کلاس آنلاین زبان انگلیسی با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان انگلیسی

جذاب ترین فیلم های عاشقانه زبان انگلیسی برای سطوح مبتدی تا پیشرفته

۴.۲
(۲۱)

یادگیری زبان انگلیسی با تماشای فیلم‌ها، یکی از جالب‌ترین روش‌هایی است که فرایند یادگیری را جذاب و مفرح می‌کند.

اگر از علاقه‌مندان ژانر عاشقانه باشید، حتماً دوست دارید که با فیلم‌هایی در این ژانر زبان خود را تقویت کنید. اما بهترین فیلم‌های عاشقانه و رمانتیک برای یادگیری و بهبود زبان انگلیسی کدام‌اند؟

 

در ادامه می‌خوانید:

 

راه‌های یادگیری زبان انگلیسی

با مشاهده فیلم‌ها به دو روش فعالانه و غیرفعالانه می‌توانید از مطالب جدید بیاموزید. در ادامه، نکات و روش‌هایی را برای مشاهده فعالانه فیلم به منظور یادگیری را آورده‌ایم؛ اما اگر جزو افرادی هستید که می‌خواهید تمام حواس خود را بر روی داستان فیلم بگذارید، یادگیری غیرفعالانه را در پبش خواهید داشت. در این نوع یادگیری بدون اینکه بخواهید نکات جدید را جایی یادداشت کنید، فقط به تماشای فیلم‌ها، خواندن رمان های انگلیسی، گوش کردن به پادکست‌های انگلیسی و.. می‌پردازید.

راه‌های یادگیری زبان انگلیسی

 

مزایای یادگیری زبان انگلیسی با فیلم های عاشقانه

  1. فیلم‌های عاشقانه در اکثر مواقع بر روی برقراری ارتباط تمرکز می‌کنند. به همین دلیل با تماشای آن‌ها می‌توانید مهارت مکالمه و صحبت کردن خود را به خوبی پرورش دهید. همچنین پس از پایان فیلم نیز می‌توانید برای تثبیت بیشتر به عقب برگشته و با تکنیک Shadowing، دیالوگ‌های مورد علاقه خود را تمرین کنید.
  2. فیلم‌های عاشقانه زبان انگلیسی به شما یاد می‌دهند که چگونه با افراد مختلف، از پارتنرتان گرفته تا فردی ناشناس، صحبت کنید و چه کلماتی را به کار ببرید. این امر به گسترش دایره لغات و آداب صحبت کردن با افراد مختلف کمک می‌کند.
  3. می‌‌توان گفت یکی از مهم‌ترین دلایلی که چرا باید انگلیسی را از طریق فیلم یاد بگیرید، این است که این روش بسیار سرگرم کننده می‌باشد. یادگیری یک زبان جدید می‌تواند برای مبتدیان آنقدر چالش برانگیز باشد که دلسرد شوند؛ اما با استفاده از فیلم‌ها، انگیزه آن‌‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.
  4. با یادگیری زبان انگلیسی به همراه تماشای فیلم عاشقانه، می‌توانید نحوه استفاده از مطالب آموخته شده در موقعیت‌های واقعی را متوجه شوید. این امر به کاربردی‌تر کردن مطالبی که یاد گرفته‌اید کمک زیادی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

 

فیلم های عاشقانه زبان انگلیسی برای سطح مبتدی

 

۱. انیمیشن Paperman

انیمیشن Paperman

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۱۲ ۷ دقیقه عاشقانه / انیمیشن ۸.۲/۱۰ ۹۱%

مرد کاغذی یا Paperman فیلم انیمیشنی کوتاه و سیاه و سفید با ژانر رمانتیک می‌باشد که توسط استودیو والت دیزنی ساخته شده است. در این فیلم مردی پس از دیدن دختری هنگام رفتن به محل کارش، تلاش می‌کند با استفاده از هواپیماهای کاغذی توجه او را جلب کند.

ممکن است تعجب کنید که چگونه انیمیشن Paperman که صامت است می‌تواند به بهبود زبان انگلیسی شما کمک کند؟ در واقع مرد کاغذی یکی از بهترین فیلم‌هایی است که می‌توانید برای تمرین داستان گویی به زبان انگلیسی از آن استفاده کنید. با این کار، شما بر روی استفاده از اصطلاحات و افعال مربوط به زمان‌های مختلف، گسترش دایره لغات و دستور زبان خود کار می‌کنید. همچنین می‌توانید آن را با دوست یا همکلاسی دیگر خود تماشا کرده و برداشت خود را با یکدیگر در میان بگذارید.

مقالات مرتبط:

 

۲. فیلم The Notebook

فیلم The Notebook

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۰۴ ۲ ساعت عاشقانه / درام ۷.۸/۱۰ ۵۴%

فیلم عاشقانه The Notebook یا دفترچه یادداشت، داستانی کلاسیک برا اساس یک رمان است. در این داستان، پسری فقیر عاشق دختری ثروتمند می‌شود که والدین دختر، با رابطه این دو مخالف هستند. اما با گذشت چندین سال، رابطه و علاقه آن‌ها به یکدیگر همچنان ادامه پیدا خواهد کرد. آیا در پایان داستان به یکدیگر می‌رسند؟ باید این فیلم را تماشا کنید تا بدانید.

این فیلم زبان بسیار آسان و قابل فهمی دارد که این فرصت را به شما می‌دهد تا با انواع لهجه‌های زبان انگلیسی و کلمات جدید آشنا شوید. برای درک بهتر می‌توانید از زیرنویس نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

 

مجموعه فیلم The Twilight Saga

در طول داستان مجموعه فیلم The Twilight Saga یک دختر انسان عاشق مردی خون آشام می‌شود. با مشاهده هر چهار فیلم از این مجموعه، شما می‌توانید با الگوهای گفتاری متفاوت آشنا شوید. زبان به کار رفته در آن‌ها نیز ساده بوده و مکالمات پیچیده‌ای به کار نرفته است.

مجموعه فیلم The Twilight Saga

 

۳. فیلم Twilight

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۰۸ ۲ ساعت عاشقانه / فانتزی ۵.۳/۱۰ ۴۹%

در فیلم اول این مجموعه، بلا سوان برای زندگی با پدرش به فورکز، شهری در واشنگتن نقل مکان می‌کند،. در مدرسه با پسری به نام ادوارد کالن آشنا می‌شود که بعدا می‌فهمد او یک خون آشام است.

 

۴. فیلم Twilight: New Moon

فیلم Twilight: New Moon

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۰۹ ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه عاشقانه / فانتزی ۴.۸/۱۰ ۲۹%

وقتی ادوارد می‌فهمد که امنیت بلا به خاطر او در خطر است، او را ترک می‌کند. در این زمان، بلا با گرگینه‌ای به نام جیکوب آشنا شده و با او وارد رابطه می‌شود.

 

۵. فیلم The Twilight Saga: Eclipse

فیلم The Twilight Saga: Eclipse

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۱۰ ۲ ساعت و ۵ دقیقه عاشقانه / فانتزی ۵.۱/۱۰ ۴۷%

بلا توسط ویکتوریا، خون آشامی دیگر، تسخیر می‌شود. از طرفی دیگر، در این میان بلا مجبور می‌شود با فارغ التحصیلی و انتخاب بین عشق و دوستی دست و پنجه نرم کند.

 

۶. فیلم The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 1

فیلم The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۱۱ ۲ ساعت عاشقانه / فانتزی ۴.۹/۱۰ ۲۵%

بلا پس از ازدواج با ادوارد، متوجه می‌شود که فرزندی نیمه انسان و نیمه خون آشام را باردار است. این کودک که هنوز متولد نشده است، دشمنان زیادی دارد.

 

۷. فیلم The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2

فیلم The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۱۱ ۱ ساعت و ۵۵ دقیقه عاشقانه / فانتزی ۵.۵/۱۰ ۴۹%

بلا که اکنون خودش نیز یک خون آشام است، با داستان و اتفاقات بعد از متولد شدن دخترش، رنسمی، دست و چنجه نرم می‌کند.

 

۸. فیلم Scott Pilgrim vs. the World

فیلم Scott Pilgrim vs. the World

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۱۰ ۱ ساعت و ۵۵ دقیقه عاشقانه / اکشن ۷.۵/۱۰ ۸۲%

اگر می‌خواهید فیلمی عاشقانه را در کنار کمی هیجان تماشا کنید، Scott Pilgrim vs. the World می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این فیلم داستان اسکات پیلگریم را دنبال می‌کند که برای به دست آوردن دختری که به تازگی عاشقش شده است باید بجنگد و هفت معشوقه قبلی او را شکست دهد. فیلم در پشت پرده موضوعاتی مانند پیدا کردن خود، غلبه بر جدایی‌ها و… را نیز به تصویر می‌کشد.

 

۹. فیلم To All the Boys I’ve Loved Before

فیلم To All the Boys I've Loved Before

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۱۸ ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه عاشقانه / درام ۷/۱۰ ۹۶%

فیلم To All the Boys I’ve Loved Before که بر اساس رمان‌های جنی هان ساخته شده است، داستان دختری را دنبال می‌کند که برای تمام پسرانی که دوستشان دارد نامه می‌نویسد و آن‌ها را در اتاقش پنهان می‌کند؛ اما یک شب، خواهرش نامه‌های او را پیدا کرده و آن‌ها را برای گیرندگان پست می‌کند. این فیلم مخصوص افراد جوان ساخته شده و به همین دلیل درک زبان آن بسیار آسان است.

 

۱۰. Eternal Sunshine of the Spotless Mind

Eternal Sunshine of the Spotless Mind

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۰۴ ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه عاشقانه / علمی-تخیلی ۸.۳/۱۰ ۹۲%

برخلاف اکثر فیلم‌های عاشقانه دیگر، داستان اصلی Eternal Sunshine of the Spotless Mind پس از جدایی دو زوج، جوئل (با بازی جیم کری) و دوست دخترش (با بازی کیت وینسلت) شروع می‌شود. داستان فیلم به صورت غیر خطی پیش می‌رود و حول زمانی می‌چرخد که یکی از این دو زوج تصمیم گیرد تا خاطراتش را پاک کند. به دلیل روایت داستان در زمان‌های مختلف، می‌تواند به زبان آموزان مبتدی به سادگی نحوه صحبت و استفاده از دستور زبان مربوطه را آموزش دهد.

مقاله مرتبط: چگونه به زبان انگلیسی حرف بزنیم؟

 

۱۱. The Worst Person in the World

The Worst Person in the World

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۲۱ ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه عاشقانه / درام ۷.۸/۱۰ ۹۶%

داستان فیلم نروژی The Worst Person in the World حول موضوع بلوغ می‌چرخد و بر روی افراد و داستان‌های عاشقانه‌هایی تمرکز دارد که موقعی به زندگی ما وارد می‌شوند که آماده نیستیم. شخصیت اصلی، زن جوانی است که با ماجراهای عاشقانه، یافتن شغل و بزرگسالی دست و پنجه نرم می‌کند. به دلیل نزدیک بودن داستان فیلم به زندگی روزمره و عادی، گزینه خوبی برای افراد مبتدی برای فهمیدن کاربرد کلمات و مکالمات زبان انگلیسی در زندگی روزمره است.

 

۱۲. فیلم عاشقانه و درام Phantom Thread

فیلم عاشقانه و درام Phantom Thread

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۱۷ ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه عاشقانه / درام ۷.۴/۱۰ ۹۱%

فیلم بر اساس یک جمله معروف پیش می‌رود: یک ازدواج موفق مستلزم عاشق شدن چندین بار، با یک شخص است. داستان فیلم Phantom Thread درباره عاشق شدن، رویاپردازی و ماجراجویی‌های عاشقانه است؛ و همچنین وقتی پارتنر شما اعصابتان را به هم می‌ریزد و این چرخه تکرار می‌شود.

 

۱۳. فیلم معروف La La Land

فیلم معروف La La Land

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۱۶ ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه عاشقانه / درام ۸/۱۰ ۹۱%

اگر طرفدار فیلم سریال باشید، به احتمال زیاد اسم La La Land به گوشتان خورده است. این فیلم موزیکال و عاشقانه، داستان دو نفر را دنبال می‌کند که در حال دنبال کردن رویاهای هنری خود هستند. لا لا لند در لس آنجلس امروزی اتفاق می‌افتد و به بررسی روابط عاشقانه و مشکلات زندگی روزمره می‌پردازد. و سوال اینجاست: چه چیزی مهم‌تر است؟ عشق واقعی یا رسیدن به شغل مورد علاقه؟

 

۱۴. فیلم Me Before You

فیلم Me Before You

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۱۹ ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه عاشقانه / درام ۷.۴/۱۰ ۵۴%

داستان فیلم Me Before You زندگی دختری را به تصویر می‌کشد که برای کمک مالی به خانواده‌اش تصمیم به کار کردن می‌گیرد. کاری که او قبول می‌کند، مراقبت از یک بانکدار ثروتمند می‌باشد که بر اثر تصادف فلج شده است. لو کلارک (شخصیت اصلی فیلم با بازی امیلیا کلارک) متوجه می‌شود که ویل (پسر فلج و ثروتمند داستان) قصد دارد شش ماه دیگر برای خودکشی به کمک پزشک به سوئیس برود. لو تصمیم می‌گیرد که او را از این کار منصرف کند. این دو زوج به یکدیگر نزدیک می‌شوند و زندگی آن‌ها به گونه‌ای تغییر می‌کند که تصورش را نمی‌کردند.

 

دیگر فیلم‌های عاشقانه برای سطح مبتدی:

ردیف نام فیلم سال ساخت زمان فیلم  ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes

۱۵

Only Lovers Left Alive ۲۰۱۳ ۲ ساعت و ۵ دقیقه عاشقانه / فانتری ۷.۲/۱۰ ۸۶%
۱۶ Last Christmas ۲۰۱۹ ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه عاشقانه / کمدی ۶.۵/۱۰ ۴۶%
۱۷ Beyond the Lights ۲۰۱۴ ۱ ساعت و ۵۵ دقیقه عاشقانه / درام ۶.۸/۱۰ ۸۴%
۱۸ The Handmaiden ۲۰۱۶ ۲ ساعت و ۲۵ دقیقه عاشقانه / درام ۸.۱/۱۰ ۹۶%
۱۹ Going the Distance ۲۰۱۰ ۱ ساعت و ۳۵ دقیقه عاشقانه / کمدی ۶.۳/۱۰ ۵۴%
۲۰ Isn’t It Romantic? ۲۰۱۹ ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه عاشقانه / کمدی ۵.۹/۱۰ ۶۹%
۲۱ The Sun Is Also a Star ۲۰۱۹ ۲ ساعت عاشقانه / درام ۵.۹/۱۰ ۵۱%
۲۲ Always Be My Maybe ۲۰۱۹ ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه عاشقانه / کمدی ۶.۸/۱۰ ۸۹%

 

فیلم های عاشقانه زبان انگلیسی برای سطح متوسط

 

۲۳. فیلم عاشقانه Love Actually

فیلم عاشقانه Love Actually

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۰۳ ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه عاشقانه / کمدی ۷.۶/۱۰ ۶۴%

فیلم Love Actually داستان‌های مختلفی را دنبال می‌کند که نشان دهنده میزان پیچیدگی روابط و عشق است. بازیگران این فیلم لهجه‌های مختلفی دارند که باعث می‌شود بتوانید در آینده با لهجه‌های بیشتری ارتباط برقرار کنید. در طول فیلم، در مورد سنت‌ها و فرهنگ مربوط به کریسمس و واژگان مربوط به آن مطالب زیادی یاد خواهید گرفت و پیشنهاد می‌کنیم که هر کلمه جدیدی که می‌شنوید را یادداشت کنید.

 

۲۴. فیلم عاشقانه !Mamma Mia

فیلم عاشقانه !Mamma Mia

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۰۸ ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه عاشقانه / کمدی / موزیکال ۶.۵/۱۰ ۵۵%

فیلم عاشقانه و کمدی Mamma Mia! داستان زندگی دختری به نام سوفی است که با مادرش در جزیره‌ای زیبا در یونان زندگی می‌کند. سوفی در شرف ازدواج است و آرزو می‌کند که بتواند پدرش را برای حضور در عروسی‌اش پیدا کند. او مخفیانه از سه مرد که در گذشته مادرش بوده‌اند و ممکن است یکی از آن‌ها پدر او باشد دعوت می‌کند. چه اتفاقی ممکن است رخ دهد؟

در این فیلم با ترکیبی از لهجه‌های مختلف روبرو می‌شوید که برای تقویت مهارت شنیداری شما بسیار مناسب است.

 

۲۵. فیلم کمدی و عاشقانه The Holiday

فیلم کمدی و عاشقانه The Holiday

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۰۶ ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه عاشقانه / کمدی ۶.۹/۱۰ ۵۰%

داستان فیلم The Holiday درمورد دو دختر انگلیسی و آمریکایی دلشکسته است که تصمیم می‌گیرند جای خود را با یکدیگر عوض کنند. اما سوال اینجاست که آیا آن‌ها می‌توانند با محیط خود جدید خود سازگار شوند؟ این فیلم فرصتی عالی برای آشنایی و تمرین با دو لهجه بریتیش و آمریکایی است که در طول آن با واژگان مختص به هر یک از این لهجه‌ها نیز آشنا می‌شوید. اگر می‌خواهید سطح زبان خود را یک پله بالاتر ببرید، فیلم The Holiday به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

بیشتر ببینید: سریال های عالی با لهجه بریتیش برای یادگیری زبان انگلیسی

 

۲۶. فیلم موزیکال A Star is Born

فیلم موزیکال A Star is Born

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۱۸ ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه عاشقانه / موزیکال ۷.۶/۱۰ ۹۰%

داستان فیلم A Star is Born در مورد لیدی گاگا در نقش الی است که تلاش می‌کند تا رویاهایش به حقیقت بپیوندد. او بردلی کوپر در نقش جک آشنا می‌شود که یک موسیقیدان مشهور است. جک به آلی کمک می‌کند تا به رویاهایش برسد. اما رابطه آن‌ها به دلیل اعتیاد جک به الکل خراب می‌شود.

به دلیل غر زدن‌های زیاد بردلی کوپر، فهمیدن آنچه می‌گوید دشوار است؛ به همین دلیل برای افراد مبتدی گزینه مناسبی نمی‌باشد. با این حال، موسیقی‌های زیادی در فیلم وجود دارد که جذابیت زیادی به فیلم اضافه خواهد کرد.

 

۲۷. فیلم Three Thousand Years of Longing

فیلم Three Thousand Years of Longing

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۲۱ ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه عاشقانه / فانتری ۶.۷/۱۰ ۵۵%

فیلم Three Thousand Years of Longing داستان دکتر آلیتیا بانی را به تصویر می‌کشد که به طور اتفاقی با یک جن ملاقات می‌کند که در ازای آزادی او سه آرزو او را برآورده می‌کند. دکتر آلیتا چون دانشمند داستان و اسطوره است به این قضیه شک می‌کند که آرزویی بکند یا نه؛ اما در نهایت آرزویش چیزی است که هر دو را شگفت زده می‌کند.

 

۲۸. فیلم فانتری و عاشقانه About Time

فیلم فانتری و عاشقانه About Time

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۱۳ ۲ ساعت و ۵ دقیقه عاشقانه / فانتری ۷.۸/۱۰ ۷۰%

داستان فیلم About Time بر اساس این سوال پیش می‌رود: چه می‌شد اگر می‌توانستید هر لحظه را که بخواهید دوباره زنده کنید؟ شخصیت اصلی داستان، تیم، متوجه می‌شود که این توانایی را دارد می‌تواند در هر لحظه در زمان سفر کند. در حالی که از این توانایی استفاده می‌کند تا با دختر رویاهایش ملاقات کند، متوجه می‌شود که نمی‌تواند چیزهای خاصی را تغییر دهد.

 

۲۹. فیلم درام Five Feet Apart

فیلم درام Five Feet Apart

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۱۹ ۱ ساعت و ۵۵ دقیقه عاشقانه / درام ۷.۲/۱۰ ۵۳%

داستان فیلم عاشقانه معروف Fivr Feet Apart در مورد دختری ۱۷ ساله به نام هیلی است. او که مبتلا به بیماری‌ای به نام فیبروز کیستیک است، در بیمارستان زندگی می کند. در همان مکان با ویل (با بازی کول اسپروز) آشنا می‌شود که شرایطی مثل او دارد. آن‌ها عاشق یکدیگر می‌شوند اما به دلیل بیماری باید فاصله ۶ قدمی را میان خود حفظ کنند.

 

۳۰. فیلم Everything, Everything

فیلم Everything, Everything

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۱۷ ۱ ساعت و ۳۶ دقیقه عاشقانه / درام ۶.۳/۱۰ ۴۵%

شخصیت اصلی داستان، مدی هجده ساله، هرگز خانه‌اش را ترک نمی‌کند؛ زیرا یک اختلال ایمنی دارد و تعامل با بیرون می‌تواند او را بکشد. تا اینکه خانواده جدیدی به همسایگی آن‌ها می‌آیند که پسری به نام اولی دارند. این دو عاشق یکدیگر می‌شوند و مدی موضوع غیرمنتظره و شوکه کننده‌ای را متوجه می‌شود.

 

دیگر فیلم‌های عاشقانه برای سطح متوسط:

ردیف نام فیلم سال ساخت زمان فیلم  ژانر متیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes

۳۱

Sylvie’s Love

۲۰۲۰ ۱ ساعت و ۵۴ دقیقه عاشقانه / درام ۶.۸/۱۰ ۹۳%
۳۲ The Photograph ۲۰۲۰ ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه عاشقانه / درام ۶.۱/۱۰ ۷۵%
۳۳ Portrait of a Lady on Fire ۲۰۱۹ ۲ ساعت عاشقانه / درام ۸.۱/۱۰ ۹۷%
۳۴ If Beale Street Could Talk ۲۰۱۸ ۲ ساعت عاشقانه / درام ۷.۱/۱۰ ۹۵%
۳۵ Carol ۲۰۱۵ ۲ ساعت عاشقانه / درام ۷.۲/۱۰ ۹۴%
۳۶ The Perfect Find ۲۰۲۳ ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه عاشقانه / کمدی ۴.۱/۱۰ ۶۹%
۳۷ Safety Not Guaranteed ۲۰۱۲ ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه عاشقانه / کمدی ۶.۹/۱۰ ۹۱%
۳۸ Obvious Child ۲۰۱۴ ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه عاشقانه / کمدی ۶.۷/۱۰ ۹۰%
۳۹ Silver Linings Playbook ۲۰۱۲ ۲ ساعت عاشقانه / درام ۷.۷/۱۰ ۹۲%
۴۰ The Half of It ۲۰۲۰ ۱ ساعت و ۴۴ دقیقه عاشقانه / کمدی ۶.۹/۱۰ ۹۷%
۴۱ Ticket to Paradise ۲۰۲۲ ۱ ساعت و ۴۴ دقیقه عاشقانه / کمدی ۶.۱/۱۰ ۵۷%
۴۲ Where the Crawdads Sing ۲۰۲۲ ۲ ساعت و ۵ دقیقه عاشقانه / معمایی ۷.۲/۱۰ ۳۵%
۴۳ Marry Me ۲۰۲۲ ۱ ساعت و ۵۵ دقیقه عاشقانه / موزیکال  ۶.۱/۱۰ ۶۱%
۴۴ The Photograph ۲۰۲۰ ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه عاشقانه / درام ۶.۱/۱۰ ۷۵%
۴۵ Dear John ۲۰۱۰ ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه عاشقانه / درام ۶.۳/۱۰ ۲۹%
۴۶ Love, Rosie ۲۰۱۴ ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه عاشقانه / کمدی ۷.۱/۱۰ ۳۲%
۴۷ The Spectacular Now ۲۰۱۳ ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه عاشقانه / درام ۷.۱/۱۰ ۹۱%
۴۸ The Fault in Our Stars ۲۰۱۴ ۲ ساعت و ۵ دقیقه عاشقانه / درام ۷.۷/۱۰ ۸۱%

 

فیلم های عاشقانه زبان انگلیسی برای سطح پیشرفته

 

۴۹. فیلم عاشقانه Long Shot

فیلم عاشقانه Long Shot

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۱۹ ۲ ساعت و ۵ دقیقه عاشقانه / کمدی ۶.۸/۱۰ ۸۲%

فیلم کمدی و عاشقانه Long Shot داستان زندگی شخصیتی به نام فرد را به تصویر می‌کشد. او برای کار کردن برای یکی از قدرتمندترین زنان جهان، شارلوت، اقدام می‌کند که در طول این مسیر عاشق او می شود.

موضوع اصلی فیلم حول بحث‌های سیاسی و عاشقانه می‌چرخد؛ به همین دلیل واژگان مربوط به سیاست را نیز در کنار فضای کمدی و عاشقانه یاد خواهید گرفت. برخی از جوک‌ها و دیالوگ‌های کمدی به کار رفته در فیلم Long Shot پیچیده هستند که این فیلم را برای افراد سطح پیشرفته مناسب می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین موضوعات برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی در سطح پیشرفته

 

۵۰. فیلم کمدی و عاشقانه Crazy Rich Asians

فیلم کمدی و عاشقانه Crazy Rich Asians

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۱۸ ۲ ساعت عاشقانه / کمدی ۶.۹/۱۰ ۹۱%

فیلم Crazy Rich Asians که بر اساس رمانی پرفروش به همین اسم ساخته شده است، داستان زندگی دختری به نام راشل چو را دنبال می‌کند. او با دوست پسرش، نیک، برای شرکت در عروسی بهترین دوستش به سنگاپور سفر می‌کند. در طول سفر راشل متوجه می‌شود که خانواده نیک بسیار ثروتمند هستند. اما رفتار غیردوستانه مادر نیک و حسودی بقیه افراد اطرافش، چیزی است که باید با آن‌ها کنار بیاید. فیلم به دلیل لهجه‌های مختلفی که بازیگران آن به دیالوگ‌ها اضافه کرده‌اند، تبدیل به فیلم خوبی برای افراد سطح پیشرفته شده است.

 

 ۵۱. فیلم عاشقانه Decision to Leave

فیلم عاشقانه Decision to Leave

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۲۲ ۲ ساعت و ۱۸ دقیقه عاشقانه / معمایی ۷.۳/۱۰ ۹۴%

اگر به فیلم‌های ژانر معمایی نیز علاقه دارید، Decision to Leave یکی از گزینه‌هایی است که حتما باید در لیست خود قرار دهید. داستان این فیلم، در مورد کارآگاهی است که بر روی یک پرونده قتل تحقیق می‌کند. معما اینجاست که آیا مضنون اصلی به همان اندازه که ادعا می‌کند بی‌گناه است یا نقش بازی می‌کند؟

به دلیل پیچیده بودن داستان فیلم، افراد با سطح زبان پیشرفته بهره بیشتری از آن خواهند برد.

 

۵۲. The Last Letter From Your Lover

The Last Letter From Your Lover

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۲۲ ۲ ساعت و ۱۸ دقیقه عاشقانه / معمایی ۷.۳/۱۰ ۹۴%

داستان فیلم The Last Letter From Your Lover در دو خط زمانی متفاوت پیش می‌رود. بنابراین شما شاهد یک داستان عاشقانه معاصر و قدیمی هستید. داستان قدیمی‌تر که در دهه ۶۰ اتفاق افتاده است، باعث می‌شود که افراد با سطح پیشرفته در زبان انگلیسی درک بهتری از اتفاقاتی که در حال رخ دادن هستند داشته باشند.

 

۵۳. فیلم The Princess Diaries

فیلم The Princess Diaries

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۰۱ ۱ ساعت و ۵۵ دقیقه عاشقانه / کمدی ۶.۴/۱۰ ۴۹%

این فیلم درباره دختری به نام میا ترموپولیس، یک نوجوان آمریکایی خجالتی است که می‌فهمد وارث تاج و تخت یک پادشاهی اروپایی است. میا تحت سرپرستی مادربزرگش، ملکه سلطنتی پادشاهی، باید تصمیم بگیرد که آیا تاج و تختی را که به ارث برده است را می‌خواهد یا برای همیشه از عنوان سلطنتی خود صرف نظر کند. این فیلم که جنبه کمدی هم دارد، در دو قسمت ساخته شده که در هرکدام داستان عاشقانه ای را پیش میگیرد.

 

۵۴. فیلم درام و عاشقانه Loving

فیلم درام و عاشقانه Loving

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۱۶ ۲ ساعت و ۵ دقیقه عاشقانه / درام ۷/۱۰ ۸۸%

فیلم Loving که بر اساس داستان واقعی ساخته شده است، در مورد دو زوج است که عاشق یکدیگر شده‌اند. اما قوانینی برای ممنوعیت ازدواج‌های بین نژادی برای ایالت‌ها وجود دارد و اینگونه ازدواج‌ها را غیرقانونی اعلام کرده است. حالا آن‌ها باید برای رابطه خود بجنگند. فیلم Loving به خوبی فرهنگ‌های متفاوت انگلیسی را به تصویر می‌کشد و مطالب زیادی را می‌توانید از آن یاد بگیرید.

 

۵۵. فیلم عاشقانه Moonlight

فیلم عاشقانه Moonlight

سال ساخت زمان فیلم ژانر امتیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes
۲۰۲۲ ۲ ساعت و ۵ دقیقه درام / علمی-تخیلی ۷.۴/۱۰ ۹۸%

فیلم عاشقانه Moonlight درباره زندگی پسر جوانی به نام چیرون است که بازیگران مختلفی در سنین مختلف نقش آن را بازی می‌کنند. چیرون در میامی بزرگ شده و در مسیر زندگی‌اش با چالش بزرگی در مورد هویت و تمایلاتش روبرو می‌شود. این فیلم سه مرحله از زندگی شخصیت اصلی را از کودکی تا بزرگسالی به همراه تمام احساساتش روایت می‌کند.

 

دیگر فیلم‌های عاشقانه انگلیسی سطح پیشرفته

ردیف نام فیلم سال ساخت زمان فیلم  ژانر متیاز IMDB امتیاز Rotten Tomatoes

۵۶

Cyrano

۲۰۲۲ ۲ ساعت و ۵ دقیقه عاشقانه / درام ۶.۴/۱۰ ۸۵%
۵۷ Anna Karenina ۲۰۱۲ ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه عاشقانه / درام ۶.۶/۱۰ ۶۳%
۵۸ Emma ۲۰۲۰  ۲ ساعت و ۵ دقیقه عاشقانه / درام ۶.۷/۱۰ ۸۶%
۵۹ The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society ۲۰۱۸ ۲ ساعت و ۵ دقیقه عاشقانه / درام ۷.۳/۱۰ ۸۱%
۶۰ Weekend ۲۰۱۱ ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه عاشقانه / درام ۷.۶/۱۰ ۹۵%
۶۱ Ammonite ۲۰۲۰ ۲ ساعت عاشقانه / درام ۶.۵/۱۰ ۶۹%
۶۲ On Chesil Beach ۲۰۱۷ ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه عاشقانه / درام ۶.۳/۱۰ ۶۸%
۶۳ Love, Simon ۲۰۱۸ ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه عاشقانه / درام ۷.۵/۱۰ ۹۲%
۶۴ Beginners ۲۰۱۰ ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه عاشقانه / درام ۷.۲/۱۰ ۸۶%
۶۵ Bros ۲۰۲۲ ۱ ساعت و ۵۵ دقیقه عاشقانه / کمدی ۶.۴/۱۰ ۸۸%
۶۶ Warm Bodies ۲۰۱۳  ۱ ساعت و ۳۵ دقیقه عاشقانه / ترسناک ۶.۸/۱۰ ۸۱%
۶۷ Easy A ۲۰۱۰ ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه عاشقانه / کمدی ۷/۱۰ ۸۵%
۶۸ Blue Is the Warmest Color ۲۰۱۳ ۳ ساعت عاشقانه / درام ۷.۷/۱۰ ۸۸%
۶۹ Palm Springs ۲۰۲۰ ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه عاشقانه / علمی-تخیلی ۷.۴/۱۰ ۹۴%
۷۰ Big Sick ۲۰۱۷ ۲ ساعت عاشقانه / کمدی ۷.۵/۱۰ ۹۸%
۷۱ Fire Island ۲۰۲۲ ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه عاشقانه / درام ۶.۷/۱۰ ۹۴%

 

نکات تماشای فیلم عاشقانه برای یادگیری زبان انگلیسی

بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق مشاهده فیلم‌های عاشقانه، این است که به طور فعالانه با آن درگیر شوید. به همین دلیل در زیر نکاتی را که به شما کمک می‌کند بهره بیشتری از فیلم ببرید را لیست کرده‌ایم:

  • همیشه یک قلم و کاغذ داشته باشید: برای اینکه به طور فعالانه با فیلم درگیر شوید، یک قلم و کاغذ در کنار خود نگه دارید تا کلمات و اصطلاحات ناآشنا و جدید را یادداشت کنید. اگر آنقدر از فیلم لذت می‌برید که نمی‌خواهید آن را متوقف کنید، می‌توانید ساعت و دقیقه‌ای که مطلب جدیدی را مشاهده کردید یادداشت کنید. بعد از پایان فیلم، به زمان مورد نظر برگشته و نکته آن را به لیست خود اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: جملات و کلمات مخصوص ابراز علاقه در ۷ زبان مختلف

  • از زیرنویس استفاده کنید: اگر فیلم را برای اولین بار تماشا می‌کنید، می‌توانید از زیرنویس فارسی استفاده کرده و کلمات، اصطلاحات و نکات جدید را یادداشت کنید. بار دوم، بعد از مرور کردن نکاتی که یاددداشت کرده بودید، فیلم را با زیرنویس انگلیسی تماشا کنید تا هم مطالب بهتر در ذهن شما تثبیت شوند و هم موقعیت مناسب به کار بردن هر اصطلاح را نیز یاد بگیرید.
  • به نحوه صحبت کردن شخصیت‌های اصلی توجه کنید: وقتی دو شخصیت اصلی فیلم در حال صحبت هستند، با دقت کامل به نحوه برقراری ارتباط بین آن‌ها توجه کنید. بسیاری از فیلم‌های عاشقانه از قبل از شروع تا پایان رابطه را به تصویر می‌کشند. به همین دلیل با گذشت زمان یاد می‌گیرید که چگونه باید با افراد در مراحل مختلف آشنایی صحبت کنید.
  • به زبان بدن توجه کنید: نوع دیگری از صحبت کردن وجود دارد که در آن هیچ دیالوگی رد و بدل نشده و همه از آن استفاده می‌کنند: زبان بدن. در فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف، زبان بدن معناهای متفاوتی دارند. به همین دلیل به زبان بدن بازیگران توجه کنید تا به شما در درک بهتر فرهنگ زبان انگلیسی کمک کند.

مقاله مرتبط: زبان بدن در مکالمه و فرهنگ انگلیسی

 

سخن آخر

یادگیری با مشاهده فیلم‌های عاشقانه زبان انگلیسی، علاوه بر سرگرم کننده بودن، می‌تواند احساسات شما را درگیر کند. هرچقدر که درگیری و ارتباط بیشتر و بهتری با فیلم برقرار کنید، داستان و جرئیات آن را بهتر به خاطر می‌سپارید. پس بهتر است مطالب جدیدی را که در فیلم یاد می‌گیرید یادداشت کریده و در مورد آن‌ها با شخص دیگری صحبت کنید. همچنین می‌توانید به زبان انگلیسی، فیلمی که مشاهده کردید را برای فرد دیگری نقد کنید. اگر برای این کار کسی را در اطرافتان ندارید، می‌توانید با ثبت نام و شرکت در کلاس خصوصی زبان انگلیسی هایتاکی، همواره یک همراه برای صحبت کردن و ارتقای سطح زبان خود داشته باشید.

اگر نظری در مورد فیلم های معرفی شده دارید و یا تمایل دارید تا فیلم دیگری را به این لیست اضافه کنیم، نظرات خودتان را در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید. موفق باشید 🙂

مقالات مرتبط:

یادگیری زبان انگلیسی با بهترین فیلم های تاریخی جهان

 

منابع:

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴.۲ / ۵. تعداد نظرات ۲۱

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *