کلاس آنلاین زبان با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان کره ای

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای از مبتدی تا پیشرفته

۴.۴
(۱۳)

یادگیری زبان کره‌ای می‌تواند دروازه‌ای به دنیای جدیدی از فرهنگ و ارتباطات باشد. از یادگیری الفبای هانگول تا مکالمات پیچیده، هر مرحله نیازمند منابع مناسب است. در این مقاله، بهترین کتاب‌های یادگیری زبان کره‌ای از مبتدی تا پیشرفته را معرفی می‌کنیم.

اما تنها داشتن کتاب‌های خوب کافی نیست. شرکت در یک کلاس آنلاین زبان کره‌ای تجربه یادگیری شما را به سطح بالاتری می‌برد.
کلاس‌ها فرصت تعامل با دیگر زبان آموزان و اساتید مجرب را فراهم و به شما کمک می‌کنند تا از کتاب‌ها به بهترین شکل استفاده کنید. با ترکیب مطالعه کتاب‌ها و شرکت در کلاس زبان، می‌توانید مهارت‌های زبانی خود را سریع‌تر و با اطمینان بیشتری تقویت کنید.

 

در ادامه می‌خوانید: 

 

تاریخچه زبان کره ای

زبان کره‌ای با وجود شباهت‌هایی که با زبان ژاپنی به ویژه در دستور زبان دارد، توسط بسیاری از زبان شناسان به عنوان یک زبان مجزا در نظر گرفته می‌شود.

شاید تعجب کنید که بدانید در اصل، زبان کره‌ای فقط یک زبان گفتاری بوده است زیرا نامه‌ها و نوشته‌ها به زبان چینی کلاسیک نگهداری می‌شد. با این حال، الفبای هانگول در قرن پانزدهم توسعه یافت تا افراد با هر پیشینه ای بتوانند خواندن و نوشتن را بیاموزند.

امروزه، زبان کره‌ای زبان رسمی در کره شمالی و کره جنوبی است، اما هر دو کشور در نتیجه چندین دهه جدایی، اشکال و واژگان متفاوتی دارند.

تاریحچه کتاب های کره ای

 

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای از مبتدی تا پیشرفته

 

بهترین کتاب های آموزش گرامر کره ای

 

۱. کتاب Korean Grammar for Beginners Textbook 

این کتاب گرامر کره‌ای عالی توسط Fluent in Korean، یک وب‌سایت به زبان کره‌ای طراحی شده است. این کتاب شامل یک کتاب درسی و یک کتاب کار بوده که نسبت به قیمت آن بسیار مناسب است. در واقع، این کتاب به گونه‌ای طراحی شده که ۲۳ درس گرامر کره ای در سطح مبتدی را به مدت ۳۰ دقیقه هر روز به مدت ۲۳ روز پوشش دهد تا یک عادت یادگیری موثر ایجاد کند.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۲. کتاب Korean Grammar Language Study Card

یک کتاب عالی برای بررسی مهمترین نکات گرامری است که اغلب در آزمون TOPIK ظاهر می‌شوند. از طرفی، جمع و جور و قابل حمل بودن این کتاب، برای همراه داشتن در کلاس یا برای مطالعه زبان کره ای عالی است. بنابراین، می‌توان گفت که این کتاب شامل یک نمای کلی از ساختار جملات اساسی، اشکال فعل کلیدی و کلمات مرتبط است.

بیشتر بخوانید: مهم ترین آزمون های زبان کره ای

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۳. کتاب راهنمای افعال کره ای (مجموعه ۲ جلدی) The Korean Verbs Guide 

این کتاب ۱۰۰ مورد از رایج‌ترین افعال را در زبان کره ای پوشش می‌دهد. در این کتاب، شما یاد خواهید گرفت که چگونه هر فعل را به هم متصل و چگونه از آن به درستی استفاده کنید، علاوه بر جداول صرف، جملات و آزمون‌های نمونه زیادی نیز وجود دارد که به شما در تمرین و مرور زبان کره ای کمک می‌کند.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۴. کتاب ۵۰۰ فعل اصلی کره ای ۵۰۰ Basic Korean Verbs

این راهنمای جامع برای صرف و استفاده از فعل، ۵۰۰ فعل کره‌ای را با معنی و تلفظ فعل پوشش می‌دهد. همچنین، فایل‌های صوتی قابل دانلود نیز در این کتاب گنجانده شده است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۵. کتاب تمرین فعل کره ای Korean Verb Practice Sheets

این کتاب، منبعی است که توسط Linda Goes East نوشته شده است. با کمک کتاب تمرین فعل کره‌ای، می‌توانید هر صرف افعالی را که برای شما چالش‌برانگیزتر است، تمرین کنید. همچنین، می‌توانید از این کتاب برای خودآموزی کره ای و به عنوان ابزاری برای بازبینی و یادگیری نحوه کار افعال استفاده کنید.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۶. کتاب گرامر ضروری کره ای Essential Korean Grammar

آیا می‌خواهید مهارت‌های زبان کره ای شما عالی شود؟ Essential Korean Grammar آنچه را که برای درک و بیان گرامر زبان کره ای نیاز است را ارائه می‌دهد. داشتن درک کامل از گرامر برای یادگیری موثر زبان کره ای ضروری است. Essential Korean Grammar مثالهای بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهد که برای برقراری ارتباط بسیار مناسب است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

کتاب‌های یادگیری لغات کره ای

 

۱. کتاب My First 500 Korean Words

این کتاب فقط ۱۰ کلمه جدید برای مطالعه در یک دوره ۵۰ روزه و متضادها و صرف افعال را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین انواع مختلف افعال مورد استفاده و نکات مهم دستور زبان را می‌توانید در این کتاب مشاهده کنید. با این حال، به الفبای هانگول نمی‌پردازد.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۲. کتاب Korean Vocabulary Language Study Card

Korean Vocabulary Language Study Card، یک کتاب خوب برای یادگیری لغات کره ای است و شامل تمام کلمات و عبارات ضروری مورد نیاز برای آزمون TOPIK است. در این کتاب، صدای صوتی با تلفظ بومی برای هر کلمه قرار داده شده است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۳. کتاب Collins Korean Phrasebook: The Right Word in Your Pocket

در موقعیت‌های سفر، افراد غیر بومی به این اطمینان نیاز دارند که می‌توانند به راحتی با هم ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل وجود یک کتاب با عبارات  آسان برای سفر ضروری است، و Collins Gems به شما اطمینان می‌دهد که کلمه مناسب همیشه در دسترس شما خواهد بود. این کتاب با ظاهری کاملاً جدید شامل یک جلد جدید و طرح‌بندی آسان برای پیمایش است. این راهنمای زبان ضروری، موضوعات و عباراتی را که در سفر استفاده می‌شوند، از پیدا کردن هتل گرفته تا وسایل حمل و نقل را پوشش می‌دهد. با گنجاندن اطلاعات سفر و نکات کاملاً به روز شده، فرهنگ لغت ۳۰۰۰ کلمه،بخش های دستور زبان و تلفظ، دیگر نگران کمبود کلمات نباشید.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

بهترین کتاب‌های تمرین ریدینگ کره ای

 

کتاب‌های تمرین ریدینگ کره ای سطح مبتدی

 

 ۱. کتاب Easy Korean Reading for Beginners

این کتاب شامل ۳۰ داستان کوتاه در مورد موضوعات مختلف روزمره است. اگر حداقل یک ماه است که زبان کره ای را یاد می‌گیرید، این کتاب عالی برای شروع است. آیا واقعا می‌خواهید به زبان کره ای بخوانید اما درک رمان‌های کره‌ای و مجلات معمولی هنوز خیلی سخت است؟ این کتاب برای شما ایده آل خواهد بود!

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۲. کتاب Korean Reading Made Simple

این کتاب شامل ۲۱ تمرین خواندنی سرگرم کننده و طبیعی با توضیحات مفصل است. در واقع، هر چیزی از کمیک‌های کره ای، مقالات خبری و نوشته‌های مجله گرفته تا ایمیل‌ها، شعرها، پست‌های شبکه‌های اجتماعی و حتی داستان‌های عامیانه در این کتاب مشاهده می‌شود. به این ترتیب، شما واقعاً می‌توانید یادگیری کره ای خود را تسریع کنید و خیلی سریع پیشرفت کنید.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۳. کتاب Korean Stories For Language Learners: Traditional Folktales in Korean and English

آیا می‌خواهید زبان کره ای را یاد بگیرید و بیشتر در مورد فرهنگ و تاریخ کره بدانید. در واقع، در این کتاب، ۴۲ داستان سنتی کره ای با نسخه‌های دو زبانه کره ای و انگلیسی ارائه شده است که یادگیری کره ای را فوق العاده سرگرم کننده می‌کند! این کتاب برای زبان آموزان کره ای مبتدی عالی است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

کتاب‌های تمرین ریدینگ کره ای سطح متوسط

 

۴. کتاب Intermediate Korean Short Stories!

آیا پس از تسلط بر اصول اولیه به دنبال یک چالش جدید کره ای هستید؟ زبان کره ای مدام در حال پیشرفت است و ما حدس می زنیم که شما نمی خواهید در عدم درک و صحبت کره ای عقب بمانید، درست است؟ به همین دلیل، این کتاب برای دانش‌آموزانی که قبلاً سطح مبتدی را گذرانده‌اند بسیار مناسب است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۵. کتاب Essential Korean Vocabulary

این کتاب خوانندگان را به سمت تسلط بیشتر به زبان کره ای گفتاری و نوشتاری سوق می‌دهد. با Essential Korean Vocabulary شما یاد خواهید گرفت که کره ای را همانطور صحبت کنید که کره ای ها هر روز  استفاده می کنند. همچنین با واژگان زیادی آشنا می‌شوید که به شما کمک می کند واژگان گسترده تری را به خاطر بسپارید و از آن استفاده کنید.

هر کلمه در این کتاب به وضوح توضیح داده شده است و جملات مفیدی برای نشان دادن نحوه استفاده از آن ارائه شده است. همچنین نکاتی در مورد گرامر زبان کره ای و استفاده از زبان محاوره در کره جنوبی در این کتاب ارائه شده است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۶. کتاب Conversational Korean Dialogues

آیا دنبال کردن دیالوگ‌های سریال‌ها و فیلم‌های کره‌ای زبان مورد علاقه‌تان برایتان سخت است؟ آیا میخواهید مانند یک بومی با کره ای زبانان مکالمه داشته باشید؟ اگر پاسخ شما به هر یک از سوالات قبلی “بله” بود، پس این کتاب برای شما مناسب است. استفاده از کلمات و لحن مناسب کلید تسلط بر زبان است و کره ای نیز تفاوتی با این موضوع ندارد.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

کتاب‌های تمرین ریدینگ کره ای سطح پیشرفته

 

۷. کتاب Yonsei Korean reading 1

یونسی یکی از برترین دانشگاههای کره است. آنها یکی از معروف‌ترین برنامه‌های یادگیری زبان کره ای را دارند. مجموعه کره ای Yonsei توسط مؤسسه زبان ساخته شده است تا به دانش آموزان کمک کند تا توانایی کامل مهارت‌های صحبت کردن، گوش دادن، نوشتن و خواندن کره ای را توسعه دهند.

هر درس این کتاب به خوبی ساختار یافته است و بر مهارت‌های خاص و همچنین کلمات مهم واژگانی تمرکز دارد. کل مجموعه عالی است و به ۱۲ کتاب در سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته تقسیم شده است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۸. کتاب ۲۰۰۰ Essential Korean Words

۲۰۰۰ Essential Korean Words تعداد زیادی از لغات و ساختارهای دستور زبان را ارائه می‌دهد که به خوبی به انگلیسی ترجمه نمی‌شوند. در واقع این این کتاب عالی برای پاسخ به هر یک از سؤالات زبان آموزان سطح پیشرفته است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۹. کتاب Let’s Speak Korean

Let’s Speak Korean شامل عبارات کلیدی است که در خیابان‌های سئول می‌شنوید. این کتاب دارای بیش از ۱۴۰۰ عبارت به همراه راهنمای تلفظ و دستور زبان است که به شما کمک می‌کند تا عبارات انگلیسی و کره ای را به طور واضح پیوند دهید تا متوجه شوید که چه چیزی به مردم می‌گویید. Let’s Speak Korean همچنین شامل آهنگ‌های یادگیری کره ای قابل دانلود است تا بتوانید برای بهبود تلفظ خود تمرین کنید.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

معرفی بهترین کتاب‌ها برای یادگیری هانجا (حروف چینی-کره ای)

اصطلاح Hanja به حروف چینی اشاره دارد. در واقع به حروف کره‌ای که از زبان چینی قرض گرفته شده و با زبان کره‌ای ترکیب شده‌اند، هانجا می‌گویند.

 

۱. کتاب Your First Hanja Guide

این کتاب جامع ترین نسخه انگلیسی آموزش کاراکترهای کره ای هانجا است که تاکنون منتشر شده است و شامل حدود ۳۰۰ مورد از رایج‌ترین هانجا در زبان کره ای است. چیزی که در این کتاب واقعاً عالی است این بوده که می‌توانید برای تمرین تلفظ به یک آهنگ صوتی برای هر شخصیت گوش دهید.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۲. کتاب Korean Hanja Writing Workbook

این کتاب کار ۱۰۲ کاراکتر هانجا را با اصطلاحات کره ای و چند نمونه از کلمات ترکیبی که در آنها از این کاراکترها استفاده شده است، پوشش می‌دهد.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۳. کتاب A Guide To Korean Characters

اگر از قبل با حروف چینی آشنایی دارید، این کتاب انتخاب خوبی خواهد بود. این فرهنگ لغت شامل شاخص‌های آوایی، هانجای ساده شده، کاراکترهای شبیه به هم و غیره است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

بهترین کتاب‌های الکترونیک آموزش کره ای

 

۱. کتاب ۹۰-Day Korean

۹۰-Day Korean تنها بخش‌های ضروری زبان کره ای را برای مبتدیان ارائه می‌دهد، همه موضوعات داخل این کتاب صوتی با استفاده از روان‌شناسی و داستان‌ها توضیح داده شده‌اند تا نتوانید آنها را فراموش کنید.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

۲. کتاب Sogang Korean 3B

هدف Sogang Korean 3B: Student’s Book این است که به خوانندگان کمک کند تا مهارت‌های ارتباطی خود را در زبان کره ای بهبود بخشند. فرمت کتاب درسی و کتاب کار به زبان آموز این امکان را می‌دهد که هر یک از چهار مهارت زبانی (صحبت کردن، شنیدن، خواندن و نوشتن) را انتخاب کرده و روی آن تمرکز کند.

زبان آموزان کارکردهای زبانی خاص را از طریق گفتگوهای تمرینی معنادار یاد می‌گیرند. برای کمک بیشتر به مطالعه مستقل، این کتاب همچنین شامل توضیحات انگلیسی گرامر کره ای، اسکریپت‌‌های هر سی دی، ترجمه‌های کامل برای هر درس و واژه نامه اصطلاحات است.

بهترین کتاب های یادگیری زبان کره ای

 

سخن پایانی

از آنجایی که زبان کره ای با بسیاری از زبان‌های غربی بسیار متفاوت است، انتخاب کتاب راهنمای مناسب ممکن است یکی از مهم ترین نکات قبل از شروع یادگیری آن باشد. به همین دلیل در این مقاله شما را با بهترین کتاب‌های یادگیری زبان کره ای آشنا کرده‌ایم. شما می‌توانید

در کنار شرکت در ، از این کتاب‌ها جهت یادگیری زبان کره ای استفاده کنید. علاوه بر این خواندن کتاب داستان‌های کوتاه به زبان کره ای نیز می‌تواند برای یادگیری این زبان مفید باشد.

 

منبع: speechling.com

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴.۴ / ۵. تعداد نظرات ۱۳

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *