کلاس آنلاین زبان آلمانی با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان آلمانی

بهترین کلاس آنلاین زبان آلمانی کدام است؟

۵
(۶)

یادگیری زبان آلمانی می‌تواند مسیری بسیار جذاب باشد که فرصت‌های بزرگ و کوچک زیادی را در اختیار زبان آموزان قرار می‌دهد؛ اما در دنیای امروزی، با وجود منابع بسیار زیاد یادگیری، انتخاب بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها کمی چالش‌برانگیز شده است.

در این مقاله به بررسی اختصاصی کلاس‌های آنلاین زبان آلمانی پرداخته‌ایم. تمام نکاتی که هنگام انتخاب باید در نظر داشته باشید را نیز شرح داده‌ایم. اگر بعد از همه این‌ها باز هم در انتخاب شک داشتید، بهترین کلاس آنلاین زبان آلمانی را از بین تمام کلاس‌های ایرانی و خارجی معرفی کرده‌‌ایم. برای اینکه با آن‌ها آشنا شوید، به خواندن ادامه دهید!

 

در ادامه می‌خوانید:

 

کلاس‌های آنلاین زبان آلمانی ایرانی

نام موسسه مناسب برای شماره تماس توضیحات
۱ موسسه زبان اسپیکان
  • تمامی سطوح
  • افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های زبان آلمانی را دارند.
۰۲۱۸۸۰۱۷۰۳۹ استفاده از روش‌های آموزشی سفارت آلمان و کتاب‌های Starten Wir
۲ موسسه زبان گوته افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های رسمی زبان آلمانی را دارند. ۰۲۱۹۶۶۲۱۲۰۰ مرکز برگزاری آزمون‌های رسمی انستیتو گوته، آزمون TestDaF و TestAS
۳ کلاس‌های آنلاین آموزش زبان‌ با هایتاکی ۰۲۱۹۱۰۳۲۲۹۷
  • دارای جلسات آزمایشی و تعیین سطح رایگان
  • دارای کلاس‌های خصوصی با بازه قیمتی متنوع
۴ کلاس‌های آنلاین گات تمامی سطوح (A1 تا C2) ۰۲۱۴۴۰۳۸۸۴۶ ۶ شعبه در تهران و یک شعبه در گرگان

لیست کاملی از بهترین کلاس های آنلاین زبان آلمانی

 

کلاس‌های زبان آنلاین آلمانی خارجی

نام موسسه مناسب برای توضیحات
۱ Lingoda تمامی سطوح پوشش هر چهار مهارت زبانی و استفاده از اساتید بومی
۲ FluentU یادگیری زبان با روش غوطه‌وری استفاده گسترده از ویدئوها
نداشتن برنامه ساختارمند و منظم
۳ DeutschAkadamie یادگیری گرامر و واژگان در سطح مبتدی تا پیشرفته
۴ italki تمامی سطوح امکان انتخاب معلم و ثبت نام در کلاس خصوصی
۵ Michel Thomas Method یادگیری مکالمه به زبان آلمانی
۶ Goethe-Institut آمادگی برای آزمون‌های زبان آلمانی
۷ Deutsch-Lernen.com یادگیری زبان آلمانی برای مهاجرت کاری تمرکز بر روی آموزش گرامر

 

معیارهای انتخاب بهترین کلاس زبان آنلاین آلمانی

با وجود تعداد بالای کلاس‌های آنلاین زبان آلمانی در ایران و خارج از ایران، انتخاب کردن گزینه‌ای که برای شما مناسب باشد می‌تواند کمی چالش‌برانگیز به نظر برسد. برای راحت‌تر شدن کار شما، در زیر معیارهایی را بررسی کرده‌‌ایم که بهتر است کلاسی که انتخاب می‌کنید، آن‌ها را داشته باشد:

 

۱. فرصت یادگیری تعاملی و فعالانه

داشتن جلسات زنده (live) در کنار ارائه تمرین‌های تعاملی با مدرس و یا حتی افراد بومی تضمین می‌کند که بازخوردهای فوری و یک تجربه یادگیری عمیق و غنی داشته باشید.
از جمله تمرینات تعاملی نیز می‌توان به آزمون‌ها، مکالمات هدفمند و نقش بازی کردن برای یادگیری بهتر اشاره کرد.

کلاس‌ آنلاین زبان آلمانی‌ای که این ویژگی‌ها را داشته باشد، می‌تواند تا حد بسیار خوبی به تقویت مهارت گفتاری آلمانی (Speaking) و تقویت مهارت شنیداری زبان آلمانی (Listening) شما کمک کند.

 

۲. برنامه‌ریزی منسجم و منظم

یکی دیگر از فاکتورهایی که هنگام انتخاب کلاس باید در نظر داشته باشید این است که کلاس مورد نظرتان بتواند تمامی مهارت‌ها و مطالب آلمانی را با توجه به سطح شما پوشش دهد.

در کنار این‌ها، باید توجه داشته باشد که در طول فرایند آموزش، یک برنامه ساختاریافته و منظم برای پیشرفت شما چیده شود تا زبان آلمانی را به صورت اصولی به شما یاد بدهد.

ببشتر بدانید: چطور برای یادگیری زبان آلمانی برنامه ریزی کنیم؟

 

۳. برنامه درسی و کلاسی شخصی‌سازی شده

کلاس‌های آنلاینی که امکان تطبیق جلسات و محتوای آن با برنامه زمانی، سرعت و سبک یادگیری شما را دارند، تضمین می‌کنند در بهینه‌ترین حالت زبان آلمانی را یاد بگیرید؛ بدون اینکه احساس فشار زیادی کنید و به انجام تمرینات و مطالعه نرسید.

بیشتر بدانید: یادگیری سریع و آسان زبان آلمانی با کلاس خصوصی

علاوه بر این‌ها، کلاس‌های شخصی سازی شده می‌توانند محتوا را طوری سازماندهی کنند تا با اهداف شما همسو باشند؛ مثل یادگیری و تقویت یکی از مهارت‌ها زبان، یادگیری یک لهجه خاص زبان آلمانی و… .

 ارائه برنامه شخصی سازی شده در کلاس آنلاین زبان آلمانی

 

۴. پوشش نکات فرهنگی

اگر قصد مهاجرت به کشورهای آلمانی زبان را دارید، این نکته اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. کلاس‌هایی که نکات فرهنگی را ارائه می‌کنند، می‌تواند درک و فهم عمیق‌تری از مطالب و مباحث مختلف را برای زبان آموزان فراهم کنند.

اگر منابع مورد استفاده در جلسات آموزشی شما شامل استفاده از مانند مقالات خبری، آهنگ‌های آلمانی و فیلم‌هایی به زبان آلمانی و دیگر رسانه‌ها بود، یعنی این ویژگی را دارد.

 

۵. استفاده از فناوری و ابزارهای متنوع

استفاده از فناوری، ابزارها و منابع متفاوت مانند ویدئوها، پادکست‌های آلمانی‌زبان، اپلیکیشن‌های یادگیری زبان آلمانی و… در جلسات، باعث می‌شود که سبک‌های یادگیری متفاوت و مهارت‌های چهارگانه به اندازه مساوی پوشش داده شوند.

 

در نهایت، بهترین کلاس آنلاین زبان آلمانی: هایتاکی!

اگر تمامی کلاس‌های آنلاین زبان آلمانی را چک کردید و با معیارهایی که در بالاتر ذکر شد، مقایسه کردید؛ ولی باز هم به نتیجه نرسیدید و یا اگر فرصت کافی برای امتحان کردن و بررسی موارد ذکر شده را ندارید، ما در اینجا پاسخ نهایی را به شما می‌دهیم: بهترین کلاس آنلاین زبان آلمانی، هایتاکی است.

  • علاوه بر اینکه می‌توانید با توجه به برنامه زمانی و اهداف خود معلم خصوصی مورد نظر را انتخاب کنید، کلاس‌های متنوع با هزینه‌های متنوعی نیز وجود دارند.
  • همچنین برای اینکه هدر رفتن زمان و هزینه‌تان به حداقل برسد، امکان این را دارید که با مدرس مورد نظرتان یک جلسه آزمایشی رایگان داشته باشید و در همان جلسه می‌توانید یک آزمون تعیین سطح رایگان نیز بدهید.
  • اگر مایل به ادامه کلاس‌ها بودید، با توجه به نتیجه تعیین سطح‌، اهداف و انتظارات‌تان از مسیر یادگیری، یک برنامه شخصی‌سازی شده برای شما تهیه شده و می‌توانید در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت زبان آلمانی را یاد بگیرید.

 

سخن پایانی

بهترین کلاس‌های آنلاین زبان آلمانی را با توجه به معیارهایی مثل فرصت یادگیری تعاملی و فعالانه، برنامه‌ریزی سازماندهی شده و منظم، پوشش نکات فرهنگی و دیگر موارد که در این مقاله پوشش داده شد، مشخص می‌شوند.

با در نظر گرفتن این معیارها می‌توانید کلاسی را انتخاب کنید که تجربه لذت بخشی از یادگیری را برای شما فراهم کند. Viel Erfolg beim Lernen! (در یادگیری موفق باشید)!

مهم‌ترین معیار شما در انتخاب کلاس زبان آلمانی چیست؟

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ / ۵. تعداد نظرات ۶

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *