کلاس آنلاین زبان انگلیسی با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان انگلیسی

کارتون های انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته

۴.۲
(۵)

یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند در بسیاری از مواقع تبدیل به فعالیتی خسته‌کننده شود. چگونه می‌توان «سرگرمی» و «یادگیری» را برای تقویت زبان انگلیسی با یکدیگر ادغام کرد؟

محققان براساس نتایج شگفت‌انگیز یک مطالعه در دانشگاه اردن متوجه شدند ویدئوهای متحرک باعث می‌شوند که زبان آموزان بیش‌تر درگیر یادگیری قواعد دستور زبان انگلیسی شوند.
نکته جالب توجه در این مطالعه این بود که هرچه سن زبان آموزانی که از این روش استفاده می‌کنند کمتر باشد نتایج به مراتب بهتر خواهد بود.

اگر شما هم از علاقه‌مندان یادگیری زبان با فیلم و کارتون هستید، این مقاله برای شماست.

 

در ادامه می‌خوانید:

 

به همین جهت است که هر یک از ما کارتون‌هایی که در دوران کودکی خود دیده‌ایم را با تمام جزئیات و دیالوگ‌های آن‌ها به راحتی به خاطر می‌آوریم و با یادآوری آن‌ها به مدت چند ثانیه لذت آن لحظات ما را به وجد می‌آورد.
نگران سن‌تان نباشید! کارتون‌ها می‌توانند حتی برای بزرگسالان نیز منابع قدرتمندی در یادگیری زبان انگلیسی محسوب شوند.

مقالات مرتبط:

 

بهترین کارتون های انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی؛ مبتدی تا پیشرفته

 

کارتون های انگلیسی برای زبان‌آموزان سطح مبتدی

 

۱. کارتون خرس کوچولو (Little Bear)

خرس کوچولو یک توله خرس گریزلی کوچک، کنجکاو و تخیلی است که با خانواده و دوستانش در جنگل زندگی می‌کند. او در طول این داستان سعی می‌کند با دوستانش بازی‌های جذابی انجام دهد و نکات جدید را کشف کند.

در طول این کارتون دیالوگ‌های ارائه شده بسیار ساده و روان هستند و می‌تواند منبع فوق‌العاده قدرتمندی برای زبان آموزان مبتدی باشد.

کارتون خرس کوچولو (Little Bear)

 

۲. کارتون خرس‌های برنستاین (The Berenstain Bears)

کارتون «خرس‌های برنستاین» یک کارتون فوق‌العاده عالی با دیالوگ‌های ساده برای زبان آموزان در سطح مبتدی است.

این کارتون براساس مجموعه‌ای از کتاب‌های کودکان با همین نام ساخته شده است. در طول این کارتون زندگی یک خانواده‌ای از خرس‌های انسان نما به تصویر کشیده شده است.

کارتون خرس‌های برنستاین (The Berenstain Bears)

 

۳. کارتون چارلی و لولا (Charlie and Lola)

این کارتون با دیالوگ‌های آسان و روان می‌تواند پیشرفت چشمگیری را در روند یادگیری زبان آموزان ایجاد کند. داستان این کارتون راجع به چارلی است که با خواهر کوچک و بامزه خود لحظات شیرینی را برای مخاطب خود خلق می‌کند.

کارتون چارلی و لولا (Charlie and Lola)

 

۴. کارتون پیتر خرگوشه (Peter Rabbit)

اگر بخواهیم یک کارتون جذاب و مناسب برای مبتدیان زبان آموز انگلیسی معرفی کنیم کارتون «پیتر خرگوشه» بهترین کارتون برای این هدف است.

پیتر خرگوشه یک شخصیت کلاسیک بریتانیایی است که ماجراهای بامزه و هیجان‌انگیزی را به مخاطب خود هدیه می‌‎دهد.

کارتون پیتر خرگوشه (Peter Rabbit)

 

۵. کارتون پادشاهی کوچک بن و هالی (Ben and Holly’s Little Kingdom)

کارتون «پادشاهی کوچک بن و هالی» یک کارتون عالی با دیالوگ‌های ساده و روان برای زبان آموزان زبان انگلیسی در سطح مبتدی است.

در این کارتون هالی یک شاهزاده پری جوان است که در حال یادگیری پرواز کردن است اما جادوی او همیشه طبق برنامه‌های مد نظرش پیش نمی‌‎رود و ماجراهای زیبای او مخاطب را به سوی خود می‌کشد.

کارتون پادشاهی کوچک بن و هالی (Ben and Holly’s Little Kingdom)

 

۶. کارتون خانواده بزرگ (The Large Family)

این کارتون با داشتن دیالوگ‌های بسیار ساده و روان و روند داستانی مشخص می‌تواند منبع بی‌نظیری برای زبان آموزان انگلیسی به شمار آید.

در این کارتون یک خانواده از فیل‌های انسان نما با شخصیت‌های بامزه و هیجان‌انگیز ساعت‌های یادگیری زبان انگلیسی را به زیباترین ساعت‌ها تبدیل می‌کنند.

کارتون خانواده بزرگ (The Large Family)

 

۷. کارتون دنیای کلمه (Word World)

اگر یک زبان آموز مبتدی هستید که در ساختن کلمات هنوز مهارت کافی ندارید نگران نباشید. کارتون «دنیای کلمه» تمام اشکالات شما را به سادگی حل می‌کند.

در این کارتون مجموعه بزرگی از کلمات وجود دارد که در آن شخصیت‌های اصلی با تعامل با یکدیگر و حل معماهای مختلف آن‌ها را به سادگی به زبان آموزان مبتدی می‌آموزند.

کارتون دنیای کلمه (Word World)

 

۸. فیلم جورج کنجکاو (Curious George)

کارتون سریالی «جورج کنجکاو» داستان یک میمون کنجکاوی است که از کشف کردن چیزهای جدید به وجد می‌آید. این فرصت بی‌نظیری است که زبان آموزان مبتدی می‌توانند با کمک آن موضوعات و واژگان مرتبط با آن‌ها را به سادگی یاد بگیرند.

فیلم جورج کنجکاو (Curious George)

 

۹. کارتون اولیویا خوک (Olivia the Pig)

کارتون «اولیویا خوک» یک کارتون تخیلی و زیبایی است که منبعی ساده و روان برای زبان آموزان انگلیسی به شمار می‌آید.

در این کارتون اولیویا به همراه دوستانش جولیان و فرانسین مشغول یادگیری و فعالیت‌هایی هستند که می‌تواند منابع الهامی برای زبان آموزان انگلیسی در سطح متوسط باشد.

کارتون اولیویا خوک (Olivia the Pig)

 

۱۰. کارتون حدس بزن چه قدر دوستت دارم (Guess how much I love you)

کارتون احساسی و آموزنده «حدس بزن چه قدر دوستت دارم» کارتونی است که براساس کتاب داستانی با همین نام ساخته شده است.

این کارتون با داشتن دیالوگ‌های ساده و روان می‌تواند کارتونی عالی برای یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی باشد، زیرا در طول این کارتون علاوه بر سادگی دیالوگ‌ها کنجکاوی شخصیت‌ها برای یادگیری موضوعات جدید فرصت بی‌نظیری است که زبان آموزان مبتدی زبان انگلیسی آن را به دست می‌آورند.

کارتون حدس بزن چه قدر دوستت دارم (Guess how much I love you)

 

۱۱. کارتون هنری وحشتناک (Horrid Henry)

اگر بخواهید به عنوان یک زبان آموز زبان انگلیسی مفاهیم و عبارت‌های روزانه و واقعی را بیاموزید بهترین منبع برای شما کارتون «هنری وحشتناک» است.

داستان این کارتون حول شخصیتی به نام هنری است. او پسری است که می‌خواهد از کارهای روزانه خود فرار کند و با این کار خود کارهای خطرناکی را به وجود می‌آورد.
او پسری سرکش است که با خرابکاری‌های خود باعث آزار بقیه می‌شود در حالی که برادر کوچک‌تر او پسری خوش اخلاق است که رفتاری کاملا عکس او دارد.

کارتون هنری وحشتناک (Horrid Henry)

 

۱۲. کارتون اسب کوچک من: دوستی سحر و جادو است (My little pony: Friendship is magic)

کارتون «پونی کوچولوی من: دوستی سحر و جادو است» یک مجموعه کارتونی محبوب است که در ۸ قسمت با ۶ شخصیت اصلی از جمله تویلایت و اسپارکل، راریتی، پینکی پای، اپل جک، رینبو داش، فلاترشی به مخاطبان خود درس‌هایی درباره دوستی آن‌ها می‌دهد.

این کارتون با وجود واژگان و دیالوگ‌های ساده می‌تواند منبع فوق‌العاده‌ای برای زبان آموزان انگلیسی در سطح مبتدی باشد.

کارتون اسب کوچک من: دوستی سحر و جادو است (My little pony: Friendship is magic)

 

۱۳. کارتون شیر شاه ۱۹۹۴ (The Lion King (1994))

کارتون «شیرشاه» از محبوب‌ترین کارتون‌های زبان انگلیسی دیزنی است که در دوران کودکی اکثر ما خاطرات شیرینی را خلق کرده است.

در این فیلم کارتونی زندگی شخصیت اصلی به نام سیمبا از کودکی تا سلطنت آن به تصویر کشیده شده است. این فیلم زیبا با داشتن طنزهای زیبا و نکات فلسفی توانسته در بین مخاطبان خود جایگاه بالایی را به دست آورد.

کارتون شیر شاه 1994 (The Lion King (1994))

بیشتر ببینید: کارتون های نوستالژی برای یادگیری زبان انگلیسی 

 

۱۴. کارتون پیدا کردن نمو (Finding Nemo)

کارتون «پیدا کردن نمو» کارتونی زیبا درباره سفر مارلین دلقک ماهی برای یافتن پسر گمشده‌اش نمو در اقیانوس بزرگ است.
این فیلم کارتونی یک ماجراجویی شگفت‌انگیز و معنادار است که پیام‌های ارزشمندی درباره امید و اراده را به مخاطبان خود هدیه می‌کند. وقتی چالش‌ها سر راه‌تان قرار می‌گیرند، ناامید نشوید.

دایره واژگان انگلیسی در این کارتون کاملاً ساده است و شخصیت‌ها آهسته و روان صحبت می‌کنند. به همین جهت این کارتون می‌تواند منبع مناسبی بری زبان آموزان مبتدی باشد.

کارتون پیدا کردن نمو (Finding Nemo)

 

۱۵. کارتون سوفیا اول (Sofia the First)

کارتون «سوفیا اول» داستانی درباره یک دختر روستایی را بازگو می‌کند که شبیه یک شاهزاده خانم است و دختری مستقل و قدرتمند است. او در طول کارتون سعی می‌کند خوبی‌ها را به سایرین بیاموزد.
او برای تاثیرگذاری آموزه‌های خود مفاهیم را با آواز به سایرین می‌آموزد و با کلام روان و ساده خود می‌تواند منبع قدرتمند برای زبان آموزان  انگلیسی در سطح مبتدی باشد.

کارتون سوفیا اول (Sofia the First)

 

۱۶. کارتون سرنخ‌های آبی (Blue’s Clues)

«سرنخ‌های آبی» یک برنامه تقریبا کارتونی است که می‌تواند در یادگیری زبان انگلیسی بهترین منبع یادگیری برای زبان آموزان مبتدی باشد، چرا که با دیالوگ‌های ساده، روان و موسیقی می‌تواند مفاهیم و واژگان را به سادگی به زبان آموزان یاد بدهد.

کارتون سرنخ‌های آبی (Blue’s Clues)

یکی از بهترین راه‌های یادگیری و تقویت زبان انگلیسی با تماشای کارتون‌ها و انیمیشن‌ها برای افرادی که در سطح مبتدی قرار دارند این است که کارتون‌های مخصوص کودکان را تماشا کنند. این کارتون‌ها زبان ساده‌تری دارند و کلمات استفاده شده در آنها محدود و آسان است.

در مقاله «بهترین کارتون های انگلیسی برای تقویت زبان کودکان» می‌توانید به یک لیست عالی از کارتون‌های کودکانه زبان انگلیسی دسترسی داشته باشید.

 

کارتون های انگلیسی برای زبان‌آموزان سطح متوسط

 

۱۷. کارتون هتل ترانسیلوانیا (Hotel Transylvania)

کارتون فوق‌العاده زیبای «هتل ترانسیوانیا» در مورد زندگی خون آشامی دوست‌داشتنی است که قصد دارد به هر قیمتی از خانواده خود در برابر انسان‌ها محافظت کند.

این فیلم در ۴ فصل لحظات بسیار دلپذیر و شادی را برای مخاطبان خود خلق می‌کند و با داشتن واژگان و جملات نسبتا ساده می‌تواند انتخاب مناسبی برای زبان آموزان در سطح متوسط باشد.

کارتون هتل ترانسیلوانیا (Hotel Transylvania)

 

۱۸. کارتون یخ زده (Frozen)

کارتون جادویی «یخ زده» کارتونی سراسر احساسات است که در آن پرنسس السا با قدرت جادویی خود می‌تواند برف و یخ را تحت کنترل خود درآورد.
با این حال او از قدرت خود می‌ترسد و سعی می‌کند آن را مخفی کند. در طول این کارتون مفاهیم زیبایی چون مبارزه با ترس، پذیرفتن شخصیت واقعی خود و تقویت نقاط قوت شخصیتی به مخاطب آموزش داده می‌شود.

کارتون یخ زده (Frozen)

 

۱۹. کارتون کارخانه هیولاها (Monsters, Inc)

کارتون «شرکت هیولاها» یک فیلم زیبا با طنزهای زیباست که به کابوس و ترس کودکان در هنگام خواب می‌پردازد. در داخل شرکت هیولاها در اتاق کودکان در سراسر دنیا قرار گرفته که هیولاها در هنگام خواب به اتاق آن‌ها رفته و آن‌ها را می‌ترسانند.
داستان حول ترسناک‌ترین هیولای این کارخانه است که به مرور دچار تغییراتی می‌شود.

این کارتون با داشتن واژگان و جملات زیاد و با سرعت مناسب می‌تواند منبع مناسبی برای زبان آموزان در سطح متوسط باشد.

کارتون کارخانه هیولاها (Monsters, Inc)

 

کارتون های انگلیسی برای زبان‌آموزان سطح پیشرفته

 

۲۰. کارتون شگفت‌انگیزان ۲۰۰۴ (The Incredibles (2004))

این کارتون قدرت‌های بی‌نظیر خانواده آقای باب پار را به تصویر می‌کشد. هر یک از اعضای خانواده قدرت‌های فوق‌العاده و منحصر‌به‌فردی دارند:

Mr. Incredibles (قدرت فوق‌العاده)، Elastigirl (کشش بدن)، Violet (نامرئی بودن و میدان نیرو) و Dash (سرعت فوق‌العاده). با این حال،  تمام اعضای خانواده از قدرت خود برای مبارزه با جرم و جنایت استفاده می‌کنند.
ولی استفاده از قدرت آن‌ها توسط دولت منع شده است. در طول کارتون اتفاقاتی می‌افتد که آن‌ها باید قوانین را زیر پا بگذارند.

در این کارتون دیالوگ‌ها بسیار سریع بیان می‌شوند. به همین خاطر این کارتون برای زبان آموزان در سطح پیشرفته مناسب است.

کارتون شگفت‌انگیزان 2004 (The Incredibles (2004))

 

۲۱. کارتون ابری با احتمال کوفته قلقلی ۲ (Cloudy with a Chance of Meatballs 2)

فیلم کارتونی «ابری با احتمال کوفته قلقلی» در دو فصل در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳ به مخاطبان عرضه شد.

در این کارتون تخیلی و هیجان‌انگیز مخترع فلینت لاکوود و دوستانش موفق می‌شوند دنیا را از طوفان غذایی نجات دهند. با وجود تلاش‌های بسیار آن‌ها زادگاه فلینت پر از غذا می‌شود.

در طول این داستان دیالوگ‌ها در سطح متوسط و پیشرفته قرار دارد و زبان آموزان پیشرفته و حتی متوسط می‌توانند از آن به عنوان منبع مناسبی بهره بجویند.

کارتون ابری با احتمال کوفته قلقلی 2 (Cloudy with a Chance of Meatballs 2)

 

۲۲. کارتون ظهور نگهبانان (Rise of the Guardians)

ممکن است شما هم در دوران کودکی از نگهبانان افسانه‌ای محافظان خود چیزی شنیده باشید، مثل بابانوئل (نگهبان شگفتی)، خرگوش عید پاک (نگهبان امید)، پری دندان (نگهبان خاطرات) و سندی (نگهبان رویاها)؛ اما در کارتون «ظهور نگهبانان» پیچ بلک (مرد بوگ) ظاهر می‌شود.

او کودکان را با کابوس‌های ترسناک تهدید می‌کند تا این که جک فراست، روح زمستانی به عنوان نگهبان جدید وارد دنیای نگهبانان شده و کودکان را در برابر این تهدید محافظت می‌کند.

در طول این کارتون واژگان و جملات در سطح پیشرفته و با سرعت بالاتری بیان می‌شوند. از این رو این کارتون می‌تواند انتخاب مناسبی برای زبان آموزان در سطح پیشرفته باشد.

کارتون ظهور نگهبانان (Rise of the Guardians)

 

۲۳. کارتون ماداگاسکار ۳: تحت تعقیب ترین ها در اروپا (Madagascar 3: Europe’s most wanted)

کارتون فوق‌العاده زیبا و جذاب «ماداگاسکار» در طول ۳ فصل مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است.

در طول این کارتون داستان حول چهار شخصیت اصلی الکس شیر، مارتی گورخر، گلوریا اسب آبی و ملمان زرافه جریان دارد. آن‌ها برای یافتن پنگوئن‌ها و شامپانزه‌ها از آفریقا به اروپا می‌روند تا از آن‌ها برای بازگشت به باغ‌وحش نیویورک کمک بگیرند.
در این حین افسر کنترل حیوانات نیز مصمم است که سر الکس را به مجموعه تاکسیدرمی خود اضافه کند.

در این کارتون دیالوگ‌ها و واژگان در سطح متوسط رو به بالا استفاده شده است. بنابراین می‌تواند منبع مناسبی برای زبان آموزان پیشرفته باشد.

کارتون ماداگاسکار 3: تحت تعقیب ترین ها در اروپا (Madagascar 3: Europe’s most wanted)

 

۲۴. کارتون پاندا کونگ فوکار (Kung Fu Panda)

کارتون «پاندای کونگ فوکار» داستان پاندایی پو است که طرفدار کنگ‌فو بوده اما اجازه ندارد رویای خود را به واقعیت تبدیل کند.
با این حال با وقایع عجیب و غریب و پیشگویی باستانی موفق می‌شود به رویای خود دست پیدا کند.

با وجود این که واژگان و جملات در این کارتون نسبتا ساده هستند ولی به دلیل سرعت بالای بیان آن‌ها این کارتون در دسته کارتون های انگلیسی پیشرفته قرار می‌گیرد.

کارتون پاندا کونگ فوکار (Kung Fu Panda)

 

۲۵. کارتون آزمایشگاه دکستر (Dexter’s Laboratory)

«آزمایشگاه دکستر» یک کارتون تخیلی و قدیمی زیباست که هنوز هم می‌تواند هم یک منبع فوق‌العاده قدرتمند برای زبان آموزان در سطح پیشرفته باشد و هم یک سرگرمی هیجان‌انگیز!

در این کارتون یک پسر نابغه در یک آزمایشگاه مخفی مشغول انجام اختراعات مختلف است. به همین جهت واژگانی که در دیالوگ‌ها استفاده می‌کند در سطح بالاتر و مخصوص زبان آموزان در سطح پیشرفته است.
از طرفی این پسر لهجه آلمانی دارد که سعی می‌کند به زبان انگلیسی صحبت کند. این خود فرصتی برای یادگیری لهجه‌ای خاص در مکالمات انگلیسی است.

کارتون آزمایشگاه دکستر (Dexter’s Laboratory)

 

چرا کارتون‌ها منابع مهمی برای یادگیری زبان انگلیسی هستند؟

 

محتوای جذاب و سرگرم‌کننده

داشتن محتوای جذاب و سرگرم‌کننده بزرگ‌ترین امتیاز کارتون‌ های انگلیسی است که مخاطبان در هر سنی را به خود جذب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: انیمیشن های برتر برای یادگیری زبان انگلیسی در سطوح مختلف+ لینک دانلود

 

دیالوگ‌های ساده

دیالوگ‌های کارتون های انگلیسی بسیار ساده است و باعث سهولت در درک واژگان، جملات و حتی ضرب‌المثل‌ها برای مخاطبین خود در سطح مبتدی می‌شوند.

 

منبع غنی کلمات و عبارات روزانه و پرکاربرد انگلیسی

کارتون‌ها دنیای کلمات و عبارات هستند که به مخاطبان خود در یادگیری و به خاطر سپردن ساده‌تر این کلمات کمک می‌کنند.

 

تلفظ‌های قابل فهم و شمرده

شخصیت‌های کارتونی کلمات را واضح و شمرده تلفظ می‌کنند و به مخاطب خود اجازه می‌دهند که تلفظ کلمات را یاد بگیرند.

یادگیری زبان انگلیسی با کارتون ها

 

تکرار زیاد

تکرار کلمات و جملات اساس کارتون‌ها هستند به همین خاطر ساختار جملات در ذهن مخاطبان به راحتی شکل می‌گیرد.

 

روش یادگیری زبان انگلیسی با کمک کارتون‌ها

یادگیری زبان انگلیسی با هر روشی نیازمند ترفندهای هوشمندانه مخصوص به خود است. در مسیر یادگیری زبان انگلیسی شما ابتدا باید روش و سطح خود را به درستی تعیین کنید.

برای تعیین سطح می‌توانید از سایت های تعیین سطح که معمولاً آزمون‌های آن‌ها هم رایگان است استفاده کنید.

اگر تمایل دارید از صفر زبان انگلیسی را با تماشای کارتون یاد بگیرید پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا کارتونی را که انتخاب می‌کنید به زبان فارسی تماشا کنید، سپس آن را تکرار کرده ولی به زبان انگلیسی و به همراه زیرنویس تماشا کنید، در مرحله بعد می توانید زیرنویس را خاموش کرده و با دقت زیاد به دیالوگ‌ها توجه کنید. 

این روش می‌تواند در ابتدا کمی سخت به نظر برسد ولی برای شخص مبتدی این یک روش کاملا اصولی به شمار می‌رود.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

 

با این وجود پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد دارید به تازگی یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کنید بهتر است از یک معلم توانمند برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی کمک بگیرید.

شما می‌توانید با شرکت در کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی هایتاکی زیر نظر برترین اساتید زبان انگلیسی در زمان کم‌تری به نتیجه دلخواه‌تان دست یابید.
این اقدام سبب می‌شود مسیر یادگیری را ساده‌تر و البته اصولی‌تر پشت سر بگذارید و با کمک منابعی چون کارتون‌ها یادگیری خود را به صورت شگفت‌انگیزی بهبود ببخشید.

همان طور که در قسمت‌های قبلی گفتیم انتخاب روش‌های هوشمندانه در یادگیری زبان انگلیسی با کمک کارتون‌ها بسیار با‌اهمیت است.
این ترفندهای هوشمندانه عبارتند از:

  • سطح زبان انگلیسی خود را تعیین کنید.
  • در حد توان‌تان دیالوگ‌های کارتون های انگلیسی را تکرار کنید.
  • واژگان، جملات و عبارت‌های جدید را در دفترچه‌ای مخصوص یادداشت کنید.
  • دیالوگ‌های روزمره از کارتون را با کارهای روزمره خود مطابقت داده و مرتبا از آن‌ها استفاده کنید.
  • سعی کنید روند تماشای کارتون های انگلیسی را به طور منظم در کارهای روزانه خود قرار دهید.
  • سعی کنید از کارتون‌ها با لهجه‌های متفاوت استفاده کنید.

کارتون های انگلیسی سطح مبتدی تا پیشرفته

بیشتر بخوانید: تفاوت های بین انگلیسی آمریکایی و انگلیسی بریتیش (British & American English)

 

سخن پایانی

اگر شما هم قصد دارید یادگیری زبان انگلیسی را به یک سرگرمی بی‌نظیر برای خود تبدیل کنید می‌توانید از کارتون های انگلیسی کمک بگیرید.

تنها کافی است که در انتخاب کارتون دقت کرده و متناسب با سطح زبان انگلیسی خود گزینه صحیح را انتخاب کنید و با قدرت به سوی هدف خود پرواز کنید. این ترفند یادگیری زبان انگلیسی یکی از زیرمجموعه‌های یادگیری زبان انگلیسی به شیوه غوطه‌وری است که می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

منابع:

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴.۲ / ۵. تعداد نظرات ۵

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *