کلاس آنلاین زبان با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان کره ای

۱۰ وب سایت معتبر برای تعیین سطح زبان کره ای

۴.۲
(۱۱)

زبان کره‌ای در سراسر جهان تقاضای زیادی دارد. چه برای تفریح، چه برای مسافرت یا افزایش مهارتهای استخدامی خود مشتاق یادگیری باشید، این زبان بی نظیر است. قبل از هر چیز، همانطور که می‌دانید قبل از شروع یادگیری یک زبان یا ارتقا سطح خود باید در آزمون‌های تعیین سطح شرکت کنید. این آزمون‌ها هم به صورت آنلاین و هم حضوری برگزار می‌شود. امروزه، وب سایت‌های زیادی هم به زبان انگلیسی و هم کره‌ای وجود دارد که می‌توانید در آزمون تعیین سطح زبان کره‌ای شرکت کنید. بنابراین، در این مقاله چندین وب سایت معتبر کره‌ای و انگلیسی برای شرکت در آزمون تعیین سطح معرفی می‌کنیم.

 

در ادامه می‌خوانید:

 

سایت های انگلیسی تعیین سطح زبان کره ای

 

۱) languagetrainers.com

این سایت انگلیسی یک آزمون تعیین سطح زبان کره‌ای را برای افرادی که قصد دارند، سطح زبان خود را بسنجند قرار داده است. در حقیقت باید گفت که این آزمون برای ارزیابی توانایی زبان کره‌ای با استفاده از گرامر و درک شما از عبارات مختلف طراحی شده است. در این آزمون هر سوال شامل یک جمله با یک کلمه یا کلمات گم شده است. در زیر عبارت ناقص پنج پاسخ وجود دارد که تنها یکی از آنها صحیح است. پس برای تکمیل جمله مربوطه روی پاسخی که فکر می‌کنید مناسب است کلیک کنید.

باید سعی کنید که حدس بزنید اما اگر نمی‌دانید، گزینه «نمی دانم» را انتخاب کنید. پس از پاسخ دادن به ۱۰ سوال آزمون تعیین سطح زبان کره‌ای، می‌توانید با کلیک روی “دریافت نتایج آزمون” آزمون را پایان دهید و نمره خود را دریافت کنید. یا، روی «ادامه با ۱۰ سؤال دیگر» کلیک کنید و دوباره در آزمون شرکت کنید. با پاسخ دادن به سوالات بیشتر، می‌توان ارزیابی دقیق‌تری را داشته باشید. پس از تکمیل آزمون، نمره نهایی خود را دریافت خواهید کرد که می‌توان از آن برای تعیین رتبه بندی مهارت زبان کره‌ای خود استفاده کرد.

languagetrainers.com

 

۲) storylearning.com

با این سایت انگلیسی می‌توانید سطح زبان کره‌ای خود را تست کنید! در واقع می‌توان با ورود به بخش زبان کره‌ای این سایت، در آزمون رایگان شرکت کرد تا سطح فعلی خود را پیدا کنید و دوره کره ای مناسب خود را بیابید.

storylearning.com

 

۳) ۱۷minutelanguages

آیا قبلاً مهارت‌های زبان کره‌ای را به دست آورده‌اید و می‌خواهید اکنون سطح خود را بررسی کنید؟ آیا نمی‌دانید کدام دوره زبان (در کدام سطح) برای شما مناسب است؟ در این وب سایت می‌توانید در عرض چند دقیقه سطح زبان خود را تعیین کنید. همچنین،شما بلافاصله پس از انجام تست از نتایج شخصی خود مطلع می‌شوید.

17minutelanguages

 

۴) learnkorean24.com

برای تست مهارت‌های زبان کره‌ای آماده‌اید؟ در این سایت می‌توانید آزمون‌های سرگرم کننده و چالش برانگیز کره‌ای را امتحان کنید! این آزمون‌ها یک راه سرگرم کننده برای یادگیری زبان کره‌ای و مرور واژگان و گرامر کره‌ای است.

learnkorean24.com

 

۵) topikguide.com

چه برای اولین بار در آزمون TOPIK شرکت کنید و چه دوباره این آزمون را بدهید، به شما توصیه می‌شود که در این سایت وارد شوید و در آزمون تاپیک شرکت کنید. در واقع تست‌های آزمایشی این سایت نزدیک‌ترین تست ها به آزمون TOPIK واقعی هستند. در تست‌های شنیداری باید صدا را پخش کنید و روی دکمه Start Test کلیک کنید. تست‌ها تمام می‌شود و پس از اتمام زمان نتیجه نشان داده می‌شود. همچنین، می‌توانید پاسخ‌های صحیح و نادرست را بررسی کرده و دوباره در آزمون شرکت کنید.

topikguide.com

 

سایت های کره ای تعیین سطح زبان کره ای

 

۱) nuri.iksi.or.kr

به وب سایت آزمون آنلاین تعیین سطح زبان کره ای موسسه King Sejong خوش آمدید. هدف از این آزمون آنلاین این است که اطمینان حاصل شود که زبان آموزان می‌توانند در دوره زبان کره‌ای مناسب شرکت کنند که با سطح زبان آنها مطابقت داشته باشد. آزمون ابتدایی و میانی این وب سایت به ترتیب از بخش‌های شنیداری و خواندنی تشکیل شده است اما این سایت با وجود جامع بودن برای شرکت در آزمون آن باید سه ماه دوره انتظار برای شرکت در آزمون همان سطح وجود دارد.

nuri.iksi.or.kr

 

۲) seoulkorean.sg

وقتی در حال یادگیری زبان کره ای هستید، ممکن است بخواهید بدانید که چقدر می‌دانید و در کدام سطح زبان کره‌ای هستید. برای بررسی سطح زبان کره‌ای به آزمون تعیین سطح کره ای نیاز دارید. آزمون رسمی زبان کره‌ای، آزمون TOPIK، آزمون مهارت در زبان کره ای است. برای شرکت در آزمون، باید مراحل نه چندان آسانی را برای درخواست و حضور در محل مورد نیاز طی کنید.

بیشتر بخوانید: مهم ترین آزمون های زبان کره ای

برخلاف چنین محدودیت‌هایی، وب سایت مرکز زبان کره‌ای سئول به زبان آموزان اجازه می‌دهد تا آزمون‌های کره‌ای را به‌راحتی و آنلاین انجام دهند. تمام آزمون‌های موجود در این وب‌سایت رایگان هستند و برای اکثر سطوح مهارت کره‌ای در دسترس هستند. علاوه بر این، مطالب آنلاین زیادی وجود دارد که به شما در یادگیری زبان کره‌ای کمک می‌کند.

seoulkorean.sg

 

۳) listenandlearnusa.com

این سایت آنلاین کره‌ای به شما کمک می‌کند تا با انجام آزمون تعیین سطح زبان کره‌ای، درک بهتری از سطح زبان خود داشته باشید. برای شرکت در آزمون لطفا برای هر سوال یک پاسخ انتخاب کنید. اگر در مورد برخی از پاسخ‌ها مطمئن نیستید، بهتر است گزینه مطمئن نیستید را انتخاب کنید.

بیشتر بدانید: بهترین سوالات برای تعیین سطح مبتدی و کودکان در زبان کره ای

listenandlearnusa.com

 

۴) sps.nyu.edu

 آزمون‌های آنلاین مهارت زبان کره‌ای در تمام طول سال ارائه می‌شوند. پس از ثبت نام برای شرکت در آزمون، می‌توانید آزمون را در تاریخی که برای شما مناسب است، شرکت کنید. آزمون تعیین سطح این وب سایت، مهارت خواندن، نوشتن و گوش دادن را به زبان کره‌ای ارزیابی می‎کند. در واقع باید گفت که در این آزمون، دانش فنی یا تخصصی واژگان مورد نیاز نیست. این آزمون به طور انحصاری به صورت آنلاین در دسترس است و شما سه ساعت برای تکمیل آن فرصت خواهید داشت.

sps.nyu.edu

 

۵) provexam.com

این وب سایت تمام تلاش خود را انجام داده تا آزمون دهندگان روز آزمون، ذهنیت مثبتی را تجربه کنند. به همین دلیل است که دستورالعمل‌های گام به گام، آموزش، پرسش‌های متداول و موارد دیگر را ارائه می‌دهد تا هر آزمون شونده بتواند با اطمینان در آزمون شرکت کند.

provexam.com

 

سخن پایانی

همانطور که می‌دانید، یادگیری زبان جدید چندین مزیت دارد و می‌تواند فرصت‎های شغلی عالی را برای شما فراهم کند. بنابراین، چه یک کارمند شرکتی، صاحب کسب و کار یا دانشجو باشید، یادگیری زبان‎های خارجی به شما کمک می کند تا در حرفه خود به خوبی عمل کنید و چیزهای جدید را کشف کنید. برای یادگیری هر نوع زبانی مانند زبان کره‌ای بهتر است که از یک معلم خصوصی زبان کره‌ای استفاده کنید. سپس برای سنجش میزان یادگیری زبان کره‌ای، در آزمون‌های آنلاین تعیین سطح انگلیسی و کره‌ای شرکت کنید.

 

منابع:

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴.۲ / ۵. تعداد نظرات ۱۱

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *