کلاس آنلاین زبان انگلیسی با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان انگلیسی

بهترین نرم افزارهای کامپیوتر برای یادگیری زبان انگلیسی

۳.۷
(۱۱)

یکی از روش‌های یادگیری زبان انگلیسی در منزل استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری است که با این هدف طراحی شده‌اند. بهترین نرم افزارهای یادگیری زبان انگلیسی معمولاً از چندین بخش برای یادگیری همه مهارت‌های زبانی تشکیل شده‌اند و آموزش‌هایشان را با سطح‌بندی استاندارد CEFR ارائه کرده‌اند. در این مقاله تعدادی از این نرم‌افزارها را به صورت اجمالی بررسی می‌کنیم.

 

در ادامه می‌خوانید:

 

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتر

نرم افزارهای یادگیری زبان انگلیسی انواع متفاوتی دارند. هر کدام معمولاً یک یا چند هدف یادگیری خاص را پوشش می‌دهند و برای سطوح مشخصی طراحی شده‌اند. از طرف دیگر، برخی از آن‌ها از فیلم و انیمیشن برای آموزش استفاده می‌کنند، و برخی دیگر برنامه آموزشی گام به گامی دارند که ممکن است شامل کتاب، مجموعه واژگان، دستور زبان، و تمرین‌های متنوع باشد. دسته‌ای از نرم‌افزارها نیز آمادگی برای آزمون‌های زبان انگلیسی را هدف قرار داده‌اند.

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از نرم افزار

 

برای آن که یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از یکی از این نرم‌افزارهای آموزشی را شروع کنید، باید ابتدا محتوای آموزشی که نرم‌افزار ارائه می‌کند، شیوه ارائه آن، سطح و کیفیت آن را بررسی کنید. در این مقاله با چند نرم‌افزار آموزشی برای کامپیوتر و لپ‌تاپ آشنا می‌شوید و می‌توانید آن‌ها را با هم مقایسه کنید.

شما می‌توانید از نرم‌افزارهای یادگیری زبان انگلیسی برای یادگیری خودآموز زبان انگلیسی در منزل استفاده کنید، یا برای تمرین بیشتر در کلاس خصوصی زبان انگلیسی شرکت نمایید.

بیشتر بخوانید: بهترین کتاب های خودآموز زبان انگلیسی برای همه سطوح

 

۱- نرم افزار رزتا استون

یکی از معروف‌ترین و بهترین نرم‌افزارهای یادگیری زبان انگلیسی در دنیا Rosetta Stone است. این نرم‌افزار در واقع آموزش زبان‌های زیادی را دربر می‌گیرد. رزتا استون از یک سیستم تصویری برای آموزش زبان استفاده می‌کند و ترجمه دقیقی برای هیچ زبانی ارائه نمی‌کند. بخش زیادی از آموزش واژگان را بر مبنای تصاویر پیش می‌برد و استراتژی‌اش برای یادگیری زبان، روشی است که همه ما در کودکی، زبان مادری‌مان را به مرور یاد گرفته‌ایم.

یادگیری تصویری در رزتا استون

 

به نظر می‌رسد تا امروز رزتا استون موفق شده است به افراد زیادی در سراسر دنیا برای یادگیری یک زبان جدید کمک کند. میزان رضایت از این نرم‌افزار نشان می‌دهد که کارکرد خوبی دارد.

این نرم‌افزار زبان انگلیسی را از سطح مبتدی تا پیشرفته به شما آموزش می‌دهد و مهارت‌های درک مطلب، خواندن، نوشتن و صحبت کردن را در شما تقویت می‌کند.

نرم‌افزار رزتا استون درس‌هایی را به صورت متوالی برایتان در نظر می‌گیرد. متاسفانه این نرم‌افزار آزمون تعیین سطح ندارد، اما میتوانید در یک ازمون در یکی از سایت های تعیین سطح زبان انگلیسی شرکت کنید و یا اگر سطح درس‌ها برای شما آسان است، می‌توانید از درس‌های جلوتر شروع کنید. هر درس، یک بخش اصلی دارد و علاوه بر آن شامل چند بخش فرعی مانند تلفظ، خواندن، نوشتن، صحبت کردن، شنیدن، تمرین واژگان، دستور زبان یا مرور است. روش بازی‌گونه‌ای که رزتا استون برای ارائه درس‌ها و تمرین‌ها در نظر گرفته، یادگیری زبان انگلیسی را برایتان تبدیل به فعالیتی لذت‌بخش می‌کند.

بیشتر بخوانید:

یکی از مزایای این نرم‌افزار نسبت به نمونه‌های مشابه، تکنولوژی تشخیص گفتار آن است. با وجود آن که هیچ نرم‌افزار یا ماشینی نمی‌تواند در این زمینه جای انسان را بگیرد، اما رزتا استون تکنولوژی پیشرفته‌ای برای تشخیص گفتار دارد که سبب می‌شود به نتایج تمرین‌های گفتاری بیشتر اعتماد کنید.

تکنولوژی تشخیص گفتار نرم افزار رزتا استون

 

نرم‌افزار یادگیری زبان انگلیسی رزتا استون بیشتر بر این تمرکز می‌کند که شما بتوانید زبان انگلیسی را به خوبی حرف بزنید. این نرم‌افزار ابتدا با جمله‌های ساده شروع می‌کند و به مرور به سمت ساختارهای پیچیده‌تر پیش می‌رود. در واقع رزتا استون الگوهای زبانی را به مرور به شما یاد می‌دهد.

اگر قصد دارید مکالمه و ارتباط به زبان انگلیسی را یاد بگیرید، نرم‌افزار رزتا استون می‌تواند گزینه خیلی خوبی برای شما باشد. اما اگر قصد دارید خودتان را برای آزمون‌های زبان انگلیسی آماده کنید، این نرم‌افزار فقط می‌تواند برای تمرین بیشتر به شما کمک کند.

 

۲- نرم افزار Tell Me More

یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین نرم افزارهای یادگیری زبان انگلیسی Tell Me More است. این نرم‌افزار را شرکت Auralog در سال ۱۹۸۷ در پاریس تأسیس کرد، که در سال ۲۰۱۳ توسط رزتا استون خریداری شد. این نرم‌افزار نیز برای آموزش چند زبان طراحی شده، اما در آموزش زبان انگلیسی بسیار شاخص است.

ساختار آموزشی نرم افزار Tell Me More بیشتر بر اساس ویدئوهای آموزشی است و برای هر درس تمرینات زیادی در نظر گرفته تا آموزش‌ها را تثبیت کند. این نرم‌افزار هر ۴ مهارت زبانی خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن را در درس‌های جداگانه آموزش می‌دهد و برای آن تمرین ارائه می‌کند. یکی از مهم‌ترین مزایای آن این است که شما می‌توانید برنامه‌های آموزشی متفاوتی را در این نرم‌افزار انتخاب کنید. یعنی مجبور نیستید فقط یک مسیر یادگیری که نرم‌افزار در نظر گرفته را دنبال کنید؛ به طور مستقل می‌توانید از بخش‌های متفاوت نرم‌افزار درس‌هایی را انتخاب نمایید و ادامه دهید.

دفتری برای تمرین زبان انگلیسی

 

از طرف دیگر نرم‌افزار Tell Me More به این دلیل که درس‌های متنوعی دارد و از سطح مبتدی تا پیشرفته را به طور کامل پوشش می‌دهد، برای افرادی مناسب است که زمان کافی برای یادگیری زبان انگلیسی دارند و می‌خواهند همه چیز را به خوبی یاد بگیرند.

در مجموع می‌توان گفت Tell Me More برای کسانی که بخواهند به صورت خودآموز زبان انگلیسی را یاد بگیرند، گزینه مناسبی است و آموزش‌های کامل و جامعی ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

 

۳- نرم افزار نصرت

یکی از نرم‌افزارهای یادگیری زبان انگلیسی که حتماً نام آن را شنیده‌اید نرم‌افزار نصرت است. نصرت چند مجموعه آموزش زبان انگلیسی دارد که بنا بر هدفتان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

آموزش تصویری زبان انگلیسی نصرت در ۳ ماه، مجموعه‌ای است شامل بیش از ۴۰ ساعت مکالمه ویدیویی، مکالمه‌های صوتی با نمایش همزمان متن، و برنامه آموزش تصویری. این نرم‌افزار بر این اساس طراحی شده است که با اختصاص روزانه نیم ساعت به یادگیری زبان می‌توانید در سه ماه سطح مقدماتی و پیشرفته را که در این مجموعه ارائه شده است به طور کامل یاد بگیرید.

این نرم‌افزار برای تثبیت مطالب از تکرار آن‌ها در فواصل زمانی منظم استفاده می‌کند.

نرم افزارهای یادگیری زبان انگلیسی نصرت

 

یک مجموعه دیگر با عنوان «آموزش تصویری زبان انگلیسی نصرت در ۳ماه – نسخه حرفه‌ای» نیز ارائه شده که برای افراد با سطح بالاتر زبان انگلیسی مناسب است. این مجموعه دربر گیرنده ۹۰ درس و دارای سطح‌بندی مقدماتی تا پیشرفته است، و زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی را آموزش می‌دهد.

مقالات مرتبط:

یک مجموعه کاربردی دیگر «آموزش تصویری آیلتس و تافل نصرت برای کامپیوتر» است که ۴ مهارت اصلی زبانی یعنی شنیدن، خواندن، نوشتن و مکالمه را آموزش می‌دهد و مثال‌ها و نمونه سوالات استاندارد این زمینه را ارئه می‌کند. اگر قصد شرکت در آزمون‌های زبان انگلیسی را دارید می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار شروع کنید. اما توجه داشته باشید که برای موفقیت در آزمون آیلتس و تافل و آزمون PTE باید به طور همزمان آموزش تخصصی دریافت کنید، به تمرین دسترسی داشته باشید و اشکالاتتان را رفع کنید.

برای رسیدن به یک نمره قابل قبول می‌توانید از تدریس خصوصی آیلتس یا تدریس خصوصی تافل و یا تدریس خصوصی پی تی ای کمک بگیرید.

نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی برای آمادگی آزمون

 

یکی دیگر از نرم‌افزارهای یادگیری زبان انگلیسی نصرت «آموزش تصویری زبان انگلیسی برای کودکان» است. در این نرم‌افزار از روش فونیکس برای آموزش استفاده شده و ۵ مهارت اصلی یادگیری زبان دوم را آموزش می‌دهد. روش فونیکس در واقع یک روش آموزش خواندن زبان انگلیسی است که برای یادگیری زبان انگلیسی مثل زبان مادری، همراه با فعالیت، بازی، شعر و نقاشی به کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علاوه بر این‌ها نصرت یک نرم‌افزار نیز برای آموزش تصویری گرامر تولید کرده است.

مقالات مرتبط:

 

۴- نرم افزارهای گروه آریانا

گروه آریانا چند مجموعه نرم‌افزار و اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی دارد که درس‌هایش را همراه با فیلم‌های آموزشی مرتبط ارائه می‌کند؛ گزارش پیشرفت آموزشی‌تان را به شما نشان می‌دهد و مجهز به سیستم تشخیص گفتار هوشمند است.

انگلیسی بدون توقف +۲ واقعیت مجازی(تعاملی) یا Nonstop English؛ این نرم‌افزار شامل ۲۴ کتاب آموزشی از مجموعه Top Notch و Summit، آموزش تلفظ، مهارت شنیداری، و Word Skill است. در این نرم‌افزار یادگیری زبان انگلیسی، هر درس شامل گرامر، اصطلاحات کاربردی زبان انگلیسی و آموزش‌هایی برای هر ۴ مهارت زبانی است. یکی از مزایای مهم نرم‌افزار انگلیسی بدون توقف این است که امکان ضبط و پخش صدای کاربر را دارد، و زبان آموز می‌تواند در تمرین‌های مکالمه به جای یک یا چند شخصیت قرار گیرد و به صورت هوشمند با کامپیوتر به دیالوگ بپردازد.

این نرم‌افزار آموزش زبان انگلیسی را از سطح مبتدی تا پیشرفته ارائه می‌کند؛ و پیش از شروع یادگیری نیز امکان شرکت در آزمون تعیین سطح را برای کاربر در نظر گرفته است.

نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی - انگلیسی بدون توقف

 

آموزش جامع زبان انگلیسی امریکن فایل (تعاملی)؛ این نرم‌افزار بر اساس ویرایش دوم کتاب‌ها American English File طراحی شده است. بنابراین دقیقاً همان برنامه یادگیری زبان انگلیسی را به صورت گام به گام طی می‌کند؛ و به آموزش گرامر، لغت و تلفظ می‌پردازد. این نرم‌افزار نیز شامل آزمون تعیین سطح و مجهز به سیستم تشخیص گفتار هوشمند است؛ و تمرین‌هایی برای تقویت هر ۴ مهارت زبان انگلیسی دارد.

آموزش زبان انگلیسی Ielts Complete؛ این بسته آموزشی یک نرم‌افزار هوشمند در ۳ سطح است که بر اساس کتاب‌های Complete IELTS طراحی شده است. با توجه به این که در این نرم‌افزار یادگیری زبان انگلیسی امکان شبیه‌سازی مکالمه کاربر با کامپیوتر فراهم شده است، این نرم‌افزار برای متقاضیان آزمون آیلتس اکادمیک یا جنرال مناسب است.

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های آیلتس

آموزش زبان بازرگانی و تجاری مارکت لیدر؛ این نرم‌افزار آموزشی برای افرادی که قصد فعالیت تجاری و بازرگانی به زبان انگلیسی دارند مناسب است و بر اساس کتاب‌های Market Leader طراحی شده است. این آموزش شامل ۵ سطح است و مواردی مثل قواعد بازاریابی، قواعد نامه‌نگاری بازرگانی، قراردادهای خرید و فروش، و مدیریت ارتباط با مشتری را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: کتاب های یادگیری زبان انگلیسی تجاری

 

۵- نرم افزارهای خودآموز انگلیسی شیرین

انتشارات ساتل دو نرم‌افزار یادگیری زبان انگلیسی خودآموز با عنوان انگلیسی شیرین (Sweet English) دارد. این نرم‌افزارها امکان تعریف تعداد نامحدودی کاربر روی یک کامپیوتر را دارند و برای هر کاربر اطلاعات مربوط به پیشرفتِ یادگیری، نمودارها، تمرین‌ها و یادداشت‌ها را جداگانه ذخیره می‌کنند.

نرم افزار SWEET ENGLISH Top Edition بر اساس کتاب‌های شناخته شده آموزش زبان انگلیسی TOP NOTCH و SUMMIT طراحی شده است. این نرم‌افزار سطح مقدماتی تا پیشرفته را در ۶ سطح آموزشی ارائه می‌کند. علاوه بر ارائه آموزش، این امکان را نیز برای کاربر در نظر گرفته است که در هر صفحه یادداشت بگذارد یا آن را برای مرور مجدد ذخیره کند. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند که هر ۴ مهارت زبانی را در خودتان افزایش دهید و حتی خودتان را برای شرکت در آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی آماده کنید.

یادگیری 4 مهارت زبان انگلیسی با استفاده از نرم افزار

 

نرم‌افزار SWEET ENGLISH Pro شامل ۴ سطح است و مهارت‌های مکالمه، شنیداری، نوشتن، خواندن، دستور زبان، واژگان و تلفظ را در بخش‌های متنوع آموزش می‌دهد. این نرم‌افزار شامل ۱۲۸ فیلم و ۱۲۸ مکالمه کوتاه با لهجه آمریکایی است. تمرین‌های زیادی که در بخش‌های متفاوت این نرم‌افزار آمده، به شما کمک می‌کند تا آن‌چه یاد گرفته‌اید را مرور و ارزیابی کنید. در انتهای هر سطح نیز یک آزمون جامع در نظر گرفته تا بتوانید پیشرفت خودتان را بسنجید.

 

۶- نرم افزارهای خودآموز آواتار

موسسه زبان پرتو دانش چند مجموعه آموزش زبان متنوع با عنوان آواتار تولید کرده است که می‌توانید از آن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید. نرم‌افزارهای این مجموعه شامل آزمون تعیین سطح هستند و می‌توانید یادگیری را با توجه به دانش زمینه‌ای که دارید شروع کنید. درس‌ها به صورت ویدیویی ارائه شده‌اند و برای گرامر و تلفظ نیز درس‌های جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است. هر درس شامل تمرینات و توضیحات تکمیلی است.

این نرم‌افزار سیستم تشخیص گفتار هوشمند دارد و طوری طراحی شده است که شما می‌توانید به جای یک شخصیت با کامپیوتر به مکالمه بپردازید. علاوه بر آن پیشرفتتان در یادگیری زبان انگلیسی را نیز به صورت نمودار نشان می‌دهد.

اگر قصد آمادگی برای آزمون‌های زبان انگلیسی بین‌المللی را دارید، می‌توانید از «بسته جامع آزمون آیلتس» یا «بسته جامع آزمون تافل» استفاده کنید. این بسته‌ها شامل نرم‌افزارهای متنوع آموزشی هستند که برای هر ۴ مهارت زبانی، یعنی مهارت شنیداری، نوشتاری، خواندن و صحبت کردن، درس‌ها و تمرین‌هایی دارند. برای تمرین و آمادگی بیشتر نیز در این بسته‌ها به تعداد زیادی از آزمون‌های گذشته دسترسی دارید.

تمرین مکالمه زبان انگلیسی

 

اگر می‌خواهید مهارت مکالمه زبان انگلیسی را در خودتان تقویت کنید و هدفتان برقراری ارتباط و درک مفاهیم زبان انگلیسی است، می‌توانید از نرم افزار زبان انگلیسی AVATAR استفاده کنید که بر اساس متد American English File طراحی شده است؛ یا بسته GET ENGLISH را تهیه کنید که یک بسته جامع است و سطح مبتدی تا پیشرفته را پوشش می‌دهد.

 

۷- نرم افزار دولینگو

یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی اپلیکیشن duolingo است. خبر خوب این که این اپلیکیشن روی Microsoft Store برای ویندوز در دسترس است و اگر ویندوز داشته باشید، می‌توانید روی کامپیوترتان نیز با استفاده از نرم‌افزار duolingo به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید. این نرم‌افزار آموزش را از سطح مبتدی شروع می‌کند و برای افراد با سطح مبتدی و متوسط مناسب است.

برای یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از نرم‌افزار دولینگو باید زبان اول خود را چیزی به جز انگلیسی انتخاب کنید. از آن‌جا که duolingo از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند، اگر قصد دارید با این نرم‌افزار به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید، باید یک زبان دیگر را که به آن مسلطید به عنوان زبان اول انتخاب کنید.

یادگیری زبان انگلیسی با نرم افزار دولینگو

 

درس‌ها در نرم‌افزار دولینگو بر مبنای مکالمه طراحی شده است و از ابتدا به شما همزمان با کلمات، جملات ساده را نیز آموزش می‌دهد. سیستم تشخیص گفتار هوشمند این برنامه نیز کمک می‌کند که در تلفظ‌ها مهارت پیدا کنید.

 

۸- نرم افزار Listen English Streamline

اگر قصد دارید مهارت شنیداری‌تان در زبان انگلیسی (Listening) را تقویت کنید، می‌توانید از نرم افزار ویندوز Listen English Streamline کمک بگیرید. این نرم‌افزار شامل ۴ بخش مطابق با کتاب‌های Streamline English آکسفورد است و در مجموع ۲۳۹ درس را از سطح مبتدی تا پیشرفته دربر می‌گیرد.

هر درس شامل متن همان درس است و شما همزمان با گوش کردن می‌توانید متن را نیز دنبال کنید یا هر قسمتی که متوجه نشدید را مرور نمایید. این نرم‌افزار این امکان را نیز به شما می‌دهد که آن را در پس‌زمینه اجرا کنید و همزمان با کار دیگری به درس‌ها گوش کنید.

نرم افزار یادگیری مهارت شنیداری زبان انگلیسی Listen English Streamline

 

۹- نرم افزار ۴۰۰۰Essential English Words1

نرم افزار ۴۰۰۰Essential English Words1 نیز یک نرم‌افزار یادگیری لغات انگلیسی برای ویندوز است. این نرم‌افزار در هر درس تعدادی واژه را با شکل‌های متفاوت آن، کاربردهای آن و مثال ارائه می‌کند. پس از آن نیز فعالیت‌ها و تمرین‌هایی برای شما در نظر گرفته تا معنای کلمات را در متن جمله به کار ببرید. در نهایت، در پایان هر درس یک داستان وجود دارد که از واژه‌های آن درس استفاده می‌کند. این داستان‌ها کمک می‌کنند شما در حین خواندن آن‌ها کلمات را به خاطر بیاورید و آن‌ها را با هم ارتباط بدهید.

نرم افزار یادگیری واژگان زبان انگلیسی 4000Essential English Words1

 

۱۰- نرم افزار Learn English Words

این نرم‌افزار در واقع یک دیکشنری تصویری می‌باشد و برای آموزش واژه‌ها، اسامی و مفاهیم زبان انگلیسی به کودکان بسیار مناسب است. با استفاده از نرم‌افزار Learn English Words کودکان می‌توانند برای یادگیری نام انگلیسی چیزهایی که با آن‌ها سر و کار دارند از حافظه تصویری‌شان کمک بگیرند و کلمات را با تلفظ درست بیاموزند. در نهایت نیز این امکان را دارند که واژه‌هایی که یاد گرفته‌اند را محک بزنند.

این نرم‌افزار واژه‌ها را به ۴۱ دسته تقسیم کرده و هر دسته شامل تصاویر و تلفظ واژه‌ها، و یک آزمون است. نرم‌افزار Learn English Words برای ویندوز طراحی شده و استفاده از آن کاملاً رایگان است.

دیکشنری تصویری زبان انگیسی Learn English Words

 

۱۱- نرم افزار Learn Speak English

این نرم‌افزار ویندوز امکان یادگیری بهتر تلفظ و بالا بردن مهارت شنیداری را برای شما فراهم می‌کند. به خصوص زمانی که به واژه‌های مشابهی مثل feet و fit برمی‌خورید، نرم‌افزار Learn Speak English برایتان بسیار کارآمد خواهد بود. با کمک این نرم‌افزار می‌توانید بر این تفاوت‌های ظریف مسلط شوید.

در این نرم‌افزار فهرست کاملی از صداهای زبان انگلیسی وجود دارد که پایه یادگیری شما را تشکیل می‌دهد. علاوه بر آن به ویدئوهای راهنمای BBC برای صداها و نمونه‌هایی صوتی از دانشگاه کمبریج دسترسی دارید.

نرم افزار Learn Speak English

 

۱۲- نرم افزار Quizlet

نرم‌افزار Quizlet در واقع یک نرم افزار فلش کارت است که به شما امکان ساخت و مطالعه فلش کارت زبان انگلیسی را می‌دهد. این نرم‌افزار از تصویر، نمودار، فایل صوتی و زبان‌های متفاوت پشتیبانی می‌کند، بنابراین کارایی گسترده‌ای دارد. نرم‌افزار Quizlet با پرسیدن هدف شما از مطالعه، به شما کمک می‌کند بهره بیشتری از قابلیت‌های آن ببرید. نسخه رایگان این نرم‌افزار امکانات محدودی دارد اما همچنان برای یادگیری زبان انگلیسی کاملاً مناسب است.

با ساخت یک حساب کاربری شما این امکان را پیدا می‌کنید که فلش کارت خودتان را روی Quizlet بسازید. در حالت کلی این نرم‌افزار، این امکان را به شما می‌دهد تا مجموعه‌هایی که ساخته‌اید را شخصی نگه دارید، یا با دیگران به اشتراک بگذارید. بنابراین می‌توانید از فلش کارت‌های زبان انگلیسی موجود که دیگران ساخته‌اند نیز استفاده نمایید.

نرم افزار فلش کارت quizlet

 

کدام نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی برای من مناسب است؟

نرم افزارهای یادگیری زبان انگلیسی می‌توانند خیلی خوب به پیشرفت شما در این زمینه کمک کنند. فقط باید منظم و متعهد باشید و هر روز زمان مشخصی را به یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهید. نرم‌افزارهای خارجی زبان انگلیسی مثل رزتا استون و Tell Me More دو نسخه بسیار عالی برای یادگیری زبان انگلیسی هستند، اما خرید نسخه اصلی آن‌ها، گذشته از مشکلات پرداخت دلاری، برای ما خیلی گران است. البته نسخه‌های کرک شده این نرم افزارها نیز در ایران در دسترس هستند.

پیش از آن که نرم‌افزاری را برای شروع یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کنید، دقت کنید که آیا محتوای آموزشی آن شما را به هدفتان می‌رساند یا نه. به علاوه، حتماً روش آموزشی نرم افزار را چک کنید تا مطمئن شوید که می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. اگر نرم‌افزار دمو داشت، یا امکان دسترسی موقتِ رایگان برای تست می‌داد، حتماً آن را امتحان کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. حتی اگر لازم بود با پشتیبانی صحبت کنید و در مورد جزئیات نرم‌افزار، طرز کار آن، سیستمی که برای نصب نیاز دارید، و نحوه رسیدگی به مشکلات احتمالی بپرسید.

 

اگر هدفتان شرکت در یکی از آزمون‌های بین‌المللی زبان است، به خاطر داشته باشید که برای رسیدن به یک نمره خوب، احتمالاً به چیزی بیشتر از نرم‌افزار نیاز دارید. بهتر است از همین حالا برای آن برنامه خوب و دقیقی بریزید. یکی از راه‌هایی که می‌تواند موفقیت شما تضمین کند، کمک گرفتن از یک معلم خصوصی زبان انگلیسی حرفه‌ای است.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۳.۷ / ۵. تعداد نظرات ۱۱

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *