کلاس آنلاین زبان انگلیسی با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان انگلیسی

۴ نوع جوک خنده دار انگلیسی که دیوانه وار شما را می خنداند

۴
(۵)

شوخ طبعی جزء ضروری هر فرهنگی است. با هم خندیدن ما را به هم نزدیک‌تر می‌کند. شوخی بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن چیزهای سرگرم کننده است.

در سطوح پیشرفته‌تر یادگیری زبان انگلیسی، درک یک جوک به عنوان یک زبان آموز سطح متوسط به بالا، مهم است.
این روزها به لطف اینترنت، جوک‌های زیادی را می‌توانیم پیدا کنیم. پیدا کردن جوک های خنده دار به زبان انگلیسی می‌تواند به شما در درک مکالمات انگلیسی بخصوص برای سطوح بالاتر، کمک کننده باشد.

 

در ادامه می‌خوانید:

 

ویژگی های یک جوک خوب چیست؟ 

جوک‌ها انواع مختلفی دارند و ممکن است همه آنها را سرگرم کننده ندانید.

  • یک شوخی خوب به طور کلی، اطلاعات را به شکلی غیرمنتظره ارائه می‌دهد.
  • برخی موضوعات جدی را سبُک جلوه می دهد، در حالی که برخی دیگر موضوعات احمقانه را.
  • جوک ها معمولاً از رویدادهای جاری یا موضوعات جهانی که همه می توانند آن را درک کنند، مثل ازدواج، کار، مدرسه یا دوستان استفاده می کنند.

هر نوع جوکی خنده‌دار نیست. برخی از جوک‌ها و شوخی‌ها آزاردهنده هستند و می‌توانند احساس بدی در افراد ایجاد کنند. درک اینکه چرا این جوک‌ها توهین‌آمیز هستند یا چه چیزی آن‌ها را خنده‌دار می‌کند (حتی اگر فکر نمی‌کنید خنده‌دار هستند) نشان می‌دهد که به درک زبان انگلیسی مانند یک فرد نیتیو نزدیک‌تر شده‌اید.

 

۴ نوع جوک خنده دار به زبان انگلیسی

 

جوک های سنتی

جوک های سنتی آنهایی هستند که از دیرباز وجود داشته‌اند. آنها دیگر مانند گذشته به دلیل اینترنت محبوب نیستند. جوک‌های سنتی معمولاً به شکل داستان کوتاه یا پرسش و پاسخ هستند. مثل جوک جوجه و جاده «چرا مرغ از خیابان رد شد؟» «برای رسیدن به طرف دیگر!» واضح است که او از خیابان عبور می‌کند تا به طرف دیگر برسد.

 

شوخی های ناک ناک

 خط پانچ در این جوک ها با استفاده از صداهای کلمه ایجاد می‌شود. یکی می‌گوید، «بکوب، بزن» و دیگری می‌گوید: «کی آنجاست؟»

جوک های انگلیسی

 

جوک های یک خطی

 یک خط یک جمله یا خطی است که فقط یک کلمه را شامل می‌شود. از آنجا که بسیار کوتاه است، بسیار مهم است که هر کلمه را بفهمید وگرنه معنی آن را از دست خواهید داد. 

 

حکایت 

یک داستان کوتاه در مورد اتفاقی است که برای شما یا کسی که در گذشته می‌شناسید افتاده است. آنها خنده‌دار هستند، زیرا واقعیت دارند. همچنین به درک نحوه رفتار افراد کمک می‌کند؛ زیرا حکایت‌ها اغلب افرادی را در حال انجام کارهای غیرمنتظره یا احمقانه نشان می‌دهند.

 

چگونه می‌توان انگلیسی را با جوک‌ها یاد گرفت؟

 از آنجایی که جوک ها اغلب معانی متعددی دارند، یک ابزار عالی برای یادگیری زبان انگلیسی هستند. برای درک یک جوک، ابتدا باید درک کنید: واژگان استفاده شده در جوک، معانی کلمات خاص و فرهنگهای  مختلف چگونه هستند.

 اگر فوراً جوکهای انگلیسی را متوجه نشدید، اشکالی ندارد، اما تسلیم نشوید! کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بهبود درک خود از جوک ها انجام دهید، مانند:

  • تماشای کمدی‌ها و مخصوصا فیلم‌های کمدی‌ محبوب به زبان انگلیسی.
  • شما می‌توانید انگلیسی را ازطریق سریال‌های تلویزیونی یاد بگیرید و چه چیزی بهتر از یادگیری آن از طریق سریال‌های طنز و خنده دار؟ فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی پر هستند از کنایه‌ها، لحن‌ها، و لهجه های مختلف انگلیسی تا بتوانید یاد بگیرید تفاوت جوک با لهجه فلان منطقه با دیگر منطقه چیست.

بیشتر بدانید: لیست فیلم های طنز برای یادگیری زبان انگلیسی 

یادگیری زبان انگلیسی با فیلم های کمدی و طنز

 

نکاتی برای یادگیری زبان ازطریق جوک های خنده دار به زبان انگلیسی 

  • نام افراد را جستجو کنید. هر نامی که در یک جوک ذکر شده است را در گوگل جستجو کنید. جوک‌های مربوط به ترامپ، هدف یا همبرگر.
  • تعریف یک کلمه را در فرهنگ لغت‌های انگلیسی جستجو کنید. بسیاری از جوک‌ها از کلماتی استفاده می کنند که بیش از یک معنی دارند. از آنجایی که بسیاری از جوک ها کوتاه هستند، درک هر کلمه بسیار مهم است. 

 

منبع: italki.com

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴ / ۵. تعداد نظرات ۵

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *