کلاس آنلاین زبان با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان کره ای

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای از مبتدی تا پیشرفته

۳.۹
(۷)

امروزه، شروع به یادگیری زبان کره ای به تنهایی هرگز آسان نبوده است. با بسیاری از برنامه‌های گوشی‌های هوشمند، ویدیوهای YouTube و وبلاگ‌های عالی در دنیای دیجیتال، فرصت‌های زیادی برای یادگیری زبان وجود دارد که حتی ۱۰ سال پیش در دسترس نبودند. با این حال، بسیاری از ما می‌خواهیم از روش‎های قدیمی‌تر مانند کتاب‌ها که یک منبع قابل فهم و آسان برای یادگیری بودند، استفاده کنیم. به همین دلیل در این مقاله تعدادی از بهترین کتاب‌های یادگیری زبان کره ای را گردآوری کردیم. چه به تازگی تصمیم به یادگیری زبان داشته باشید، چه به دنبال کمی پیشرفت و ارتقا سطح زبان خود باشید، این کتاب‌ها برای سطح مبتدی تا پیشرفته مناسب هستند.

 

فهرست:

 

کمی در مورد تاریخچه زبان کره ای

زبان کره‌ای با وجود شباهت‌هایی که با زبان ژاپنی به ویژه در دستور زبان دارد، توسط بسیاری از زبان شناسان به عنوان یک زبان مجزا در نظر گرفته می‌شود. شاید تعجب کنید که بدانید در اصل، زبان کره‌ای فقط یک زبان گفتاری بوده است زیرا نامه‌ها و نوشته‌ها به زبان چینی کلاسیک نگهداری می‌شد. با این حال، الفبای هانگول در قرن پانزدهم توسعه یافت تا افراد با هر پیشینه ای بتوانند خواندن و نوشتن را بیاموزند. امروزه، زبان کره‌ای زبان رسمی در کره شمالی و کره جنوبی است، اما هر دو کشور در نتیجه چندین دهه جدایی، اشکال و واژگان متفاوتی دارند.

تاریحچه کتاب های کره ای

 

چرا زبان کره ای یاد بگیریم؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است کسی تصمیم به یادگیری زبان کره ای بگیرد. زبان کره ای اغلب به عنوان منطقی‌ترین سیستم نوشتاری در جهان در نظر گرفته می‌شود. این امر یادگیری الفبای کره ای به نام هانگول را نسبتاً آسان می‌کند. در واقع باید گفت که در مقایسه با سایر زبان‌های آسیایی، مانند ماندارین یا ژاپنی که سیستم‌های نوشتاری بسیار پیچیده‌تری دارند، زبان کره ای بهتر است. اگر زبان کره ای یاد بگیرید، در امور جهانی نیز برتری خواهید داشت. کره جنوبی یک شریک مهم برای ایالات متحده است. از طرفی نباید بان کی مون، هشتمین دبیرکل سازمان ملل را که او نیز اهل کره است، فراموش کنید. به عبارتی دیگر، کره جنوبی یک کشور قدرتمند در زمینه فناوری‌های پیشرفته، داروسازی و علم الکترونیک است! از زاویه دیگر، دانستن زبان کره ای سفر و گشت و گذار در کره جنوبی را نیز آسان‌تر می‌کند زیرا کره در چند سال گذشته به عنوان یک مقصد مسافرتی، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

 

کتاب‌های خودآموز کره ای سطح مبتدی

 

۱) با من به زبان کره ای صحبت کن سطح اول Talk To Me In Korean Level 1

Talk To Me in Korean در سال ۲۰۰۸ تهیه شد. این پلتفرم، درس‌های آنلاین سرگرم‌کننده کره‌ ای را برای مبتدیان ارائه می‌دهد. در واقع، این کتاب خاص مکمل درس‌های پادکست موجود در TalkToMeInKorean.com است و به طور خاص برای مبتدیان طراحی شده است که خودآموز هستند و به اصول زبان کره ای مانند احوالپرسی، معرفی شخصی و نکات ضروری دستور زبان می‌پردازد. همچنین، توصیه می‌شود که کتاب کار آن را همراه با کتاب درسی خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: معتبرترین وب سایت های تعیین سطح زبان کره ای

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۲) با من به زبان کره ای صحبت کن سطح دوم Talk To Me In Korean Level 2

با من به زبان کره ای صحبت کن سطح ۲ دومین کتاب از مجموعه کتاب‌های درسی با من به زبان کره ای صحبت کن و به صورت خودآموز است. اگر اصول زبان کره ای مانند «سلام»، «متشکرم» و نکات ضروری مختلف دستور زبان را با سطح ۱ آموخته اید، سطح ۲ بر اساس آنچه در سطح ۱ آموخته اید آموزش داده می‌شود و به شما کمک می‌کند تا جملات طولانی‌تری بسازید. از آنجایی که این کتاب برای کسانی است که در حال یادگیری زبان کره ای بدون معلم هستند، سوالات و تمرین‌ها را می‌توان به همراه نمونه دیالوگ‌ها و مطالب خواندنی درباره فرهنگ کره در این کتاب یافت. نکته قابل توجه در مورد این کتاب این است که برای دانش آموزان خودآموز طراحی شده و پاسخنامه در انتهای کتاب ضمیمه شده است. همچنین، همراه با کتاب یک فایل صوتی نیز در نظر گرفته شده است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۳) کتاب خودآموزی آسان کره ای Korean Easy Self-Study

در این کتاب خودآموز، ۱۳ فصل وجود دارد که هر فصل گفتگوی کوتاهی را ارائه می‌کند و به دنبال آن واژگان و عبارات جدید، دستور زبان، بخش تمرین خواندن و تست‌های خودارزیابی ارائه می‌شود. از طرفی، این کتاب به همراه یک سی دی حاوی فایل‌های صوتی هر دیالوگ برای تمرین مهارت‌های شنیداری و تلفظ ارائه می شود.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۴)کتاب کار کره ای ابتدایی: کتاب کامل فعالیت های زبانی برای مبتدیان

کتاب کار ابتدایی کره ای یک کتاب کار سطح ابتدایی به زبان کره ای است. این راهنمای مفید با کتاب درسی همراه آن، به زبان کره‌ای ابتدایی در نظر گرفته شده است، اما می‌تواند با هر کتاب درسی کره‌ای یا به‌عنوان یک راهنمای خودآموز مستقل برای یادگیری زبان کره‌ای استفاده شود. کتاب کار کره ای ابتدایی برای تمرین و تقویت مهارت شما در مکالمه روزمره کره ای ضروری است. در این کتاب، فعالیت‌هایی با دقت طراحی شده‌اند تا توانایی شما در خواندن، نوشتن، درک و صحبت کردن به زبان کره‌ای را افزایش دهید. فایل صوتی همراه با این کتاب نیز به ایجاد درک شنیداری کمک می‌کند و تلفظ صحیح واژگان کره ای را تضمین می‌کند.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

کتاب‌های خودآموز کره ای سطح متوسط

 

۵) با من به زبان کره ای صحبت کن سطح سه TALK TO ME IN KOREAN LEVEL 3

Talk To Me In Korean Level 3 یک کتاب خودآموز یادگیری زبان کره ای برای زبان آموزان سطح متوسط است که جملات کره ای به سبک گفتاری را بیان می‌کند که به محض آموختن می‌توانید هر روز در زندگی واقعی استفاده کنید. اگر ساختارهای اساسی و نکات ضروری مختلف دستور زبان را با سطوح ۱ و ۲ یاد بگیرید،در سطح سه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین برخی از کلمات رایج چینی-کره ای را علاوه بر تعداد انگشت شماری افعال و نحوه صرف و استفاده صحیح از آنها یاد خواهید گرفت.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۶) با من به زبان کره ای صحبت کن سطح چهار TALK TO ME IN KOREAN LEVEL 4

Talk To Me In Korean Level 4 یک کتاب درسی یادگیری زبان کره ای است که دروس کوتاه، واضح و بدون معلم آن به راحتی قابل هضم است. هر درس را می‌توان با کمک دیالوگ‌های نمونه و آزمون‌ها مرور کرد. اگر ساختارهای اساسی و نکات ضروری مختلف دستور زبان را با سطوح ۱، ۲ و ۳ یاد بگیرید، در سطح چهار می‌توانید نکات بیشتری را بیاموزید.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۷) با من به زبان کره ای صحبت کن سطح پنجم TALK TO ME IN KOREAN LEVEL 5

با من به زبان کره ای صحبت کن سطح ۵ پنجمین کتاب گرامر Talk to me در مجموعه کره ای است. این سطح از کتاب از آنجایی که برای افراد سطح متوسط به صورت خودآموز طراحی شده، تمامی پاسخ‌ها در انتهای کتاب آمده است. همچنین می‌توان فایل‌های صوتی را همراه با کتاب گوش داد.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

کتاب‌ های یادگیری زبان کره ای سطح پیشرفته

 

۸) با من به زبان کره ای صحبت کن سطح شش TALK TO ME IN KOREAN LEVEL 6

با من به زبان کره ای صحبت کن سطح ،۶ ششمین کتاب گرامر Talk to me در مجموعه کره ای است. این جلد عمدتا برای دانش آموزان سطح پیشرفته طراحی شده است. هدف اصلی این جلد آموزش به زبان آموزان است که چگونه جزئیات را با دقت بیان کنند.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۹) با من به زبان کره ای صحبت کن سطح هفت TALK TO ME IN KOREAN LEVEL 7

این جلد کتاب نیز همانند جلد ششم، بیشتر به مباحث مرتبط با گرامر مانند مفعول، عبارات شرطی، زمان‌های مختلف و غیره می‌پردازد و برای زبان آموزان سطح پیشرفته مناسب است. این کتاب همچنین شامل عبارات رایجی است که در زبان کره‌ای استفاده می‌شود.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

بهترین کتاب های گرامر کره ای

گرامر یکی از سخت‌ترین بخشهای یادگیری زبان کره ای بوده که به این دلیل این که ساختار جملات اصلی کاملاً متفاوت از انگلیسی است. داشتن یک کتاب گرامر کره ای خوب برای تسلط بر این زبان ضروری است. به همین دلیل در ادامه بهترین کتاب‌ها برای یادگیری گرامر کره ای را معرفی می‌کنیم:

 

۱۰) کتاب درسی گرامر کره ای برای مبتدیان Korean Grammar for Beginners Textbook + Workbook Included

این کتاب گرامر کره‌ای عالی توسط Fluent in Korean، یک وب‌سایت به زبان کره‌ای طراحی شده است. این کتاب شامل یک کتاب درسی و یک کتاب کار بوده که نسبت به قیمت آن بسیار مناسب است. در واقع، این کتاب به گونه‌ای طراحی شده که ۲۳ درس گرامر کره ای در سطح مبتدی را به مدت ۳۰ دقیقه هر روز به مدت ۲۳ روز پوشش دهد تا یک عادت یادگیری موثر ایجاد کند.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۱۱) مطالعه زبان گرامر کره ای Korean Grammar Language Study Card

این نوع کتاب، یک کتاب عالی برای بررسی مهمترین نکات گرامری است که اغلب در آزمون TOPIK ظاهر می‌شوند. از طرفی، جمع و جور و قابل حمل بودن این کتاب، برای همراه داشتن در کلاس یا برای مطالعه زبان کره ای عالی است. بنابراین، می‌توان گفت که این کتاب شامل یک نمای کلی از ساختار جملات اساسی، اشکال فعل کلیدی و کلمات مرتبط است.

بیشتر بخوانید: مهم ترین آزمون های زبان کره ای

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۱۲) کتاب راهنمای افعال کره ای (مجموعه ۲ جلدی) The Korean Verbs Guide (2 Volume Set)

این کتاب ۱۰۰ مورد از رایج‌ترین افعال را در زبان کره ای پوشش می‌دهد. در این کتاب، شما یاد خواهید گرفت که چگونه هر فعل را به هم متصل و چگونه از آن به درستی استفاده کنید، علاوه بر جداول صرف، جملات و آزمون‌های نمونه زیادی نیز وجود دارد که به شما در تمرین و مرور زبان کره ای کمک می‌کند.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۱۳) ۵۰۰ فعل اصلی کره ای ۵۰۰ Basic Korean Verbs

این راهنمای جامع برای صرف و استفاده از فعل، ۵۰۰ فعل کره‌ای را با معنی و تلفظ فعل پوشش می‌دهد. همچنین، فایل‌های صوتی قابل دانلود نیز در این کتاب گنجانده شده است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۱۴) کتاب تمرین فعل کره ای Korean Verb Practice Sheets

این کتاب، منبعی است که توسط Linda Goes East نوشته شده است. با کمک کتاب تمرین فعل کره‌ای، می‌توانید هر صرف افعالی را که برای شما چالش‌برانگیزتر است، تمرین کنید. همچنین، می‌توانید از این کتاب برای خودآموزی کره ای و به عنوان ابزاری برای بازبینی و یادگیری نحوه کار افعال استفاده کنید.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۱۵) گرامر ضروری کره ای: راهنمای ضروری شما برای صحبت کردن و نوشتن روان کره ای!

Essential Korean Grammar: Your Essential Guide to Speaking and Writing Korean Fluently!

آیا می‌خواهید مهارت‌های زبان کره ای شما عالی شود؟ Essential Korean Grammar آنچه را که برای درک و بیان گرامر زبان کره ای نیاز است را ارائه می‌دهد. داشتن درک کامل از گرامر برای یادگیری موثر زبان کره ای ضروری است. Essential Korean Grammar مثالهای بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهد که برای برقراری ارتباط بسیار مناسب است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

کتاب‌هایی برای یادگیری لغات کره ای

همانطور که می‌دانید، واژگان و لغات، پایه و اساس یادگیری یک زبان جدید است. اگر بدانید که چه لغاتی را باید در جمله استفاده کنید، لازم نیست بدانید که حتما یک جمله صحیح از نظر گرامری ایجاد کنید. بنابراین، کتاب‌های زیر به شما کمک می‌کنند تا دایره لغات کره ای خود را گسترش دهید:

 

۱۶) اولین ۵۰۰ کلمه کره ای من My First 500 Korean Words

این کتاب فقط ۱۰ کلمه جدید برای مطالعه در یک دوره ۵۰ روزه و متضادها و صرف افعال را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین انواع مختلف افعال مورد استفاده و نکات مهم دستور زبان را می‌توانید در این کتاب مشاهده کنید. با این حال، به الفبای هانگول نمی‌پردازد.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۱۷) مطالعه زبان واژگان کره ای Korean Vocabulary Language Study Card

Korean Vocabulary Language Study Card، یک کتاب خوب برای یادگیری لغات کره ای است و شامل تمام کلمات و عبارات ضروری مورد نیاز برای آزمون TOPIK است. در این کتاب، صدای صوتی با تلفظ بومی برای هر کلمه قرار داده شده است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۱۸) تصویر کره ای، فرهنگ لغت تصویر کره ای: ۱۵۰۰ کلمه و عبارات کره ای را یاد بگیرید

Korean Picture Korean Picture Dictionary: Learn 1,500 Korean Words and Phrases

این کتاب، محبوب‌ترین فرهنگ لغت تصویری کره ای در بازار است و ۱۵۰۰ کلمه و عبارت مفید کره ای را پوشش می‌دهد. هر کلمه را به زبان کره ای و معنای انگلیسی آن خواهید دید. این فرهنگ لغت شامل کلمات و عبارات از ۴۰ موضوع مختلف است، از جمله اصول اولیه مانند ملاقات با شخص جدید و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تا موضوعات خاص مانند جشن گرفتن تعطیلات و خوردن غذاهای کره ای.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۱۹)کتاب Collins Korean Phrasebook: The Right Word in Your Pocket

در موقعیت‌های سفر، افراد غیر بومی به این اطمینان نیاز دارند که می‌توانند به راحتی با هم ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل وجود یک کتاب با عبارات  آسان برای سفر ضروری است، و Collins Gems به شما اطمینان می‌دهد که کلمه مناسب همیشه در دسترس شما خواهد بود. این کتاب با ظاهری کاملاً جدید شامل یک جلد جدید و طرح‌بندی آسان برای پیمایش است. این راهنمای زبان ضروری، موضوعات و عباراتی را که در سفر استفاده می‌شوند، از پیدا کردن هتل گرفته تا وسایل حمل و نقل را پوشش می‌دهد. با گنجاندن اطلاعات سفر و نکات کاملاً به روز شده، فرهنگ لغت ۳۰۰۰ کلمه،بخش های دستور زبان و تلفظ، دیگر نگران کمبود کلمات نباشید.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

معرفی بهترین کتاب‌های تمرین ریدینگ کره ای

اکنون که اصول یادگیری زبان کره ای را پوشش داده‌ایم، به سراغ بهترین کتاب‌های ریدینگ کره ای می‌رویم. این کتاب‌ها برای بهبود زبان کره ای شما هنگام مطالعه درباره کره و مردم آن عالی هستند. کتاب‌های زیر از جمله کتاب‌های مناسب برای بهبود مهارت‌های خواندن زبان کره ای هستند.

 

کتاب‌های تمرین ریدینگ کره ای سطح مبتدی

 

۲۰) کتاب خواندن آسان کره ای برای مبتدیان Easy Korean Reading for Beginners

این کتاب شامل ۳۰ داستان کوتاه در مورد موضوعات مختلف روزمره است. اگر حداقل یک ماه است که زبان کره ای را یاد می‌گیرید، این کتاب عالی برای شروع است. آیا واقعا می‌خواهید به زبان کره ای بخوانید اما درک رمان‌های کره‌ای و مجلات معمولی هنوز خیلی سخت است؟ این کتاب برای شما ایده آل خواهد بود!

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۲۱) کتاب خواندن کره ای ساده است Korean Reading Made Simple

این کتاب شامل ۲۱ تمرین خواندنی سرگرم کننده و طبیعی با توضیحات مفصل است. در واقع، هر چیزی از کمیک‌های کره ای، مقالات خبری و نوشته‌های مجله گرفته تا ایمیل‌ها، شعرها، پست‌های شبکه‌های اجتماعی و حتی داستان‌های عامیانه در این کتاب مشاهده می‌شود. به این ترتیب، شما واقعاً می‌توانید یادگیری کره ای خود را تسریع کنید و خیلی سریع پیشرفت کنید.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۲۲) داستان‌های کره ای برای زبان آموزان: داستان‌های عامیانه سنتی به زبان‌های کره ای و انگلیسی

Korean Stories For Language Learners: Traditional Folktales in Korean and English

آیا می‌خواهید زبان کره ای را یاد بگیرید و بیشتر در مورد فرهنگ و تاریخ کره بدانید. در واقع، در این کتاب، ۴۲ داستان سنتی کره ای با نسخه‌های دو زبانه کره ای و انگلیسی ارائه شده است که یادگیری کره ای را فوق العاده سرگرم کننده می‌کند! این کتاب برای زبان آموزان کره ای مبتدی عالی است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

کتاب‌های تمرین ریدینگ کره ای سطح متوسط

۲۳) داستان‌های کوتاه کره ای متوسط: ۱۲ داستان کوتاه جذاب برای یادگیری زبان کره ای و افزایش دایره لغات خود به روشی سرگرم کننده!

Intermediate Korean Short Stories:12 Captivating Short Stories to Learn Korean & Grow Your Vocabulary the Fun Way!

آیا پس از تسلط بر اصول اولیه به دنبال یک چالش جدید کره ای هستید؟ زبان کره ای مدام در حال پیشرفت است و ما حدس می زنیم که شما نمی خواهید در عدم درک و صحبت کره ای عقب بمانید، درست است؟ به همین دلیل، این کتاب برای دانش‌آموزانی که قبلاً سطح مبتدی را گذرانده‌اند بسیار مناسب است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۲۴)کلمات کلیدی و عبارات مورد نیاز برای صحبت روان کره ای را بیاموزید

Essential Korean Vocabulary: Learn the Key Words and Phrases Needed to Speak Korean Fluently

این کتاب کاربرپسند به زبان کره ای، خوانندگان را به سمت تسلط بیشتر به زبان کره ای گفتاری و نوشتاری سوق می‌دهد. با Essential Korean Vocabulary شما یاد خواهید گرفت که کره ای را همانطور صحبت کنید که کره ای ها هر روز  استفاده می کنند. همچنین با واژگان زیادی آشنا می‌شوید که به شما کمک می کند واژگان گسترده تری را به خاطر بسپارید و از آن استفاده کنید. هر کلمه در این کتاب به وضوح توضیح داده شده است و جملات مفیدی برای نشان دادن نحوه استفاده از آن ارائه شده است. همچنین نکاتی در مورد گرامر زبان کره ای و استفاده از زبان محاوره در کره جنوبی در این کتاب ارائه شده است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۲۵)گفتگوهای مکالمه کره ای: بیش از ۱۰۰ مکالمه کره ای و داستان کوتاه

 

Conversational Korean Dialogues: Over 100 Korean Conversations and Short Stories

آیا دنبال کردن دیالوگ‌های سریال‌ها و فیلم‌های کره‌ای زبان مورد علاقه‌تان برایتان سخت است؟ آیا میخواهید مانند یک بومی با کره ای زبانان مکالمه داشته باشید؟ اگر پاسخ شما به هر یک از سوالات قبلی “بله” بود، پس این کتاب برای شما مناسب است. استفاده از کلمات و لحن مناسب کلید تسلط بر زبان است و کره ای نیز تفاوتی با این موضوع ندارد.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

کتاب‌های تمرین ریدینگ کره ای سطح پیشرفته

 

۲۶)کتاب کره ای یونسی کورن ریدینگ Yonsei Korean reading 1

یونسی یکی از برترین دانشگاههای کره است. آنها یکی از معروف‌ترین برنامه‌های یادگیری زبان کره ای را دارند. مجموعه کره ای Yonsei توسط مؤسسه زبان ساخته شده است تا به دانش آموزان کمک کند تا توانایی کامل مهارت‌های صحبت کردن، گوش دادن، نوشتن و خواندن کره ای را توسعه دهند. هر درس این کتاب به خوبی ساختار یافته است و بر مهارت‌های خاص و همچنین کلمات مهم واژگانی تمرکز دارد. کل مجموعه عالی است و به ۱۲ کتاب در سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته تقسیم شده است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۲۷) ۲۰۰۰ لغات ضروری کره ای ۲۰۰۰ Essential Korean Words

۲۰۰۰ Essential Korean Words تعداد زیادی از لغات و ساختارهای دستور زبان را ارائه می‌دهد که به خوبی به انگلیسی ترجمه نمی‌شوند. در واقع این این کتاب عالی برای پاسخ به هر یک از سؤالات زبان آموزان سطح پیشرفته است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۲۸) بیایید کره ای صحبت کنیم Let’s Speak Korean

همانطور که ممکن است تصور کنید، Let’s Speak Korean شامل عبارات کلیدی است که در خیابان‌های سئول می‌شنوید. این کتاب دارای بیش از ۱۴۰۰ عبارت به همراه راهنمای تلفظ و دستور زبان است که به شما کمک می‌کند تا عبارات انگلیسی و کره ای را به طور واضح پیوند دهید تا متوجه شوید که چه چیزی به مردم می‌گویید. Let’s Speak Korean همچنین شامل آهنگ‌های کره ای قابل دانلود است تا بتوانید برای بهبود تلفظ خود تمرین کنید.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

معرفی بهترین کتاب‌ها برای یادگیری هانجا

اصطلاح Hanja به حروف چینی اشاره دارد. در واقع به حروف کره‌ای که از زبان چینی قرض گرفته شده و با زبان کره‌ای ترکیب شده‌اند، هانجا می‌گویند. در واقعیت، هانگول تا اواخر قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ مورد استفاده گسترده قرار نگرفت. پس از جنگ جهانی دوم، هانگول بزرگترین شکوفایی خود را پس از رهایی کره از سلطه ژاپن برای بازگرداندن استقلال کره تجربه کرد. امروزه، هنگام قدم زدن در خیابان یا تماشای برنامه‌های تلویزیونی کره‌ای، هنوز بسیاری از شخصیت‌های هانجا را خواهید دید. اکثر کره ای‌ها این شخصیت‌ها را می‌شناسند و درک می‌کنند و هنوز هم امروزه به طور گسترده در مدارس تدریس می‌شوند. اگر شما هم می‌خواهید کاراکترهای اصلی هانجا را که در اخبار، تابلوها و تبلیغات استفاده می‌شوند، یاد بگیرید، توصیه می‌کنیم کتاب‌های ذکر شده در ادامه را مطالعه کنید.

 

۲۹) اولین راهنمای Hanja شما Your First Hanja Guide

این کتاب جامع ترین نسخه انگلیسی آموزش کاراکترهای کره ای هانجا است که تاکنون منتشر شده است و شامل حدود ۳۰۰ مورد از رایج‌ترین هانجا در زبان کره ای است. چیزی که در این کتاب واقعاً عالی است این بوده که می‌توانید برای تمرین تلفظ به یک آهنگ صوتی برای هر شخصیت گوش دهید.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۳۰)کتاب کار نوشتن هانجا کره ای: حروف چینی مورد استفاده در زبان کره ای را بیاموزید

Korean Hanja Writing Workbook: Learn Chinese Characters Used in Korean Language

این کتاب کار ۱۰۲ کاراکتر هانجا را با اصطلاحات کره ای و چند نمونه از کلمات ترکیبی که در آنها از این کاراکترها استفاده شده است، پوشش می‌دهد.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۳۱) راهنمای شخصیت‌های کره ای: خواندن و نوشتن هانگول و هانجا

A Guide To Korean Characters: Reading and Writing Hangul and Hanja

اگر از قبل با حروف چینی آشنایی دارید، این کتاب انتخاب خوبی خواهد بود. این فرهنگ لغت شامل شاخص‌های آوایی، هانجای ساده شده، کاراکترهای شبیه به هم و غیره است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

معرفی بهترین کتاب‌های آموزشی آنلاین کره ای

همانطور که می‌دانید، کتاب‌ها می‌توانند فضای زیادی را اشغال کنند. به همین دلیل، شما می‌توانید کره ای را به صورت آنلاین از طریق یک کتاب صوتی یاد بگیرید. کتاب‌های صوتی یک پلت فرم مطالعه آنلاین است که توسط معلمان و سایر کارشناسان توسعه داده شده است که تضمین می‌کند زبان کره ای را به ترتیب منطقی یاد بگیرید.

 

۳۲) کتاب کره ای ۹۰ روزه ۹۰-Day Korean

۹۰-Day Korean تنها بخش‌های ضروری زبان کره ای را برای مبتدیان ارائه می‌دهد، همه موضوعات داخل این کتاب صوتی با استفاده از روان‌شناسی و داستان‌ها توضیح داده شده‌اند تا نتوانید آنها را فراموش کنید.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۳۳) کتاب Sogang Korean 3B: Student’s Book (2 Books + 1 CD)

هدف Sogang Korean 3B: Student’s Book این است که به خوانندگان کمک کند تا مهارت‌های ارتباطی خود را در زبان کره ای بهبود بخشند. فرمت کتاب درسی و کتاب کار به زبان آموز این امکان را می‌دهد که هر یک از چهار مهارت زبانی (صحبت کردن، شنیدن، خواندن و نوشتن) را انتخاب کرده و روی آن تمرکز کند. زبان آموزان کارکردهای زبانی خاص را از طریق گفتگوهای تمرینی معنادار یاد می‌گیرند. برای کمک بیشتر به مطالعه مستقل، این کتاب همچنین شامل توضیحات انگلیسی گرامر کره ای، اسکریپت‌‌های هر سی دی، ترجمه‌های کامل برای هر درس و واژه نامه اصطلاحات است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

معرفی بهترین دیکشنری‌های یادگیری زبان کره ای

علاوه بر کتاب‌های مختلف برای یادگیری زبان کره ای، چندین دیکشنری مناسب برای یادگیری زبان کره ای وجود دارد که عبارتند از:

 

۳۴) مینی دیکشنری کره ای تاتل کره ای-انگلیسی انگلیسی-کره ای

این هرگز مناسب نیست که بیش از حد به فناوری وابسته باشید. مینی دیکشنری کره ای تاتل مناسب است. این دیکشنری در اندازه جیبی برای استفاده گردشگران، دانشجویان و افراد مختلفی که به کره سفر می‌کنند مناسب است. همچنین، به عنوان مرجع مطالعه زبان کره ای در نظر گرفته شده است. مینی دیکشنری کره ای ابزاری ضروری برای برقراری ارتباط و راهی عالی برای یادگیری زبان کره ای است. مینی دیکشنری کره ای علاوه بر اینکه یک فرهنگ لغت انگلیسی به کره ای عالی و فرهنگ لغت کره ای به انگلیسی است، حاوی نکات ضروری در مورد کره ای است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۳۵) دیکشنری Kpop

اگر شروع به یادگیری زبان کره ای کرده اید، نمی‌توانید این دیکشنری را از دست بدهید. این دیکشنری به تلفظ و یافتن معنی کلمات کمک می‌کند.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۳۶) Korean-English Bilingual Visual Dictionary فرهنگ لغت تصویری دو زبانه کره ای-انگلیسی توسط DK

با بیش از ۶۵۰۰ کلمه و عبارت کاملاً مصور به زبان‌های کره ای و انگلیسی، همراه با یک برنامه صوتی دوزبانه رایگان، یادگیری زبان کره ای آسان تر شده است. دیکشنری تصویری دوزبانه انگلیسی کره ای DK که برای گردشگران، مسافران و زبان آموزان عالی است. در واقع این دیکشنری همراه ضروری شما هنگام خرید غذا، صحبت در مورد کار، بحث در مورد سلامتی و مطالعه زبان کره ای است. این فرهنگ لغت فوق العاده آسان است،بنابراین شما می توانید کلمات مرتبط و نزدیک به یک موضوع خاص را در این کتاب پیدا کنید.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

سخن پایانی

از آنجایی که زبان کره ای با بسیاری از زبان‌های غربی بسیار متفاوت است، انتخاب کتاب راهنمای مناسب ممکن است یکی از مهم ترین نکات قبل از شروع یادگیری آن باشد. به همین دلیل در این مقاله شما را با بهترین کتاب‌های یادگیری زبان کره ای آشنا کرده‌ایم. شما می‌توانید در کنار شرکت در ، از این کتاب‌ها جهت یادگیری زبان کره ای استفاده کنید. علاوه بر این خواندن کتاب داستان‌های کوتاه به زبان کره ای نیز می‌تواند برای یادگیری این زبان مفید باشد.

 

منبع: speechling.com

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۳.۹ / ۵. تعداد نظرات ۷

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *