کلاس آنلاین زبان انگلیسی با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان انگلیسی

۵۰ مورد از بهترین پادکست های تقویت لیسنینگ آزمون آیلتس (IELTS Listening)

۵
(۳)

یکی از منابع بسیار عالی برای تقویت لیسنینگ آیلتس گوش دادن مداوم به پادکست هاست. از مزایای پادکست ها این است که موضوعات بسيار متنوعی دارند و شما می توانید در هر زمینه ای که علاقمند هستید و یا نیاز دارید که اطلاعات و یا واژگان خاصی را بدانید به پادکست های مربوط به آن گوش می دهید و مهارت خود را افزایش می دهید.

 

فهرست:

 

چگونه با پادکست انگلیسی یادبگیریم؟

۱. ابتدا بدون متن یا واژگان کلیدی گوش دهید.
۲. از واژگان کلیدی و رونوشت استفاده کنید.
۳. سرعت پادکست را تغییر دهید.
۴. خلاصه ای از پادکست بنویسید.
۵. صوت و همچنین واژگان کلیدی و متن را دانلود کنید.
۶. فهرست واژگان تهیه کنید.
۷. پادکست را رونویسی کنید.
۸. متن را با صدای بلند بخوانید.
۹. هنگام گوش دادن به پادکست تکنیک سایه را انجام دهید.
۱۰. هر روز هفته برای آن وقت بگذارید.
۱۱. به یک گروه یادگیری زبان انگلیسی با پادکست بپیوندید.

بیشتر بخوانید: بهترین روش تقویت مهارت لیسنینگ آیلتس

 

معرفی ۵۰ پادکست برای تقویت لیسنینگ آیلتس (IELTS Listening)

در اینجا گلچینی از بهترین پادکست‌ها را برای شما جمع آوری کرده ایم.

 

۱. پادکست Unlocking us

پادکست Unlocking us

پادکستی مکالمه محور که جنبه روانشناسی  دارد؛ تمام تجربه های انسان مورد بررسی قرار می گیرید و عمق وجود انسان را کاوش و رمزگشایی می کند تا انسان بتواند زندگی کند، عاشق شود تا بتواند بهتر زندگی کند.

 

 

۲. پادکست Dare to lead

پادکست Dare to lead

این پادکست بر اساس کتابی با همین نام اثر برنی براون است؛ بخشی از آن به صورت مکالمه با رهبران بزرگ جهان و بخشی به صورت گوینده تک می باشد. همانطور که کتاب برنی جزو پر فروش ترین ها بود، این پادکست هم طرفداران بسیاری دارد.

 

 

۳. پادکست Hidden brain

پادکست Hidden brain

در این پادکست شما داستان هایی را می شنوید که مبنای علمی دارند و در آن الگوهایی را کشف می کند که به صورت ناخودآگاه رفتارها و فرایندهای فکری را هدایت می کند.

 

 

۴. پادکست Ten Present Happier

پادکست Ten Present Happier

بر اساس کتابی از دن هریس، بر طبق آموزه های این پادکست شما یاد می گیرید که شادی و شاد بودن یک مهارت است و شما می توانید آن را بیاموزید.

 

 

۵. پادکست Stuff You Should Know

پادکست Stuff You Should Know

تنوع موضوعی این پادکست بسیار جالب توجه است؛ به همین دلیل یکی از بهترین پادکست‌ها برای افزایش اطلاعات عمومی، دامنه واژگان و ساختار گرامری جملات است؛ که همه اینها کمک می کنند تا سطح لیسنینگ انگلیسی خود را ارتقا دهید.

 

 

۶. پادکست Super Soul

پادکست Super Soul

اساس این پادکست برنامه تلویزیونی Super Soul می باشد، که در آن با شخصیت های مختلف مانند نویسندگان کتاب های پرفروش، رهبران فکری، فلاسفه و… مصاحبه شده است تا از طریق شنوندگان خود را بهتر بشناسند و با جهان پیرامون خود ارتباط بهتری برقرار کنند. لهجه های متفاوت این پادکست کمک بزرگی برای کسانی است که قصد دارند آزمون آیلتس بدهند.

 

 

۷. پادکست Wild with Sarah Wilson

پادکست Wild with Sarah Wilsonدر این پادکست سارا ویلسون با فلاسفه، افراد خلاق، شاعران ، دانشمندان و افراد بسیاری صحبت کرده است، هدف او پیدا کردن تازه ترین راه‌ها برای کامل زندگی کردن است. در این سری پادکست ها شما با سوال و جواب های فوق العاده جالب و لهجه های مختلفی  روبرو می شوید.

 

 

۸. پادکست Serial

پادکست Serialمبنای این پادکست پرداختن به موضوعات اساسی مانند، عشق و مرگ، عدالت و حقیقت است و داستان هایی مستندی را بر مبنای واقعیت بیان می کند، لهجه آمریکایی آن برای دوستداران این لهجه بسیار جذاب خواهد بود.

 

 

۹. پادکست The Food Programme

پادکست The Food Programmeاین پادکست که با لهجه بریتانیایی است درباره غذا و سلامت آن، مزه ها، چگونگی لذت بردن از خوراکی های مختلف و موضوعاتی خوشمزه ای از این دست می باشد که با گوش دادن به آن ها علاوه بر پیشرفت لیسنینگ به افزایش اطلاعات، دامنه لغات و اصطلاحات شما کمک بسیار زیادی می کند.

بیشتر بخوانید: جملات ساده و کاربردی روزمره برای یادگیری زبان انگلیسی

 

 

۱۰. پادکست Invisibilia

پادکست Invisibiliaبا گوش دادن به این سری از پادکست ها زندگی خود را متفاوت خواهید دید؛ صحبت در مورد نیروهای نامرئی است که افکار و عقایدتان را شکل می دهند.

 

 

۱۱. پادکست Story corps

پادکست Story corpsدر این سری از پادکست ها شما گفتگو بین دو نفر درباره موضوعات مهم و اساسی زندگی را می شنوید، مانند عشق، زندگی، دوستی و موضوعات بسيار جالب دیگر که با توجه جذاب بودن این گفتگو ها از شنیدن روزانه آن ها خسته نمی شوید و این به پیشرفت لیسنینگ تان کمک زیادی می کند.

 

 

۱۲. پادکست This American Life

پادکست This American Lifeمجری برنامه ها یک روزنامه نگار آمریکایی است که هر هفته به داستان ها و امور روزمره یک فرد آمریکایی می پردازد. تنوع موضوعات، لهجه آمریکایی، آشنایی با رسوم و فرهنگ مردم آمریکا، آشنایی با لغات و اصطلاحات مربوط به هر موضوع از ویژگی های این پادکست ارزشمند است.

 

 

۱۳. پادکست S-Town

پادکست S-Townبرای علاقمندان به داستان های رادیویی به خصوص داستان های جنایی، این پادکست گزینه خوبی می باشد، علاوه بر اینکه گفته می شود موضوع داستان بر اساس واقعیت می باشد.

 

 

۱۴. پادکست My IELTS Classroom

پادکست My IELTS Classroomاین پادکست توسط دو نفر از ممتحن های آیلتس تهیه و میزبانی می شود. در هر اپیزود به یک نکته آزمون آیلتس اشاره می کند که علاوه بر به روز بودن، کمتر در کتاب ها به آن پرداخته شده است. قسمت های آموزشی برای استفاده خودآموز و یا کار در کلاس مناسب و معتبر است.

 

 

۱۵. پادکست Culips

پادکست Culipsیک پادکست جالب با تنوع موضوعی و لهجه ای بسیار زیاد و از این رو بسیار مناسب برای داوطلبان آزمون آیلتس است. گفتگوهایی که کاملا فی البداهه و بدون تمرین قبلی بین متخصصین و یا دوستداران زبان از سراسر دنیا صورت می گیرد.

 

 

۱۶. پادکست Learn English through Listening

پادکست Learn English through Listeningدر صورتی که به تاریخ، به خصوص تاریخ بریتانیا علاقمند هستید این پادکست برایتان بسیار جذاب و جالب توجه خواهد بود. در این پادکست ها درباره تاریخ بریتانیا و حوادثی که در طول تاریخ در این کشور رخ داده است، مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

۱۷. پادکست The History of English Podcast

پادکست The History of English Podcastدر صورتی که به تاریخ، به خصوص تاریخ بریتانیا علاقمند هستید این پادکست برایتان بسیار جذاب و جالب توجه خواهد بود. در این پادکست ها درباره تاریخ بریتانیا و حوادثی که در طول تاریخ در این کشور رخ داده است، مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

۱۸. پادکست Extra Pack of Peanuts

پادکست Extra Pack of Peanutsبرای علاقمندان به سفر و کسانی دوستدار آشنایی با جاهای دیدنی نقاط توریستی دنیا هستند؛ این پادکست برایشان برای جالب خواهد بود. میزبان این پادکست ها یک جهانگرد حرفه ای است که اکثر پیشنهادات حاصل تجربه شخصی خودش و یا جامعه جهانگردی است.

 

 

۱۹. پادکست Football Daily

پادکست Football Dailyاین پادکست مورد استقبال  دوستداران فوتبال قرار خواهد گرفت، اگر علاقمند به اخبار فوتبال و حواشی مربوط به آسان هستید به شما پیشنهاد می کنیم که این پادکست ها را از دست ندهید و در کنار لذت بردن از آن دامنه لغات و اصطلاحات فوتبالی خود را افزایش دهید و در نتیجه شاهد تغییر چشمگیری در سطح لیسنینگ خود خواهید زود؛ لهجه این پادکست بریتانیایی است.

 

 

۲۰. پادکست Historical Blindness

پادکست Historical Blindnessهر قسمت این پادکست داستان یک شخص یا یک حادثه تاریخی است که رازهای پشت پرده هر داستان را بیان می کند که بسیار جذاب و جالب است. با گوش دادن به این داستان‌ها هم لذت خواهید برد و هم سطح لیسنینگ خود را ارتقا می دهید.، داستان ها توسط یک راوی با لهجه آمریکایی بیان می شود.

 

 

OFF MENU .21

مجریان این پادکست ها دو کمدین هستند که در قسمت یک مهمان دارند این مهمان ها افراد مشهور، سرآشپزها می باشند. روال به این صورت است که گویی در رستوران هستند و مهمانان غذای مورد علاقه خود را سفارش می دهند و در حین انجام سفارشات و سرو غذا درباره خاطرات و یا به سوالاتی در زمینه غذا از آنها می شود، لهجه این مجموعه از پادکست بریتانیایی است.

 

Red Pen .22

آموزش گرامر به روشی که خسته و کسل نشوید از ویژگی شاخص این پادکست است. در هر قسمت با استفاده از بخش هایی از یک کتاب و یا قسمتی از یک موسیقی و حتی بخشی از فیلم آموزش گرامر انجام می شود؛ با این روش هم تنوع موضوعات‌ زیاد می شود و هم یادگیری بسیار جذاب و هیجان انگیز می گردد.

بیشتر بخوانید:

 

Shagged Married Annoyed .23

یک زوج کمدین که هر دو بریتانیایی هستند در مورد مراحل مختلف زندگی خود صحبت می کنند‌. آنها تجربیاتی را که هنگام رشد، بلوغ، دوستی، ازدواج، داشتن فرزند و پرورش آن و موضوعاتی از این دست به بیان طنز آمیز گفتگو می کنند. با این پادکست ها علاوه بر تقویت لیسنینگ و آشنایی با لهجه بریتانیایی با چگونگی تعامل با زندگی هم آشنا می‌شوید.

 

Real Life English .24

یادگیری زبان انگلیسی با این پادکست مانند یادگیری زبان مادری است، یعنی شما بدون اینکه به گرامر و یا درستی و نادرستی جملات خود فکر کنید، زبان را بطور صحیح می آموزید. روش های خلاقانه در استفاده از گرامر و لغات این پادکست را خاص و بسیار مفید کرده است‌، با استفاده از این پادکست خواهید توانست مانند یک انگلیسی زبان فکر کنید و به خوبی انگلیسی صحبت کنید.

 

Being Boss .25

اگر به تجارت و موضوعات مرتبط با آن علاقمند هستید و می خواهید در این زمینه اطلاعاتی کسب کنید و همچنین لغات و اصطلاحات مربوط به این حوزه را یاد بگیرید، این سری از پادکست ها با لهجه آمریکایی و داشتن موضوعات متنوعی نظیر کارآفرینی، راه اندازی کسب و کار جدید، خلاقیت و امثال اینها برای کسب تجربه و همچنین ارتقا سطح لیسنینگ بسیار عالی هستند.

 

The Gary Neville .26

گری نویل مجری برنامه با ستارگان فوتبال بریتانیا به گفتگو می نشیند، اسطوره هایی که الان در کسوت مربی یا کارشناس مشغول به فعالیت هستند، این برنامه پرطرفدار درباره لیگ های انگلستان، حواشی فوتبال و بررسی مسابقات و گل های آن می باشد. فوتبال دوستان از آیت برنامه لذت فراوان خواهند برد و لهجه بریتانیایی آن به تقویت لیسنینگ کمک زیادی می کند.

 

English Grammar And Vocabulary .27

این پادکست مناسب افراد مبتدی تا متوسط است، قسمت‌های مختلف آن کوتاه هستند در نتیجه خسته تان نمی کند. در هر درس گرامر و لغات متناسب با سطح را می آورد. اگر گوش دادن به این پادکست را جز برنامه روزانه خود قرار دهید، خیلی زود از سطح مبتدی به سطح متوسط پیشرفت می کنید.

 

The Moth .28

اگر دوست دارید داستان و قصه بشنوید و در مسیر یادگیری و تقویت لیسنینگ از آنچه گوش می دهید لذت ببرید، این پادکست بسیار مناسب حال شماست. در واقع The Moth سازمانی در نیویورک می باشد که افراد مختلف از سراسر جهان را تشویق به داستان سرایی می کند، اساس آن داستان زندگی افراد مختلف چه مشهور و چه افراد عادی جوامع مختلف است.

 

Out To Lunch with Jay Rayner .29

اگر به غذا و به خصوص غذاهای کشورهای مختلف علاقمند هستید، جی راینر که یک متخصص غذاست، غذاهای مختلف را در رستوران های مطرح مورد بررسی قرار می دهد، او با مهمانان خود که عمدتا افراد مشهور هستند در رابطه‌ با غذاهای گفتگو می کند و لحظات جالبی را برای شنوندگان بوجود می آورند. لهجه این پادکست هیجان انگیز بریتانیایی است.

 

Grammar Girl .30

یک پادکست عالی آموزشی با لهجه آمریکایی، که در آن با ساختارهای گرامری، تلفظ صحیح کلمات، لغات و اصطلاحات جدید آشنا می شوید. جالب است که با گوش دادن به این سری از پادکست ها علاوه بر اینکه لیسنینگ خود را تقویت می کنید با نکاتی که در مورد نحوه نوشتن هم گفته می شود، مهارت رایتینگ زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین روش های تقویت مهارت رایتینگ آیلتس

 

How I Vegan .31

اگر از طرفداران گیاهخواری هستید و تصمیم دارید که گیاه‌خوار شوید و نمی دانید چه غذاهایی بخورد و یا چگونه این راه را ادامه دهید، این پادکست برایتان بسیار مفید خواهد بود. گفتگوهایی که با افراد گیاه‌خوار انجام می شود و راهکارها و نظرات آنها برای افراد تازه کار جالب توجه خواهد بود، شما با گوش دادن به این سری از پادکست های بریتانیایی که ماهی دو بار منتشر می شود، می توانید با فلسفه گیاهخواری، و تاثیرات آن آشنا شوید.

 

American English Pronunciation .32

همان طور از عنوان این پادکست می توانید حدس بزنید، شما می توانید با نکات آموزشی در مورد طرز صحیح بیان کلمات و جملات انگلیسی با لهجه آمریکایی آشنا شوید، و با لهجه درست آمریکایی صحبت کنید. یکی از خوبی های این پادکست کوتاه بودن هر اپیزود است، در نتیجه از گوش دادن خسته نمی شوید و در کمترین وقت آزاد خود می توانید آنها را گوش دهید.

 

Prompted by Nature .33

یک پادکست علمی با لهجه بریتانیایی درباره طبیعت، در هر قسمت مهمانی در برنامه حضور پیدا می کند و با میزبان یعنی هلن فاستر، در رابطه‌ با طبیعت، گیاهان مختلف، و به صورت کلی درباره محیط زیست به گفتگو می نشینند، با گوش دادن به این پادکست ها که به صورت هفتگی منتشر می شود علاوه بر تقویت لیسنینگ، با لغات و اصطلاحات مرتبط با طبیعت و محیط زیست هم آشنا می شوید، که از موضوعات مهم آزمون آیلتس است.

 

Learn English with Rachel .34

ریچل یک خواننده کلاسیک است که به زبان های مختلف خوانده است، او با ساخت این پادکست ها قصد دارد زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی را به صورت خودخوان به افراد مختلف آموزش دهد. نحوه آموزش و تنوع موضوعاتی که کار می کند بسیار زیاد است و با همراه شدن با او می توانید انگلیسی با لهجه آمریکایی را به خوبی بیاموزید.

 

The Curious Cases of Rutherford & Fry .35

اگر می خواهید درباره تکنولوژی های به روز دنیا و همچنین حقایق علمی جهان در محیطی مفرح بیشتر بدانید این پادکست ها بسیار جالب توجه هستند. میزبان های این برنامه ها دکتر فرای و رادرفورد به کشف رمز و رازهای جهان می پردازند، آنها توانسته اند ارتباط بسیار خوبی با مخاطبان خود برقرار کنند.

 

english-pod .36

صدها پادکست با موضوعات مختلف و متنوعی که برای ارتقا سطح لیسنینگ بسیار مناسب هستند. اگر وقتی قرار است در مورد موضوعی صحبت کنید و احساس می کنید اطلاعات کافی ندارید و نمی دانید چه بگویید، با گوش دادن به این پادکست ها دانش عمومی خود را افزایش می دهید و کلمات و اصطلاحات مربوط به هر موضوع را یاد می گیرید.

 

How To Fail With Elizabeth day .37

حتما از عنوان این پادکست تعجب کرده اید، بله کاملا درست است در این پادکست ها الیزابت به سراغ افراد شکست خورده می رود، با آنها به گفتگو می نشیند؛ صحبت های آنها و بررسی جنبه های مختلف شکست برای کسانی که دچار یاس و ناامیدی شده اند بسیار راهگشا است، در واقع شکست پلی برای پیروزی می باشد‌، با اتکا به همین واقعیت این برنامه خلق شده است. لهجه این پادکست ها هم بریتانیایی میرباشد.

 

AJ Hoge Podcast .38

یک معلم زبان کاربلد که سعی می کند زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی را به ساده ترین روش آموزش دهد؛ روشی را طراحی کرده است به نام “یادگیری زبان بدون تلاش”، او معتقد است برای یادگیری زبان انگلیسی نباید تلاش بیهوده کرد. با گوش دادن به این پادکست ها خواهید توانست به راحتی در مورد یک موضوع به طور کامل صحبت کنید.

 

At Your Leisure with Sue Perkins .39

یکی از راه‌های موفقیت درس گرفتن از تجارب دیگران است، گفتگوهایی که بین میزبان و مهمانان این برنامه صورت می گیرد درباره تجربه های حقیقی آنهاست، آنها همچنین درباره سرگرمی ها و علاقمندی های شخصی خود نیز صحبت می کنند که برنامه را جالب تر می کند. با گوش دادن به این پادکست هایی بریتانیایی می توانید در مورد جامعه و فرهنگ، خودسازی و حتی تجارت و بازرگانی مطالب بسیاری بیاموزید.

 

Shana .40

این پادکست در مورد زندگی روزانه مردم آمریکاست با گوش دادن به آنها اطلاعات جالبی در مورد زندگی مردم آمریکا با موضوعات مختلف به دست می آورید و همچنین با تلفظ صحیح کلمات و ساختار درست جملات آشنا می شوید که کمک بزرگی برای پیشرفت شما در زمینه لیسنینگ است.

 

Big Fish with Spencer Matthews .41

بارها درباره افرادی که متحول شده اند و تغییرات اساسی در زندگی خود به وجود آورده اند شنیده ام و خوانده ایم. در این پادکست فردی که روزی به الکل اعتیاد داشته و در سراشیبی زندگی قرار داشته به یک مدیر موفق تبدیل شده است، او به عنوان میزبان برنامه ها با افراد موفق و کارآفرین به گفتگو می نشیند؛ آنها درباره راه‌های دستیابی به موفقیت، مشکلات و موانع و موضوعاتی از این دست صحبت می کنند، این سری از پادکست ها با لهجه بریتانیایی اجرا می شوند.

 

Easy Stories in English .42

برای اینکه یادگیری زبان برایتان آسان و دلپذیر گردد و نکات گرامری و لغات و اصطلاحات در ذهنتان نهادینه شود، یکی از بهترین راه‌ها گوش دادن به داستان های جذابی است که هر هفته در این پادکست ارائه می شود که موضوعات متنوعی دارد و برای تمامی سطوح مناسب است.

 

Feel Better, Live More with Dr Rangan Chatterjee .43

دکتر رنگان چاترجی، یک پزشک با سابقه است که بعد از سالها طبابت و کسب تجارب بسیار آنها را هر هفته در اختیار شنوندگان خود قرار می دهد. او درباره سلامت جسم ک روح صحبت می کند و راهکار ارائه می دهد. با گوش دادن صحبت های او که با لهجه بریتانیایی صحبت می کند علاوه بر سطح لیسنینگ، دانش پزشکی شما هم افزایش میابد.

 

REAL ENGLISH CONVERSATIONS PODCAST .44

شما با هر دانش زبانی می توانید از این پادکست ها استفاده کنید،آنها در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته ارائه می شوند. همانطور که در عنوان مشاهده می کنید، سبک این پادکست ها مکالمه محور است و خوبی این سبک این است که به شما شانس آشنایی با نحوه صحبت آمریکایی زبان ها باهم می شوید و نکات و اصطلاحات بسیاری می آموزید.

 

ZOE Science & Nutrition .45

اگر علاقمند به داشتن اطلاعاتی در زمینه تغذیه و تاثیر آنها بر بدن هستید و دوست دارید در مورد تغذیه سالم بیشتر بدانید، این سری از پادکست ها که توسط دانشمندان و متخصصان تغذیه ارائه می شود، برایتان بسیار جالب توجه خواهد بود. آنها نتیجه جدیدترین تحقیقات و پژوهش ها را در این پادکست ها با لهجه بریتانیایی بیان می کنند.

 

My Favorite Murder .46

این پادکست در ژانر کمدی جنایی قرار می گیرد، مجریان این برنامه ها پرونده های واقعی جنایی را مورد کنکاش قرار می دهند و با آنها طنزپردازی می کنند و همین امر باعث جنجالی شدن این برنامه شده است. در صورتی که داستان‌های جنایی برایتان جالب توجه است دیدن این پادکست را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

English Uncovered with Kris Hagan .47

کریس یک معلم بریتانیای است وی زبان انگلیسی را از طریق پادکست‌هایش آموزش می دهد، به دلیل اشراف کاملش به این زبان و دانستن نکات و جزئیات فراوان به عنوان یک معلم خوب شناخته شده است، برای یادگیری زبان و همچنین ارتقا سطح لیسنینگ خود این سری از پادکست ها بسیار سودمند هستند.

 

Down to Business English .48

اگر می خواهید با واژگان و اصطلاحات مربوط به تجارت و بازرگانی آشنا شوید و یاد بگیرید که در موقعیت های مختلف تجاری چگونه صحبت کنید، این پادکست مختص شماست. همچنین می توانید اخبار مربوط به کسب‌و‌کار و تجارت را از طریق این پادکست ها دنبال کنید و در این زمینه کاملا به روز باشید.

بیشتر بخوانید: کتاب های یادگیری زبان انگلیسی تجاری

 

The School of Greatness with Lewis Howes .49

اگر شما هم از طرفداران مطالب انگیزشی هستید، این پادکست با بیان جنبه های مثبت و منفی زندگی، مهمانان خود را به چالش می کشد و مانند برخی از محتواهای انگیزشی فقط به بیان جنبه مثبت و خوش بینانه اکتفا نمی کند و همین نکته آن را خاص کرده و مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است.

 

 

Just One Thing – with Michael Mosley .50

یک مجری با نشاط و پر انرژی که مطالب علمی را با زبانی ساده و دلنشین و سرم گرم کننده و البته با لهجه زیبای بریتانیایی بیان می کند، او روش های منحصر بفردش سعی می کند توجه شنوندگان را به سلامت خود جلب کند و درباره داشتن زندگی بهتر و سالم زیستن مطالب جالبی می گوید.

بیشتر بخوانید: بهترین پادکست های تقویت مهارت مکالمه آزمون آیلتس

 

 

سخن آخر

حال که مجموعه ای با ارزش از پادکست ها را در اختیار دارید، می توانید طبق یک برنامه ریزی منظم و با توجه به علاقمندی های خود گوش دادن به پادکست ها را در برنامه روزانه خود بگنجانید و هر روز حداقل یک قسمت را گوش دهید حتما از تاثیرات شگرف آن حیرت زده خواهید شد. با مراجعه به پلتفرم Hitalki می توانید به دیگر منابع ضروری آیلتس و زبان دسترسی داشته باشید.

منبع: portlandenglish.edu

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ / ۵. تعداد نظرات ۳

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

    1. زبان اموز عصبانی. پادکست یک فایل تک نیست که مثل اهنگ باشه و بزاریم شما گوش کنید. پادکست ها مجموعه ای از فایلهای صوتی هستند که شما وقتی جوین میشین میتونید روزانه یا … اون فایلها رو گوش بدینو آپدیت میشن و حتی با موضوعات جدید جایگزین میشن.
      در این دنیا هر چه بکاریم برداشت می کنیم. اگر عصبانیت بکاریم با عصبانیت با ما برخورد میشه. بیشتر مراقب باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *