کلاس آنلاین زبان فرانسوی با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان فرانسه

میزان درآمد معلم زبان فرانسوی و راهکارهای افزایش آن

۵
(۵)

اینکه شما در حال حاضر مدرس باشید یا در حال تحصیل در رشته زبان فرانسه یا حتی فردی هستید که میخواهید برای ادامه زندگیتان تصمیم بگیرید که آیا وارد این رشته بشوم یا خیر؛ یکی از اولین سوال‌ها و مواردی که ذهنتان را مشغول خواهد کرد بحث درآمدزایی و بازار کار رشته زبان فرانسه است. یک مدرس زبان فرانسه چقدر میتواند در ماه یا در سال درآمد کسب کند؟ آیا یک معلم زبان فرانسه میتواند زندگی راحتی برای خود و خانواده اش فراهم کند؟

 

در ادامه می‌خوانید:

 

بازه درآمد یک معلم زبان فرانسه چقدر است؟

به عنوان یک معلم زبان فرانسه، درآمد شما میتواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد و با توجه به این عوامل محدوده درآمدی متفاوتی را تجربه کنید. این محدوده میتواند از ماهی ۱۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان باشد.

 

موارد تاثیرگذار در افزایش درآمد معلم زبان فرانسه

 

۱. دانش کافی در حوزه زبان فرانسه

شاید فکر کنید همین که از رشته زبان فرانسه فارغ التحصیل شدید کافی است تا تدریس را شروع کنید یا همین که مدرک پیشرفته یک آموزشگاهی را گرفتید دیگر دانش کافی برای تدریس را دارید.

اهمیت دانش کافی در درآمد مدرس زبان فرانسه

 

درست است که دانش خوبی را فراگرفته اید اما برای تدریس و کسب درآمد نیاز دارید تا به دو مورد مهم توجه داشته باشید.

  1.  بنا به خصوصیات اخلاقیتان بدانید میخواهید با چه رده سنی فعالیت کنید؛ کودکان/نوجوانان/بزرگسالان؟
  2.  مهارت فن تدریس و انتقال مطالب را بیاموزید.

اگر میخواهید در حوزه کودکان فعالیت کنید، باید رونشناسی کودک را فراگرفته باشید چرا که در تعامل شما با کودکان بسیار تاثیر گذار خواهد بود و به‌تبع در کسب توجه والدین و ثبت نام در کلاس های شما نیز مهم خواهد بود.

دانش زبان فرانسه دانش تعامل با کودکان جلب اعتماد والدین تعداد کلاس بیشتر درآمد بیشتر

در مورد مهارت تدریس و انتقال مطالب هم باید گفت هرچه شما بیشتر مهارت‌های ارتباطیان را قوی کنید، زبان آموزان بیشتری نیز جذب شما می شوند و در نتیجه درآمدتان نیز بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید:

 

۲. تجربه

همیشه این شعار را در ذهنتان داشته باشید که اول باید کاشت بعد درو کرد. برای کسب تجربه هم شما نیاز دارید تا بهای بی تجربگی خود را پرداخت کنید. شاید با قبول کلاسهایی با هزینه کمتر یا موسسات دورتر یا…

وقتی بتوانید در حوزه تدریس با تجربه شوید یعنی هم شیوه‌های تدریس را بهتر بدانید هم نیازهای زبان آموزانتان را راحت تر و بهر تشخیص دهید می توانید خود را فردی با تجربه به دیگران معرفی کنید. شیوه برخود و روش‌های مدرن آموزشی همگی می توانند منجر به جذب زبان آموز بیشتر و در نتیجه درآمدزایی بیشتر شوند.

بیشتر بخوانید:

اهمیت تجربه در درآمد مدرس زبان فرانسه

 

۳. مکان و زمان تدریس

وقتی تصمیم میگیرید که تدریس را شروع کنید، سوالات زیادی ذهنتان را مشغول میکند که از مهمترین آنها این است که “کجا کار کنم؟”

  1. آموزشگاه ها و موسسات
  2. مراکز دولتی و دانشگاه ها
  3. مهد کودک ها و مدارس دو زبانه
  4. تدریس خصوصی
  5. فعالیت در پلتفرم های آنلاین

شما می توانید هر یک از این موارد را به رزومه کاریتان اضافه کنید و از هر کدام کسب درآمد کنید. در زیر برای راحت کردن تصمیم گیری شما مزایای چند مورد را بیان می‌کنیم:

 

ویژگی های تدریس در مراکز دولتی یا حتی خصوصی:

  • برنامه زمانی ثابت
  • قیمت ثابت
  • تعداد زبان آموز ثابت
  • درآمد ثابت و همیشگی

 

ویژگی های تدریس خصوصی:

  • برنامه زمانی متغیر
  • انتخاب قیمت
  • تلاش و تبلیغ و صرف هزینه زیاد برای جذب زبان آموز بیشتر
  • درآمد بیشتر اما متغیر

 

ویژگی های تدریس در پلتفرم های آنلاین:

  • برنامه زمانی منعطف
  • انتخاب قیمت
  • تعداد زبان آموز نامحدود
  • درآمد نامحدود و همیشگی

مثلا وقتی با پلتفرم زبان هایتاکی فعالیتتان را شروع می کنید، براحتی میتوانید زمان های تدریس خود را انتخاب کنید و بدون انجام هیچ کاری تنها با داشتن یک پروفایل قوی که نشان دهنده شما و رزومه کاریتان می باشد تعداد زیادی زبان آموز را با قیمتی که خودتان تعیین کرده اید داشته باشید.

تدریس زبان فرانسه در پلتفرم هایتاکی

 

بعلاوه این پلتفرم هوشمند مثل یک دستیار حرفه ای به شما کمک می کند تا به راحتترین شکل ممکن کلاس‌های زبانتان را مدیریت کنید و به حداکثری درآمد برسید. بعلاوه می توانید محدوده سنی را که تمایل دارید زبان آموزانتان از آن گروه سنی باشند انتخاب کنید.

با تعداد  کلاس و نظراتی که برای شما ثبت می شود شما می توانید رزومه اینترنتی داشته باشید و شهرت خود را همه جا به نمایش بگذارید و طبیعتا این مورد در جلب اعتماد زبان آموزان جدید و همچنین رزرو کلاس و درخواست کلاس و نهایتا درآمد شما تاثیر بسزایی می گذارد.

 

۴. درآمدزایی غیر مستقیم

در این جا مواردی ذکر می شود که شما میتوانید برای درآمدزایی بیشتر و جلب اعتماد زبان آموزان انجام دهید.

  • فعالیت در یک شبکه اجتماعی چه رایگان چه پولی؛ مثلا اگر در یوتیوپ برخی از دروس تدریستان را به رایگان بگذارید شاید ابتدای امر فکر کنید که چه کاریست؟ رایگان! اما در نهایت تمام بازدیدها برایتان زبان آموز می آورد.
  • نوشتن کتاب‌های کمک آموزشی
  • پر کردن دوره های آفلاین مطابق آخرین متدهای تدریس زبان فرانسه
  • و…

اهمیت درامدزایی غیرمستقیم در افزایش درآمد مدرس زبان فرانسه

 

۵. شهرت

در اینجا میخواهم اشاره کنم که حرفه تدریس نیز یک نوع بیزینس می باشد که نیاز دارید خود را در آن ثابت کنید. بیزینستان که همان تدریستان هست را به دیگران عرضه کنید، با دیگران رقابتی سالم داشته باشید و همیشه پویا باشید.

تفاوت‌هایتان را به رخ بکشید و برای جذب زبان آموز به صورت جدی و اصولی با دیگر اساتید و معلمان رقابت کنید، پس می توان گفت به شهرت و آوازه نیاز دارید. شهرت و آوازه ای که محدود به شهر شما یا خیابان و موسسه ای که در آن تدریس می کنید نشود.

در اینجا هم میتوان گفت با کار در پلتفرم‌های آنلاین می توانید شهرتی برای خودتان چه در داخل کشور چه در خارج از مرزهای ایران رقم بزنید که همیشه آوازه بیزینستان دیگران را جذب شما کند. در اینصورت همیشه میتوانید روی کسب درآمد بیشتر و هزینه ای که خودتان تعیین می کنید مانوور دهید. پس همین حالا به صفحه ثبت نام معلمان در هایتاکی بروید و ثبت نام کنید. موفق باشید!

 

منابع:

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ / ۵. تعداد نظرات ۵

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *