کلاس آنلاین زبان انگلیسی با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان انگلیسی

بهترین سوالات تعیین سطح برای افراد مبتدی و کودکان در زبان انگلیسی

۳.۹
(۲۶)

اگر از جمله بزرگسالانی هستید که می‌خواهید یادگیری زبان انگلیسی را در سطح مبتدی شروع کنید و یا میخواهید فرزند خود را در مسیر یادگیری زبان انگلیسی قرار دهید، با ما در این مقاله همراه باشید. اگر بزرگسال هستید حتماً به اهمیت یادگیری زبان انگلیسی و حتی اهمیت مدرک آزمون های زبان انگلیسی در فضای اینترنت، مشاغل و سفر و ارتباطات بین‌المللی واقفید. همچنین بسیاری از والدین اهمیت یادگیری زبان انگلیسی را درک می‌کنند، اما آن را برای فرزندانشان در اولویت نمی‌بینند یا اهمیت یادگیری یک زبان دیگر در سنین پایین را نمی‌دانند. در این رابطه تحقیقات زیادی صورت گرفته است که نشان ‌می‌دهد بهترین زمان برای یادگیری زبان دوم به کودک قبل از سن ده سالگی است.

 

فهرست:

 

زمانی که شما برای اولین بار در یک موسسه آموزش زبان ثبت نام می‌کنید، برای شروع آموزش از شما آزمونی تحت عنوان تعیین سطح گرفته می‌شود. چنین آزمونی در برخی ادارات و موسسات نیز برای استخدام کارکنان انجام می‌گردد. هدف از این آزمون مشخص شدن میزان مهارت شما در زبان مورد نظر است. در آموزشگاه‌های زبان پس از سنجش سطح مهارت شما در زبان انگلیسی، مشخص می‌گردد که در چه سطحی و با کدام مربی زبان انگلیسی باید کلاس خصوصی زبان انگلیسی و یا یک کلاس عمومی را بگذرانید. در ادامه به بیان آزمون تعیین سطح، نمونه سوالات تعیین سطح و استراتژی‌های یادگیری زبان به کودکان و بزرگسالان مبتدی می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

 

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی چیست؟

تعییین سطح کودکان

 

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی برای ارزیابی میزان درک شرکت‌کننده از گرامر، واژگان و عبارات انگلیسی طراحی می‌شود. این آزمون‌ها بصورت شفاهی، کتبی، تستی، آنلاین و حضوری قابل برگزاری هستند. طی این آزمون از شرکت‌کننده خواسته می‌شود که به هر سوال با دقت فکر کند و پاسخ صحیح را بدهد. در نهایت با بررسی تعداد پاسخ‌های صحیح، سطح زبان انگلیسی شرکت‌کننده تعیین می‌گردد.

 

۱- تعیین سطح شفاهی

یک از روش‌های تعیین سطح، تعیین سطح با آزمون شفاهی است. تعیین سطح شفاهی روشی است که در بسیاری از کشورها رواج دارد و جزو موثرترین روش‌های تعیین سطح بشمار می‌رود. در تعیین سطح شفاهی با فرد آزمون گیرنده، مکالمه خواهید داشت. برای پاسخ دهی به سوالات در روش تعیین سطح شفاهی باید به دقت به سوالات گوش داد. بهتر است از پاسخ‌های یک کلمه‌ای خودداری کنید و پاسخ‌های بلند اما درست بدهید. از جمله مشکلاتی که می‌توان در تعیین سطح شفاهی نام برد استرس مکالمه با فردی غریبه است که توصیه می‌شود با کمی فکر کردن و بدون عجله به سوالات پاسخ مناسب دهید.

مقالات مرتبط:

 

۲- تعیین سطح کتبی

از دیگر روش‌های تعیین سطح زبان، تعیین سطح کتبی است. در تعیین سطح کتبی از متقاضیان یادگیری زبان امتحانی کتبی گرفته ‌می‌شود که سوالات آن از سطح ساده و ابتدایی به تدریج به سطح پیشرفته می‌رسد. بیشتر سوالات تعیین سطح کتبی، از نوع سوالات گرامری و لغات است و همچنین مهارت نوشتاری شما نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. این نوع از تعیین سطح دارای محدودیت زمانی برای شرکت کننده است.

بیشتر بخوانید:

 

۳- تعیین سطح تستی

در این مدل تعیین سطح زبان آموز باید از بین چند گزینه، گزینه صحیح را انتخاب کند. تعیین سطح تستی از این جنبه که جواب درست را در بین گزینه‌ها، جلوی چشمان شما قرار می‌دهد آسان‌تر از آزمون تعیین سطح کتبی قلمداد می‌شود، اما باید توجه داشت که جواب‌های مشابه فریبنده نیز در میان گزینه‌ها وجود دارند تا شما را به چالش بکشند.

 

آشنایی با سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی چه کمکی می‌کند؟

تست انگلیسی

 

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آشنایی با سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی بخصوص در سطج مبتدی یا کودکان چه فایده‌ای دارد و آیا آشنایی با آن‌ها به نوعی تقلب یا گول زدن خودمان محسوب نمی‌شود؟ این اتفاق، زمانی است که شما عیناً سوالات و پاسخ‌های یک امتحان را در اختیار داشته باشید. در حالی که این سوالات تنها نمونه‌هایی هستند که باعث آشنایی و آمادگی ذهنی شما با نوع سوالات و از طرفی دیدن این سوالات باعث کاهش سطح استرس شرکت‌کننده می‌شود. در غیر این صورت، استرس باعث اختلال در حافظه خواهد شد و این اختلال باعث می‌شود که سطح واقعی فرد قابل تشخیص نباشد.

 

برخی از سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی مبتدی

۱- سوالات مربوط به معرفی

می‌توان گفت همه‌ی سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی با سلام و احوال پرسی‌های روزمره آغاز می‌شود. سپس از شما خواسته می‌شود که خودتان را معرفی کنید. این معرفی می‌تواند شامل نام و نام خانوادگی، میزان تحصیلات، محل زندگی یا وضعیت تاهل شما و… باشد. به عنوان مثال:

?What’s your name ? How old are you

?How many people are there in your family

?What’s your job

شما نیز در پاسخ به این سوالات می‌توانید بگویید: (پاسخ‌ها به ترتیب سوالات است)

My name is … (sara or saman or…)

.I’m … (۲۲, ۱۶, ۱۸) years old

.There are (1, 2, 3 …) people in my family

 …. I am a nurse or

 

۲- سوالات مربوط به علاقه‌مندی‌ها و اهداف

در ادامه سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کمی پیچیده تر می‌شوند. زمانی که شما بتوانید بخوبی به سوالات دسته اول پاسخ بدهید، وارد مرحله بعدی می‌شوید. در ادامه از شما درباره علاقه مندی‌ها و اهدافتان پرسش می‌شود. شما در پاسخ می‌توانید از علایق شخصی و یا آینده‌ای که برای خود در نظر دارید، صحبت کنید. به عنوان مثال می‌توانید بگویید من قصد داریم زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرم و موقعیت شغلی بهنری بدست بیاورم. به عنوان مثال:

?do you have any plan for your future

?what are your Goals

که شما در جواب این سوالات می‌توانید بگویید:

I’d like to immigrate to the U.S.

I’m thinking of studying in England.

I like football and I want to be a football player.

ترجمه فارسی:

من می خواهم به ایالات متحده مهاجرت کنم.

من به تحصیل در انگلیس فکر می‌کنم.

من فوتبال را دوست دارم و می‌خواهم فوتبالیست شوم.

 

۳- سوالات مربوط به رشته تحصیلی و شغل اعضای خانواده

سوالات مربوط به رشته تحصیلی و شغل اعضای خانواده

 

?which course do you study
?what does your mother/father do

در صورتی که اینگونه سوالات از شما پرسیده شود، باید راجع به رشته تحصیلی، شغل اعضای خانواده (معمولا پدر و مادر) و یا سوالات اینچنینی پاسخ دهید. برای پاسخ به این سوال خیلی راحت رشته خود یا پدر و مادرتان را بگویید (عمدتا مادر household یا خانه دار معرفی ‌می‌شود!) و بگویید که در چه مقطعی در حال تحصیل هستید. برای مثال می‌توانید بگویید:

I decided to get my degree in elementary education because teaching was something that has always come naturally to me. I have always enjoyed spending time with children and when I am in the classroom I do not feel like I am working because I love being there! I feel my effective listening and patience really help me connect with kids

ترجمه فارسی

تصمیم گرفتم مدرکم را در آموزش ابتدایی بگیرم، زیرا تدریس چیزی بود که همیشه به طور طبیعی برای من پیش می‌آمد. من همیشه از وقت گذراندن با بچه‌ها لذت برده‌ام و وقتی در کلاس هستم احساس نمی‌کنم که در حال کارکردن هستم، زیرا آنجا بودن را دوست دارم! احساس می‌کنم گوش دادن مؤثر و صبرم واقعاً به من کمک می‌کند با بچه‌ها ارتباط برقرار کنم.

 

۴- سوالات مربوط به کارهای روزمره شما

گاهی درباره کارهای روزانه از شما پرسیده می‌شود. اینکه اوقات فراغت خود را به چه کارهایی می‌گذارنید. این سوال که جواب کاملا بازی دارد، بخوبی نشان ‌می‌دهد چقدر توانایی استفاده از تنوع واژگان و ساختارهای گرامری متنوع را دارید.

?What’s your daily routine

?What do you usually do in your free time

برای جواب به این سوال برای مثال می‌توانید بگویید:

For my holidays, I usually go to my home town. I reside in the city because of the work, and whenever I get a holiday from work, I try to use this opportunity to meet my parents and my siblings. My typical holidays lasts usually for 4-5 days or even more on special occasions

The time I stay with my family and friends, those moments I enjoy a lot. I do a lot of interesting things such as swimming in the nearby lake, looking after the garden, helping my parents with their work and so on. The reason why I love visiting my home town is that, coming to the home town makes me loosen up all my nerves and makes me feel refreshed. Also, it is a great way of joining and having fun with the family and keeping up with the family and other happenings

ترجمه فارسی

برای تعطیلات معمولاً به شهر خودم می‌روم. من به خاطر کار در شهر زندگی می‌کنم و هر زمان که از سر کار تعطیل می‌شوم سعی می‌کنم تا از این فرصت برای ملاقات با پدر، مادرم و خواهر و برادرم استفاده کنم. تعطیلات معمولی من معمولا ۴-۵ روز یا حتی بیشتر در مناسبت‌های خاص طول می‌کشد.

از لحظاتی که با خانواده و دوستانم می‌گذرانم بسیار لذت می‌برم. من کارهای جالب زیادی مثل شنا کردن در مجاور دریاچه، مراقبت از باغ، کمک به والدینم در کارهایشان و غیره انجام می‌دهم. دلیل اینکه من عاشق بازدید از شهر خودم هستم این است که آمدن به شهر زادگاهم باعث می‌شود تمام اعصابم استراحت کند و احساس شادابی کنم. همچنین، این یک راه عالی برای پیوستن و تفریح با خانواده و همگام شدن با خانواده و سایر اتفاقات شاد است.

 

۵- سوالات مربوط به نقاط قوت و ضعف و ویژگی‌های شخصتی‌تان

به سوال زیر توجه کنید. این دسته از سوالات جزو سوال‌های متوسط تا حرفه‌ای هستند و مانند سوال قبلی کاملاً به خود شما بستگی دارد. بایستی برای پاسخ به خوبی از واژگان متنوع استفاده کنید.

?What are your weaknesses

How is your personality?

مثلاً برای توضیح نقاط قوت می‌توان گفت:

I’m a punctual person. I always arrive early and complete my work on time. My previous job had a lot of deadlines (time when you must finish something by) and I made sure that I was organized and adhered to (respected) all my jobs
من یک فرد وقت شناس هستم. من همیشه زود می‌رسم و کارم را به موقع انجام می‌دهم. کار قبلی من ضرب الاجل‌های زیادی داشت (زمانی که باید کاری را به اتمام برسانید) و من اطمینان حاصل کردم که تمام کارهایم سازماندهی شده بود و به تمام آن‌ها پایبند بودم (به آن احترام گذاشتم).

 

۶- سوالات چالشی مختلف

سوالاتی همانند سوال زیر، چالشی هستند و شما را غافلگیر می‌کنند. هزاران سوال اینگونه می‌تواند پرسیده شود که اصلاً قابل پیش‌بینی نیست بعنوان مثال در اینجا از شما پرسیده شده است که آیا سوالی از ما دارید؟ یا معنای موفقیت از دیدگاه شما چیست؟

Do you have any questions for me/us?

What does success mean to you?

در پاسخ می‌توان گفت:

Do you have any examples of projects that I would be working on if I were to be offered the job?

?What is the next step

آیا پروژه‌‌هایی برای نمونه دارید که در صورت پیشنهاد کار روی آن‌ها کار کنم؟

قدم بعدی چیست؟

 

بهترین سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان

ابتدا بهتر است برخی از شرایط برگزاری تست کودکان را بیان کنیم. آموزش زبان انگلیسی کودکان ۳ تا ۷ سال، گاهی با سرگرمی و بازی صورت می‌گیرد. روش‌های یادگیری زبان انگلیسی مانند دیدن انیمیشن های زبان اصلی انگلیسی، بازی با کلمات، گوش دادن به آهنگ های انگلیسی، تصاویر و همینطور آموزش با موسیقی و رقص برای کودکان ۳ الی ۷ سال متداول است. یکی دیگر از روش های جذاب آموزش زبان انگلیسی به کودکان، استفاده از اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان است.

بیشتر بخوانید:

همچنین آزمون‌های شفاهی و تستی تعیین سطح نیز برای کودکان روشی معتبر و شناخته شده است. از شرایط و ویژگی‌های این تست می‌توان به این مورد اشاره کرد که سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان به هیچ وجه نمره منفی ندارند. بهترین کار برای افزایش آمادگی فرزند شما، تمرین و تکرار سوالات شفاهی و تستی تعیین سطح است. در این بخش تعدادی از سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان را بررسی می‌نماییم.

 

۱- سوالات شفاهی تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان

در آزمون‌های تعیین سطح کودکان ممکن است سوالات متفاوتی پرسیده شوند. اما از آن جایی که اغلب کودکان در زبان انگلیسی مبتدی هستند، سوالات هم ساده طراحی می‌شوند. در نتیجه سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان را اصلا نمی‌توان با سوالات تعیین سطح بزرگسالان مبتدی مقایسه نمود.

سوالات تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان از سطح آسان شروع می‌شوند و با پاسخگویی فرزند شما، مرحله به مرحله سخت‌تر می‌شوند. چند نمونه از این سوالات را مشاهده می‌کنید:

?What is your name

?How old are you

 Do you have any brother or sister? Or do you have any siblings?

?Do you love your parents

What is your mother’s/father’s job?

?What are your hobbies

?Do you go to school? Is it interesting for you

?Do you have any plan for your future

?Why do you want to learn English

?What did you do yesterday

?Have you ever study English

!Tell me a bit about yourself

 

۲- سوالات تستی تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان

در این بخش نیز چندین نمونه از سوالات آزمون تستی تعیین سطح را مشاهده می‌کنید:

.I …. ۱۰ years old

be am is are

Marry gave me ——- apple yesterday

an a

?Where are you from

You are right I am fine I am from Iran
?Where are you from
.c) You are right .b) I am fine .a) I am from Iran
…… I have got four blue
c) boxeis b) boxes a) box
.my —— car is red
c) father’s b) fathers a) father
?what color is a crocodile
c) I am green b) It is green a) It is grey
.Tigers are —— than elephants
c) slower b) more fast a) faster
.Ann —— at home yesterday
c) was b) were a) is
.Today is the —— day of spring
c) secondth b) second a) two
…………. Elephants have very big
c) eyes b) eyes a) ears
she often —— in the swimming pool
c) swimmer b) swims a) swimm
—— football with my friends yesterday
c) plays b) played a) play
.We —— in the garden now
c) are working b) work a) is working
…….. My grandmother is sitting
c) on the chair b) on the sofa a) in the sofa

—— you a very interesting book tomorrow

c) giving b) give a) will give
……… My mother works at school. She is
c) teacher b) driver a) doctor

? chocolate………..

c) Does you like b) Do you like a) You like
………. She can dance very
c) dark b) well a) good
.Marry —— to school yesterday
c) went b) goes a) go

?Is your new neighbor kind

d) No, she doesn’t c) No, he is b) Yes, he is a) Yes, he does
………… The children aren’t quiet. They’re very
d) Noisy c) Thin b) Beautiful a) Nice

.They —— sisters

c) am b) is a) are
.Sunny —— many golden cups
c) haves got b) has got a) have got
. —— is it? It’s Rene’s diary
c) What b) Who a) Where
.His shirt —— blue
c) am b) are a) is
……….. ?How old are you
c) I’m ten years old b) I’m Susan a) I’m fine thanks
.She’s got —— hair
c) fat b) long a) skirt

………. On Saturdays Bart

c) going to the cinema b) goes to the cinema a) go to the cinema
.The woman is —— with his dog
c) playing b) running a) walking

 

استراتژی‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان

استراتژی‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان

 

۱. آموزش را در قالب سرگرمی انجام دهیم

روش های آموزش زبان انگلیسی به کودکان بسیار زیاد است اما بخاطر داشته باشید که مهمترین چیز برای آموزش بچه‌ها، انجام فعالیت‌های سرگرم‌کننده در کلاس است. برخی معتقدند که بچه‌ها از طریق بازی بهتر یاد می‌گیرند. بازی‌هایی که باعث تعامل بیشتر در کلاس می‌شود، بازدهی بیشتری هم خواهند داشت. بازی‌ها نه تنها رقابتی هستند، بلکه اهدافی را نیز برای دستیابی به کودکان ارائه می‌دهند.

 

۲. خلاق باشیم

انجام کارهای مشابه هر روز برای بچه‌ها کسل کننده است. بهمین دلیل باید در برنامه‌های خود خلاق باشیم. این مسأله به آموزش زبان انگلیسی به بچه‌ها کمک می‌کند.

 

۳. کلاس‌های هنری برگزار کنیم

بچه‌ها عاشق کلاس‌های هنری هستند. آنها دوست رنگ‌آمیزی و نقاشی را دوست دارند. هر کودک یک هنرمند است. می‌توانیم از این مسأله بهره برده و آن را در آموزش زبان انگلیسی بگنجانیم.

 

۴. کلاس‌هایی را در فضای باز برگزار کنیم

کودکان در محیط بیرون بسیار سریع یاد می‌گیرند! آنها می‌توانند بخوبی دنیای طبیعت را کشف کنند. در نتیجه می‌توانیم آنها را در پیدا کردن چیزها با حروف الفبا تشویق کنیم. همچنین می‌توانیم از آنها بخواهیم که به دنبال اشکال خاصی باشند. این کار به آموزش زبان انگلیسی کودکان کمک شایان توجهی می‌کند.

 

۵. یادگیری سرگرم کننده است وقتی از طریق داستان انجام شود

علاوه بر آموزش با استفاده از کتاب های زبان انگلیسی، آموزش به وسیله رمان ها و کتاب های داستان انگلیسی یکی از راه‌های هوشمندانه و فوق العاده است. بچه‌ها به شدت به داستان علاقه دارند. آنها تخیل زنده و بصری دارند. ما می‌توانیم از این مزیت در آموزش زبان استفاده کنیم. همه ما می‌دانیم که بچه‌ها داستان‌ها را خوب می‌فهمند. همیشه از کتاب‌های داستان مصور استفاده کنید تا به آن‌ها کمک کنید بفهمند کلمات چگونه منجر به درک شخصیت‌ها و روند داستان کمک می‌کنند.

 

۶. گرامر را می‌توان با تکرار آسان کرد.

آموزش گرامر به بچه‌ها کار دشواری است. معمولاً آموزش گرامر زمانی شروع می‌شود که بچه‌ها وارد یک درجه خاصی شوند. برای معرفی دنیای گرامر، باید آن را در مکالمات روزانه بگنجانیم. وقتی گرامر را اشتباه صحبت می‌کنند، باید فوراً آن را اصلاح کنیم. با تکرار کافی و استفاده از عبارات روزمره زبان انگلیسی، بچه‌ها می‌توانند گرامر را سریع یاد بگیرند.

 

استراتژی‌های آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان مبتدی

استراتژی‌های آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان مبتدی

 

۱. دستورالعمل‌های واضح و ساده

دستورالعمل‌ها را با استفاده از کمترین کلمات که لازم است و با اشاره به وضوح بیان کنیم. همچنین مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را باید به واحدهای کوچک‌تر تقسیم کنیم. برای بیان دستورالعمل‌های مودبانه، از «please» و «thank you» به وفور استفاده می‌کنیم. برای مثال:

Everybody – take your book, please. Stand up. Now, come here, please. Thank you

 

۲. روی شنیدار زبان‌آموزان مانور می‌دهیم

معمولاً اینگونه است که دانشجویان می‌خواهند از همان ابتدا تمرین صحبت کردن را شروع کنند. با این حال، مدتی طول می‌کشد تا گوش فرد با صداهای یک زبان جدید سازگار شود و همه نسبت به آن، آنقدر مشتاق نخواهند بود. دانشجو را نباید تحت فشار قرار دهیم و باید قبل از حرف زدن، فرصت زیادی برای شنیدن داشته باشند. شنیدن زیاد دروازه صحبت کردن موفق به زبان جدید است.

بیشتر بخوانید: بهترین روش های تقویت لیسنینگ (listening) زبان انگلیسی

 

۳. تکرار، تکرار و تکرار

افراد مبتدی به تکرار و تمرین زیادی نیاز دارند، به خصوص که با صداهای زبان جدید خود کنار می‌آیند. شاید کسل کننده به نظر برسد که جملات مشابه را بارها و بارها مرور کنیم، اما این کار واقعاً لازم است. وقتی یک جمله جدید را تمرین می‌کنیم، باید آن را به واحدهای قابل مدیریت تقسیم کنیم و سپس آن را دوباره بسازیم، یا از انتهای جمله به سمت اول کار کنیم. این کار کمک می‌کند تا مطمئن شویم که لحن ما طبیعی است و عناصر گفتار را به درستی دریافت کرده‌ایم. به عنوان مثال، ” ?Would you like a cup of tea” به شرح زیر است:

tea > cup of tea > like a > like a cup of tea > Would you > Would you like a cup of tea?

 

۴. زبان کلاسی را زودتر ایجاد کنید.

زبان کلاسی به معنای عبارات یا جملات ساده‌ای است که برای زبان‌آموزان در ابتدای یادگیری می‌گوییم تا بتوانند با ما ارتباط برقرار کنند. این عبارات می‌توانند شامل موارد زیاد باشد:

Can you speak more slowly? What do we have to do? I don’t understand. What does… mean? How do you say… in English?

این کار معمولاً در آموزش کودکان استفاده می‌شود، اما در بزرگسالان مبتدی نیز واقعاً ابزاری کمک کننده است. مهم نیست که چقدر فضای کلاس دوستانه و آرام باشد، یادگیری یک زبان جدید همچنان می‌تواند دلهره آور عمل کند، به خصوص زمانی که زبان آموز احساس می‌کند به طور کامل آنچه را که در جریان است نمی‌فهمد، یا ممکن است از او چیزی خواسته شود که نمی‌داند یا نمی‌تواند بیان کند. بنابراین بسیار بهتر است که دانشجویان را در همان ابتدا به زبان کلاسی مجهز کنیم که به آنها کمک می‌کند درس را به آرامی هدایت کنند.

 

۵. زبان آموزان باید همواره در تلاش برای صحبت کردن باشند.

حتی اگر آموزش مبتدیان مستلزم پیشرفت آهسته و بازیافت و تکرار زبان به دفعات است، این به معنای بازیافت فعالیت‌های یکسان نیست، به خصوص در طول یک درس. باید مطمئن شد که طیف وسیعی از فعالیت‌ها را برای استفاده داریم و قبل از کلاس باید به آن‌ها و نحوه اجزای آن فکر کرده باشیم.

 

سخن آخر

انگلیسی زبان غالب کسب و کار است و برای افرادی که ‌می‌خواهند به عنوان یک نیروی کار وارد دنیای کسب و کار حرفه ای شوند، صحبت به زبان انگلیسی تقریباً یک ضرورت شده است و بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی از کارکنان انتظار دارند که به زبان انگلیسی مسلط باشند. به همین علت در بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها از افراد جویای کار آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی گرفته می‌شود.

در این مقاله بصورت مفصل به بیان اهمیت یادگیری زبان در بزرگسالان و کودکان پرداختیم و مزایای آن را بر شمردیم. همچنین درباره انواع آزمون‌های تعیین سطح مطالبی گفته شد و نمونه سوالاتی برای آمادگی هرچه بیشتر شما یا فرزندانتان آورده شد. امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید و آزمون تعیین سطح را به نحو احسن پشت سر بگذارید.

 

منابع:

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۳.۹ / ۵. تعداد نظرات ۲۶

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *