قوانین و مقررات

  1. تعاریف و اصطلاحات
  2. مقررات عمومی
  3. ثبت نام و حساب کاربری
  4. قوانین رزرو و برگزاری کلاس ها
  5. قوانین تغییر زمان برگزاری کلاس
  6. قوانین لغو کلاس
  7. قوانین کلاس های گروهی و دوره ها
  8. قوانین برداشت وجه کیف پول
  9. سیاست‌های انضباطی و رسیدگی به تخلفات
  10. سیاست قطع همکاری با مدرس
  11. قرارداد مدرس

تعاریف و اصطلاحات

جهت شفاف‌سازی مفاهیم به‌کاررفته در قوانین و استفاده بهتر از پلتفرم، تعاریف زیر ارائه می‌شود:

مدرس:
هر فردی که از طریق بستر هایتاکی خدمات آموزشی خود را معرفی و ارائه می‌کند.

پلتفرم (هایتاکی):
مجموعه‌ای از سرویس‌های میزبانی، زیرساخت نرم‌افزاری و امکانات طراحی‌شده در آدرس اینترنتی HiTalki.org که صرفاً نقش واسط بین «مدرس» و «زبان‌آموز» را ایفا کرده و امکان معرفی، رزرو و مدیریت کلاس‌ها را فراهم می‌سازد.

زبان‌آموز:
هر فردی که از طریق پلتفرم اقدام به خرید یا رزرو خدمات آموزشی مدرسین می‌نماید.

کاربر:
هر فردی که وارد پلتفرم هایتاکی می‌شود، چه در نقش مدرس، زبان‌آموز یا بازدیدکننده.

پنل مدرس:
محیطی آنلاین که توسط پلتفرم در اختیار مدرس قرار می‌گیرد تا اطلاعات شخصی، مدارک، برنامه‌های آموزشی و سایر محتواهای مرتبط را بارگذاری نماید.
این پنل، علاوه بر نقش مدیریتی برای مدرس، به‌عنوان مسیر اصلی ارتباط رسمی میان مدرس و پشتیبانی هایتاکی شناخته می‌شود.

شروع کلاس:
زمان و تاریخی که میان مدرس و زبان‌آموز برای برگزاری کلاس (چه مجازی و چه حضوری) توافق شده باشد.

کلاس حضوری:
کلاسی که طی آن مدرس و زبان‌آموز با توافق قبلی، در یک مکان فیزیکی مشخص برای برگزاری جلسه آموزشی حضور پیدا می‌کنند.

بستر کلاس مجازی:
سرویسی آنلاین و درون‌پلتفرمی یا مبتنی بر ابزارهای جانبی (نظیر Google Meet، Jitsi، BigBlueButton و...) که برای برگزاری کلاس‌های غیرحضوری استفاده می‌شود و به زبان‌آموز و مدرس امکان ارتباط زنده و تعاملی را از راه دور فراهم می‌سازد.

مدرس هایتاکی شوید

با مهارت زبان خارجی خود، براحتی در هر مکان و زمان و با هر شیوه‌ای کسب درآمد کنید.

face mouth

اعتبار جلسه ازمایشی شما به اتمام رسیده است !