کلاس آنلاین زبان آلمانی با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
استخدام مدرسزبان آلمانی

استخدام مدرس زبان آلمانی

۵
(۴)

هایتاکی، پلتفرم آموزش خصوصی زبان‌ها، با استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز دنیا و فراهم کردن بستری مناسب، توانسته است امکان آموزش زبان را از یک طرف و یادگیری زبان را از طرف دیگر به تمام مدرس‌ها و زبان آموزان در سراسر ایران و جهان هدیه کند.

شعار هایتاکی : «ما شریک تجاری همدیگر هستیم.»

 

استخدام مدرس زبان آلمانی در هایتاکی

واژه «استخدام» در هایتاکی از این رو برای مدرس‌های زبان آلمانی به کار برده می‌شود که می‌توانند:

  • به معنای واقعی از تمام ظرفیت‌های توانمندی خود در تدریس استفاده کنند
  • مشهور شوند و بدرخشند،
  • به تعداد نامحدود زبان آموز داشته باشند
  • و در رقابت با دیگر اساتید، توانمندی‌هایشان را ارتقا دهند.

این که مدرس زبان آلمانی بتواند از تمام ظرفیت‌هایی که دارد (اعم از ساعت کاری، انعطاف‌پذیری و شناوری ساعت کاری، ارتقا سطوح تدریس، تعیین هزینۀ دلخواه برای کلاس‌های خصوصی و…) استفاده کند، در حوزه آموزش اهمیت بسیار زیادی دارد.

برای مثال: اگر شما بتوانید با آموزش به سطح مبتدی در هایتاکی شروع به تدریس آلمانی کنید و رفته رفته در کنار ارتقا سطح خود بتوانید تدریسی در سطوح بالاتر را هم ارائه کنید، تعداد این کلاس‌های جدید در کنار کلاس‌های پیشین در کارت استادی در سایت هایتاکی نمایش داده خواهد شد.

استخدام مدرس خصوصی آلمانی

 

چرا تدریس خصوصی زبان آلمانی در هایتاکی؟

 

۱. صفحه مخصوص به خودتان را دارید

شما می‌توانید در سایت هایتاکی یک صفحه مخصوص به خودتان داشته باشید که در آن صفحه عکس شما به همراه ویدئو معرفی و توضیحاتی که شما از خودتان در این حوزه کاری آپلود کرده و شرح داده‌اید قرار دارد.

این صفحه به‌راحتی در اینترنت قابل جستجو است و نام شما در نتایج گوگل نمایش داده می‌شود. درنتیجه زبان آموزان از داخل و خارج از ایران می‌توانند اطلاعات صفحه شما را دیده و با شما کلاس آزمایشی داشته باشند و در ادامه دوره یادگیری خود را شروع کنند.

صفحه معلمان آلمانی در هایتاکی

 

۲. قیمت و برنامه زمانی دلخواه

شما می‌توانید برنامه زمانی خود را طبق زندگی شخصی خود در تقویم هایتاکی داشته باشید. گاهی برخی از مدرس‌های زبان آلمانی تمایل دارند که فقط صبح‌ها فعالیت کنند و برخی دیگر شب‌ها را ترجیح میدهند. این مورد کاملاً بسته به خواست و شرایط شما می‌تواند متغیر باشد.

قیمت دلخواه هم یکی دیگر از مواردی است که هر مدرس زبان تمایل دارد در کار خود اعمال کند، اما در کنار این مورد نگران چانه زدن با زبان‌آموز و تخفیف گرفتن‌های بی‌دلیل یا… نباشد.

در هایتاکی زبان‌آموز موظف است که ابتدا هزینه جلسات را (هزینه‌ای که شما خودتان برای جلسات تدریس در نظر گرفته‌اید) پرداخت کرده و پس از آن بنا به زمان‌هایی که در تقویم شما انتخاب می‌کند، کلاس داشته باشد. در پایان کلاس‌ها اگر زبان‌آموز قصد ادامه کلاس‌ها را داشته باشد، موظف است که مجدد هزینه جلسات پیش رو را پرداخت کند، حتی اگر شما این هزینه را افزایش داده باشید.
در این صورت بدون گفتگو و صرف زمان روی مسائل مالی، می‌توانید با زبان آموزانتان در کمال آرامش و طبق برنامه کلاس‌ برگزار کنید.

برنامه زمانی معلمان آلمانی در هایتاکی

 

۳. تعداد نامحدود زبان آموزان

یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های مدرس‌های زبان، تعداد زبان‌آموزان است. این که تعداد زبان‌آموزان مثل آب جریان داشته و زندگی حرفه‌ای مدرس همیشه رو به جلو باشد، یکی از موارد مهم در حوزه تدریس خصوصی است.

شما به‌عنوان یکی از مدرسان خصوصی زبان آلمانی در هایتاکی، می‌توانید بسته به زمانی که برای تدریس وقت می‌گذارید کلاس خصوصی بگیرید و زبان‌آموز داشته باشید.

پلتفرم هایتاکی با توجه به موارد فنی، امنیتی و تبلیغاتی و تخصصی، یکی از سایت‌های بسیار موفق در حوزه تدریس خصوصی زبان است که توانسته جایگاه ویژه‌ای در سرچ گوگل داشته باشد و زبان‌آموزان را به سمت خود هدایت کند. درنتیجه یکی از مهم‌ترین مزایای همکاری با هایتاکی برای شما این است که می‌توانید بدون دغدغه از تعداد زبان‌آموز، به میزان زمانی که در روز صرف می‌کنید، شاگرد داشته باشید.

 

۴. کمسیون حداقلی در کنار هزینه‌های تبلیغاتی حداکثری

اگر مدرسی باشید که سال‌هاست در حوزه تدریس، و خصوصاً تدریس خصوصی آلمانی فعالیت می‌کنید، به‌خوبی می‌دانید که هزینه‌های تبلیغات برای یک مدرس چقدر می‌تواند کمرشکن و گاهی غیر قابل پرداخت باشد.

این در حالی است که مجموعه هایتاکی با گردآوردن تعداد زیادی مدرس و صرف هزینه‌های کمیسون‌های دریافتی برای برنامه‌ ریزی‌های تبلیغاتی در داخل و خارج از ایران و استفاده از شیوه‌های بازاریابی نوین، توانسته است پرچم تبلیغات خود را همیشه بالا نگه دارد و در هر ساعت از شبانه روز و در هر شرایطی، اطلاعات مدرس‌های خود را برای داوطلبان، جستجو کنندگان و متقاضیان یادگیری زبان آلمانی به نمایش بگذارد.

استخدام مدرس زبان آلمانی

 

۵. سیستم هوشمند رزرو و کنسلی کلاس

اگر شما بخواهید مدرسی حرفه‌ای بوده و زبان آموزان زیادی داشته باشید، نیاز دارید تا زمان کلاس‌هایتان به شما اطلاع‌رسانی شود و در صورت کنسلی ناگهانی کلاس از سمت زبان‌آموز، هزینه‌تان پرداخت شده باشد.
شما نیاز دارید که روند آموزش هیچ‌گاه متوقف نشود و در کنار کلاس‌هایی که دارید، همچنان درخواست‌های جدیدی هم داشته باشید و آنها را هم مدیریت کنید.

در سایت هایتاکی با داشتن پنل استادی، تمام این موارد امکان‌پذیر، در دسترس و ساده است.

 

۶. پیگیری زبان آموزانی که بی دلیل از یادگیری انصراف می‌دهند

این که به‌عنوان مدرس بعد از دوره تدریس (مثلا یک ترم) به زبان‌آموزانتان برای تمدید کلاس‌ها پیام دهید یا تماس بگیرید، شاید وجه خوشایندی نداشته باشد و به همین دلیل کلا از این کار منصرف شوید.

در هایتاکی تیم پشتیبانی به‌راحتی و به‌صورت روزانه، پیگیری‌ها و روند یادگیری را دنبال می‌کند.

ما به این باور داریم که موفقیت شما به‌عنوان مدرس زبان آلمانی، همان موفقیت ماست و موفقیت ما به‌عنوان واسطه‌ای موفق و قدرتمند، همان موفقیت شماست. ما به این حرفه نگاهی کاملا حرفه‌ای و دوطرفه داریم.

 

شما می‌توانید در سایت هایتاکی با ورود به صفحه جذب مدرس، ثبت نام اولیه به‌عنوان مدرس زبان آلمانی را مرحله به مرحله انجام دهید و نام خود را در لیست اساتید زبان آلمانی در صف بررسی قرار دهید. همکاران ما بعد از بررسی و تأیید اولیه، برای تعیین زمان مصاحبه علمی با شما تماس خواهند گرفت.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ / ۵. تعداد نظرات ۴

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *