کلاس آنلاین زبان انگلیسی با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان انگلیسی

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای اصلاح گرامر زبان انگلیسی

۵
(۱۹)

اگر قصد دارید سطح زبان انگلیسی خود را ارتقا دهید و یا در یکی از آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی شرکت کنید، بهتر است تمامی‌ مهارت‌های خود اعم از مهارت شنیداری، صحبت کردن، خواندن و نوشتن را در خود تقویت کنید. تقویت برخی از این مهارت‌ها نیازمند توجه و زمان بیشتری است.

اصول، قواعد و گرامری که باید در زمان نوشتن رعایت شوند، کاملاً مشخص هستند. به همین دلیل می‌توانید پس از اینکه شروع به نوشتن کردید، برای تقویت مهارت‌های رایتینگ انگلیسی خود و تصحیح نوشته‌هایتان، از افراد و ابزارهایی کمک بگیرید که می‌دانید در رعایت این اصول به شما کمک می‌کنند.
برخی از این ابزارهای اصلاح نوشته بر پایه‌ی هوش مصنوعی عمل می‌کنند که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها را نیز با شما در میان می‌گذاریم تا هر روز بیشتر از روز قبل آماده‌ی صحیح نوشتن شوید.

 

در ادامه می‌خوانید:

Grammarly (گرامرلی) برنامه ProWritingAid برنامه Ginger (جینجر) برنامه LanguageTool برنامه WhiteSmoke (وایت اسموک)
برنامه PaperRater برنامه Hemingway Editor وب‌سایت Word Count وب‌سایت sapling وب‌سایت Grammar Check

 

ابزارهای هوش مصنوعی چطور در بهتر نوشتن به ما کمک می‌کنند؟

برای شناخت بهتر ابزارهای هوش مصنوعی، بهتر است در ابتدا با تعریف هوش مصنوعی آشنا شویم. هوش مصنوعی یا AI همان هوشی است که یک کامپیوتر از خود بروز می‌دهد تا به ما در رسیدن به اهداف مختلف کمک کند. الگوریتم‌های کاربردی هر هوش مصنوعی، از پیش به آن ارائه می‌شود. اما این کافی نیست. علت محبوب بودن هوش مصنوعی آن است که توانایی به‌روزرسانی خود را دارد.

بعضی از این ابزارهای هوش مصنوعی پس از اینکه به شما پیشنهاداتی برای اصلاح متن ارائه می‌دهند، قوانین گرامری پشت این خطاهای شناسایی شده را نیز توضیح می‌دهند. این ویژگی به نویسنده‌ متن این امکان را می‌دهد که از اشتباهات خود درس بگیرد و بداند چرا استفاده از بعضی اصطلاحات ضرورت دارد.

حتی گاهی اوقات که هنگام نوشتن یک writing یا essay، ایده‌ای برای نوشتن نداریم،‌ می‌توانیم از ابزارهای هوش مصنوعی کمک بگیریم تا بدانیم بهتر است از کجا نوشتن را شروع کنیم و در کجا جمع‌بندی کنیم و به پایان برسانیم.

 

ابزارهای هوش مصنوعی اصلاح گرامر writing زبان انگلیسی چطور عمل می‌کنند؟

تمامی ابزارهای هوش مصنوعی به بانک اطلاعاتی بزرگی دسترسی دارند. به همین دلیل می‌توانند با تجزیه و تحلیل حجم وسیعی از این اطلاعات، داده‌ها و الگوریتم‌های صحیح، پیشنهادات و اصلاحات دقیقی برای اصلاح گرامر writing زبان انگلیسی شما ارائه دهند.

درحقیقت هوش مصنوعی این الگوریتم‌ها را ازطریق ایجاد روابط بین داده‌هایی که به آن ارائه شده است، می‌یابد و براساس آن‌ها عمل می‌کند. آنها اشتباهات رایج موجود در متن را شناسایی می‌کنند و اصلاحاتی را ارائه می‌دهند که با قواعد دستور زبان انگلیسی مطابقت دارند. 

به این ترتیب هر متن یا نوشته‌ای را که به یک ابزار هوش مصنوعی اصلاح گرامر ارائه بدهید، می‌توانید نسخه‌ای از اصلاحات گرامری و پیشنهادات لغوی صحیح متناسب با آن نوشته دریافت کنید.

 

معرفی بهترین ابزارهای اصلاح گرامر زبان انگلیسی با هوش مصنوعی

 

۱. Grammarly (گرامرلی)

لوگو گرامرلیگرامرلی یکی از بهترین و معروف‌ترین ابزارهای اصلاح متن است که بر پایه‌ هوش مصنوعی ساخته شده و عمل می‌کند. این ابزار برای نوشتن راحت‌تر و بهتر تمامی افراد طراحی و ارائه می‌شود.

  • در واقع این ابزار با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته‌ای که دارد، قادر به اصلاح اشتباهات گرامری، املایی و استفاده‌ نادرست از علائم نگارشی در هر نوشته است.
    – همچنین این ابزار به کمک بانک اطلاعاتی خود می‌تواند سرقت ادبی را نیز تشخیص داده و شما را در بهتر رساندن مفهوم مورد نظرتان در یک نوشته یاری دهد.
  • ابزار گرامرلی امکان ارائه‌ی جایگزینی صحیح برای اشتباهات شناسایی شده در هر نوشته را نیز دارد.

بیشتر بدانید: نرم افزار گرامرلی Grammarly چیست؟+دانلود گرامرلی Grammarly 2023

 

چطور از گرامرلی استفاده کنیم؟

برای استفاده از این ابزار باید ابتدا با ورود به سایت Grammarly و ساخت حساب کاربری، نسخه‌ای از این ابزار که به کارتان می‌آید را انتخاب و نصب کنید. با اجرای این برنامه چه در آفیس ورد و چه در گوگل کروم یا در جیمیل، می‌توانید نوشته‌های خود را از لحاظ املایی، گرامری و نوشتاری تصحیح کنید.

انواع نسخه های گرامرلی

  • البته این ابزار در دو نسخه‌ی رایگان و پریمیوم ارائه می‌گردد که تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.
    برای مثال گرامرلی در نسخه‌ی رایگان تا حد خوبی به بررسی گرامری نوشته‌هایتان می‌پردازد. اما در نسخه‌ی پریمیوم علاوه بر گرامر، میزان خوانا بودن متن شما را مورد بررسی قرار داده و جملات کوتاه و مناسبی را جایگزین جملات بلند می‌کند.
  • Grammarly یک نسخه برای استفاده در تلفن همراه نیز ارائه می‌دهد. به این صورت که با نصب اپلیکیشن آن، می‌توانید به جای کیبورد اصلی گوشی هوشمندتان، از کیبورد گرامرلی استفاده کنید تا همزمان که متنی را می‌نویسید، به وسیله‌ این ابزار تصحیح شود.

 

مزایا و معایب برنامه Grammarly (گرامرلی)

مزایا و معایب گرامرلی برای تصحیح گرامر
مزایا معایب
قابل استفاده به هر دو صورت رایگان و پریمیوم محدودیت‌های عملکردی موجود در نسخه‌ی رایگان
قابل استفاده در سیستم عامل‌های iOS، اندروید، ویندوز و حتی به صورت اکستنشن روی مرورگرها خرید حساب کاربری نامحدود آن هزینه‌بر است.
بررسی خطاهای گرامری و املایی این برنامه تنها به صورت تخصصی برای زبان انگلیسی ساخته شده است.
نسخه‌ی بیزینس آن قابل استفاده برای تیم‌های ۳ نفره به بالا می‌باشد.
قابل استفاده برای نوشته‌های رسمی و غیررسمی

 

۲. برنامه ProWritingAid

ProWritingAid یکی از بهترین و قوی‌ترین ویراستارهای آنلاین متن‌های انگلیسی زبان است که بر پایه‌ هوش مصنوعی عمل می‌کند. این ابزار به شما کمک می‌کند که انتخاب کلمات بهتری در نوشته‌های خود داشته باشید و همچنین تمامی خطاهای نگارشی و گرامری شما را تصحیح می‌کند.

یکی از ویژگی‌هایی که ابزار ProWritingAid را منحصر به فرد کرده است، قابلیت تجزیه و تحلیل آن است. شما می‌توانید با استفاده از این ابزار، اطلاعاتی ازجمله تعداد واژگان، جملات و پاراگراف‌های موجود در متن، میانگین طول جملات و همچنین میزان تقریبی زمان مطالعه‌ نوشته‌ خود را بدست بیاورید. دانستن این اطلاعات به شما در نوشتن هرچه بهتر یک writing به زبان انگلیسی کمک می‌کند.

 

چطور از ProWritingAid استفاده کنیم؟

شما می‌توانید در فضاهای مختلفی از این برنامه استفاده کنید.
برای این کار کافی است حساب کاربری خود را در این سایت بسازید و از گزینه‌ «Use App» استفاده نمایید.

به دو صورت می‌توانید از این ابزار به صورت آنلاین بهره ببرید:

  • می‌توانید نوشته‌ای ایجاد کنید و در حین نوشتن، اجازه‌ی بررسی به این ابزار بدهید
  • و یا متن خود را از پیش بنویسید و فایل ذخیره شده را در این سایت آپلود کنید.

اصلاح گرامر با هوش مصنوعی ProWritingAid

همانطور که می‌بینید در تصویر بالا ۳ رنگ دیده می‌شود. رنگ قرمز برای اشتباهات املایی، رنگ آبی برای اشتباهات گرامری و رنگ زرد برای ساید خطاها به کار برده می‌شود.

 

مزایا و معایب برنامه ProWritingAid

مزایا و معایب ProWritingAid برای تصحیح گرامر
مزایا معایب
قابل استفاده به هر دو صورت رایگان و پریمیوم محدودیت بررسی ۵۰۰ کلمه‌ای در نسخه‌ رایگان
قابل استفاده در نرم‌افزارهای کاربردی مانند Word و Google Docs نسخه‌ رایگان تنها از طریق سایت قابل استفاده است.
قابل استفاده در تمامی سیستم عامل‌های iOS، اندروید، ویندوز و مک
قابلیت افزایش کیفیت متن با حذف کلمات تکراری و نامناسب

 

۳. برنامه Ginger (جینجر)

Ginger یکی از ابزارهای قوی هوش مصنوعی است که قادر به تصحیح گرامر و خطاهای املایی موجود در یک writing است. جینجر با الگوریتم‌های پیشرفته‌ای که دارد، قادر به بررسی کامل محتوای شما است.

  • این ابزار می‌تواند برای حجم وسیعی از خطاها اصلاحات لازم را ارئه دهد.
    این ویژگی باعث می‌شود که نه‌تنها اشتباهات گرامری اساسی موجود در متن شما اصلاح شود، بلکه نوشته‌ شما انسجام کلی بهتری نیز می‌یابد.
  • یکی از تفاوت‌های اساسی جینجر با سایر ابزارهای تصحیح هوش مصنوعی، قابلیت ترجمه‌ی متون جینجر است. این ابزار می‌تواند نوشته‌ها را به زبان‌های مختلف ترجمه کرده و به صورت خودکار تغییرات لازم را در نوشته به زبان جدید اعمال کند.
  • می‌توان گفت که نسخه‌ی رایگان این ابزار شباهت زیادی به Grammarly دارد.

 

چطور از Ginger استفاده کنیم؟

با ورود به سایت Ginger می‌توانید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید و یا از طریق ایمیل خود به آن ورود کنید. حالا می‌توانید نسخه‌ی مورد نظرتان از این ابزار را تهیه کنید. لازم به ذکر است که استفاده از اکستنشن کروم این ابزار کاملاً رایگان است.

برای استفاده از مصحح گرامر این ابزار می‌توانید به بخش Grammar Checker بروید و متن خود را در قسمت مورد نظر وارد کنید.

همانطور که می‌بینید قسمت‌هایی که خطاهایی دارند و نیاز به اصلاح دارند، مشخص شده‌اند. اگر با نشانگر موس خود بر روی هر کدام از آن‌ها بایستید، علت خطا را می‌بینید.

 

مزایا و معایب هوش مصنوعی Ginger

مزایا معایب
قابل استفاده به هر دو صورت رایگان و پریمیوم محدودیت‌های عملکردی در نسخه‌ رایگان
قابل استفاده در همه‌ی سیستم عامل‌های iOS، اندروید، ویندوز و مک گاهی اوقات نقص‌هایی در ترجمه گزارش شده است.
داشتن نسخه‌ی تحت وب تجزیه و تحلیل اندکی ضعیف‌تر نسبت به رقبای خود از جمله Grammarly و ProWritingAid.
اصلاح اشتباه گرامری و املایی تشخیص ندادن سرقت ادبی
ارائه‌ ترجمه به ۴۰ زبان مختلف

 

۴. برنامه LanguageTool

ممکن است گرامر زبان انگلیسی گاهی چنان سخت و پیچیده باشد که یادگیری آن برای همه ساده نباشد. در این شرایط می‌توانید از یکی از جدیدترین ابزارهای هوش مصنوعی، به نام LanguageTool برای تصحیح نوشته‌ی خود استفاده کنید.

این ابزار به کمک هوش مصنوعی می‌تواند writing شما را پردازش کرده و جملاتی که نیاز به اصلاح دارد را تصحیح نماید.

 

چطور از LanguageTool استفاده کنیم؟

  • با ورود به سایت LanguageTool، درست مانند شروع کار با سایر ابزارهای هوش مصنوعی، می‌توانید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید و یا از طریق ایمیل خود به آن ورود کنید.
  • حال می‌توانید انتخاب کنید که می‌خواهید به عنوان اکستنشن مرورگرتان از آن استفاده کنید یا به صورت جدا نرم‌افزار را برای ویندوز دانلود و نصب کنید.
  • حتی می‌توانید به صورت آنلاین در سایت LanguageTool متن خود را اصلاح کنید.

کافی است زبان نوشته‌ خود را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که این ابزار بجز زبان انگلیسی کشورهای مختلف، از زبان‌های فارسی، عربی، چینی و… نیز پیشتیبانی می‌کند.

 

مزایا و معایب هوش مصنوعی اصلاح گرامر LanguageTool

مزایا معایب
پشتیبانی از زبان فارسی محدودیت‌های عملکردی در نسخه‌ی رایگان
قابل استفاده به هر دو صورت رایگان و پریمیوم گاهی اوقات خطاهایی گزارش شده است.
قابل استفاده در همه‌ی سیستم عامل‌های iOS، اندروید، ویندوز و مک تشخیص ندادن سرقت ادبی
قابل استفاده به صورت اکستنشن در مرورگرها قابلیت ترجمه ندارد.

 

۵. برنامه WhiteSmoke (وایت اسموک)

وایت اسموک ابزاری عالی برای بررسی املا، دستور زبان و علائم نگارشی به کار رفته در یک متن است.

  • ابزار وایت اسموک در اصل کاری فراتر از خطایابی املائی و گرامری انجام می‌دهد. این ابزار با استفاده از هوش مصنوعی‌ای که در آن تعبیه شده است، هر متنی را تجزیه و تحلیل کرده و آن را تصحیح می‌کند.
  • در واقع می‌توانید از آن برای یادگیری مهارت Writing انگلیسی استفاده کنید.

 

چطور از WhiteSmoke استفاده کنیم؟

WhiteSmoke عملکردی مشابه Grammarly و ProWritingAid دارد. بنابراین اگر از این دو ابزار استفاده کرده باشید، استفاده از وایت اسموک نیز برایتان راحت خواهد بود.

  • با ورود به سایت WhiteSmoke می‌توانید نسخه‌ مورد نظرتان از این ابزار را دانلود و نصب نمایید.
  • پس از ورود به این نرم‌افزار می‌توانید متن مورد نظرتان را بنویسید یا وارد محیط نرم‌افزار کنید.
  • خطاهای نوشتاری شما سریعاً با رنگ‌های مختلف مشخص شده و با کلیک برروی آن‌ها می‌توانید شکل درستی از تغییرات را به نوشته‌تان اعمال کنید. به همین سادگی!

چطور از WhiteSmoke استفاده کنیم؟

 

مزایا و معایب ابزار اصلاح گرامر WhiteSmoke

مزایا معایب
توانایی پردازش سبک و نحوه‌ نوشتن شما نسخه‌ رایگان ندارد.
توانایی ترجمه‌ متن تعداد کاربر رایگان؛ نسخه‌ی نامحدود خریداری شده تک کاربره و نسخه‌ی تجاری آن ۳ کاربره است.
کاربری ساده و آسان
قابل استفاده در همه‌ی سیستم عامل‌های iOS، اندروید، ویندوز و مک
قابل استفاده به صورت اکستنشن در مرورگرها و همچنین در Word
خرید اشتراک آن از Grammarly ارزان‌تر است.
سرعت عملكردی بالایی دارد.

 

۶. برنامه PaperRater

PaperRater یکی از ابزارهای اصلی تصحیح نوشته و تشخیص سرقت ادبی است. این ابزار نیز بر پایه‌ی هوش مصنوعی و مطالعه‌ی دیتاهای مختلف موجود عمل می‌کند.

این ابزار توانایی پیشنهاد کلمات جایگزین متناسب با نوشته‌ی شما را نیز دارد. همچنین با این ابزار به راحتی می‌توانید جزئی‌ترین نکات گرامری را در writing خود اصلاح کنید.

 

چطور از PaperRater استفاده کنیم؟

  • شما می‌توانید با ورود وب‌سایت PaperRater متن خود را در آن بنویسید یا آپلود کنید.
  • PaperRater با استفاده از فناوری هوش مصنوعی آن را بررسی کرده و اصلاحات مورد نیاز گرامری و اشتباهات املایی را مطرح می‌کند و در صورت نیاز پیشنهاد واژه‌ی مناسب متن شما نیز ارائه می‌دهد.

معرفی ابزار اصلاح گرامر انگلیسی PaperRater

این ابزار انتخابی مناسب برای زبان‌آموزان و نویسندگان تکنیکی است.

مزایا و معایب PaperRater

مزایا معایب
قابل استفاده به هر دو صورت رایگان و پریمیوم تشخیص ندادن کپی رایت
خرید اشتراک نامحدود آن ارزان‌تر از سایر رقبا مانند Grammarly و ProWritingAid است. محدودیت عملکردی ۱۵۰۰ کلمه‌ای در نسخه رایگان
قابل استفاده به صورت اکستنشن در مرورگرها در بررسی مقالات تخصصی عملکرد نسبتاً ضعیفی نشان می‌دهد.
قابل استفاده به صورت آنلاین در وب
انتخابی مناسب برای زبان‌آموزان است.

 

۷. برنامه Hemingway Editor

یکی از بهترین ابزارهایی که متن شما را تصحیح می‌کند تا به خوانایی مناسب مخاطبان برسد، ابزار Hemingway Editor است.

  • این ابزار نیز مانند بسیاری دیگر از ابزارهای تصحیح گرامر، مناطقی که نیاز به تصحیح دارند را با رنگ‌های مختلف مشخص می‌کند تا اصلاحات لازم را بر روی آن‌ها انجام دهید.
  • همینگوی با ویرایش بلافاصله نوشته‌ی شما، پیشنهاداتی برای بازنویسی جمله‌ها و حذف کلمات اضافی و غیرضروری ارائه می‌دهد که به افزایش انسجام writing شما کمک می‌کند.
  • این برنامه برخلاف سایر ابزارهای تصحیح متن، مانند Grammarly، وارد جزئیات گرامری نمی‌شود، اما خوانایی کلی متن را بررسی کرده و پیشنهاداتی برای بهبود آن ارائه می‌دهد که از نظر گرامری نیز مورد تایید است.

 

چطور از Hemingway Editor استفاده کنیم؟

شما می‌توانید با ورود به سایت Hemingway Editor به کمک ایمیل خود به سایت ورود کنید و یا یک حساب کاربری برای خود بسازید. این سایت امکان دسترسی رایگان کوتاه مدت به کاربران خود می‌دهد. پس می‌توانید متن خود را در این سایت آپلود کرده و میزان خوانایی و صحیح بودن آن را بررسی نمایید.

همانطور که می‌بینید، نواحی که با رنگ قرمز مشخص شده‌اند، از لحاظ خوانایی مناسب نیستند. بنابراین از هوش مصنوعی Hemingway می‌خواهید که آن را تصحیح کند.

و به همین سادگی متن شما تصحیح می‌شود. با استفاده از این ابزار هوش مصنوعی قادر به نوشتن متن‌های روان و بدون اشتباه گرامری انگلیسی خواهید بود.

 

مزایا و معایب Hemingway Editor

مزایا معایب
پشتیبانی از زبان فارسی محدودیت در عملکرد
ایجاد یک متن خوانا با کیفیت بالا محدودیت در بررسی جزئیات خطاهای گرامری
قابل استفاده در سیستم عامل‌های ویندوز و مک و همچنین نسخه‌ تحت وب عدم ارائه‌ی توضیحات به نویسنده
ساده و کاربرپسند
قابل استفاده به هر دو صورت آنلاین و آفلاین

 

۸. وب‌سایت Word Count

اگر می‌خواهید مانند یک فرد حرفه‌ای writing انگلیسی بنویسید، یکی از ابزارهای کاربردی برای شما وب‌سایت word count است.

  • این سایت به کمک هوش مصنوعی نوشته‌های شما را از نظر اشتباهات گرامری، اشتباهات املایی، خطاهای علامت‌گذاری و سایر مسائل تجزیه و تحلیل می‌کند و بهترین پیشنهادات را برای اصلاح به شما ارائه می‌دهد.
  • کافیست به این سایت وارد شوید و نوشته‌ی خود را در آن وارد کنید.

 

۹. وب‌سایت sapling

یکی از بهترین ابزارهای تصحیح گرامر که عملکردی مشابه Grammarly دارد، سایت Sapling است. هوش مصنوعی این سایت می‌تواند علاوه بر اصلاح خطاها، پیشنهادات لغوی مناسبی با توجه به نوشته‌ی شما ارائه دهد.

 

۱۰. وب‌سایت Grammar Check

شما می‌توانید به راحتی با ورود به این سایت، متن writing خود را وارد کرده و فیدبک‌های لازم درباره‌ی نوشته‌تان را بگیرید. برای اینکه مطمئن شوید جملات شما واضح هستند می‌توانید بر روی دکمه نارنجی Deep Check کلیک کنید و متن خود را دوباره چک کنید.

 

مزایای استفاده از ابزارهای اصلاح گرامر writing زبان انگلیسی

دقت زیاد ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی می‌توانند به سرعت خطاهای دستور زبان، اشتباهات املایی و خطاهای نقطه گذاری را شناسایی کنند و مطمئن شوند که محتوای شما بدون خطا است.
صرفه جویی در زمان این ابزارها می‌توانند با تصحیح خودکار اشتباهات موجود در متن، زمان صرف شده برای تصحیح متن را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.
دایره لغات گسترده ابزارهای هوش مصنوعی پیشنهاداتی برای استفاده از کلمات مترادف به شما ارائه می‌دهند که می‌تواند برای متن شما انتخابی مناسب‌تر باشد و همچنین باعث ایجاد تنوع و جذابیت بیشتر در متن شما می‌شوند.
ایجاد خوانایی بیشتر ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند با تحلیل متن نوشته‌ی شما، پیشنهاداتی برای بهبود ساختار جملات و پاراگراف‌بندی متن به شما ارائه می‌دهند تا انسجام بهتری در آن ایجاد نمایید.
کاربرپسند یا User-friendly بودن ابزارهای تصحیح گرامری هوش مصنوعی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاربرپسند باشند تا هم برای نویسندگان حرفه‌ای و هم برای افرادی که هیچ پیش‌زمینه‌ای در زمینه‌ی نوشتن ندارند، قابل استفاده و جذاب باشد.
در دسترس بودن ابزارهای هوش مصنوعی اغلب به صورت آنلاین یا به شکل اکستنشن‌های مرورگرهای مختلف در دسترس هستند. همچنین می‌توانید از آن‌ها به سادگی در هر سیستم عاملی که در دسترس دارید، استفاده نمایید.

 

سخن پایانی

اگر به دنبال پیشرفت در یادگیری زبان انگلیسی و علی‌الخصوص تقویت مهارت Writing خود هستید، بهتر است از تمامی ابزارهای ساخته و طراحی شده برای پیشرفت در این مسیر استفاده کنید. جهان به سویی می‌رود که تکنولوژی در جهت راحت‌تر شدن زندگی و یادگیری به کمک انسان می‌آید.

استفاده از ابزارهای نوشتن و اصلاح متن بر پایه‌ی هوش مصنوعی با توانایی تشخیص اشتباهات رایج گرامری و ارائه بهترین لغات و عبارت‌های جایگزین، برای نویسندگانی که به دنبال بی‌نقص نوشتن هستند، انتخابی مناسب است.
مطمئن باشید که به کمک این ابزار می‌توانید علاوه بر تصحیح نوشته‌های خود، به سرعت مهارت Writing خود را نیز تقویت کنید.

 

منابع:

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ / ۵. تعداد نظرات ۱۹

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *