کلاس آنلاین زبان انگلیسی با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان انگلیسینکات و روش های تدریس

بهترین کتاب های آموزش تدریس زبان انگلیسی برای مدرس ها

۵
(۴)

در دنیای پیچیده و چندزبانه امروز، تسلط بر زبان انگلیسی بیش از پیش به یک مهارت حیاتی تبدیل شده است. مدرسان زبان انگلیسی، به‌عنوان پیشگامان این عرصه، نقش کلیدی در شکل‌دهی نسل‌های آینده دارند. اما مدرسان چگونه می‌توانند مهارت‌های خود را به بهترین شکل ممکن تقویت کنند؟ پاسخ ساده است: با استفاده از بهترین منابع آموزشی موجود که کتاب‌ها جزو مهم‌ترین آنها هستند و ترکیب این منابع با روش‌های جدید و مدرن تدریس زبان.

در این مقاله ما به بررسی و معرفی تعدادی از بهترین کتاب‌های آموزش تدریس زبان انگلیسی می‌پردازیم که به مدرسان کمک می‌کنند تا دانش و مهارت‌های خود را به سطح بالاتری برسانند.

 

در ادامه می‌خوانید:

 

بهترین کتاب های آموزش تدریس زبان انگلیسی برای مدرس ها

 

۱. کتاب TEFL Flashcard Games for Young Learners (By Chris Morton)

این کتاب مجموعه‌ای از صدها بازی‌ سرگرم‌کننده است که با فلش کارت انجام می‌شوند. درواقع این بازی‌ها در راستای آموزش زبان انگلیسی می‌باشد.
با مطالعه این کتاب، با ترفندهای سرگرم کننده‌ای برای تدریس لغات و گرامر زبان آشنا خواهید شد و از این طریق آموزش را بسیار سرگرم کننده می‌کنید و یادگیری هم افزایش می‌یابد.

کتاب TEFL Flashcard Games for Young Learners (By Chris Morton)

 

۲. کتاب Action in ESL Teaching (By James J. Asher)

در این کتاب نویسنده بر روی یادگیری بر مبنای حرکات فیزیکی متمرکز است و آن را شرح می‌دهد.
به عنوان مثال اگر می‌خواهید فعل walk را آموزش دهید، ابتدا راه می‌روید، بعد کلمه walk را تکرار می‌کنید؛ یا برای آموزش کلمه book، ابتدا کتاب را نشان می‌دهید بعد کلمه book را تکرار می‌کنید.

یادگیری از این طریق بسیار ماندگارتر و قابل فهم تر می‌باشد. این شیوه آموزش برای افراد تا حدود ۱۲ سال بسیار کاربردی و عالی است.

کتاب Action in ESL Teaching (By James J. Asher)

 

۳. کتاب Easy TEFL Guide to Teaching English as a Foreign Language

اگر می‌خواهید با چگونگی کنترل زبان آموزان در کلاس آشنا شوید یا علاقه‌ مندید که درباره تدریس مهارت‌های خواندن (Reading)، گوش دادن (Listening)، نوشتن ( Writing) و خواندن (Reading) اطلاعات ارزشمندی به دست بیاورید، خواندن این کتاب به شما توصیه می‌شود. قطعا با به کاربردن نکات آموزشی آن مدرس بهتری خواهید شد‌.

کتاب Easy TEFL Guide to Teaching English as a Foreign Language

 

۴. کتاب Reading English News on the Internet

یکی از راه‌های جذاب کردن کلاس درس استفاده از روش های آموزشی متنوع و جذاب است.

در این کتاب، با نام کامل Reading English News on the Internet: A Guide to Connectors, Verbs, Expressions and Vocabulary for the ESL Student، می‌آموزید که چطوره از اخبار آنلاین برای ارتقا دایره لغات، گرامر و ساختارهای جمله استفاده کنید و به زبان آموزان یک روش جذاب برای یادگیری زبان می‌آموزید.

کتاب Reading English News on the Internet

 

۵. کتاب Intermediate Communication Games

با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه با زبان آموزان خود ارتباط برقرار کنید.

  • این کتاب شامل یک فهرست بسیار خوب از بازی‌ها و توانایی‌های ارتباطی است که تاثیر خیلی زیادی در زبان آموزان خواهد داشت.
  • همچنین این کتاب در چگونگی ارائه دروس به شما کمک زیادی می‌کند.

کتاب Intermediate Communication Games

 

۶. کتاب Practice of English languge Teaching (By Jeremy Harmer)

یک کتاب بسیار عالی برای همه مدرسین، چه آنها که به‌‌تازگی کار خود را شروع کرده‌اند و چه کسانی که سابقه تدریس دارند. موضوعات این کتاب بسیار جالب و ارزشمند است؛ موضوعاتی مانند روان شناسی کلاس درس، توضیحاتی درباره زبان، مدرسان، زبان آموزان.

با خواندن این کتاب می‌توانید بیاموزید که چگونه برنامه درسی کلاسی و فردی برای کلاس های گروهی و خصوصی داشته باشید.

بیشتر بدانید: چگونه کلاس های خصوصی و گروهی زبان را مدیریت کنیم؟

کتاب Practice of English language Teaching (By Jeremy Harmer)

 

۷. کتاب E.S.L. Activities and Mini- books for every classroom by Kama Einhorn

یک منبع مناسب برای افرادی که علاقه‌مند به تدریس زبان انگلیسی به‌عنوان زبان دوم هستند. فعالیت‌های زیادی در این کتاب وجود دارد که مدرسان انگلیسی می‌توانند از آنها برای تدریس در کلاس استفاده کنند.

در این کتاب کم‌حجم با نحوه مدیریت کلاس هم آشنا می‌شوید. همچنین این کتاب به شما می‌گوید چگونه ارتباط خوبی با زبان آموزان داشته باشید که بتوانند احساس راحتی داشته باشند.

بیشتر بدانید: روش های جالب و جذاب تدریس زبان انگلیسی

کتاب E.S.L. Activities and Mini- books for every classroom by Kama Einhorn

 

۸. کتاب Children E.S.L. Curriculum: Learning English with Laughter (By M.s Daisy A. Stocker M.Ed)

این کتاب مختص کودکان است؛ به خصوص بچه‌هایی که اصلا با زبان انگلیسی آشنا نیستند. کتاب به دلیل داشتن تصاویر رنگی زیاد، برای بچه‌ها جذاب است. از خوبی‌های آن آموزش چگونگی کسب مهارت نوشتن و همچنین مهارت گوش دادن است که هر دو از بخش‌های بسیار مهم در یادگیری یک زبان جدید هستند.

کتاب Children E.S.L. Curriculum

 

۹. کتاب Assessment and E.S.L: An Alternative Approach (By Barbara Law)

یک کتاب بسیار ارزشمند که به شما نحوه ارزیابی مهارتهای مختلف را میآموزد. با مطالعه این کتاب همچنین می‌آموزید که چگونه زبان آموزان زبان انگلیسی را برای رسیدن به یک هدف درست و واقعی یاد بگیرند نه فقط برای کسب نمره بالا و جلب رضایت مدرس خود.

روش‌های این کتاب بسیار جدید و به‌روز می‌باشد و حتما با مطالعه آن به نتایج خوبی می‌رسید.

کتاب Assessment and E.S.L: An Alternative Approach (By Barbara Law)

 

۱۰. کتاب Teacher’s Activities Kit  (By Elizabeth Claire)

یک کتاب راهنمای بسیار خوب برای مدرسین زبان انگلیسی است که نویسنده در آن به صورت کامل و جز به جز نحوه تدریس را بیان کرده است. راهکارها و دستورالعمل‌های کتاب بسیار روشن و واضح هستند.

داشتن فعالیت‌های گوناگون از دیگر حسن‌های این کتاب می‌باشد. در نگارش این کتاب از تجربیات معلمین مختلف استفاده شده است که این بر ارزشمندی این کتاب صحه می‌گذارد.

کتاب Teacher’s Activities Kit

 

۱۱. کتاب E.S.L. Classroom Activities for teens and Adults  (By Shelley Ann Vernon)

با استفاده از فعالیت‌های متنوعی که در این کتاب وجود دارد، شما می توانید یک کلاس سراسر هیجان و دوست داشتنی برای زبان آموزان خود داشته باشید.

ایجاد یک محیط جذاب برای یادگیری زبان انگلیسی از ویژگی‌های منحصر به فرد کتاب می‌باشد. هر جلسه کلاس را می‌توانید خاص و متفاوت برگزار کنید.
فعالیت‌های آن مناسب برای همه سطوح و سنین مختلف از نوجوانان تا بزرگسالان می‌باشد.

اگر تازه شروع به تدریس کرده‌اید، دیگر استرس و نگرانی نداشته باشید؛ چرا که به کمک راهکارهای این کتاب به خوبی از عهده کلاس خود برمی‌آیید.

بیشتر بدانید: مسیر شغلی معلم زبان انگلیسی؛ مراحل رسیدن به درآمد

کتاب E.S.L. Classroom Activities for teens and Adults  (By Shelley Ann Vernon)

 

۱۲. کتاب Compelling Conversations (By Eric H. Roth)

میتوان از محسنات این کتاب به تنوع موضوعی آن اشاره کرد. این کتاب منبع خوبی است برای انواع ضرب المثل‌ها، اصطلاحات انگلیسی آمریکایی، دایره لغات بسیار غنی که همه در غالب مکالمات جذاب و جالبی آورده شده‌اند.

بخش جالب توجه دیگر آن، داشتن بیش از هزار سوال در موضوعات مختلف است؛ که همه اینها کمک بسیار خوبی در آموزش زبان انگلیسی خواهد بود.

کتاب Compelling Conversations (By Eric H. Roth)

 

۱۳. کتاب (English the American Way (By Sheila Mackechnie

به عنوان یک مدرس زبان انگلیسی، لازم است با فرهنگ کشورهای انگلیسی زبان آشنا باشید. در هر درس این کتاب بسیار جالب، علاوه بر آشنایی با کلمات و ساختارهای پرکاربرد، با فرهنگ آمریکایی هم آشنا می‌شوید.‌
تنوع موضوعی آن زیاد است و هر درس درباره یک موضوع می‌باشد.

درواقع در این کتاب با زبان انگلیسی که بین مردم آمریکا رایج است آشنا می‌شوید، نه آنچه در کتاب‌های مختلف وجود دارد‌.

کتاب (English the American Way (By Sheila Mackechnie

 

۱۴. کتاب Grammar For English Languge Teachers

گرامر از اصول پایه تدریس زبان انگلیسی بوده و تسلط بر آن برای هر مدرسی واجب است.

با مطالعه این کتاب به خوبی یاد می‌گیرید که چطور گرامر را تدریس کنید تا برای زبان آموزان خسته کننده نباشد و همچنین  دانش دستور زبان به خوبی در ذهنشان تثبیت شود. تمرینات متنوع آن به همین منظور طراحی شده‌اند.

کتاب Grammar For English Languge Teachers

 

۱۵. کتاب Teaching Tenses

هدف کتاب کمک به مدرسان زبان انگلیسی است تا بتوانند زمان‌های مختلف افعال و الگوها را به شکلی ساده و قابل فهم برای زبان آموزان توضیح دهند. این کتاب برای همه معلمان مناسب است؛ چه آنها که به تازگی کار تدریس را شروع کرده‌اند و چه کسانی که دارای تجربه و سابقه کاری هستند، چرا که در آن شاهد توصبح مفاهیم پایه نیز هستیم.

از بخش های جالب این کتاب آوردن خطاها و اشتباهات متداول زبان آموزان و توضیحات مرتبط با آنهاست.

کتاب Teaching Tenses

 

۱۶. کتاب ۷۰۰Classroom Activities

تنوع در تدریس و انجام فعالیت‌های متنوع و سرگرم کننده در کلاس، شما را به یک معلم زبان موفق مبدل می‌کند. برای رسیدن به این هدف به شما پیشنهاد می‌شود کتاب (۷۰۰Classroom Activities) را مطالعه کنید.

در این کتاب همچنین با روش‌های مدرن و به‌روز تدریس زبان انگلیسی آشنا می‌شوید؛ روش‌های پویایی که زبان‌آموزان را ترغيب به یادگیری زبان می‌کند.

کتاب 700 Classroom Activities

 

۱۷. کتاب How to Be An Outstanding Primary School Teacher

با خواندن این کتاب با ایده‌های جالب و خوبی برای تدریس روبرو خواهید شد. سبک نوشتاری آن بسیار قابل فهم است و مفاهیم به خوبی توضیح داده شده‌اند. این کتاب علاقه شما را به تدریس چند برابر می‌کند و به کمک آن می‌توانید پتانسیل‌های خود برای تدریس را بشناسید.

تقسیم‌بندی این کتاب بسیار خوب است، به‌طوری که می‌توانید از ابتدا تا انتهای آن را بخوانید و یا از خواندن هر بخشی که برایتان جذاب‌تر است شروع کنید؛ زیرا بخش‌ها مستقل از هم هستند.

کتاب How to Be An Outstanding Primary School Teacher

 

۱۸. کتاب Practical English Usage

کتابی بسیار خوب برای تدریس گرامر از پایه است.

از ویژگی‌های مثبت آن هایلایت کردن کلماتی است که برای زبان‌آموزان مشکل است. به این ترتیب آموزش کلمات جدید در قالب یک گرامر تازه بسيار جذاب‌تر خواهد بود.
همچنین بیان تفاوت‌های انگلیسی آمریکایی و بریتانیایی در این کتاب کمک بسیار خوبی به معلمان برای داشتن یک منبع عالی برای بیان این تفاوت‌هاست.

کتاب Practical English Usage

اگر تدریس زبان انگلیسی را به‌تازگی شروع کرده‌اید و به دنبال راهی برای افزایش درآمد، شناخته شدن و تقویت رزومه خود هستید، پلتفرم هایتاکی بهترین انتخاب برای رسیدن به همه این اهداف است!

شما با ثبت نام در هایتاکی به‌عنوان مدرس زبان، می‌توانید به‌عنوان مدرس زبان انگلیسی، فعالیت خود را شروع کرده و کلاس‌های آنلاین یا حضوری زبان برگزار کنید.

 

۱۹. کتاب The ESL/ELL Teacher,s Survival Guide

یک کتاب بسیار سودمند برای مدرسین زبان انگلیسی که در صورت مطالعه آن با مهارت‌های مختلفی آشنا می‌شوید. از آن جمله می‌توان به مدیریت کلاس، طرح‌های درسی یا همان lesson plans، تفکیک مطالب و همچنین چگونگی شرکت دادن خانواده‌ها در پروسه یادگیری زبان، اشاره کرد.

از دیگر مزیت‌های این کتاب صرفه‌جویی در وقت است، چرا که با خواندن آن دیگر نیازی نیست منابع دیگر را مطالعه کنید.

بیشتر بدانید: راهنمای نوشتن لسن پلن حرفه ای برای تدریس زبان+ نمونه لسن پلن

کتاب The ESL/ELL Teacher,s Survival Guide

 

۲۰. کتاب Unlocking English Learners potential: Strategies for Making Content Accessible

طراحی این کتاب به گونه‌ای است که شما را در جهت تبدیل شدن به یک معلم زبان حرفه‌ای یاری می‌کند. راهکارهای موجود در آن کمک می‌کند که بتوانید توانایی‌های بالقوه زبان آموزان در یادگیری را شکوفا کنید.

این کتاب بخش‌های مختلفی دارد؛ بخش‌هایی مثل ارائه طرح‌هایی برای ساختار زبان انگلیسی و همچنین بیان تفاوت‌های ساختاری و چگونگی ارتقا و پیشرفت زبان، که همه اینها قطعا برایتان سودمند خواهد بود.

کتاب Unlocking English Learners potential: Strategies for Making Content Accessible

 

۲۱. کتاب ۵۰Strategies for Teaching English Language Learners

در این کتاب با تعداد زیادی از راهکارها و ایده‌های کاربردی آشنا می‌شوید که کمک زیادی می‌کند تا مدرس حرفه‌ای تری شوید. تکنیک‌های ساختاری مختلف در چهار مهارت نوشتن (Writing)، خواندن (Reading)، صحبت کردن (Speaking) و شنیدن (Speaking) در آن خواهید دید.

از دیگر بخش‌های جالب توجه کتاب، داشتن موضوعات مختلف است که لغات زیادی را شامل می‌شود و شما از راه‌های مختلف می‌توانید زبان آموزان را به یادگیری زبان انگلیسی ترغیب کنید.

50Strategies for Teaching English Language Learners

 

۲۲. کتاب Teaching English Language Learners Across the Content Areas

به آن دسته از معلمانی که زبان آموزان کم‌ سن‌تری دارند توصیه می‌شود که این کتاب را مطالعه کنند؛ چرا که در آن با منابع و طرح‌هایی آشنا می‌شوید که می‌توانید محتوای آکادمیک را به شیوه‌ای ساده‌تر برای زبان آموزان بیان کنید.

همچنین این کتاب موضوعات متنوعی نظیر ارزیابی، طرح کلاسی، ساختار کلمات را نیز شامل می‌شود.

کتاب Teaching English Language Learners Across the Content Areas

 

۲۳. کتاب The Practice of English Language Teaching

از دیگر منابع ارزشمند برای مدرسان زبان، به‌خصوص کسانی که تازه شروع به تدریس کرده‌اند و تجربه ندارند، کتاب The Practice of English Language Teaching است. کتابی جامع و کامل که تمام جنبه‌های تدریس زبان، از نحوه مدیریت کلاس تا اصول و روش تدریس را در بر می‌گیرد.

استفاده از تکنیک‌های نوین و کاربردی و فعالیت‌های کلاسی متنوع موجود در این کتاب شما را شیفته خودش می‌کند.

کتاب The Practice of English Language Teaching

 

۲۴. کتاب How Languages are Learned

پر واضح است که آگاهی از مراحل کسب مهارت زبان انگلیسی برای هر مدرسی لازم و ضروری است. با خواندن این کتاب، با نظریه‌ها و تحقیقات در رابطه‌ با مراحل یادگیری زبان آشنا می‌شوید و بینشی کسب می‌کنید که درباره چگونگی یادگیری زبان بسیار موثر و کاربردی خواهد بود.

کتاب How Languages are Learned

 

۲۵. کتاب Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy

این کتاب شامل راهنمایی‌های کاربردی بسيار خوبی برای مدرسان زبان انگلیسی است. با مطالعه آن می‌آموزید که چطور کلاس‌هایتان دانش آموز محور باشد و از مهارت‌های مختلف استفاده کنید.

درس‌های کتاب طوری طراحی شده‌اند که شما را در رسیدن به اهدافتان به بهترین شکل هدایت می‌کند.

کتاب Teaching by Principles

 

۲۶. کتاب Classroom Management Techniques

مدیریت درست و اصولی کلاس باعث می‌شود که محیطی پویا و با انرژی مثبت داشته باشید؛ به‌طوری که همه زبان‌آموزان در فعالیت‌های کلاسی شرکت کنند.

این کتاب راهکارهای استراتژیک و کاربردی بسيار خوبی برای اداره کلاس دارد. چگونگی انجام فعالیت‌های گروهی، ایجاد نظم و هماهنگی از دیگر بخش‌های مفید آن است. با مطالعه این کتاب راندمان کلاس‌هایتان افزایش می‌یابد و زبان‌آموزان از بودن در کلاس لذت خواهند برد.

کتاب Classroom Management Techniques

 

۲۷. کتاب Assessing Language Ability in the Classroom

تمرکز اصلی این کتاب بر روی تمرینات ارزیابی و تکنیک‌هایی برای معلمان زبان است.
در کتاب Assessing Language Ability in the Classroom با انواع مختلف ارزیابی آشنا می‌شوید. با کمک این روش‌ها می‌توانید زبان آموزان خود را به‌صورت کامل و موثر ارزیابی کرده و از این طریق به آنها در یادگیری زبان انگیزه بیشتری بدهید.

کتاب Assessing Language Ability in the Classroom

 

۲۸. کتاب Culturally Responsive Teaching and the Brain

تدریس براساس ساختار فرهنگی زبان آموزان، رعایت برابری در کلاس‌های گروهی و شرکت دادن افراد مختلف با فرهنگ‌های متفاوت در فعالیت‌های کلاسی، از مهارت‌هایی هستند که معلم های زبان باید قادر به انجام آنها باشد. در این کتاب به‌صورت اصولی و گام به گام، با همه این مهارت‌ها آشنا خواهید شد.

کتاب Culturally Responsive Teaching and the Brain

 

۲۹. کتاب derstanding and Using English Grammar

اگر می‌خواهید دانش گرامری خود را به‌روز کنید، این کتاب به شما مدرسین عزیز توصیه می‌شود.

با خواندن این کتاب، به درک عمیق‌تری از دستور زبان دست می‌یابید و با استراتژی‌های کاربردی‌ای آشنا می‌شوید که تاثیر زیادی در تدریس بهتر گرامر به زبان آموزان خواهد داشت و حتی ساختارهای پر کاربرد بسیاری را کشف خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین کتاب های یادگیری گرامر زبان انگلیسی

کتاب derstanding and Using English Grammar

 

۳۰. کتاب Teaching Reading to English Language Learners

این کتاب آنچه را برای تدریس reading نیاز دارید به شما می‌آموزد و می‌توانید تسلط کامل به خواندن و درک مطلب‌ انگلیسی پیدا کنید.

بررسی جنبه‌های مختلف ساختاری یک متن، مانند تلفظ‌ها، لغات و اصطلاحات، درک مطلب‌ و علاقه‌مند کردن شما به خواندن، از ویژگی‌های این کتاب است.
به کمک این کتاب می‌توانید زبان آموزان خود را  عاشق همیشگی ادبیات کنید و آنان را به سمت خواننده‌ای حرفه‌ای شدن هدایت نمایید.

بیشتر بدانید: چگونه زبان آموزان را با مهارت ریدینگ آشنا و درگیر کنیم؟

کتاب Teaching Reading to English Language Learners

 

۳۱. کتاب Content-Based Second Language Teaching and Learning

کتابی که چگونگی ادغام محتوای ساختارهای زبان مبدا و مقصد را کشف می‌کند.

این کتاب با فراهم آوردن راهکارهای کاربردی و اساسی، مهارت‌های زبانی را براساس یک ساختار محتوا محور افزایش می‌دهد و همچنین امکانی فراهم می‌کند که زبان‌آموزان به‌صورت نامحسوس با محتوای درسی و آکادمیک آشنا شوند.
درواقع هدف کتاب استفاده از زبان در فرم طبیعی آن است تا با استفاده از تجربیات در یادگیری زبان مادری، زبان انگلیسی را هم به صورت حرفه‌ای و ساده بیاموزید.

کتاب Content-Based Second Language Teaching and Learning

 

۳۲. کتاب Essential Teacher Knowledge

این کتاب شامل راهنمایی‌های مختلف در زمینه تدریس زبان انگلیسی از سطح پایه تا پیشرفته است که با ارائه دستور العمل‌ها و اصطلاحات متفاوت، تکنیک‌های اساسی و مهم تدریس را بیان می کند.

نگارش آن طوری است که فهم مطالب بسیار آسان است و درنتیجه افراد تازه‌کار هم به‌خوبی می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. فیلم آموزشی ارائه شده همراه کتاب هم به درک بهتر آن کمک می‌کند و هم به کمک آن با تکنیک‌های مختلف تدریس، به‌صورت عملی آشنا می‌شوید.

کتاب Essential Teacher Knowledge book

 

کتاب‌های آموزش تدریس مهارت‌های مختلف زبان انگلیسی

آنچه معرفی شد، مجموعه‌ای از کتاب‌های ارزشمند بودند که شما را در هر چه بهتر شدن در زمینه تدریس زبان انگلیسی یاری می‌کنند.

حال ممکن است بخواهید بدانید که چگونه باید هر یک از مهارت‌های زبانی را تدریس کنید؛ مهارت‌هایی مثل Listening و یا Speaking، که علاوه بر جذاب بودن محیط آموزشی، ازلحاظ محتوایی هم برای زبان‌آموزان پربار باشد، و یا در موارد تخصصی‌تر مثل تدریس در زمینه تجارت و همچنین آموزش دستور زبان و کلمات انگلیسی، چگونه از عهده آنها برآیید.

برای آسان شدن کارتان، مجموعه‌ای از کتاب‌هایی که در هریک از موارد فوق می‌توانند به شما کمک کنند تا به اهداف آموزشی خود برسید، در ادامه معرفی شده است:

۱ کتاب How to teach English
۲ کتاب How to Teach Grammar
۳ کتاب How to Teach Listening
۴ کتاب How to Teach Vocabulary
۵ کتاب How to Teach Speaking
۶ کتاب How to Teach Writing
۷ کتاب How to Teach Business English

 

سخن پایانی

مدرسان عزیز، اکنون لیستی ارزشمند از کتاب‌های مناسب تدریس زبان انگلیسی در اختبار دارید. با توجه به آنچه احساس نیاز می‌کنید و آنچه لازم است در امر تدریس بدانید و یا برای ایجاد تغییر و تحول در شیوه‌های آموزشی خود، این کتاب‌ها برایتان بسیار مفید خواهند بود.

به‌روز بودن و طبق نیازهای روز دنیا پیش رفتن، کلید موفقیت در هر کاری است. آموزش زبان هم از این قاعده مستثنی نیست. آنچه در این مقاله آورده شد کمک می کند تا دانش و سبک کار خود را به‌روز نگه دارید.

 

منبع: learnenglisheveryday

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ / ۵. تعداد نظرات ۴

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

کلاس های مکالمه آزاد آنلاین هایتاکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *