کلاس آنلاین زبان با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
مقالات کاربردی و عمومی

شرکت در کلاس های خصوصی فشرده زبان برای چه کسانی مفید است؟

۴.۷
(۱۰)

تدریس خصوصی فشرده زبان یک راه حل اثبات شده برای یادگیری موثر و سریع درصد بالایی از افراد است. هدف اصلی آن نیز ارائه مطالب به صورت شخصی‌تر و منسجم‌تر است تا زبان آموزان بتوانند در کمترین زبان بهترین نتیجه را بگیرند.
از طرفی هم به دلیل برگزاری جلسات نزدیک به هم و برقراری ارتباط با یک شخص ثابت، احساس امنیت و اشتیاق در یادگیری را فراهم می‌کند.

تمامی افراد می‌توانند از تدریس خصوصی فشرده بهره ببرند؛ اما کسانی هستند که این گونه کلاس‌ها نسبت به انواع دیگر تدریس‌ها برای‌شان در اولویت است.

 

در ادامه می‌خوانید:

 

شرکت در کلاس های خصوصی فشرده زبان ها برای چه کسانی مفید است؟

 

افرادی که می‌خواهند در کمترین زمان زبان را یاد بگیرند

یکی از برجسته‌ترین دلایلی که ممکن است به خاطر آن کلاس‌های خصوصی فشرده زبان را انتخاب کنید، کمبود وقت است.

کلاس‌های فشرده بر ارائه و انتقال بیشترین حجم مطالب در کمترین زمان ممکن متمرکز هستند.
اما این کمبود وقت در کجا می‌تواند رخ بدهد؟ برای مثال، اگر در آینده‌ای نزدیک قصد شرکت در آزمون‌های مهمی مثل آزمون آیلتس و یا تافل به منظور مهاجرت دارید و فکر می‌کنید هنوز به اندازه کافی آماده نیستید، شرکت در کلاس‌های خصوصی فشرده زبان می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین زبان های دنیا برای یادگیری در سال ۲۰۲۴

تدریس خصوصی فشرده زبان

 

افرادی که هدف خاصی از یادگیری زبان دارند

برخی اوقات نیز در آینده‌ای نزدیک برنامه خاصی دارید که به خاطر آن نیازمند یادگیری بخشی از یک زبان خاص هستید؛ مثل سفر به کشور خارجی، مهاجرت کاری و… .
مطمئنا با شرکت در کلاس‌های عادی نمی‌تواند در مدت زمان کوتاه شما را به سطح خوبی در حوزه مورد نظر برساند و اینجاست که فشرده بودن کلاس‌ها اهمیت خود را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین کتاب های یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت

برای مثال اگر یک تجارت بین‌المللی را اداره می‌کنید و می‌خواهید زبان را با هدف برقراری ارتباط در تجارت یاد بگیرید، تدریس خصوصی فشرده تضمین می‌کند تا شما قبل از شرکت در جلسات کاری آینده برای برقراری ارتباط با همکاران خود کاملا آماده باشید.

هدف از شرکت در کلاس های خصوصی زبان

 

کسانی که استعداد و هوش بالایی در یادگیری زبان دارند

این قضیه که تمامی افراد توانایی یادگیری زبان را دارند و نیازی به داشتن استعداد خاصی نیست درست است، اما افرادی هستند که استعداد و علاقه زیادی در این زمینه داشته و سرعت آموزش در کلاس‌های عادی برای آن‌ها بسیار پایین و خسته کننده است.

تدریس خصوصی فشرده زبان ها برای این افراد تضمین می‌کند تا از استعداد خود حداکثر استفاده را کرده و زبان را بدون اینکه آن‌ها را خسته کند یاد بگیرند. سرعت آموزش در کلاس‌های خصوصی فشرده زبان کاملا متناسب با توانایی شما خواهد بود؛ زیرا شما مرکز توجه هستید.

 

افرادی که سبک یادگیری خاصی دارند

تمامی افراد سبک یادگیری یکسانی ندارند؛ برخی با صحبت کردن بیشتر یاد می‌گیرند، برخی با دیدن و… . به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم اگر سبک یادگیری مخصوص خود را می‌شناسید و نمی‌خواهید وقت خود را با شرکت در کلاس‌ها گروهی هدر بدهید، از تدریس خصوصی فشرده استفاده کنید.

در این نوع از تدریس با توجه به اینکه در کوتاه‌تری زمان مطالب مناسب با سبک یادگیری شما ارائه می‌شوند، در یادگیری عمیق بسیار موثر است.

سبک های مختلف برای یادگیری زبان ها

 

افرادی که نیاز به رفع سریع مشکلات خود دارند

برخی اوقات هنگام یادگیری یک زبان جدید، ممکن است در یادگیری یک مطلب با مشکل مواجه شوید.
تدریس خصوصی فشرده در این زمینه نیز می‌تواند به شما کمک کند. این نوع از تدریس با استفاده از روش مناسب و برنامه ریزی موثر برای تمرین، تکرار و رفع اشکال زبان آموز، در سریع‌ترین و موثرترین حالت ممکن مانع موجود در مسیر یادگیری را از بین می‌برد.

با ثبت نام در این کلاس‌ها و تمرکز بر مواردی پیچیده و مشکل، یادگیری زبان را برای خود سریع و آسان کنید.

از طرفی دیگر، به دلیل فشرده بودن کلاس‌ها و نزدیک بودن زمان جلسات به یکدیگر، هنگام بروز مشکلات متفاوت، دیگر نیازی به چند روز صبر کردن ندارید و در سریع‌ترین زمان ممکن به جواب خود می‌رسید.

بیشتر بخوانید:

 

افرادی که در موارد خاصی نقطه ضعف دارند

این حالت که «شکاف یادگیری» نیز نامیده می‌شود به این اشاره دارد که در بخشی از روند یادگیری، زبان آموز دچار مشکل شده و مطلب را به درستی یاد نگرفته است.

مزایای شرکت در کلاس های خصوصی فشرده زبان ها

برای مثال، اگر شما جزو کسانی هستید که در تمامی مهارت‌های زبان به جز یکی از آن‌ها توانایی خوبی دارید، دچار شکاف یادگیری هستید.
در این حالت کلاس‌های خصوصی فشرده زبان می‌توانند برای شما بسیار مفید باشند.

برای مثال فرض کنید که شما در صحبت کردن و مکالمه به زبان انگلیسی ضعف دارید. با ثبت نام در کلاس های خصوصی تقویت مکالمه به‌صورت فشرده در هایتاکی، می‌توانید در کمترین زمان مهارت صحبت کردن را نیز به اندازه حوزه‌های دیگر تقویت کنید.

 

افرادی که اعتماد به نفس و انگیزه کمی دارند

تدریس خصوصی فشرده زبان باعث افزایش اعتماد به نفس و انگیزه زبان آموزان می‌شود.
این روش از تدریس می‌تواند با تغییر نگرش فرد نسبت به خود در یادگیری و بهبود رابطه او با مطالب درسی و یادگیری زبان، اعتماد به نفس را افزایش دهد.

همچنین زبان آموز در طی زمان، با مشاهده پیشرفت خود و افزایش خود باوری و اعتماد به نفس، انگیزه بیشتری برای ادامه دادن یادگیری نشان می‌دهد.
به دلیل اینکه افراد دیگری در کلاس حضور ندارند و تمام تمرکز بر روی یک فرد و یک مطلب به خصوص است، ریسک پذیری و انتقاد پذیری بیشتر می‌شود. این امر تاثیر کلاس‌های خصوصی فشرده زبان را بیشتر می‌کند.

کلاس خصوصی و فشرده زبان برای چه افرادی مناسب است؟

بیشتر بخوانید:

 

افرادی که نیازهای ویژه‌ای دارند

افرادی که در مدارس و دانشگاه‌های بین‌المللی یا چند زبانه درس می‌خوانند، لازم است که سطح زبان خوبی داشته باشند؛ اما این قضیه در تمامی موارد صادق نیست.

افرادی که سطح زبان مورد نیاز برای داشتن عملکرد مناسب در این محیط‌ها را ندارند، در طول زمان تحصیل با کمبود اعتماد به نفس و مشکلات روانی و اجتماعی متفاوتی مثل عدم احساس تعلق و کمبود رفاه اجتماعی روبرو خواهند شد.
موارد دیگری که در کنار آموزش زبان در این نوع کلاس‌ها برای فرد فراهم می‌شود عبارتند از:

  • احساس همدلی
  • احساس تعلق و رفاه اجتماعی
  • محیطی امن برای یادگیری
  • مکانی برای اشتباه کردن بدون ترس از قضاوت شدن
  • خودآگاهی و اعتماد به نفس
  • پیشرفت تحصیلی

کلاس های فشرده زبان های خارجی به صورت آنلاین در هایتاکی

اگر این مشکل در سریع‌ترین زمان برطرف نشود، می‌تواند فرد را از ادامه تحصیل ناامید و دلسرد کند. با ثبت نام در کلاس‌های خصوصی فشرده و یادگیری زبان مورد نیاز در زمان‌های آزاد، این مشکل برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

 

افرادی که به انعطاف پذیری برنامه نیاز دارند

ممکن است برنامه‌های روزانه شما بسیار شلوغ باشد به طوری که نتوانید در ساعات مشخص و منظمی در کلاس‌ها شرکت کنید؛ اما در این میان شما نیاز دارید که زبان را نیز به هر دلیلی یاد بگیرید. تدریس خصوصی فشرده در این مورد می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

بیشتر بخوانید: چطور با وجود مشغله زیاد زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

برنامه ریزی برای یادگیری زبان ها با کلاس خصوصی فشرده

این نوع تدریس علاوه بر اینکه با برنامه روزانه شما می‌تواند سازگار شود، در کمترین زمان به شما زبان را آموزش می‌دهد و خیال شما را راحت می‌کند. راهکاری مفید و موثر برای کاهش فشار و استرس ناشی از کارهای روزمره!

 

سخن پایانی

با ثبت نام در کلاس‌های خصوصی فشرده زبان می‌توانید مهارت‌های خود را در کمترین زمان ممکن بهبود دهید.
علاوه بر این‌ها، اعتماد به نفس و انگیزه شما افزایش پیدا خواهد کرد و با اشتیاق بیشتری یادگیری را ادامه خواهید داد. در این نوع کلاس‌ها به دلیل برقراری رابطه‌ای نزدیک‌تر با معلم، از مزیت‌های دیگری از جمله یادگیری نحوه برقراری ارتباط و بهره بردن از محیطی امن و موثر برای یادگیری برخوردار می‌شوید.

 

منابع:

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴.۷ / ۵. تعداد نظرات ۱۰

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *