کلاس آنلاین زبان انگلیسی با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان انگلیسی

۱۰ تا از بهترین سایت های شرکت در آزمون ماک آیلتس رایگان

۳.۶
(۵)

به دنبال مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان هستید؟ آیا متقاضی شرکت در آزمون آیلتس هستید؟ آیا قصد دارید که در آزمون آیلتس شرکت کنید ولی از مهارت‌های زبانی خود مطمئن نیستید؟ نگران هستید که هزینه کنید و نمره قابل قبولی در آزمون آیلتس کسب نکنید؟

در حال حاضر شرایطی فراهم شده که می‌توانید بدون پرداخت حتی یک دلار در آزمون‌های آمادگی آیلتس شرکت کنید و سطح مهارت‌های زبانی خودتان را ارزیابی کنید.

 

در ادامه می‌خوانید:

 

سایت‌هایی هستند که شما می‌توانید تنها در عرض چند ثانیه به آن‌ها دسترسی پیدا کرده و با دنیایی از نمونه سوالات آزمون آیلتس آشنا شوید.
این آزمون‌ها با نام آزمون ماک آیلتس شناخته می‌شوند که می‌توانید خود را به صورت رایگان به چالش کشیده و مهارت‌های زبانی خود را بررسی کنید.

با ما همراه باشید تا تجربه شرکت در آزمون آیلتس را به دست آورید.

 

آزمون‌های ماک آیلتس چه هستند؟

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که قصد مهاجرت داشته و می‌خواهید در کشور انگلیسی زبانی تحصیل و یا حتی در آن جا زندگی کنید نیاز دارید که به آن کشور نشان دهید که با زبان انگلیسی آشنایی کافی دارید. برای این کار نیاز به سند دارید. این گواهی چیزی جز در دست داشتن یکی از مدارک بین المللی نیست، مثل آزمون آیلتس! 🧑‍🎓

فردی که به نمرات آیلتس خود روی کاغذ نگاه می کند

 

آزمون آیلتس آزمون سختی است. شرکت در این آزمون نیز رایگان نیست و هزینه آن بر حسب دلار محاسبه می‌شود. از این رو شرکت در این آزمون علاوه بر این که به سطح بالای مهارت‌های زبانی نیاز دارد مستلزم هزینه‌ بالایی است.

بیشتر بخوانید: برای دریافت مدرک آیلتس چقدر هزینه خواهیم کرد؟

از این رو برای شرکت در این آزمون با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستید. اما چگونه می‌توان این چالش‌ها را کاهش داد؟

قطعا تنها مطالعه کتاب‌های آمادگی آزمون آیلتس برای رسیدن به نتیجه عالی در این آزمون کافی نیست.
راه تضمین شده شرکت در آزمون ماک ایلتس است
. این نوع آزمون دقیقا آزمون شبیه‌سازی شده ایلتس بوده که زبان آموزان را در شرایط مشابه آزمون واقعی آیلتس قرار می‌دهد و سطح مهارت‌های آن‌ها را ارزیابی می‌کند.

واقعیت شیرین در مورد آزمون‌های ماک آیلتس رایگان بودن آن است که می‌تواند انگیزه لازم برای استفاده نامحدود زبان آموزان از آن‌ها باشد.

فردی در حال شرکت در آزمون آنلاین آمادگی برای آیلتس

فراموش نکنید همیشه پرداخت هزینه نشان‌دهنده اعتبار یک موضوع نیست، مثل آزمون ماک آیلتس رایگان!

آیا می‌دانید برای شرکت در این دسته از آزمون‌های رایگان باید چه کار کنید؟ آیا محل برگزاری آن‌ها را می‌شناسید؟ نگران نباشید… ما این جاییم تا به شما چگونگی شرکت در این آزمون‌ها را توضیح دهیم. تنها کافی است که با ما همراه باشید!

 

ویژگی‌های خاص آزمون‌های ماک آیلتس

ویژگی اصلی آزمون ماک ایلتس رایگان بودن آن است. زبان آموزان می‌توانند با کمک این آزمون به‌صورت نامحدود مهارت‌های زبانی خود را بسنجند و آن‌ها را تقویت کنند.

سایت‌هایی وجود دارند که این امکان را به زبان آموزان می‌دهند تا بتوانند به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای مهارت‌های زبانی خود را ارزیابی کنند. در این صورت علاوه بر آشنا شدن با نمونه سوالات نزدیک به سوالات اصلی آیلتس با شرایط و وضعیت آزمون نیز آشنا شده و ترس از این آزمون در زبان آموزان از بین می‌رود.

ترس و اضطراب می‌تواند عامل مخربی باشد که شما را از رسیدن به موفقیت دور می‌کند.

آزمون ماک ایلتس رایگان همچون آزمون اصلی آیلتس مهارت‌های چهارگانه زبان آموزان را بررسی می‌کند که شامل مهارت خواندن (Reading)، شنیدن (Listening)، نوشتن (Writing) و صحبت کردن (Speaking) می‌شوند.

شما می‌توانید با ثبت نام و شرکت در کلاس‌های خصوصی آیلتس در هایتاکی، با ساختار این آزمون و نحوه طرح سوال در بخش‌های مختلف آن، تحت نظر یک معلم باتجربه، آشنا شوید و در همان بار اول شرکت در آزمون، به نمرۀ دلخواه خودتان برسید و مسیر مهاجرت را برای خودتان هموارتر و سریع‌تر کنید.

تدریس خصوصی زبان های خارجی

شرکت در آزمون ماک آیلتس رایگان

 

اما آزمون ماک ایلتس دو نوع مختلف دارد:

انواع آزمون ماک آیلتس توضیحات
آیلتس آکادمیک این نوع آزمون شبیه‌سازی شده مناسب آن دسته از زبان آموزانی است که قصد دارند مدرک آیلتس خود را به منظور مهاجرت تحصیلی دریافت کنند.
آیلتس جنرال این نوع آیلتس هم می‌تواند برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی مناسب باشد هم آن دسته از افرادی که به قصد کار و زندگی مهاجرت می‌کنند.

با انواع آزمون آیلتس نیز آشنا شوید: کدام آزمون آیلتس را بدهم؟ آکادمیک یا جنرال؟

 

اما آزمون ماک ایلتس رایگان را در کجا می‌توان پیدا کرد؟

این روزها هروقت سخن از رایگان بودن چیزی به گوش‌تان می‌خورد سریعا به سراغ اینترنت رفته و به جست‌و‌جو در صفحات مختلف می‌کنید. برای آزمون‌های ماک ایلتس رایگان نیز همین موضوع صادق است؛ سایت‌هایی هستند که خدمات مورد نظر شما را رایگان ارائه نموده تا همه افراد بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

در ادامه نمونه‌ای از بهترین سایت‌های آزمون ماک ایلتس را به شما معرفی می‌کنیم.

 

معرفی سایت‌ هایی برای شرکت در آزمون ماک ایلتس رایگان

 

۱. سایت ieltsonlinetests

سایت ieltsonlinetests یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های برگزار کننده آزمون شبیه‌سازی شده ایلتس است. در این سایت هر ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی یعنی reading، listening، speaking و writing ارزیابی می‌شوند.

یکی از برتری‌های این سایت این است که در آن هر دو نوع آزمون ماک ایلتس یعنی «جنرال» و «آکادمیک» برگزار می‌شوند. تنها کافی است که در قسمت منو سایت روی گزینه IELTS Exam Library کلیک کرده و نوع آزمون مد نظرتان را انتخاب کنید.

از جالب‌ترین نکات این سایت این است که می‌توانید در دوره‌های آنلاین روزانه آن شرکت کرده و مهارت‌های زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

سایت ieltsonlinetests و آزمون ماک آیلتس رایگان

 

۲. سایت ielts-testpro

سایت ielts-testpro نیز یکی دیگر از بهترین سایت‌هایی است که می‌توانید از آن برای شرکت در آزمون ماک ایلتس رایگان استفاده کنید. در این سایت می‌توانید علاوه بر شرکت در آزمون شبیه‌سازی شده ایلتس، هریک از مهارت‌های چهارگانه زبانی خود را به صورت مجزا ارزیابی کنید.

حجم نمونه سوالات این سایت بسیار زیاد بوده و می‌تواند نیازهای زبان آموزان را به صورت گسترده‌ای برآورده سازد.

سایت ielts-testpro

 

۳. سایت ielts.idp

سایت ielts.idp، منبعی فوق‌العاده قوی و سراسر نکته‌ برای آزمون ایلتس است. این سایت به شما به صورت موارد مختلفی که ممکن است در آیلتس با آن روبه‌رو شوید را موشکافانه بررسی کرده و موارد صحیح را به شما می‌آموزد.

همچنین فرصت شرکت در آزمون ماک آیلتس برای شما به صورت رایگان وجود دارد تا بتوانید مهارت‌های خود را هم به صورت مجزا و هم به صورت کلی و شبیه آزمون واقعی ایلتس ارزیابی کنید.

سایت ielts.idp

 

۴. سایت ieltstutorials.online

سایت ieltstutorials.online نیز سایتی دیگر برای ارزیابی رایگان مهارت‌های زبانی زبان آموزان برای آزمون ایلتس است. شما در این سایت می‌توانید مهارت‌های خود را به صورت مجزا و همچنین به صورت کلی ارزیابی کرده و اشکالات خود را برطرف کنید.
از طرفی این سایت فرصتی بی‌نظیر برای افرادی است که می‌خواهند در دوره‌های تخصصی کلاس‌های آمادگی ایلتس شرکت کنند.
سایت های آزمون شبیه سازی شده ماک آیلتس

۵. سایت ielts

سایت رسمی آزمون آیلتس خود نیز انتخابی مطمئن برای ارزیابی مهارت‌های شماست. در این سایت شما می‌توانید با نمونه سوالات مهارت‌های چهارگانه خود را به چالش کشانده و خود را ارزیابی کنید.

در این سایت ضمن ارائه شرایط کامل برگزاری آزمون ایلتس این فرصت به زبان آموزان داده می‌شود که با تمام نکات ریز و درشت در روز آزمون آشنا شوند تا استرس و نگرانی از آن‌ها دور شود.

سایت ielts

 

۶. سایت mini-ielts

سایت mini-ielts سایتی به کاربر پسند و ساده است تا زبان آموزان بتوانند به سادگی به امکانات آن دسترسی پیدا کنند. در این سایت شما می‌توانید به صورت رایگان و بدون ثبت نام در آزمون شبیه‌سازی شده ایلتس شرکت کرده و مهارت‌های زبانی خود را بسنجید.

به گفته سایت شما می‌توانید بارها در آزمون شبیه‌سازی شده شرکت کنید. این شرایط ویژه صرفا برای موفقیت شما در آزمون ایلتس است.

سایت mini-ielts

 

۷. سایت globalieltsonline

شما در این سایت با حجم زیادی از اطلاعات آمورشی و آزمون‌های شبیه‌سازی شده آیلتس  روبه‌رو هستید.
تنها کافی است با صرف کمی وقت بیش‌ترین استفاده را از این سایت ببرید.

سایت globalieltsonline

 

۸. سایت e2language

سایت e2language سایت دیگری برای شما زبان آموزان است که می‌توانید با مراجعه به آن در آزمون ماک ایلتس رایگان آن شرکت کنید.
این سایت نیز مانند سایر سایت‌ها مزیت‌های منحصربه‌فردی دارد؛ از جمله این که شما علاوه بر دادن آزمون می‌توانید از قسمت وبلاگ این سایت نیز کمک گرفته و تمام سوالات ذهنی و اشکالات خود را برطرف نمایید.

سایت e2language و نمونه سوالات آزمون ماک آیلتس

 

۹. سایت britishcouncil.cl

در سایت britishcouncil.cl آزمون ماک ایلتس به صورت کاملا رایگان برگزار می‌شود.
شرایط برگزاری آزمون مشابه آزمون اصلی ایلتس بوده و می‌توانید خود را با شرایط واقعی روز آزمون اصلی آشنا کنید و با آن سازگار شوید.

تنها نکته مهم این است که با مطالعه کامل به سراغ این سایت بروید تا بتوانید مهارت‌های خود را به صورت جدی بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین منابع آزمون آیلتس برای کسب نمره ۵ به بالا

سایت britishcouncil.cl

 

۱۰. سایت ieltsliz

 سایتی برای آمادگی آزمون آیلتس است که می‌توانید با کمک آن به منابع فوق العاده‌ای دسترسی پیدا کنید.

سایت ieltsliz سایتی نیست که شما مستقیما بتوانید در آن آزمون ماک ایلتس را مشاهده کرده و در آن شرکت کنید، بلکه این سایت پلی است برای ورود به سایت‌های بیش‌تر تا بتوانید به کمک سایت‌های بیشماری برای تمرین مهارت‌های زبانی خود برای آزمون ایلتس آماده شوید.

در این سایت، سایت‌های دیگری برای هر یک از چهار مهارت‌ زبانی معرفی شده‌اند تا بتوانید تنها با یک کلیک ساده به آن‌ها مراجعه کنید.

سایت ieltsliz

مقالات مرتبط:

 

لوگو آزمون ماک آیلتس

سخن پایانی

همان طور که در متن مقاله اشاره شد، سایت‌های بسیاری هستند که می‌توانند به‌صورت رایگان و نامحدود در آزمون‌های ماک آیلتس آزمایشی آنها شرکت کنید. تنها کافی است با یک کلیک از بیش‌ترین امکاناتی که برای شما فراهم شده نهایت استفاده را ببرید.
برای زمان و عمرتان ارزش قائل شده و با مطالعه کامل در این سایت‌ها در آزمون ماک ایلتس رایگان شرکت کنید.

تا پیروزی و رسیدن به نمره بالای ایلتس تنها یک کلیک وجود دارد. آن را هوشمندانه فشار دهید. 😉

تجربه‌هایتان را از شرکت در آزمون های ماک آیلتس در قسمت کامنت ها ثبت کنید و نکاتی را که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید با دوستان‌تان در هایتاکی به اشتراک بگذارید.

 

منابع:

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۳.۶ / ۵. تعداد نظرات ۵

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *