کلاس آنلاین زبان انگلیسی با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان انگلیسی

بهترین کلاس زبان آنلاین انگلیسی کدام است؟

۵
(۸)

انگلیسی یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین زبان‌هایی است که مردم بعد از زبان مادری خود به یادگیری آن روی می‌آورند. در دنیای مدرن امروزی، کلاس‌های حضوری و کلاس‌های گروهی سنتی، دارند جای خود را به کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی می‌دهند.

به دلیل زیاد بودن اینگونه کلاس‌ها، انتخاب بهترین آن‌ها بسیار سخت و زمان‌بر شده است. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم یک بار برای همیشه، بهترین کلاس زبان آنلاین انگلیسی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

در ادامه می‌خوانید:

 

بهترین کلاس آنلاین زبان انگلیسی: هایتاکی

با یک جستجوی ساده می‌توانید تعداد زیادی از انواع کلاس‌ آنلاین زبان انگلیسی را پیدا کنید که تمامی آن‌ها اعلام می‌کنند که بهترین هستند؛ اما در بین این گزینه‌های بسیار زیاد، ما پلتفرم آموزش زبان هایتاکی را پیشنهاد می‌کنیم و برای آن نیز دلیل داریم.

معیارهای انتخاب بهترین کلاس زبان آنلاین انگلیسی

این دلایل عبارتند از:

 

۱. پوشش تمامی مهارت‌های زبان انگلیسی

تمامی کلاس‌‌های آنلاین زبان انگلیسی هایتاکی، بر پایه آموزش مهارت‌های چهارگانه شنیدن (Listening)، صحبت کردن (Speaking)، خواندن (Reading) و نوشتن (Writing) پیش می‌روند. میزان تمرکز بر روی هر یک از این مهارت‌ها نیز با برگزاری یک جلسه تعیین سطح رایگان مشخص می‌شود.

در کنار این مهارت‌های چهارگانه و بر اساس نقاط ضعف و قوت زبان آموز نیز موارد و مطالبی به جلسات اضافه خواهند شد؛ برای مثال، اگر قصد تقویت مهارت شنیداری را برای یک آزمون مهم داشته باشید، منابع مرتبط با این مهارت به برنامه درسی اضافه می‌شوند.

به طور خلاصه، فرقی نمی‌کند که هدف شما از یادگیری چه چیزی باشد، شما می‌توانید تمامی چیزی که می‌خواهید را با شرکت در این کلاس‌ها یاد بگیرید.

 

۲. تدریس با منابع مختلف و سرگرم‌کننده

یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند برخی اوقات کسل‌کننده و سخت به نظر برسد؛ اما نه تا وقتی که از منابع متنوع و سرگرم‌کننده استفاده شود. این کاری است که در کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی هایتاکی انجام می‌شود.

آموزش و یادگیری هر مطلب در این کلاس‌ها با استفاده از منابع مختلفی مانند ویدئو، آزمون های زبان انگلیسی، آهنگ‌های انگلیسی، کتاب‌های یادگیری انگلیسی و… پیش می‌رود. این ویژگی علاوه بر اینکه کلاس‌ها را جذاب‌تر می‌کند، باعث می‌شود توانایی استفاده بیشتر از آموخته‌هایتان را در دنیای واقعی به دست آورید.

اما از آنجایی که وقت هر جلسه خصوصی محدود است، امکان استفاده از تمامی منابع موجود برای تدریس زبان انگلیسی وجود ندارد. پس راه حل چیست؟

هایتاکی برای این مشکل نیز یک راه حل دارد:

  • شما می‌توانید با سر زدن به قسمت «درباره من» در پروفایل هر یک از معلم‌های خصوصی زبان انگلیسی، ببینید که آن‌ها از چه منابع و روش‌های تدریسی بیشتر استفاده می‌کنند.
  • بعد این منابع را با ترجیحات شخصی و سبک‌ یادگیری خود مقایسه کرده و گزینه‌ای که بیشتری مطابقت را داشت، انتخاب کنید.

از آنجایی که طیف وسیعی از اساتید در پلتفرم هایتاکی (بیش از ۲۵۰ مدرس مجرب) وجود دارند و هر یک با روش و منابع مخصوص به خودشان زبان انگلیسی را در سطوح مختلف آموزش می‌دهند، حتما می‌توانید کلاسی را پیدا کنید که بیشترین تطابق را با ترجیحات شما داشته باشد.

اگر هنوز هم مطمئن نبودید، شما می‌توانید در یک جلسه آزمایشی رایگان ثبت نام کرده و در این مورد با مدرس بیشتر صحبت کنید.

 

۳. ارائه برنامه درسی شخصی سازی شده

یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی هایتاکی، طراحی و ایجاد برنامه درسی مخصوص به هر زبان آموز است. بعد از شرکت در آزمون تعیین سطح رایگان در جلسه آزمایشی، مشخص کردن سبک یادگیری، هدف یادگیری و… یک برنامه آموزشی توسط مدرسین برای شما طراحی می‌شود.

این برنامه با هدف تسریع در پیشرفت و تعمیق یادگیری زبان آموزان طراحی شده است، به گونه‌ای که کلاس‌ها نه بیش از حد دشوار و چالشی باشند و نه آنقدر ساده که خسته‌کننده شوند.

رزومه معلم زبان انگلیسی در پلتفرم هایتاکی

 

۴. ارائه لیستی از اساتید باتجربه و حرفه‌ای

پلتفرم هایتاکی، لیستی از بهترین اساتید زبان انگلیسی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. برای اینکه انتخاب راحت‌تری داشته باشید، مهارت‌ها و امتیاز هر یک از آن‌ها در اختیار شما قرار گرفته است. همچنین با استفاده از فیلترهای موجود می‌توانید بر اساس جنسیت، گروه سنی، سطح تدریس و همچنین بازه قیمتی گزینه‌های در دسترس را محدودتر کنید.

 

چگونه استاد مناسب در هایتاکی را پیدا کنم؟

با سر زدن به لیست معلم‌های خصوصی زبان انگلیسی در هایتاکی، فیلترها و رتبه بندی‌های متنوعی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید استاد مناسب و مد نظر خود را پیدا کنید. این رتبه‌بند‌ی‌ها عبارتند از:

  • مهارت (متخصص آزمون آیلتس، زبان دبیرستان، زبان عمومی و…)
  • سطوح تدریس (مبتدی تا پیشرفته)
  • امتیاز داده شده توسط زبان آموزان
  • تعداد کلاس‌های برگزار شده
  • اساتید Professional
  • اساتید Native
  • محدوده قیمت

بیشتر بدانید: چگونه مهارت و تجربه یک معلم زبان را بسنجیم؟

 

۵. هزینه انعطاف‌پذیر و مقرون به صرفه

می‌توانید در کلاس‌های زبان انگلیسی هایتاکی با هزینه ۱۶۵ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر جلسه ثبت نام کنید.

  • این بازه گسترده در هزینه و قیمت باعث می‌شود که هر فرد علاقه‌مند به یادگیری بتوانید از این امکانات آموزشی استفاده کرده و به مسیر مورد علاقه خود ادامه دهد.
  • همچنین شما قابلیت این را دارید که قبل از پرداخت هزینه، یک جلسه آزمایشی و رایگان با استاد مورد نظر خود داشته باشید. این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید بدون هزینه کردن، مناسب‌ترین مدرس خصوصی زبان انگلیسی خودتان را پیدا کنید.
  • همچنین در برخی از مناسبت‌ها نیز پلتفرم هایتاکی تخفیف‌هایی را ارائه می‌دهد که باز هم به کاهش هزینه‌های شما کمک خواهد کرد.

ویژگی‌های مرتبط با اساتید که بر روی هزینه کلاس‌ها تاثیر می‌گذارد عبارتند از:

  • تخصص و مهارت مورد نظر برای تدریس
  • تجربه مدرس در آموزش زبان انگلیسی
  • نیتیو بودن با نبودن مدرس
  • و…

اما این را نیز در نظر داشته باشید که پایین‌تر بودن هزینه کلا‌س‌ها به معنی بد و بی‌کیفیت بودن تدریس اساتید نیست؛ تمامی مدرسین زبان انگلیسی هایتاکی بعد از سنجیده شدن و تایید صلاحیت توسط کارشناسان می‌توانند تدریس خود را در هایتاکی شروع کنند.

 بررسی صلاحیت مدرس زبان انگلیسی در هایتاکی

 

۶. انعطاف پذیری بالا در زمان جلسات

وقتی مدرس مورد نظر خود را در لیست پیدا کردید، با کلیک بر Kتقویم استادL یک جدول زمانی در اختیارتان قرار می‌گیرد. با توجه به این جدول و برنامه روزانه شخصی خود، می‌توانید زمانی را که برای یادگیری آماده هستید را رزرو کنید.

فرقی نمی‌کند که صبح یا شب را برای حضور در کلاس ترجیح می‌دهید، شما همواره زمانی را پیدا خواهید کرد. این انعطاف‌پذیری زمانی باعث می‌شود که بتوانید بدون از دست دادن جلسه هفتگی یا روزانه در سریع‌ترین زمان ممکن به هدف خود برسید.

 

دیگر بهترین کلاس‌های زبان آنلاین انگلیسی در ایران

نام موسسه مناسب برای شماره تماس
۱ آموزشگاه ایران کمبریج افراد سطح مبتدی تا متوسط ۰۲۱۸۸۸۵۴۲۰۷
۲ موسسه زبان هیراد سطوح مبتدی تا پیشرفته ۰۲۱۲۶۴۱۲۹۱۲
۳ موسسه گاما یادگیری انگلیسی عمومی، آمادگی برای آزمون‌ها و… ۰۲۱۹۱۰۰۲۳۴۹
۴ موسسه فرهنگی هنری زبان نگار سطوح مبتدی و متوسط ۰۲۱۴۳۹۴۲
۵ کانون زبان ایران شروع یادگیری زبان انگلیسی ۰۲۱۷۷۳۰۸۰۳۲

 

سخن پایانی

پلتفرم هایتاکی، دارای تمامی ویژگی‌هایی‌ست که یک کلاس زبان آنلاین انگلیسی باید داشته باشد. در این کلاس‌ها شما می‌توانید بسته به مهارت‌ها و اهداف شخصی خود برنامه درسی داشته باشید، بدون اینکه در زمان‌بندی‌های روزانه خود دچار مشکل شوید در کلاس‌ها شرکت کنید و… .

پس منتظر چه هستید؟ حالا که می‌دانید باید کدام کلاس را انتخاب کنید، فقط کافی است از بین بازه‌ گسترده قیمتی کلاس‌ها، گزینه‌ای که با بودجه شما سازگارتر است را انتخاب کرده و یادگیری را شروع کنید.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ / ۵. تعداد نظرات ۸

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *