته باشید و پیشرفت کنید.

هزینه کمتر ،تعداد زبان آموز بیشتر،تبادل نظر با آنها،دنبال کردن نظرات و خلاقیت های دیگران در یک فضای آموزشی  همگی میتوانند موتور انگیزشی قوی برای ادامه راه در مسیر یادگیری زبان خارجی برایمان باشند. 

بیشتر بخوانید:

 

۸- پشتیبانی قوی و دنبال کردن روند آموزشیتان 

اینکه بتوانید با وجود زندگی در خارج از ایران ، پشتیبانی کلاسهایتان و پیگیری آنها را برای تغییرات پیش بینی شده یا غیر پیش بینی شده داشته باشید، مثل این میماند که با یک برنامه ریزی قوی و افرادی که پیشرفت شما را زیر نظر دارند مسیر یادگیری را جلو ببرید..که قطعا هزاران بار بهتر از یک برنامه یادگیری شخصی و تک بعدی پیش رفتن است.

 

برای تجربه تمام موارد گفته شده پیشنهاد میکنم کلاسهای آزمایشی رایگان رزرو کنید، سطح زبان مورد نظر خود را با مدرس منتخب خود بسنجید  و نکته های آورده شده در بالا را راستی آزمایی کنید.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴.۹ / ۵. تعداد نظرات ۹

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *