کلاس آنلاین زبان با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان ژاپنی

معرفی معتبرترین سایت های تعیین سطح زبان ژاپنی

۵
(۴)

بیش از ۱۳۰ میلیون نفر در سراسر جهان به زبان ژاپنی صحبت می‌کنند. هدف بسیاری از زبان‌آموزان از یادگیری زبان ژاپنی این است که افق‌های جدیدی را به زندگی خود بگشایند؛ از ارتقای آینده شغلی گرفته تا تجربه سطح بالایی از موقعیت‌های فرهنگی، تحصیلی، تکنولوژی و… .

 

رسیدن به چنین اهدافی نیازمند این است که بدانید در کجای مسیر یادگیری زبان ژاپنی قرار دارید و اینجاست که اهمیت تعیین سطح زبان ژاپنی مشخص می‌شود. برای تعیین سطح زبان ژاپنی نیازی به حضور در آموزشگاه‌ها ندارید و می‌توانید این کار را به‌صورت آنلاین نیز انجام دهید. در این مقاله تعدادی از بهترین سایت های تعیین سطح زبان ژاپنی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

بهترین سایت‌ های تعیین سطح زبان ژاپنی

از آن جای که کشور ژاپن با داشتن موقعیت‌های عالی برای کار و تحصیل در معرض ورود مهاجران زیادی از سراسر جهان قرار دارد، تصمیم گرفته که سطح توانمندی زبان داوطلبان را مورد ارزیابی قرار دهد. این کار نه تنها به نفع خود افراد خارجی برای ورود به کشور ژاپن است، بلکه برای ثبات نظم و یکپارچگی کشور ژاپن نیز بسیار حائز اهمیت است.

ژاپنی‌ها بسیار به نحوه صحبت کردن اهمیت می‌دهند. بنابراین گذر از سد آزمون‌های مهارت زبان ژاپنی می‌تواند اولین شرط ورود به کشور ژاپن باشد.

بیشتر بخوانید: چگونه به زبان ژاپنی حرف بزنیم؟ راهکارهایی برای یادگیری سریع تر

 

۱. سایت marugoto-online.jp

بسیاری از سایت‌های ژاپنی هستند که به صورت آنلاین هم به آموزش زبان می‌پردازند و هم این که سطح زبان ژاپنی شما را پیش از شروع بررسی کرده و میزان مهارت‌تان را  اعلام می‌کنند. از جمله این سایت‌ها می‌توان به سایت marugoto-online.jp اشاره کرد.

در این سایت شما به عنوان زبان آموز زبان ژاپنی می‌توانید چهار مهارت زبانی خود، یعنی مکالمه و گرامر، واژگان ژاپنی، مهارت خواندن و مهارت شنیداری، را مورد ارزیابی قرار دهید.
پس از این که سطح شما تعیین شد، دوره آموزش مناسب به شما ارائه می‌شود و می‌توانید به یادگیری زبان ژاپنی به صورت حرفه‌ای بپردازید.

سایت marugoto-online.jp برای تعیین سطح زبان ژاپنی

 

۲. سایت genkijacs.com

از دیگر سایت‌های تعیین سطح زبان ژاپنی می‌توان به genkijacs.com اشاره کرد. در این سایت شما به عنوان یک زبان آموز می‌توانید در سه سطح شرکت کرده و مهارت‌های زبانی خود را بسنجید.
امتیاز ویژه سایت این است که مطابق با سطح زبان‌تان بهترین شرایط تحصیلی به شما ارائه می‌شود تا بتوانید زبان ژاپنی را در کنار سایر مهارت‌ها بیاموزید.

سایت genkijacs.com برای تعیین سطح و یادگیری زبان ژاپنی

 

۳. سایت ۱۷minute-languages.com

یکی از برترین سایت‌های تعیین سطح زبان ژاپنی سایت ۱۷minute-languages است.

شما به عنوان یک زبان آموز می‌توانید در این سایت به صورت رایگان و ناشناس سطح زبان ژاپنی خود را تعیین کنید. بالافاصله پس از آزمون نتایج آن به شما اعلام می‌شود.

تعیین سطح آنلاین زبان ژاپنی

 

۴. سایت japanasubi.teachable.com

در سایت japanasubi.teachable.com شما می‌توانید سطح مهارت زبان ژاپنی خود را برای شرکت در آزمونJLPT مورد ارزیابی قرار دهید.

برای شرکت در آزمون هر سطح می‌توانید به قسمت مشخص شده رفته و آزمون خود را شروع کنید. 

سایت japanasubi.teachable.com برای تعیین مهارت زبان ژاپنی

 

۵. سایت languagecoursesuk.co.uk

در این سایت شما می‌توانید طی کمتر از ۱۰ دقیقه سطح زبان ژاپنی خود را تعیین کنید.
نکته‌ای که لازم است در مورد این سایت بدانید این است که این آزمون تنها یک گزارش از عملکرد مهارت‌های زبانی‌تان به شما ارائه می‌دهد. بنابراین نگران نمره آن نباشید؛ بلکه در جست‌و‌جوی سطح واقعی زبان ژاپنی خود باشید.

در طول مدت آزمون اگر جواب سوالی نمی‌دانستید، تنها با انتخاب گزینه «نمی‌دانم» از آن رد شوید.

با شرکت در این آزمون شما موافقت می‌کنید که Cactus Worldwide Ltd نتیجه را به ایمیل شما ارسال کند. این اطلاعات کاملا محرمانه بوده و در اختیار اشخاص دیگر قرار نخواهد گرفت.

languagecoursesuk.co.uk سایتی برای تعیین سطح مهارت های زبان ژاپنی

 

۶. سایت attainj.co.jp

از دیگر سایت‌های تعیین سطح زبان ژاپنی می‌توان به سایت Attainj Online Japanes اشاره کرد.

این سایت بیش‌تر بر توانایی‌های زبانی افرادی تمرکز دارد که به دنبال مهاجرت کاری به کشور ژاپن هستند. براساس نتایج آزمون شما در این سایت شرکت مقصد در ژاپن در مورد استخدام شما تصمیم می‌گیرد.

سایت attainj.co.jp برای تعیین سطح زبان شیرین ژاپنی

 

۷. سایت mlcjapanese.co.jp

شما در این سایت به عنوان زبان آموز ژاپنی می‌توانید سطح و مهارت زبان خود را در کانجی، گرامر، زبان ژاپنی تجاری و از همه مهم تر در JLPT ارزیابی کنید.

سایت mlcjapanese.co.jp برای تعیین سطح مهارت زبان ژاپنی

 

۸. سایت languagelifeschool.com

این سایت نیز یکی دیگر از سایت‌هایی است که شما می‌توانید با شرکت در آزمون آن سطح زبان ژاپنی خود را بسنجید.
دادن این آزمون در پیدا کردن مسیر درست یادگیری و تعیین جایگاه شما در مهارت‌های زبان ژاپنی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

وب سایت های تعیین سطح برای زبان ژاپنی

 

۹. سایت languagetrainers.com

در این سایت شما می‌توانید سطح زبان خود را به صورت دقیق تعیین کنید.

سوالات این آزمون پنج گزینه‌ای هستند و تنها یکی از آن‌ها پاسخ صحیح است.
سعی نکنید که به صورت شانسی گزینه‌ای را انتخاب کنید؛ چرا که در این صورت سایت سطح زبان شما را نادرست تعیین خواهد کرد. اگر پاسخ سوالی را نمی‌دانستید، گزینۀ «نمی‌دانم» را بزنید و به سراغ سؤال بعدی بروید.

پس از پاسخ دادن به ۱۰ سوال می‌توانید با کلیک روی «دریافت نتایج آزمون من» آزمون را پایان داده و نمره خود را دریافت کنید، یا روی «ادامه با ۱۰ سؤال دیگر» کلیک کنید و مجموعه دیگری از سوالات را پاسخ دهید.
رفتن به مراحل بعدی این آزمون تلف کردن وقت نیست؛ بلکه به صورت دقیق‌تری سطح شما را تعیین خواهد کرد.

سایت languagetrainers.com برای تعیین سطح زبان ژاپنی

 

۱۰. سایت transparent.com

با کمک این سایت می‌توانید به صورت رایگان سطح مهارت‌های زبان ژاپنی خود را به صورت دقیق تعیین کنید.
مهارت‌هایی در سطح مبتدی مثل تسلط بر حروف الفبا تا سطح پیشرفته، یعنی میزان تسلط بر زبان ژاپنی در آزمون‌های این سایت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

سایت transparent.com برای تعیین دقیق سطح زبان ژاپنی

 

۱۱. سایت languagetesting.com

داشتن مدرک بین المللی زبان ژاپنی می‌تواند برای رسیدن به مقاصد حرفه‌ای شما را یاری دهد. سایت languagetesting گواهی زبان بین‌المللی به شما می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید فرصت‌های شغلی و تحصیلی بیشتری در اختیار داشته باشید.

ازطرفی با داشتن این مدرک می‌توانید سطح اعتماد به نفس خود را بالا برده و امتیازات حرفه‌ای خود را در سطح جهانی تقویت کنید.

languagetesting سایت برای تعیین سطح زبان ژاپنی

 

۱۲. سایت hitalki.org

به عنوان آخرین سایت برتر برای تعیین سطح زبان ژاپنی به شما یک سایت داخلی را معرفی می‌کنیم. در سایت هایتاکی شما می‌توانید ضمن شرکت در کلاس‌های خصوصی زبان ژاپنی، در جلسۀ اول زیر نظر برترین اساتید زبان ژاپنی به‌صورت رایگان سطح زبان خود را تعیین کنید و یادگیری زبان ژاپنی را از سطحی که در آن قرار دارید ادامه دهید.

سایت hitalki.org برای تعیین دقیق سطح زبان ژاپنی

 

سخن پایانی

راز موفقیت در یادگیری زبان ژاپنی این است که در هر مرحله سطح مهارت‌های خود را تعیین کنید. در این مقاله ما به شما برترین سایت‌ های تعیین سطح زبان ژاپنی را معرفی کردیم. تنها کافی است که چند دقیقه زمان گذاشته و در آن آزمون‌ها شرکت کنید.

اگر شما هم وب سایت‌های دیگری برای تعیین سطح زبان ژاپنی می‌شناسید، می‌توانید آن‌ها را در قسمت کامنت به ما و دیگر خوانندگان این مقاله معرفی کنید.

با امید پیروزی و موفقیت روزافزون شما.

 

منابع:

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ / ۵. تعداد نظرات ۴

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *