کلاس آنلاین زبان آلمانی با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان آلمانی

بهترین و کامل ترین نرم افزارها برای یادگیری زبان آلمانی

۴
(۵)

استفاده از نرم افزارهای یادگیری زبان آلمانی یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری این زبان است. با انتخاب یک نرم‌افزار مناسب می‌توانید یک مسیر یادگیری عالی برای خودتان بچینید. اجازه بدهید با چند مورد از بهترین نرم افزارهای یادگیری زبان آلمانی آشنا شویم که فضایی برای غرق شدن در این زبان در اختیار شما قرار می‌دهند.

در ادامه می‌خوانیم:

 

چگونه از نرم افزارهای یادگیری زبان آلمانی استفاده کنیم؟

اگر قصد دارید یادگیری زبان آلمانی را شروع کنید، می‌توانید از یک نرم‌افزار روی کامپیوترتان کمک بگیرید. چه بخواهید یادگیری زبان آلمانی را از صفر شروع کنید، چه در مسیر یادگیری‌تان نیاز به تمرین بیشتر داشته باشید، نرم‌افزارها می‌توانند بر پیشرفت شما در یادگیری زبان آلمانی تاثیر چشمگیری بگذارند.

استفاده از نرم افزارهای یادگیری زبان آلمانی

 

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از نرم‌افزارهای یادگیری زبان آلمانی این است که هر وقت بخواهید می‌توانید زمانی را به یادگیری اختصاص دهید و خودتان را در زبان آلمانی غرق کنید. این امکان، سرعت شما در یادگیری زبان آلمانی را نیز بالا خواهد برد. اگر یک نرم‌افزار مناسب را برای یادگیری انتخاب کنید، می‌‎توانید هر چهار مهارت زبانی را یاد بگیرید و همزمان دایره لغاتتان را گسترش دهید و بر گرامر زبان آلمانی مسلط شوید.

 

چند نکته برای یادگیری زبان آلمانی با استفاده از نرم افزار

اجازه بدهید از قدم اول شروع کنیم. زمانی که تصمیم می‌گیرید زبان آلمانی را با استفاده از یک نرم‌افزار یاد بگیرید، دیگر دسترسی مستقیم به معلمی ندارید که به طور منظم شما را تشویق به تمرین کند. بنابراین باید راهی برای بالا نگه داشتن انگیزه‌تان و متعهد ماندن به برنامه یادگیری زبان آلمانی پیدا کنید. پیدا کردن دوست یا گروهی که همزمان با هم به یادگیری زبان آلمانی بپردازید و گاهی بتوانید با هم در مورد چیزهایی که یاد گرفته‌اید صحبت کنید، ایده خیلی خوبی است. اگر نظم و پشتکار داشته باشید، حتماً از پس آن برخواهید آمد.

سعی کنید دوره‌ها را به ترتیب پیش ببرید و از روی آموزش‌ها نپرید. شاید به نظر برسد که با این کار سریع‌تر پیشرفت می‌کنید، اما در واقع ممکن است نکته مهمی را از دست بدهید یا یکی از آموزش‌های اساسی اولیه را جا بیندازید.

تمرین روزانه را فراموش نکنید؛ حتی اگر کم باشد. شاید اختصاص یک زمان ثابت روزانه به یادگیری زبان آلمانی برایتان سخت باشد، اما اگر با زمان کوتاهی شروع کنید، خواهید دید که ساده و اثربخش است. بدون آن که متوجه شوید پس از گذشت فقط یک ماه شاهد پیشرفت خود خواهید بود. اختصاص ۱۵ دقیقه در روز به یادگیری زبان، بسیار اثرگذارتر از ۴ ساعت مطالعه متوالی در یک روز از هفته است.

هر روز زمانی را به یادگیری زبان آلمانی با نرم افزار اختصاص دهید

 

خیلی خوب است اگر بتوانید زمان و مکانی آرام و دور از عوامل حواس‌پرتی را برای تمرین و مطالعه زبان آلمانی پیدا کنید. شاید بتوانید هر روز برای ۱۵ دقیقه تا نیم ساعت در یک اتاق تنها بمانید، در را ببندید، موبایل‌تان را خاموش کنید یا در حالت سکوت قرار دهید، و حتی اگر لازم است، چیزی در گوشتان بگذارید که صداهای اطراف مزاحمتان نشود. این مطالعه متمرکز می‌تواند خیلی مؤثر باشد. مطالعه با صدای بلند نیز سود زیادی دارد. هم تلفظ‌تان بهتر می‌شود و هم بهتر روی یادگیری زبان آلمانی تمرکز می‌کنید. اگر امکانش را دارید مطالعه با صدای بلند را هم در برنامه‌تان قرار دهید.

علی‌رغم همه این موارد اگر دنبال کردن برنامه یادگیری به تنهایی برایتان سخت است، شاید بهتر باشد از یک معلم خصوصی کمک بگیرید. می‌توانید بدون آن که از خانه بیرون بروید در کلاس خصوصی زبان آلمانی آنلاین شرکت کنید.

چه با یادگیری در کلاس حضوری راحت‌تر باشید، چه در کلاس آنلاین، می‌توانید از اساتید باتجربه های‌تاکی کمک بگیرید. به خصوص اگر قصد شرکت در یکی از آزمون‌های معتبر زبان آلمانی را دارید، یک استاد باتجربه می‌تواند نکات مهمی در مورد نحوه شرکت در آزمون و روش‌های آماده شدن برای آزمون‌ها را به شما آموزش دهد.

در کنار استفاده از نرم‌افزارهای یادگیری زبان آلمانی، منابع دیگر را نیز برای تمرین به کار ببرید؛از وب سایت های یادگیری زبان آلمانی استفاده کنید، فیلم آلمانی ببینید، پادکست آلمانی گوش کنید، کتاب‌ها و رمان‌های زبان آلمانی بخوانید و موسیقی آلمانی بشنوید. خودتان را محدود نکنید.

 

بهترین نرم افزارهای یادگیری زبان آلمانی

با توجه به آن‌چه گفته شد، ابتدا باید هدف خود از یادگیری زبان آلمانی و مهارت‌هایی را که قصد دارید بر آن‌ها مسلط شوید مشخص کنید. سپس با بررسی شرایط هر نرم‌افزار، بهترین نرم‌افزار یادگیری زبان آلمانی را که با شرایط شما مطابق است تهیه نمایید. دسترسی به برخی از این نرم‌افزارها رایگان است اما برای استفاده از بعضی دیگر باید نرم‌افزار را بخرید یا اشتراک تهیه کنید.

 

۱- نرم افزار رزتا استون: یکی از بهترین گزینه‌ها برای یادگیری زبان آلمانی

رزتا استون یکی از شناخته‌شده‌ترین نرم‌افزارهای یادگیری زبان در سراسر دنیاست. این نرم‌افزار به ویژه برای کسانی که با یادگیری بصری راحت هستند، بسیار مناسب است. روش آموزش زبان آلمانی در نرم‌افزار رزتا استون با نمایش عکس، متن و صداست، طوری که واژه مورد نظر را تداعی کند. اما این نرم‌افزار هیچ چیز را ترجمه نمی‌کند و همه آموزش‌ها را فقط به زبان آلمانی ارائه می‌نماید.

نرم افزار یادگیری زبان آلمانی رزتا استون

 

متد آموزشی رزتا استون بر این اصل استوار است که هر فردی می‌تواند یک زبان جدید را همان‌طور که زبان مادری‌اش را آموخته یاد بگیرد. بنابراین همان مسیر را برای آموزش شما پیش خواهد برد. برای مثال تصویر یک زن را در کنار واژه Frau نمایش می‌دهد و به این شکل شما واژه زن به زبان آلمانی را یاد می‌گیرید. به مرور زمان تصاویر با هم ارتباط پیدا می‌کنند و شما می‌توانید این ارتباط معنادار را بیابید و عبارت‌های طولانی‌تر، جمله‌ها، احساس‌ها و هر چیز دیگری در زبان آلمانی را بیاموزید.

نرم‌افزار رزتا استون با همین روش تا امروز به شکل موفقی گرامر و پیچیدگی‌های متنوع زبان آلمانی را آموزش داده است. اما اگر می‌خواهید به طور متمرکز دستور زبان آلمانی را مطالعه کنید، شاید بهتر باشد در کنار این نرم‌افزار از یک کتاب آموزش دستور زبان آلمانی نیز کمک بگیرید.

 

۲- نرم افزار دولینگو

برویم سراغ این جغد سبز رنگ پرطرفدار، Duolingo. دولینگو یکی از محبوب‌ترین نرم افزارها و اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان در سراسر دنیاست. خبر خوب این که می‌توانید اپلیکیشن نسخه ویندوز دولینگو را به صورت رایگان از فروشگاه مایکروسافت دریافت و نصب کنید. با استفاده از دولینگو می‌توانید زبان آلمانی را از صفر یاد بگیرید. اگر فکر می‌کنید درس‌های اول آن خیلی ابتدایی است و آن‌ها را بلدید، آزمون انتهای درس را بدهید تا درس بعد برایتان باز شود.

نرم افزار یادگیری زبان آلمانی دولینگو

 

Duolingo کمکتان می‌کند که هر ۴ مهارت زبانی در زبان آلمانی را به شیوه‌ای جذاب، هر روز تمرین کنید. با این نرم‌افزار می‌توانید روزانه فقط ۱۰ دقیقه به یادگیری زبان آلمانی اختصاص دهید و به مرور پیشرفت نمایید. البته اگر واقعاً در یادگیری این زبان جدی هستید، ۱۰ دقیقه کافی نیست. حتی اگر نمی‌توانید هر روز وقت بگذارید، برنامه روزانه‌تان را با دولینگو پیش ببرید و یک تا سه روز در هفته را به مطالعه بیشتر (حداقل ۳۰ دقیقه) اختصاص دهید.

علاوه بر این دولینگو این امکان را هم در نظر گرفته که شما روی پاسخ تست‌ها با کاربران دیگر تبادل نظر داشته باشید و بحث کنید، یا اگر پاسخی به نظرتان اشکال داشت گزارش دهید. با استفاده از نرم‌افزار دولینگو می‌توانید از یادگیری زبان آلمانی لذت ببرید.

اگر از ویندوز استفاده نمی‌کنید یا نصب اپلیکیشن در فروشگاه مایکروسافت برایتان مقدور نیست، می‌توانید نسخه آنلاین دولینگو را نیز امتحان کنید.

این نرم‌افزار از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند، اما می‌توانید زبان آلمانی را در آن به زبان انگلیسی یا به هر زبان دیگری که به آن مسلطید، یاد بگیرید.

 

۳- آموزش تصویری زبان آلمانی نصرت در ۳ ماه

مجموعه نصرت یک پکیج پولی یادگیری زبان آلمانی برای کامپیوتر ارائه کرده که شامل ۹۰ درس است و می‌توانید در یک برنامه ۹۰ روزه آن را مطالعه کنید. این درس‌ها به صورت گام به گام و کاملاً خودآموز ارائه شده‌اند و فضایی به زبان آلمانی را برای شما شبیه‌سازی می‌کنند. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید به مکالمات پایه زبان آلمانی، نوشتار صحیح آن‌ها و تلفظ درست کلمات مسلط شوید.

نرم افزار یادگیری زبان آلمانی نصرت

 

نرم‌افزار آموزش تصویری زبان آلمانی نصرت طوری طراحی شده که تمام درس‌ها را در بازه‌های زمانی مناسب تکرار کند. این تکرار کمک می‌کند که درس‌ها برایتان مرور شود و بهتر آن‌ها را به خاطر بسپارید. علاوه بر آن تمرین‌هایی برای درگیر کردن شما با پرسش و پاسخ‌ها و تکرار مکالمه‌ها وجود دارد که با انجام آن‌ها به مرور زمان بر صحبت کردن به زبان آلمانی مسلط خواهید شد.

 

۴- نرم افزار Rocket German

یکی از جامع‌ترین نرم‌افزارهای یادگیری زبان آلمانی Rocket German است. در هر سطحی از زبان آلمانی که باشید می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار به یادگیری زبان آلمانی ادامه دهید، زیرا سرفصل‌های دروس در Rocket German سطح مبتدی تا پیشرفته را پوشش می‌دهد. این نرم‌افزار به شما دسترسی می‌دهد تا پروفایلتان را شخصی‌سازی کنید و درس‌های متنوعی که در داشبورد شما موجود است را بر اساس شرایط و برنامه یادگیری‌تان انتخاب نمایید.

نرم افزار یادگیری زبان آلمانی راکت جرمن

 

در این نرم‌افزار به درس‌های صوتی دسترسی دارید که همراه با متن ارائه شده‌اند و به راحتی با استفاده از آن‌ها می‌توانید مهارت شنیداری زبان آلمانی خود را تقویت کنید. علاوه بر آن Rocket German ابزاری برای تمرین تلفظ زبان آلمانی دارد که با کمک آن می‌توانید تلفظ خود را با تلفظ افراد بومی مقایسه نمایید.

یک امکان جالب و ویژه که این نرم‌افزار در نظر گرفته، بخش Survival Kit است که عبارت‌های ضروری زبان آلمانی در سفر را به شما آموزش می‌دهد. بنابراین اگر قصد سفر به یک کشور آلمانی زبان را دارید، از این بخش غافل نشوید.

نرم‌افزار Rocket German پکیج‌های آموزشی خود را در سه سطح ارائه کرده است. با مطالعه سطح ۱ شما مکالمه به زبان آلمانی را به خوبی یاد می‌گیرید، در سطح ۲ به مکالمه زبان آلمانی مسلط می‌شوید و در سطح ۳ دانش زبان آلمانی شما در سطح پیشرفته رشد خواهد کرد. علاوه بر آن می‌توانید هر سه سطح را در یک پکیج تهیه کنید.

 

۵- نرم افزار Tell Me More German

Tell Me More German یکی از قدیمی‌ترین نرم‌افزارهای یادگیری زبان آلمانی می‌باشد. این نرم‌افزار با استفاده از هوش مصنوعی هر ۴ مهارت زبان آلمانی یعنی مهارت شنیداری، نوشتاری، خواندن و مکالمه را تقویت می‌کند و لغات و دستور زبان آلمانی را آموزش می‌دهد. Tell Me More با استفاده از سیستم تشخیص گفتار هوشمند به شما کمک می‌کند که در تلفظ واژه‌ها و عبارت‌های آلمانی پیشرفت کنید.

نرم افزار یادگیری زبان آلمانی Tell me more

 

این مجموعه شامل ۱۰ سطح آموزشی از مبتدی تا پیشرفته است، و می‌تواند برای یادگیری زبان آلمانی تا سطح متوسط بسیار مؤثر باشد. تمرین‌هایی که در هر درس ارائه شده، ماهیتی تعاملی و پویا دارند و شما را به یادگیری بیشتر زبان آلمانی تشویق می‌کنند.

نرم‌افزار Tell Me More German تعداد زیادی از مکالمات روزمره زبان آلمانی را به شما آموزش می‌دهد که برای زندگی، کار و تحصیل در کشور آلمان به کارتان خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: سوالات تعیین سطح زبان آلمانی برای افراد مبتدی و کودکان

 

۶- نرم افزار Quick and Easy German Lessons

اگر روی کامپیوترتان از ویندوز استفاده می‌کنید می‌توانید در فروشگاه مایکروسافت تعدادی نرم‌افزار ویندوز برای یادگیری زبان آلمانی بیابید. اما دقت کنید که شاید همه آن‌ها برای شما مناسب نباشند. از آن‌جا که بسیاری از این نرم‌افزارهای آموزش زبان آلمانی رایگان هستند می‌توانید به سادگی آن‌ها را امتحان کنید. خواندن نظرات هم می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری کمک کند.

نرم افزار یادگیری زبان آلمانی Quick and Easy German Lessons

 

یکی از نرم‌افزارهای یادگیری زبان آلمانی برای ویندوز که ساختار نسبتاً خوبی دارد و می‌توانید برای سطح مبتدی تا متوسط، واژه‌ها و عبارت‌های آلمانی زیادی از آن یاد بگیرید نرم‌افزار Quick and Easy German Lessons است.

این نرم‌افزار به ویژه برای افراد مبتدی مناسب است، زیرا آموزش زبان آلمانی را از حروف و قواعد تلفظ آغاز کرده و با آموزش واژه‌ها در دسته‌بندی‌های منطقی پیش می‌رود. بنابراین اگر قصد دارید یادگیری زبان آلمانی را از صفر شروع کنید، می‌توانید از این نرم‌افزار کمک بگیرید تا قدم‌های اول را اصولی بردارید.

 

استفاده از چند وب اپلیکیشن روی کامپیوتر

این روزها با توجه به این که مردم در سراسر دنیا اغلب به اینترنت و گوشی موبایل دسترسی دارند، ابزارهای آموزشی نیز به سمت استفاده از آن‌ها متمایل شده‌اند. یکی از روش‌هایی که می‌توانید با استفاده از کامپیوترتان به یادگیری زبان آلمانی بپردازید، استفاده از مرورگر است. وب‌اپلیکیشن‌ها به آسانی روی هر مرورگری کار می‌کنند و به شما امکان یادگیری زبان آلمانی را می‌دهند. چند مورد از پرکاربردترین و معروف‌ترین وب‌اپلیکیشن‌هایی که می‌توانید برای یادگیری زبان آلمانی استفاده کنید در ادامه آمده است.

 

۷- Pimsleur

وب‌سایت Pimsleur برای یادگیری زبان آلمانی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که قصد دارند روی یادگیری مهارت شنیداری و صحبت کردن به زبان آلمانی تمرکز کنند. در هر درس از این نرم‌افزار یک بومی آلمانی زبان، جمله یا عبارتی را بیان می‌کند و درباره آن توضیح می‌دهد. هر درس در Pimsleur به مدت ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. بنابراین گزینه خیلی خوبی برای یادگیری روزانه است.

یادگیری زبان آلمانی با Pimsleur

 

این برنامه از روش‌های منحصربه‌فردی برای آموزش زبان آلمانی استفاده می‌کند. یکی از این روش‌ها ارائه پرسش، یادآوری نکات و پاسخ، به روشی علمی است، تا امکان به‌یادسپاری را بالاتر ببرد. این روش همچنین کمک می‌کند به مرور زمان فکر کردن به زبان آلمانی را یاد بگیرید.

Pimsleur به جای آن که حجم زیادی از واژه‌ها را روی سرتان هوار کند، مجموعه‌ای از واژه‌های کاربردی را با تلفظ درست به شما آموزش خواهد داد. افراد مبتدی با استفاده از Pimsleur ابتدا درست خواندن را یاد می‌گیرند و به آن مسلط می‌شوند. بنابراین اگر می‌خواهید مهارت خواندن به زبان آلمانی را تمرین کنید پس از مدت کوتاهی یادگیری با Pimsleur می‌توانید با خیال راحت روی معنای عبارت‌ها و جمله‌ها تمرکز کنید، بدون آن که نگران درست خواندن واژه‌ها باشید.

 

۸- Babbel

شاید با وب‌سایت و اپلیکیشن آموزش زبان Babbel آشنا باشید. Babbel یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های آموزش زبان آلمانی در سراسر دنیا را دارد. از این برنامه آموزشی نیز می‌توانید به صورت آنلاین روی مرورگر کامپیوتر خود استفاده کنید. Babbel به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه به سطح آموزشی خود یک برنامه یادگیری زبان آلمانی برای خودتان برگزینید. علاوه بر آن می‌توانید برنامه یادگیری‌تان را متناسب با هدفی که از یادگیری زبان آلمانی دارید تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین وب سایت های تعیین سطح زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی با استفاده از bubbel

 

اگر قصد دارید از زبان آلمانی برای پیشرفت تحصیلی استفاده نمایید، یا اگر قصد سفر یا مهاجرت به کشور آلمان را دارید، یا فقط می‌خواهید یک زبان جدید یاد بگیرید؛ با انتخاب یک گزینه در مرحله ثبت نام، می‌توانید به محتوای متناسب با هدفتان دسترسی داشته باشید.

این نرم‌افزار سطح A1 تا B2 را در آموزش زبان آلمانی پوشش می‌دهد. علاوه بر درس‌های سطح‌بندی شده، شما در این برنامه به آموزش دستور زبان آلمانی، مهارت گوش کردن و صحبت کردن، و زبان آلمانی تجاری دسترسی دارید.

 

۹- Mondly

یکی دیگر از برنامه‌های یادگیری زبان آلمانی Mondly است که به ویژه برای افراد مبتدی روش و آموزش‌های مناسبی دارد. با استفاده از این برنامه می‌توانید هر روز به یادگیری واژه‌ها و جمله‌های جدید زبان آلمانی بپردازید. در پایان هر درس، امکان مرور آن برای شما در نظر گرفته شده است. Mondly علاوه بر واژگان، گرامر زبان آلمانی و تلفظ صحیح را نیز آموزش می‌دهد.

یادگیری زبان آلمانی با استفاده از Mondly

 

تمرین‌های مکالمه در Mondly طوری طراحی شده‌اند که صحبت شما با یک فرد بومی آلمانی زبان را شبیه‌سازی کنند. این روش باعث می‌شود شما در همان قدم‌های اول یادگیری زبان آلمانی بتوانید مکالمه به این زبان را شروع کنید. Mondly برای این قسمت از یک ربات چت استفاده می‌کند، بنابراین می‌توانید مکالمه‌ای که ممکن است در یک رستوران، فرودگاه یا هتل داشته باشید را با این ربات تمرین کنید. یک مزیت استفاده از این برنامه به ویژه در ابتدای یادگیری زبان آلمانی، این است که بدون خجالت و نگرانی از قضاوت دیگران می‌توانید حرف زدن به زبان آلمانی را شروع کنید.

چالش‌های هفتگی و ماهانه Mondly نیز شما را به تمرین و یادگیری بیشتر تشویق می‌کنند. به علاوه Mondly از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و به آسانی می‌توانید زبان آلمانی را به فارسی یاد بگیرید.

 

استفاده از اپلیکیشن های یادگیری زبان آلمانی روی کامپیوتر

همان‌طور که دیدید تنها راه یادگیری زبان آلمانی روی کامپیوتر استفاده از نرم‌افزارهای آموزش زبان آلمانی نیست. هر چند از آن‌جا که این نرم‌افزارها برای همین کار طراحی شده‌اند شاید گزینه بهتری برایتان باشند. اما اگر نسخه اندروید اپلیکیشن یادگیری زبان آلمانی خاصی هست که علاقه‌مندید از آن روی کامپیوتر شخصی‌تان استفاده کنید، می‌توانید از محیط‌های شبیه‌ساز اندروید کمک بگیرید.

نصب اپلیکیشن روی ویندوز 11 با Amazon Appstore

 

تعدادی نرم‌افزار وجود دارد که می‌توانید با نصب روی کامپیوتر محیط اندروید را شبیه‌سازی نمایید. در این محیط هر اپلیکیشنِ نسخه اندرویدی که بخواهید را می‌توانید نصب و استفاده کنید.

اگر از ویندوز ۱۱ استفاده می‌کنید نیازی به نصب محیط شبیه‌ساز اندروید هم نیست. یکی از ویژگی‌های ویندوز ۱۱ امکان نصب اپلیکیشن‌های اندروید روی آن است. این قابلیت با همکاری مایکروسافت و آمازون به ویندوز ۱۱ اضافه شده است. برای این کار ابتدا باید Amazon Appstore را نصب کنید. پس از نصب آن می‌توانید اپلیکیشن مورد علاقه‌تان را جستجو و نصب نمایید؛ و یادگیری زبان آلمانی را شروع کنید.

 

سخن پایانی

فراموش نکنید که اگر قصد دارید یکی از نرم‌افزارهای یادگیری زبان آلمانی را استفاده کنید؛ باید به برنامه یادگیری‌تان متعهد بمانید و به طور منظم یادگیری را ادامه دهید.

برای انتخاب نرم‌افزار یادگیری زبان آلمانی به سطح خودتان و محتوای آموزشی که نرم‌افزار ارائه می‌کند توجه کنید. از طرفی هدفتان از یادگیری زبان آلمانی را نیز در نظر بگیرید و از خودتان بپرسید: «آیا محتوای آموزشی این نرم‌افزار مرا به هدفم از یادگیری زبان آلمانی می‌رساند؟»

اگر نرم‌افزار آموزش زبان آلمانی که قصد دارید استفاده کنید رایگان نیست؛ برای خرید عجله نکنید. مدتی نسخه آزمایشی، یا دسترسی محدود رایگان را آزمایش نمایید و از خرید خود مطمئن شوید. ببینید آیا می‌توانید با روش آموزشی نرم‌افزار به خوبی ارتباط برقرار کنید؛ برنامه‌ریزی، زمان‌بندی و سطح درس‌های آن برای شما مناسب است؛ و آیا محتوای مورد نظر شما را ارائه می‌کند.

اگر در تصمیم خود برای یادگیری زبان آلمانی جدی هستید، همین حالا یک برنامه مناسب برای خودتان بریزید و شروع کنید. زمان را از دست ندهید.

 

منابع:

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴ / ۵. تعداد نظرات ۵

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *