کلاس آنلاین زبان با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان چینی

بهترین سایت های تعیین سطح زبان چینی (۸ سایت کاربردی و رایگان)

۵
(۴)

یکی از بهترین راه‌های این که بدانید در یادگیری زبان چینی چقدر پیشرفت داشته‌اید، شرکت در آزمون‌های تعیین سطح است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید سایت‌های زیادی هستند (هم به زبان چینی و هم انگلیسی) که شما می‌توانید در آن‌ها به‌صورت رایگان تعیین سطح خود در زبان چینی را انجام دهید.

در ادامه قرار است با تعدادی از بهترین سایت های تعیین سطح زبان چینی آشنا شویم.

 

در ادامه می‌خوانید:

 

چرا در آزمون‌های تعیین سطح زبان چینی شرکت کنیم؟

می‌توانید بارها و بارها در آزمون تعیین سطح زبان چینی شرکت کنید؛ زیرا رایگان است و به شما کمک می‎کند تا پیشرفت خود را در یادگیری زبان چینی پیگیری کنید.

به لطف انجام مکرر آزمون تعیین سطح زبان چینی، متوجه خواهید شد که چه زمانی باید سطح خود را تغییر دهید. همچنین می‌توانید مهارت خود را در همه جنبه‌ها از جمله گرامر، خواندن و شنیدن آزمایش کنید و بازخورد و اطلاعاتی در مورد مهارت‎های زبان چینی که برای بهبود آن نیاز دارید دریافت خواهید کرد.

 

سایت های تعیین سطح زبان چینی (به زبان انگلیسی)

 

سایت های تعیین سطح زبان چینی

۱. سایت ۱۷-minute-languages

وب سایت ۱۷-minute-languages امکان شرکت در آزمون‌های تعیین سطح زبان‌های مهم و پرطرفدار را برای علاقه مندان فراهم کرده است.
در حقیقت، این وب سایت این امکان را برای کسانی که قبلاً زبان چینی را آموختند و اکنون می‌خواهند که آن را کامل کنند، مناسب است.

اگر نمی‌دانید که در چه سطحی زبان چینی را بلدید، تنها در ۳ دقیقه و با آزمون این وب سایت متوجه خواهید شد چقدر به زبن چینی مسلط هستید. از طرفی، پس از انجام آزمون، نتایج خود را دریافت خواهید کرد.

 

۲. سایت testyourlanguage

همانطور که مشخص است، وب سایت testyourlanguage برای تست زبان مورد نظر شماست.
این وب سایت انواع آزمون‌های تعیین زبان‌های مختلف از جمله زبان چینی را برای علاقه مندان ارائه می‌دهد که می‌توانید در آن شرکت کنید.

۳.  سایت testizer

آزمون وب سایت testizer سطح دانش شما از زبان چینی را در مکاتبه با Hanyu Shuiping Kaoshi (HSK)، آزمون استاندارد بین المللی مهارت زبان چینی نشان می‎‌دهد.

شما می‌توانید هر چند بار که بخواهید در آزمون رایگان این وب سایت شرکت کنید.
نتایج آزمون آنلاین زبان چینی این وب سایت توسط یک برنامه کامپیوتری پردازش می‌شود. این نوع پردازش هرگونه خطایی را که یک انسان ممکن است مرتکب شود از بین می‌برد.

 

۴. سایت languagetrainers

این وب سایت آزمون تعیین سطح زبان چینی، را برای ارزیابی توانایی زبان چینی و درک شما از عبارات مختلف چینی طراحی کرده است.

پس از پاسخ دادن به ۱۰ سوال آزمون، می‌توانید با کلیک روی “دریافت نتایج آزمون من” آزمون را پایان دهید و نمره خود را دریافت کنید یا، روی «ادامه با ۱۰ سؤال دیگر» کلیک کنید و مجموعه دیگری ظاهر می‌شود.
پس از تکمیل آزمون، نمره نهایی خود را دریافت خواهید کرد.

 

۵. سایت sprachcaffe

در این وب سایت می‌توانید آزمون‌های تعیین سطح زبان‌های مختلف را مشاهده کنید و در آن‌ها شرکت کنید.
پس از انجام آزمون، بر روی دکمه “ارسال” کلیک کنید و نتایج آزمون با پاسخ و نمره به شما نمایش داده می‌شود. سپس، نمره نهایی شما در انتهای آزمون ظاهر می‌شود.

 

سایت های تعیین سطح زبان چینی (به زبان چینی)

 

سایت تعیین سطح زبان چینی

۶. سایت mandarinbean

این وب سایت تمامی آزمون‌های زبان چینی در بخش‌های listening، writing، speaking و reading را ارائه می‌دهد.

ویژگی این وب سایت این است که هر کدام از بخش‌ها به صورت یک آزمون جداگانه هستند، یعنی اگر فردی تنها در یک بخش مانند writing زبان چینی مشکل داشته باشد می‌تواند آزمون‌های writing را به طور کامل شرکت کند و در این بخش، زبان چینی خود را تقویت کند.

مقالات مرتبط:

 

تعیین سطح زبان چینی

۷. سایت chinesetest

این وب سایت چینی، آزمون HSK  را برای علاقه مندان به این زبان ارائه می‌دهد.
آزمون HSK (سطح I) توانایی‌های شرکت کنندگان در زبان چینی ارزیابی می‌کند. آزمون‌دهندگانی که قادر به قبولی در HSK (سطح I) هستند، می‌توانند عبارات چینی بسیار ساده را بفهمند و استفاده کنند، نیازهای اولیه برای برقراری ارتباط را برآورده کنند و توانایی ادامه تحصیل در زبان چینی خود را داشته باشند.

علاقه مندان به زبان چینی می توانند آزمون‌های مرتبط با سایر سطوح زبان چینی را در این وب سایت مشاهده کنند.

همچنین در قسمت رجیستر این وب سایت می‌توانید نوع آزمون، شهر، قاره، تاریخ و سایر نکات مهم را وارد کرده تا دقیقا آزمون‌های مرتبط با نیاز شما را نشان دهد.

سایت های یادگیری زبان چینی

۸. سایت hanbridgemandarin

این سایت سه نوع آزمون چینی را برای علاقه مندان به این زبان ارائه می‌دهد. این آزمون‌ها به صورت آزمون استاندارد، آزمون سریع و آزمون Hanbridge HSK Mock Test هستند.

آزمون سریع، آزمونی است که برای تخمین تقریبی توانایی‌های شما در زبان چینی طراحی شده و حدود ۵ دقیقه طول می‌کشد.
در آزمون استاندارد این وب سایت، در مقایسه با آزمون سریع آن، تصویر دقیق‌تری از مهارت شما در سطح چینی ارائه می‌شود. این آزمون ۱۵ دقیقه است.

همچنین، این وب سایت، تست‌های آزمایشی از HSK 1 تا HSK 6 را ارائه می‌دهد. مدت زمان آزمون‌ها ۴۰ دقیقه تا ۱۴۰ دقیقه است.

 

سخن پایانی

زبان چینی همیشه در حال تکامل است و اصطلاحات و عبارات جدیدی به آن افزوده می‎شود. بنابراین، بهتر است که برای سنجش زبان چینی، در آزمون تعیین سطح زبان شرکت کنید. در واقع باید گفت که اگر می‌خواهید پیشرفت زبان چینی خود را بررسی کنید، آزمون‌های تعیین سطح زبان چینی که در وب سایت‌های انگلیسی و چینی ارائه می‌شوند، بهترین راه برای این سنجش است.

شما می‌توانید در جلسۀ آزمایشی کلاس‌های خصوصی زبان چینی در هایتاکی هم به رایگان تعیین سطح انجام داده و یادگیری زبان چینی را با مناسب‌ترین سطح ادامه دهید تا هم در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و هم کیفیت یادگیری‌تان را افزایش دهید.

آیا شما هم سایت‌ها یا روش‌های دیگری برای تعیین سطح زبان چینی می‌شناسید؟ آن را با ما و دیگر دوستانتان در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید. ✨📚 

 

منابع:

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ / ۵. تعداد نظرات ۴

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *