کلاس آنلاین زبان با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان عربی

معرفی بهترین فیلم‌ های کمدی عربی برای یادگیری و تقویت زبان عربی

۴.۶
(۹)

احتمالا با شروع یادگیری زبان عربی، از خود بپرسید چقدر طول می‌کشد که به این زبان مسلط شوید.
نمی‌توان برای این موضوع زمان خاص و دقیقی از پیش تعیین کرد و تنها به توانایی و تلاش یادگیرنده بستگی دارد. اگر سطح متوسطی داشته باشید ممکن است با مشاهده پنج یا هفت فیلم سطح گفتگو و شنیداری زبان عربی خود را ارتقا دهید. زبان آموزانی که از همین روش استفاده می‌کردند، با مشاهده حدود صد تا صد و سی فیلم توانستند کاملا روان صحبت کنند.

 

در ادامه می‌خوانید:

همانطور که می‌دانید هرکدام از مناطق عرب زبان گویش خاص خود را دارند، اما در کل زبان عربی محاوره‌ به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود، خاورمیانه‌ای و مغربی. بهترین فیلم‌ های کمدی عربی معمولا محصول کشور مصر هستند. این کشور در صنعت فیلم عملکرد شایسته‌ای از خود نشان داده است و به طور چشمگیری از سایر رقبای عرب زبان خود در زمینه انتشار فیلم‌های عربی پیشی گرفته است.

 

بهترین فیلم‌های کمدی عربی برای یادگیری زبان عربی

 

۱. فیلم عمهم (عموی آن‌ها)

کارگردان: حسن المنبوی سال نشر: ۲۰۲۲ امتیاز IMDB 5.5 : IMDB

«عموی آن‌ها» یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی-اکشن است.
بازیگران اصلی این فیلم محمد امام، آیتن عامر، هدی المفتی، سید رجب و محمد سلام هستند.

داستان اصلی فیلم درباره‌ی مرد جوانی به نام سلطان است. سلطان رشته ورزشی بوکسوری را در یک مرکز ورزشی دنبال می‌کند. او ناگهان یک ماشین چاپ پول کشف می‌کند و زندگی‌اش متحول می‌شود. این اتفاق باعث می‌شود که او درگیر ماجراهای هیجان‌انگیزی شود.

فیلم عمهم (عموی آن‌ها) برای یادگیری زبان عربی

 

در این فیلم به دلیل وجود شخصیت‌های متنوع، رفتارها و دیالوگ‌های متفاوتی با توجه به شخصیت‌ها وجود دارد. این موضوع از منظر یادگیری زبان عربی کمک کننده است و زبان آموز لحن صحبت در شخصیت های متفاوت را با زبان عربی می آموزد.

این فیلم به عنوان یک تولید کمدی-اکشن از ترکیب عناصر سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز استفاده می‌کند تا تجربه سینمایی جذابی را برای تماشاگران ارائه دهد. به این ترتیب زبان آموز تجربه یادگیری موفق‌تر و شیرین‌تری خواهد داشت.

 

۲. فیلم من أجل زيكو (برای زیکو)

کارگردان: کریم محمود عبدالعزیز سال نشر: ۲۰۲۲ امتیاز IMDB 6.4 : IMDB

این فیلم در زمره فیلم‌های کمدی-درام، یکی از معروف‌ترین فیلم‌های کریم محمود عبدالعزیز، با نقش آفرینی منا شلبی، محمود حافظ، محمد محمود و یوسف صلاح به کارگردانی پیتر میمی است.

فیلم در مورد خانواده‌ای است که سعی می‌کنند زندگی خود را بهتر کنند و پول بیشتری برای رسیدن به اهدافشان به دست بیاورند. اتفاقی برایشان می‌افتد که آنها را به مکان دومی می‌برد که می‌توانند به رویاهای خود برسند.

فیلم کمدی عربی برای زیکو، شخصیت‌های متنوع، دیالوگ‌های متفاوت و فضاسازی عالی که دارد شما را در موضوع داستان غرق خواهد کرد. از چندباره دیدن آن خسته نمی‌شوید و اصطلاحات بی‌نظیری خواهید آموخت.

فیلم گمدی عربی من أجل زيكو (برای زیکو)

 

۳. فیلم حامل اللقب (دارندۀ عنوان)

کارگردان: هشام فتحی سال نشر: ۲۰۲۲ امتیاز IMDB 5.5 : IMDB

فیلم با بازی هنرمند هشام ماجد و دینا الشربینی از فیلم‌ های کمدی عربی کشور مصر است.

این فیلم داستان یک فوتبالیست جوان است که با یک پزشک ازدواج کرده و می‌خواهند بچه‌دار شوند، اما موفق نمی‌شوند. پس از مدتی همسر از باردار بودن شوهرش تعجب می‌کند و در میان اتفاقات و موقعیت‌های کمدی سعی می‌کند از او مراقبت و سلامتش را حفظ کند.

مشاهده این فیلم به یادگیری اصطلاحات و عباراتی که بیشتر کاربرد روزانه دارند و برخی شوخی‌هایی که در فرهنگ مصر جا افتاده‌اند، کمک خواهد کرد.

فیلم عربی کمدی حامل اللقب (دارندۀ عنوان)

 

۴. فیلم نادی الرجال السری (باشگاه مردان مخفی)

کارگردان: خالد الحلفاوی سال نشر: ۲۰۱۹ امتیاز IMDB 5.5 : IMDB

داستان فیلم درباره تلاش دندانپزشکی به نام ادهام است که می‌خواهد به یک باشگاه مخفی مردان به نام «کلاب مردان مخفی» بپیوندد و در این راه با ماجراهای جذاب و کمدی مواجه می‌شود.
بازیگران برجسته‌ای مانند کریم عبدالعزیز، غاده عادل، نسرین تفش و ماجد الکدوانی در این فیلم حضور دارند.

این فیلم علاوه بر سرگرم کردن تماشاگران با کمدی‌هایش، می‌تواند به یادگیری زبان عربی کمک کند.
با تماشای این فیلم، فرد می‌تواند با لهجه و اصطلاحات مصری آشنا شود. این فیلم می‌تواند به تقویت مهارت‌های شنیداری و فهم زبان عربی کمک کرده و به فهم بهتر از اصطلاحات روزمره و روش‌های صحبت کردن در زبان عربی کمک کند.

با شنیدن دیالوگ‌ها و بحث‌های مختلف فیلم، می‌توانید مهارت گفتاری خود را تقویت کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین روش های تسلط به مکالمه زبان عربی

فیلم نادی الرجال السری (باشگاه مردان مخفی)

 

۵. فیلم سمیر و شهیر و بهیر

کارگردان: پیتر میمی سال نشر: ۲۰۱۰ امتیاز IMDB 7.4 : IMDB

سمیر و شاهیر و بهیر یک فیلم مصری است که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد.
داستان این فیلم درباره سه مرد جوان است که با مشکلات و بحران‌های مختلفی در زندگی خود مواجه می‌شوند، از بیکاری تا برنامه‌های ازدواج، و در نهایت دستیابی به اهدافشان.

از آنجا که «سمیر و شهیر و بهیر» یک فیلم مصری است، می‌تواند به شما کمک کند تا با لهجه مصری آشنا شوید و می‌تواند یکی از راه‌های موثر برای تقویت مهارت‌های زبانی عربی شما باشد.

فیلم سمیر و شهیر و بهیر برای یادگیری زبان عربی

 

۶. فیلم شلبی

کارگردان: پیتر میمی سال نشر: ۲۰۲۲ امتیاز IMDB 6.3 : IMDB

شلبی با بازی هنرمند کریم محمود عبدالعزیز، روبی، بیومی فواد، سلیمان عید و خواننده محبوب عبدالباسط حمودا به کارگردانی پیتر میمی محصول ۲۰۲۲ است.

این فیلم درباره یک کمدین جوان است که در یک خانه ترسناک کار می‌کند و همیشه آرزوی داشتن عروسک «ماریونت» را داشت. وقتی رویای او محقق می شود، او، دوستانش و عروسک جدیدش وارد یک سری ماجرای کمدی می‌شوند.

این فیلم اصطلاحات زیادی را که می‌توانید در موقعیت‌های مختلف به کار ببرید، به شما معرفی می‌کند.

فیلم شلبی از بهترین فیلم های کمدی عربی

 

۷. فیلم کارامل (Caramel)

کارگردان: نادین لبکی سال نشر: ۲۰۰۷ امتیاز IMDB7.1 : IMDB

این فیلم با ژانر جنگی، کمدی، درام و عاشقانه با بازیگری نادین لبکی، عادل کرم، یاسمین المصری، جوانا مکرزل و جیزیل عواد و کارگردانی نادین لبکی در سال ۲۰۰۷ در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد.

کارامل درباره زنی به اسم لیان است که به همراه سه زن دیگر در حاشیه شهر بیروت کار می‌کنند. هرکدامشان شخصیت های مختلفی دارند و باید با مشکلاتی که سر راهشان قرار دارد روبرو شوند.

این فیلم شخصیت های متنوع و دیالوگ‌هایی متناسب با هر شخصیت دارد که می‌تواند به گسترش دامنه واژگان و اصطلاحات عامیانه شما کمک زیادی کند.

فیلم کارامل (Caramel) برای یادگیری زبان عربی با فیلم

 

۸. فیلم الخلاط (مخلوط‌ کن)

کارگردان: فهاد علامری سال نشر: ۲۰۰۷ امتیاز IMDB6.9 : IMDB

فیلم مخلوط کن با بازیگری اسماعیل الحسن، عبدالعزیز الشهری، صهیب گودوس و کارکردانی فهاد علامری محصول عربستان سعودی در ۲۰۲۳ است.

مخلوط کن با ژانر درام، معمایی و کمدی جزو بهترین فیلم‌های عربی کمدی به شمار می‌رود. در این فیلم داستانی از چند دزد لاستیک روایت می‌شود که قصد دارند وارد یک عروسی شوند. همچنین فردی می‌خواهد راز دوست مرده‌اش را حفظ کند و فاش نشود.

مخلوط کن برای کسانی که قصد ارتقا سطح زبان عربی خود را دارند یک فیلم سرگرم کننده و هیجان انگیز است.

فیلم عربی الخلاط (مخلوط‌ کن)

 

۹. فیلم الغسالة (ماشین لباسشویی)

کارگردان: ابوبکر شوقی سال نشر: ۲۰۲۰ امتیاز IMDB4.0 : IMDB

این فیلم توسط عصام عبد الحمید کارگردانی شده و نویسندگی آن توسط عادل صليب انجام شده است. تامر مرسی نیز مسئولیت تولید این فیلم را بر عهده داشته است.

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به احمد حاتم، هنا الزاهد، محمود حميدة، محمد سلام و احمد فتحی اشاره کرد.

این فیلم یک کمدی خیالی است و داستان براساس یک ماشین لباسشویی پیشرفته است که امکان سفر در زمان را برای کاربرانش فراهم می‌کند. این امر منجر به بروز تعارضات و اتفاقات مختلف بین کاربران در سفرهایشان می‌شود.

فیلم الغسالة (ماشین لباسشویی) برای یادگیری زبان عربی با فیلم کمدی

 

این نوع از فیلم‌ها با ترکیب عناصر خیالی و کمدی می‌توانند به تفریح و سرگرمی بینندگان کمک کرده و به آن‌ها فرصتی برای فرار از روزمرگی و واقعیت روزمره خود ارائه دهند. همچنین، از طریق این نوع فیلم‌ها می‌توان به مسائل اجتماعی و فرهنگی از زوایای مختلف نگاه کرد.

 

۱۰. فیلم اصحاب ولا اعز (دوستان و عزیزان)

کارگردان: ویسم اسمایرا سال نشر: ۲۰۲۲ امتیاز IMDB7.1 : IMDB

دوستان و عزیزان یکی دیگر از مجموعه بهترین فیلم های کمدی عربی است که می‌توانید برای یادگیری زبان عربی روی آن حساب کنید.

موضوع در مورد هفت دوست است که برای شام دوستانه‌ای که دارند، تصمیم می گیرند بازی کنند. داستان بازی این است که تلفن همراه خود را روی میز قرار دهند و هر پیامی که دریافت کردند با هم به اشتراک می گذارند.

همان طور که مشخص است تعداد زیاد کارکترها و شخصیت‌های این فیلم به معنای آشنایی بیشتر با لحن‌ها و بیان‌های متفاوت است.

فیلم اصحاب ولا اعز (دوستان و عزیزان)

 

۱۱. فیلم الانسه مامی (مامی خانم)

کارگردان: وائل إحسان سال نشر: ۲۰۱۸ امتیاز IMDB4.7 : IMDB

مامی خانم یک فیلم مصری است که در تاریخ ۲۴ اکتبر ۲۰۱۲ اکران شد.
این فیلم در ژانر درام  و کمدی قرار دارد و داستان آن در مورد «نبیله» است که زنی  موفق بوده و به شدت از ازدواج فراری است؛ حتی از ازدواج با عشق خود «خالد« هم منصرف شده تا مسیر شغلی خود را تضمین کند. اما در یکی از سفرهای هوایی خود خواب می‌بیند که با «خالد» ازدواج کرده و صاحب فرزندانی شده است که زندگی او را کاملاً تغییر داده است.

این فیلم به شما مکالمات روزمره عربی و اصطلاحات زبان عربی با لهجه ی مصری را آموزش می‌دهد. پیشنهاد می‌شود که هنگام تماشای این فیلم یک دفتر و یک قلم در دسترس داشته باشید.

بیشتر بخوانید: جملات ساده و روزمره برای یادگیری عربی

فیلم الانسه مامی (مامی خانم) از فیلم های عربی کمدی

 

۱۲. فیلم شباب شیاب (جوانان خاکستری)

کارگردان: یاسر الیاسیری سال نشر: ۲۰۱۲ امتیاز IMDB7.5 : IMDB

شباب شيّاب یک فیلم اماراتی است و داستان این فیلم درباره چهار مرد مسن است که سال‌های باقی‌مانده از زندگی خود را در یک خانه‌ی سالمندان سپری می‌کنند. در یک لحظه غیرمنتظره، شانس برای آنها لبخند می‌زند و یکی از آن‌ها یک ثروت بزرگ را به ارث می‌برد. این اتفاق باعث می‌شود که آن‌ها بتوانند به تحقق رویاهای گذشته خود که در حال فراموشی بودند، بپردازند. آن‌ها در یک ماجراجویی در خیابان‌های دبی شرکت می‌کنند و …

نویسنده و کارگردان این فیلم توسط یاسر الیاسری است و سعد الفرج، سلوم حداد، مرعي الحليان، منصور الفيلي، فؤاد علي و لیلی عبدالله در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم یک داستان هیجان انگیز و پر از ماجراجویی از افراد مسنی است که به رویاهایشان پایبند می‌مانند و با شانسی غیرمنتظره روبرو می‌شوند. تماشای این فیلم به شما کمک می‌کند تا با لهجه‌ها و عبارات متداول در مکالمات روزمره زبان عربی کشور امارات آشنا شوید و مهارت‌های شنیداری‌تان را تقویت کنید.

فیلم شباب شیاب (جوانان خاکستری)

 

۱۳. فیلم بنک الحظ (بانک شانس)

کارگردان: احمد الگندی سال نشر: ۲۰۱۶ امتیاز IMDB6.4 : IMDB

بانک ثروت با بازیگری محمد ممدوح، اکرم حسنی، محمد ثروت، حسام داغر و کارگردانی احمد ال جندی جزو فیلم های کمدی جنایی دسته بندی می‌شود.

وقایع فیلم زمانی شروع می‌شود که حسابدار (محمد صالح) به دلیل تخلف از حساب مشتریان بانک از بانک اخراج می‌شود و سپس (محمد) تصمیم می‌گیرد از بانک انتقام بگیرد و شروع به کار می‌کند. قصد دارد ۱۵ میلیون پوند دزدی کند و دو دوستش به او کمک می‌کنند تا این نقشه را اجرا کند.

مکالمه هوشمندانه‌ای که در جریان فیلم وجود دارد به همراه دیالوگ‌های شوخ طبعانه تجربه یادگیری عمیق تر و جذاب تری به همراه دارد.

فیلم کمدی عربی بنک الحظ (بانک شانس)

 

۱۴. فیلم الانس و النمس (مرد و مانگوس)

کارگردان: شریف عرفه سال نشر: ۲۰۲۱ امتیاز IMDB5.2 : IMDB

در میان بهترین فیلم‌ های کمدی عربی فیلم مرد و مانگوس را داریم که با بازی محمد هندی، منا شلبی، عمرو عبدالجلیل و بیومی فواد به کارگردانی و نویسندگی شریف عرفه در سال ۲۰۲۱ منتشر شده است.

وقایع فیلم حول محور مرد جوانی می‌باشد که سعی می‌کند به آرزوهایش برسد و از زندگی‌اش راضی باشد، اما به خودش می‌آید و متوجه می‌شود عاشق یک دختر جنی شده است. اتفاقات کمدی فیلم از این قسمت شروع می‌شود.

ماجرا‌های سرگرم کننده و دیالوگ‌های شوخ طبعانه و عامیانه زیادی در این فیلم دیده می‌شود. همه این ها به پروسه یادگیری زبان عربی شما کمک خواهد کرد.

فیلم الانس و النمس (مرد و مانگوس) برای یادگیری و تقویت زبان عربی با تماشای فیلم های کمدی و طنز

 

۱۵. فیلم بحبک (دوستت دارم)

کارگردان: تامر حسنی سال نشر: ۲۰۲۲ امتیاز IMDB4.2 : IMDB

دوستت دارم که با بازی ستاره تامر حسنی و هنرمند حنا الزاهد به نویسندگی و کارگردانی تامر حسنی، در رده فیلم‌ های کمدی رمانتیک قرار می‌گیرد و اولین تجربه کارگردانی تامر حسنی به حساب می‌آید.
فیلم «دوستت دارم» به وقایع زندگی مردی می‌پردازد که دو داستان عاشقانه را تجربه می‌کند و در زندگی‌اش بین دو دختر باید یکی را انتخاب کند. فیلم همچنین تفاوت صمیمیت ابراز عشق زن و مرد را نیز به تصویر می‌کشد.

این فیلم کمدی رمانتیک با ژانر متفاوت خود به یادگیری لغات و عباراتی متفاوت در زبان عربی کمک خواهد کرد.

فیلم بحبک (دوستت دارم)

 

۱۶. فیلم سبع البرمبه (هفت برمه‌ای)

کارگردان: محمود کریم سال نشر: ۲۰۱۹ امتیاز IMDB5.5 : IMDB

فیلم هفت برمه ای با هنرنمایی رامز گلال، جمیله عوض، بیومی فواد، محمد عبدالرحمن و کارگردانی محمود کریم محصول سال ۲۰۱۹ کشور مصر است.

وقایع طنز این فیلم زمانی رخ می‌دهد که عمر بر خلاف میل پدرش با نسما ازدواج می کند. پس از پایان مراسم عروسی، گروهی از مردان به ماشین عمر و نسما زمانی که در راه خانه جدیدشان بودند حمله می‌کنند. عمر از همسرش می خواهد که فرار کند، اما اتفاقات به سرعت اتفاق می‌افتد.

تماشای فیلم کمدی هفت برمه‌ای به شما کمک می‌کند که نحوه استفاده از اصطلاحات روزمره و عبارات محاوره‌ای را بهتر درک کنید و بتوانید آن‌ها را به طور مؤثری در مکالمات خود به کار ببرید.

فیلم سبع البرمبه (هفت برمه‌ای)

 

۱۷. فیلم لیله هنا و سرور (شب شادی و سرور)

کارگردان: حسین المنباوی سال نشر: ۲۰۱۸ امتیاز IMDB5.7 : IMDB

این فیلم در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۸ در مصر اکران شده است و در ژانر هیجانی و کمدی قرار دارد.

داستان آن درباره یک دزد حرفه‌ای به نام رضا نصاب است که از ایتالیا به مصر بازمی‌گردد تا یک مجسمه باستانی را بدزدد. او هویت یک تاجر به نام سرور ابوالدهب را به خود می‌گیرد و با دختری به نام هنا آشنا می‌شود و از او می‌خواهد که با او ازدواج کند. او به هنا در مورد شغلش دروغ می‌گوید و در همین زمان، رضا به دام رهبر گروه خلافکاران، حاج ضو، می‌افتد که قصد دزدی همان مجسمه را دارد.

فیلم لیله هنا و سرور (شب شادی و سرور) برای یادگیری زبان عربی با فیلم کمدی

 

۱۸. فیلم وه! (وای)

کارگردان: اسمهان لحمر سال نشر: ۲۰۱۷ امتیاز IMDB6.4 : IMDB

داستان این فیلم مرتبط با یک خانواده تونسی متفاوت و غیرعادی است. در این خانواده، زکیه به عنوان سرپرست خانواده به دلیل عشق بزرگ خود به پسرش سلیم، سایر اعضای خانواده را به اندازه ای مورد استبداد قرار می‌دهد که تنها هدفشان ازدواج سلیم است تا او از خانه و زندگی خانوادگی خارج شود.

فیلم وه! (وای) برای یادگیری زبان عربی

 

چطور از فیلم‌های کمدی عربی برای یادگیری زبان استفاده کنیم؟

روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. می‌توانید از آن‌ها بسته به توانایی خود استفاده کنید. حتی روش خود را داشته باشید.

  • فیلم را به چهار یا پنج بازه زمانی مساوی مانند یک ربع ساعت تقسیم کنید.
  • اولین بار فیلم را تنها با زیرنویس فارسی تماشا کنید و با شخصیت‌ها به طور کامل آشنا شوید. سعی کنید بار اول متوجه محتوای فیلم شوید تا در دور بعدی با تغییر زیرنویس در درک آن دچار مشکل نشوید.
  • فیلم را دوباره تماشا کنید، اما این بار با زیرنویس عربی.
  • واژگان و جملاتی که برایتان تازگی دارند را بنویسید. می‌توانید هر لحظه که بخواهید فیلم را متوقف کنید، یادداشت برداری کنید و سپس ادامه دهید.
    مجبور نیستید که تمام اصطلاحات و عبارات جدید را یادداشت کنید. می‌توانید بین ۱۵ تا ۲۵ عبارت و کلمه پرکاربرد را یادداشت کنید. بعد ها به مرور زمان می‌توانید واژگان دشوارتری را به لیست خود اضافه کنید.
  • پس از چندین بار تماشای هر بخش، اکنون می‌توانید تمام فیلم را به صورت پیوسته و بدون زیرنویس مشاهده کنید.
اگر قصد شما تقویت مهارت‌های مکالمه به زبان عربی در لهجه‌ها و گویش‌های مختلف آن است، در کنار تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها، می‌توانید در کلاس‌های خصوصی مکالمه به زبان عربی در هایتاکی هم شرکت کنید و مکالمه به این زبان را تحت نظر اساتید حرفه‌ای زبان عربی تمرین کنید.

چطور از فیلم‌های کمدی عربی برای یادگیری زبان استفاده کنیم؟

 

مزایای یادگیری زبان عربی با فیلم‌ ها چیست؟

درست است که فرایند یادگیری زبان عربی از طریق فیلم‌های کمدی عربی، کمک زیادی می‌کند، اما باید این روند همیشه با مراحل تکمیلی همراه باشد تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. مهمترین مزایای یادگیری زبان عربی با فیلم عبارتند از:

  • درباره فرهنگ کشوری که می‌خواهید به آن زبان صحبت کنید می‌آموزید.
  • مهارت‌های شنیداری و گفتاری زبان عربی خود را تا حد زیادی ارتقا می‌دهید.
  • مهارت درک زبان بدن و سیگنال‌ها را فرا می‌گیرید.
  • با گویش‌های مختلف زبان عربی آشنا می‌شوید و می‌توانید هر گویشی را که می‌خواهید برای تماشای فیلم انتخاب کنید.
  • بهترین فیلم‌ های کمدی عربی به شما کمک می‌کنند تا فرایند یادگیری این زبان برایتان کسل کننده نباشد و حتی به آن به چشم تفریح نگاه کنید.
  • زبان و اصطلاحات عامیانه‌ای را که به صورت روزمره در زندگی افراد استفاده می‌شود می‌آموزید.

علاوه بر این‌ها بهتر است بدانید، روش‌های گفته شده برای بهبود مهارت درک شنیداری و گفتاری شما مناسب است اما مهارت نوشتاری شما را تا زمانی که دست به قلم نشوید پوشش نمی‌دهد.

مقالات مرتبط:

 

سخن پایانی

یادگیری زبان عربی از طریق تماشای فیلم‌های کمدی عربی روش موثر و در عین حال جذابی است که به ارتقای سطح زبان عربی شما کمک زیادی می‌کند. با مشاهده آن‌ها می‌توانید مهارت‌های شنیداری و گفتاری خود را بهبود دهید، درک عبارات و واژگان جدید را تقویت کنید و به فرهنگ عربی نزدیک‌تر شوید. علاوه بر این یادگیری زبان عربی با این روش به یک تجربه جذاب و دلپذیر تبدیل خواهد شد.

 

منابع:

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴.۶ / ۵. تعداد نظرات ۹

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *