کلاس آنلاین زبان انگلیسی با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان انگلیسی

معرفی ۵۰ مورد از بهترین فیلم های تقویت لیسنینگ آیلتس

۴.۳
(۸)

یکی از جذاب ترین و بهترین راهکارها برای تقویت لیسنینگ دیدن فیلم و استفاده از تکنیک ها و روش های مختلفی است که برای استفاده از فیلم ها پیشنهاد می شوند، برای آشنایی با این روش ها و تکنیک ها می توانید به پلتفرم Hitalki مراجعه کنید. در اینجا لیستی بسیار ارزشمند از فیلم هایی را که به شما کمک زیادی می کند تا لیسنینگ خود را تقویت کنید و برای آزمون آیلتس آماده شوید را گردآوری کرده ایم.

 

معرفی ۵۰ فیلم برای تقویت لیسنینگ آیلتس (IELTS Listening)

 

۱. فیلم Ambulance

موضوع فیلم بزرگترین سرقت از بانک در لوس آنجلس می باشد، ویل برای درمان همسرش نیازمند پول است، برادر خوانده اش که یک جنایتکار حرفه ای ست، برای تامیین هزینه های پزشکی همسر ویل پیشنهادی به او می دهد که ماجرای اصلی فیلم می باشد. از لهجه آمریکایی این فیلم لذت خواهید برد.

فیلم Ambulance

بیشتر بخوانید:

 

۲. انیمیشن Rumble

در این انیمیشن دختری به نام وینی تصمیم گرفته است به مردم شهرش کمک کند؛ از این رو تمام تلاشش را می کند تا هیولایی با نام استیو را به یک قهرمان تبدیل کند. با توجه به لهجه های متفاوت این انیمیشن مانند استرالیایی، بریتانیایی و دیگر لهجه ها، تمرین بسیار خوبی برای تقویت لیسنینگ شما می باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های یادگیری زبان انگلیسی

انیمیشن Rumble

 

۳. فیلم Bullet Train

یک اثر هیجان انگیز بسیار زیبا، که در آن پنج قاتل سوار یک قطار سریع السیر شده اند و آنجاست که آن ها متوجه می شوند همگی به دنبال یک هدف هستند. در این فیلم علاوه بر لهجه آمریکایی با لهجه ژاپنی- انگليسي هم آشنا می شوید.

فیلم Bullet Train

 

۴. فیلم Sonic the Hedgehog 2

از سری داستان های سونیک که علاقمندان خاص خود را دارد، دوستانی که به فیلم های علمی تخیلی و اکشن علاقمند هستند این انیمیشن پیشنهاد می شود، درست است که لهجه این فیلم آمریکایی ست ولی لهجه بریتانیایی را هم در آن خواهید شنید.

فیلم Sonic the Hedgehog 2

 

۵. فیلم The Lost City

نویسنده ای به نام لورتا که داستان هایش را براساس تحقیقاتی که همسر باستان شناسش انجام می داده، نوشته است و اکنون غمگین از مرگ همسر است و از طرفی ابیگل که به دنبال گنجی پنهان شده در یکی از جزیره های داستان های لورتا است وی را برای خواندن رموز نقشه گنج می رباید. این فیلم محصول کشور آمریکاست.

فیلم The Lost City 

 

۶. فیلم The Deer Hunter

این فیلم در بحبوحه جنگ آمریکا و ویتنام رخ می دهد و ماجرای مایکل و دوستانش که در جنگ اسیر ویتنامی ها شده اند و تحت شکنجه های روانی و جسمانی قرار گرفته اند را بیان می کند؛ ماجرای فرار آن ها بسیار جالب است. این فیلم با لهجه آمریکایی کمک بزرگی برای ارتقا سطح لیسنینگ شما خواهد بود.

فیلم The Deer Hunter 

 

۷. فیلم Memento

در این فیلم با لهجه های آمریکایی، بریتانیایی و کانادایی آشنا می شوید، موضوع آن درباره فردی است که حافظه کوتاه مدت خود را از دست داده، او سعی دارد با کمک یادداشت ها و یا نشانه ها و عکس های مختلف آنچه را فراموش کرده به یاد آورد و انتقام قتل همسرش را بگیرد.

فیلم Memento

بیشتر بخوانید: لهجه های مختلف انگلیسی در سراسر جهان

 

۸. فیلم Slumdog Millionaire

لهجه هندی که در این فیلم می شنوید برای آشنایی با دیگر لهجه ها بسیار مناسب است، یک نوجوان ۱۸ ساله هندی در مسابقه ای شرکت می کند که جایزه آن میلیونی است، او که توانسته به همه سوالات به درستی پاسخ دهد، شک پلیس مبنی بر تقلب در مسابقه را برانگیخته است.

فیلم Slumdog Millionaire 

 

۹. فیلم Beauty and the Beast

داستان معروف دیو و دلبر در قاب یک انیمیشن زیبا که نامزد جایزه اسکار هم بوده است. شاهزاده های که بر اثر جادو به شکل دیوی زشت رو در آمده و طلسم او فقط با عشق واقعی شکسته می شود، مشکل بزرگ اینجاست که چه کسی عاشق یک دیو می شود؟! لهجه این کارتون جذاب آمریکایی می باشد.

فیلم Beauty and the Beast

بیشتر بخوانید: یادگیری زبان با فیلم های نامزد و برنده اسکار ۲۰۲۳

 

۱۰. فیلم Inception

فیلمی علمی تخیلی که در آن یک سارق حرفه ای به ضمیر افراد نفوذ می کند و افکار آنان را به سرقت می برد و به خریداران آن ها می فروشد، او در لیست سیاه پلیس آمریکاست و تحت تعقیب می باشد، فردی ژاپنی در ازای پاک کردن اسم دو از لیست سیاه کاری به ظاهر غیر ممکن از او می خواهد.

فیلم Inception

 

۱۱. فیلم Ghostbusters

ارواح به شهر حمله کرده اند و مردم دچار یاس و ناامیدی گشته اند، یک فیزیکدان با کمک دوستان خود اختراعی کرده است که می تواند ارواح را از آنجا فراری دهد ولی در این بین اتفاقاتی رخ می دهد که فیلم را جالب تر می کند، تماشای این فیلم آمریکایی برای تقویت لیسنینگ گزینه خوبی است.

فیلم Ghostbusters 

 

۱۲. فیلم Lost in Translation

باب در سن میانسالی وارد توکیو می شود او یک بازیگر معروف است ولی از زندگی خود خسته شده است؛ او در هتلی اقامت می گزیند که یک دختر جوان آمریکایی هم در آنجا اتاقی دارد. دختر هم مانند باب از زندگی خود رضایت ندارد و در پی تغییری در آن است که آشنایی این دو با هم اتفاقات جالبی را رقم می زند. در این فیلم شما با انگلیسی با لهجه ژاپنی هم آشنا می شوید.

فیلم Lost in Translation 

 

۱۳. فیلم The Bling Ring

مارک پس از ورود به مدرسه با ربکا دوست می شود ابتدا آنها شروع به سرقت اشیا با ارزش و پول از ماشین ها می کنند کم کم گروه خود را گسترده تر کرده و از افراد مشهور سرقت می کنند، آن ها ابتدا از طریق اینترنت از خالی بود خانه این افراد مطلع می شوند و بعد نقشه خود را عملی می کنند.

فیلم The Bling Ring 

 

۱۴. فیلم The Shape of Water

داستان این فیلم آمریکایی بسیار جالب است، یک زن که نظافتچی یک مرکز پژوهش سری می باشد عاشق یک موجود دوزیست عجیب که در آزمایشگاه است، می شود، او به دلیل یک آسیب در کودکی توانایی تکلم خود را از دست داده است، یک فیلم جذاب با لهجه آمریکایی خوبی برای ارتقا سطح لیسنینگ شماست.

فیلم The Shape of Water

 

۱۵. فیلم Phantom Thread

عشقی بین یک طراح معروف و ثروتمند و یک خدمتکار ساده دستمایه داستان این فیلم شده است، تفاوت های رفتاری و فرهنگی این دو نفر اصل ماجرای قصه است. این فیلم روایتگر صنعت مد دهه پنجاه انگلستان می باشد.

فیلم Phantom Thread 

 

۱۶. فیلم Us

اگر دوستدار فیلم های ترسناک هستید، این فیلم مو بر تنتان سیخ می کند، داستان از این قرار است که دختربچه ای به همراه خانواده خود وارد سانتاکروز می شوند، یک روز که او تنها بود همزاد خود را می بیند و از ترس فرار می کند؛ سالها می‌گذرد، حالا ازدواج کرده و به همراه همسر و فرزندش بار دیگر به سانتاکروز می آید و ماجراهای ترسناکی اتفاق می افتد.

فیلم Us 

 

۱۷. فیلم Extremely Wicked, Shockingly Evil an Vile

این فیلم بر اساس داستان زندگی یک قاتل زنجیره ای مخوف در دهه ۱۹۷۰ در آمریکا، به نام “تد باندی” است که دهها زن را به قتل رسانید و در آن دهه باعث رعب و وحشت بسیار شده بود.

فیلم Extremely Wicked, Shockingly Evil an Vile

 

۱۸. فیلم The Biggest Little Farm

فیلمی بر اساس واقعیت در ژانر مستند که زندگی مالی و جان چستر را به نمایش می گذارد. آنها تصمیم می گیرند از یک آپارتمان کوچک در لوس‌آنجلس به یک مزرعه ۲۰۰۰ متری بروند و انواع حیوانات را پرورش دهند، این فیلم ساخت کشور آمریکاست و دیدنش به طبیعت دوستان توصیه می شود.

فیلم The Biggest Little Farm

 

۱۹. فیلم Booksmart

دو دوست که چهار از تفریحات خود زده اند و حسابی درس خوانده اند تا وارد کالجی خوب شوند، متوجه می گردند که سایر دوستانشان هم توانسته اند به کالج های خوبی راه پیدا کنند با این تفاوت که در این چهار سال به تفریح و خوشگذرانی هم پرداخته اند! بنابراین تصمیم می گیرند قبل از فارغ‌التحصیلی آنها هم تفریح کنند و شبی خاطره انگیز برای خود داشته باشند. فیلمی با اصطلاحات و لغات دوران نوجوانی با لهجه آمریکایی آن را جذاب تر کرده است.

فیلم Booksmart

 

۲۰. فیلم The Last Black Man in San Francisco

اگر دوست دارید که با لهجه سیاه پوستان آمریکا هم آشنا شوید این فیلم می تواند انتخاب خوبی باشد. قصه ی مرد جوانی است که در شهر در حل تغییر سانفرانسیسکو به دنبال خانه ای می گردد، خانه ای که سال ها قبل متعلق به پدربزرگش بوده و او خاطرات زیادی از دوران کودکی خود در این خانه دارد.

فیلم The Last Black Man in San Francisco

 

۲۱. فیلم Turning Red

یک انیمیشن زیبا و پرطرفدار که لهجه های کانادایی خوبی برای تمرین لیسنینگ دارد. ماجرای آن داستان دختری ۱۳ ساله و در آستانه بلوغ است که متوجه می شود که هرگاه عصبانی گردد به یک پاندای غول پیکر بزرگ تبدیل می شود، او به دنبال باطل کردن این طلسم خانوادگی است.

 

۲۲. فیلم Crawl

این فیلم آمریکایی ماجرای پدر و دختری را نشان می دهد که در اثر طوفان سهمگینی در زیرزمین خانه شان گیر افتاده اند، اوضاع وقتی وخیم تر می شوند که آنها متوجه میشوند که چند تمساح در اثر طوفان به زیرزمین خانه راه پیدا کرده اند و اینک آنان باید برای زنده ماندن راهی پیدا کنند. در این فیلم شما لهجه های بریتانیایی و کانادایی را هم خواهید شنید.

 

۲۳. The Northman

این فیلم حماسی تاریخی در قرن دهم در ایسلند رخ می دهد، شاهزاده واکینگ ها پس از کشته شدن پدرش می خواهد انتقام خون او را بگیرد و به دنبال اجرای عدالت است. لهجه های مختلفی در این فیلم وجود دارند مانند استرالیایی، کانادایی و آمریکایی که برای تقویت لیسنینگ بسیار مفید هستند.

 

۲۴. فیلم Blonde

داستان فیلم برگرفته از کتابی با همین نام اثر جویس کارول اوتس می باشد که نگاهی به زندگی مرلین مونرو، بازیگر معروف آمریکایی است. در این فیلم یا جزئیات بیشتری از زندگی خصوصی مرلین مونرو آشنا می شوید. با تماشای این فیلم با لهجه اسپانیایی هم آشنا می شوید.

 

۲۵. فیلم Four Weddings and a Funeral

برای تمرین آشنایی با لهجه بریتانیایی این فیلم بسیار مناسب است، با توجه به کمدی بودن آن و همچنین تمایل عاشقانه ای که در دارد از دیدن این فیلم لذت هم خواهید برد.

بیشتر بخوانید:

 

۲۶. فیلم Brick

فیلمی با ژانر جنایی، در پی قتل امیلی توسط تشکیلات مخوف دبیرستانی، برندن دوست او تصمیم می گیرد که این تشکیلات را از بین ببرد، بازیگران این فیلم عمدتا نوجوانان هستند، از این‌رو ما شاهد اصطلاحات و واژگانی خواهیم بود که بین این قشر رواج دارد و برای بسیاری از افراد جالب توجه است.

 

۲۷. فیلم Easy A

یک کمدی فیلم درام انگلیسی آمریکایی، داستان با یک دروغ به ظاهر ساده شروع می شود ولی عواقبی بدی در پی دارد، الیو دختر ۱۷ ساله دبیرستانی که به دوستش در مورد یکی از بچه های  دبیرستان دروغ می گوید که باعث دردسرش می شود.

 

۲۸. فیلم Jerry & Marge Go Large

داستان این فیلم بر اساس واقعیت است، و پولدار شدن زن و شوهری را پس از بازنشستگی روایت می کند. جری که متوجه یک نقص در روابط ریاضی یک شرکت برگزار کننده لاتاری می شود، پول زیادی را برنده می شود، او سعی می کند مردم شهرش را نیز در این کامیابی شریک کند و همگی از پولدار شدن لذت ببرند.

 

۲۹. فیلم Somewhere

جانی یک بازیگر معروف هالیوود و فردی بسیار موفق است ولی از زندگی خود راضی نیست و آن را بسیار خسته کننده می داند ولی وقتی دختر ۱۱ ساله اش وارد زندگی او می شود همه چیز تغییر می کند. در این فیلم می توانید انگلیسی با لهجه ایتالیایی را هم تجربه کنید.

 

۳۰. فیلم The Notebook

آین فیلم آمریکایی ماجرای عشق دو نفر از دو طبقه اجتماعی متفاوت است، دختری ثروتمند و پسری از قشر متوسط جامعه، مادر دختر از مخالفان ازدواج این دو می باشد و تا حدودی موفق به دوری آنها از یکدیگر می شود ولی چند روز مانده به روز عروسی  دختر متوجه می شود عشق اولش هنوز به او وفادار است.

 

۳۱. فیلم Red Road

شغل جکی کنترل مانیتورهای مربوط به دوربین های مدار بسته شهری کوچک در اسکاتلند است. او همیشه مراقب است تا امنیت در شهر برقرار باشید، ولی یک روز چهره مردی را در یکی از مانیتورها می بیند که قرار بود پشت میله های زندان باشد ولی اکنون در شهر آزاد می چرخد، فیلمی درام با لهجه بریتانیایی که یه شما پیشنهاد می شود.

 

۳۲. فیلم Sleepless in Seattle

سام که یک پسر دارد از وقتی که همسر خود را از دست داده، نتوانسته مرگ او را بپذیرد و هنوز سوگوار مرگ همسرش است، روزی او از سر دلتنگی با یک برنامه رادیویی تماس می گیرد و از غم دل خود می گوید. یک روزنامه نگار وقتی داستان او را از رادیو می شنود، تصمیم می گیرد که او را پیدا کند‌. یک فیلم خوب با لهجه آمریکایی برای تقویت لیسنینگ.

 

۳۳. فیلم Meek’s cutoff

فیلم های وسترن طرفداران خاص خود را دارند، این فیلم درام وسترن طرحی بر اساس واقعیت است، قصه گروهی از مهاجران است که در صحرایی گم شده اند و ذخیره آب و غذایشان رو به پایان است، اینجاست که میک هدایت گروه را به عهده می گیرد تا آنان را نجات دهد.

 

۳۴. فیلم Lady Bird

داستان دختری است در آستانه جوانی که از زندگی و خانواده خود راضی نیست و تصمیم دارد با رفتن به کالجی در نیویورک در زندگی خود تغییراتی به وجود آورد، او حتی از اسم خود هم راضی نیست و از دیگران می خواهد او را لیدی برد صدا کنند.

 

۳۵. فیلم Leave no Trace

فیلمی با اقتباس از رمان “سکوت رهایی” ساخته شده است و داستان پدری می باشد که به همراه دختر ۱۳ ساله اش در پارک عمومی ایالت اورگن زندگی خوبی دارند ولی یک اتفاق زندگی آن ها را کاملا تغییر می دهد. در این فیلم آمریکایی لهجه نیوزلندی را هم خواهید شنید.

 

۳۶. فیلم Inside out

یک انیمیشن آمریکایی که در آن رایلی از شهر محل سکونت خود به شهر جدیدی مهاجرت کرده است و او این تغییر را دوست ندارد او که دختری شادی است اکنون احساساتش در قالب شخصیت های کارتونی با هم در کنش هستند، شادی، غم، ترس، خشونت و نفرت احساس هایی هستند که او را کنترل می کنند.

 

۳۷. فیلم The Maze Runner

فیلمی با لهجه بریتانیایی و آمریکایی، ماجرای گروهی نوجوان را بیان می کند که در سرزمین عجیبی از خواب بیدار می شوند و نمی دادند کجا هستند و چیزی هم به یاد نمی آورند به جز چند رویای مبهم، آنها سعی دارند با کنار هم قرار دادن رویاها راهی برای خارج شدن بیابند که به یک ماز تو در تو با دیوارهای بلند می روند.

 

۳۸. فیلم What Happened to Monday

این فیلم با ژانر علمی تخیلی محصول سه کشور بریتانیا، فرانسه و بلژیک است، از این‌رو گزینه خوبی برای تمرین لهجه های گوناگون است. داستانی که در آینده اتفاق می افتد یعنی سال ۲۰۴۳، به علت انفجار جمعیت قانون تک فرزندی اجباری شده و فرزندان دوم به اجبار از خانوادها گرفته میشود، زنی پنهانی ۷ دختر همسان به دنیا می آورد و می میرد و پدرشان آن ها پنهانی بزرگ می کند و اسم آنها بر اساس روزهای هفته است و ماجرا از گم شدن دوشنبه شروع می شود.

 

۳۹. فیلم Blue Valentine

سیندی دانشجوی پزشکی است ولی خانواده ای غمگین دارد، او مادربزرگش را بسیار دوست دارد، او به طور اتفاقی با دین آشنا می شود، او که از دبیرستان ترک تحصیل کرده و در یک شرکت حمل و نقل کار می کند. آنها خیلی زود عاشق یکدیگر می شوند و تصمیم به ازدواج می گیرند ولی در این بین مشکلی وجود دارد.

 

۴۰. فیلم After

این فیلم بر اساس رمانی با همین نام، نوشته آنا تاد، ساخته شده است. تسا دانشجویی درس خوان و پرتلاش است که در خوابگاه و دانشگاه با افرادی آشنا می شود که زندگی او را تغییر می دهند. شما در این فیلم با لهجه های انگلیسی استرالیایی، بریتانیایی و آمریکایی آشنا می شوید که برای آمادگی امتحان آیلتس بسیار مفید خواهد بود

 

۴۱. فیلم Oblivion

در درگیری بین انسان ها و موجودات فرازمینی انسان ها پیروز میدان شده اند ولی دیگر چیزی از زمین باقی نمانده و به ویرانه ای بدل گشته، و انسان ها به تایتان مهاجرت کرده‌اند. جک و ویکتوریا که تعمدا حافظه آنها پاک شده است برای انجام ماموریتی با زمین آمده اند. لهجه های متفاوت این فیلم برای تقویت لیسنینگ برای عالی است.

 

۴۲. فیلم Wish upon

اگر به ژانر ترسناک و فراطبیعی علاقمند باشید، این فیلم برایتان جالب خواهد بود. پدر دختر جوانی یک جعبه موسیقی جادویی به او هدیه می کند که هفت آرزوی او را برآورده می کند، ولی برآورده شدن هر آرزو تاوانی دارد، در واقع یک فرد شیطانی در پس برآورده شدن این آرزوهاست.

 

۴۳. فیلم A Love Yarn

در صورتی که دوست دارید فیلمی با لهجه کانادایی را در دستور کار تمرین برای آیلتس قرار دهید، این فیلم محصول کانادا و نیوزلند را به شما پیشنهاد می کنیم. سوفی صاحب مغازه کاموا فروشی متوجه می شود که تولید کننده کامواهایش کار تولید را متوقف کرده است، بنابراین تصمیم می گیرد خودش کلر تولید را شروع کند.

 

۴۴. فیلم Never let me go

یک فیلم علمی تخیلی و البته تراژیک که مربوط به آینده است، داستان از مدرسه ای شروع می شود که دانش آموزان با ژن همسان سازی شده به وجود آمده اند، هدف از به وجود آوردن آنها اهدای اعضای آنها در جوانی است، و در این عشقی شکل می گیرد. داستان بر اساس کتابی با همین نام ساخته شده است.

 

۴۵. فیلم The lobster

در این فیلم لهجه بریتانیایی را در لهجه های آمریکایی و بریتانیایی زیاد خواهید شنید. ماجرا از این قرار است که هر فرد مجردی تنها ۴۵ روز فرصت دارد تا ازدواج کند و درصورتیکه که در طول این مدت ازدواج نکند به حیوان تبدیل می شود و در جنگل رها می شود؛ باید آن ۴۵ روز در هتلی بگذرانند و اینکه به چه حیوانی تبدیل شوند را خود افراد انتخاب می کند، دیوید بعد فوت همسرش با این هتل آورده شده و می خواهد قبل از تبدیل شدن به لابستر ازدواج کند.

 

۴۶. فیلم ۱۹۱۷

ماجرای فیلم مربوط به جنگ جهانی اول است، وقتی فرمانده اسکافیلد و بلیک نقشه دشمن را متوجه می شود و به آنها ماموریت می دهد تا به گردان ۱۶۰۰ نفری که برادر بلیک هم در آن است، خبر دهند تا وارد کمینگاه مرگبار دشمن نشوند؛ زمان آن ها بسیار کم است پس باید عجله کنند. دیدن این فیلم آمریکایی بریتانیایی خالی از لطف نیست.

 

۴۷. فیلم The Incredibles

مبارزه گروهی از ابرقهرمانان برای کمک به مردمانشان و نجات آنان از دست افراد شرور و خرابکار موضوع این انیمیشن هیجان انگیز است، هر یک از ابرقهرمانان قدرتی خارق العاده دارند، که با همکاری هم شکست ناپذیر می شوند، از این انیمیشن با لهجه آمریکایی لذت خواهید برد.

 

۴۸. فیلم War

دو تن از همکاران و همچنین خانواده جک، مامور FBI، توسط گروهی خلافکار که سردسته آنها روگ است کشته شده اند، و جک در پی انتقام آنهاست که ناگهان روگ ناپدید می شود، پس از سال نشانه هایی از آمدن او به جک می رسد و اینجاست که اصل ماجرا شروع می شود که با یک غافلگیری بزرگ در انتها روبرو خواهید شد.

 

۴۹. فیلم The Fault In Our Stars

دختر ۱۷ ساله ای به نام هیزل از کودکی گرفتار بیماری سرطان بوده و اکنون او به اصرار پدر و مادرش وارد انجمن حمایت از افراد مبتلا به سرطان می شود، در آنجا با آگوستوس، پسری که قبلا سرطان داشته آشنا می گردد، این آشنایی ماجرای این فیلم است. دیدن آن برای دوستداران فیلم های رمانتیک لذت بخش خواهد بود.

 

۵۰. فیلم Her

داستان مربوط هوش مصنوعی است، تئودور که در آستانه طلاق از همسرش که دوست دوران کودکیش است بسیار غمگین و ناراحت می باشد. او یک نرم افزار گویا که دارای هوش مصنوعی است خریداری می کند، این نرم افزار قابلیت تطابق با انسان را دارد، تئودور که از تنهایی بسیار رنج می برد به نرم افرازش بسیار وابسته می شود.

بیشتر بخوانید:

 

سخن آخر

اینک مجموعه ای از فیلم های گوناگون در ژانرها و با لهجه های متفاوت در اختیار دارید، با توجه به سلیقه و علاقه خود می توانید یک یا چند فیلم را انتخاب کنید و به وسیله آنها لیسنینگ خود را ارتقا دهید و دامنه لغات را با این فیلم ها می توانید افزایش دهید و اصطلاحات فراوان جدیدی یاد بگیرید.

 

منبع: m.imdb.com

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴.۳ / ۵. تعداد نظرات ۸

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *