کلاس آنلاین زبان با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
زبان هلندی

۲۲ اپلیکیشن و نرم افزار یادگیری زبان هلندی برای سطوح مختلف + لینک دانلود

۵
(۳)

اگر شما تصمیم به یادگیری زبان هلندی گرفته باشید، احتمالاً تا کنون به سراغ کتاب‌هایی رفته‌اید که به شما کمک کند این زبان را یاد بگیرید. شاید هم از یک مدرس حرفه‌ای کمک گرفته باشید یا هر لحظه در حال گوش دادن به موسیقی هلندی یا تماشای فیلم‌ها و سریال‌هایی برای یادگیری زبان هلندی باشید. باید بگوییم که همه‌ی این روش‌ها مفید هستند، اما کلید اصلی یادگیری زبان هلندی، «وقت گذاشتن» برای یادگیری است. حتی اگر فقط ۱۵ دقیقه در روز وقت آزاد دارید، می‌توانید آن را به یادگیری زبان هلندی اختصاص دهید.

فهرست مطالب:

 

ساده‌ترین راه برای یادگیری سریع زبان هلندی، ایجاد عادت‌های خوب یادگیری است و اپلیکیشن و نرم افزارهای یادگیری زبان هلندی فرصتی عالی برای ایجاد این عادت‌ها در اختیار ما می‌گذارند.

شما می‌توانید از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان هلندی در مسیر رسیدن به محل کار خود، در حین انجام کارهای روزمره‌ و یا در اوقات استراحتتان استفاده کنید. هر جایی و هر زمانی! کافیست تلفن همراه خود را در دست بگیرید، یک جلسه‌ی آموزش زبان را با یکی از برنامه‌هایی که به شما معرفی می‌کنیم شروع کنید و این کار را به یک عادت روزمره تبدیل کنید.

 

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان هلندی برای سطح مبتدی

 

۱- Mondly

Mondlyاپلیکیشن Mondly یک آموزش کامل برای یک فرد در سطح مبتدی است. شما می‌توانید به کمک درس‌های کوتاه، تمرینات فراوان و چالش‌های جذاب موجود در این اپلیکیشن، صحبت کردن به زبان هلندی را بیاموزید. زمانی که آموزش‌های زبان هلندی Mondly را به اتمام برسانید، می‌بینید که دانش نسبتاً کاملی از این زبان به دست آورده‌اید.

یکی از مزایای این برنامه وجود یک شبیه‌ساز تخصصی در آن است که به کمک آن می‌توانید در حین یادگیری، پاسخ خود را به مکالمات ضبط کنید. این ویژگی برای یک زبان‌آموز در سطح مبتدی بسیار جالب و آموزنده خواهد بود.

این اپلیکیشن که برای سیستم عامل‌های Android و iOS طراحی شده است، نسخه‌ی آزمایشی را به صورت رایگان در اختیار زبان‌آموزان می‌گذارد. اما پس از آن می‌توانید با پرداخت ماهیانه ۹.۹۹ دلار، به آموزش‌های آن دسترسی همیشگی داشته باشید.

    لینک دانلود اپلیکیشن:     

اپلیکیشن های IOS
اپلیکیشن های android

 

۲- Duolingo

Duolingoیکی از موفق‌ترین و نام‌آشنا‌ترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان هلندی، اپلیکیشن دولینگو است. با این برنامه می‌توانید تعداد زیادی از واژگان و جملات هلندی، در سطح مبتدی و متوسط را، از طریق گیمیفیکیشن و به صورت بازی‌های طبقه‌بندی شده یاد بگیرید. البته اگر به دنبال یادگیری گرامر به صورت اصولی باشید، بهتر است به دنبال یک برنامه‌ی دیگر برای این کار باشید.

به کمک این اپلیکیشن می‌توانید صحبت کردن و نوشتن به زبان هلندی را ازطریق فعالیت‌های سرگرم‌کننده تمرین کنید.

استفاده‌ی رایگان از این اپلیکیشن تمامی امکانات لازم را اختیار شما می‌گذارد، اما برای حذف تبلیغات موجود در بین تمرینات خود، می‌توانید نسخه‌ی پولی آن را به قیمت ماهیانه‌ی ۱۲.۹۹ دلار خریداری کنید.

    لینک دانلود اپلیکیشن:     

اپلیکیشن های IOS
اپلیکیشن های android

 

۳- Mango

Mangoاگر قصد یادگیری زبان هلندی به عنوان یک سرگرمی را دارید و یادگیری این زبان در مدت کوتاه اهمیت چندانی برای شما ندارد، Mango اپلیکیشن مناسبی برای شما خواهد بود.

این اپلیکیشن تعدادی درس آموزش گرامر و واژگان هلندی به همراه توضیحاتی درباره‌ی فرهنگ کشور هلند به شما ارائه می‌دهد. تعداد درس‌های آموزشی در این اپلیکیشن بسیار محدود است، از این رو صرفاً برای افراد در سطح کاملاً مبتدی مناسب است.

    لینک دانلود اپلیکیشن:     

اپلیکیشن های IOS
اپلیکیشن های android

 

۴- Drops

Dropsیکی از بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری لغات هلندی، اپلیکیشن Drops است. این برنامه بیش از ۲۰۰۰ عبارت و واژه‌ی هلندی به شما می‌آموزد که به صورت موضوعی دسته‌بندی شده‌اند. برای شروع یادگیری یک دسته را انتخاب کنید و به سادگی آموزش را شروع کنید!

در این اپلیکیشن هر واژه به کمک تصاویر متحرک و تکرارهای منظم به زبان‌آموزان آموزش داده می‌شود تا به بهترین نحو حافظه‌ی تصویری و بلند مدت آن‌ها برای یادگیری فعال شود. از این رو، می‌توانید اطلاعات جدید را برای مدت طولانی‌تری به حافظه بسپارید.

ضمناً این برنامه از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند که خود مزیتی به حساب می‌آید.

    لینک دانلود اپلیکیشن:     

اپلیکیشن های IOS
اپلیکیشن های android

 

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان هلندی برای سطح متوسط

 

۱- Memrise

Memriseیکی از اپلیکیشن‌هایی که با استفاده از روش فلش‌کارت کلمات جدید زبان هلندی را به شما آموزش می‌دهد، اپلیکیشن Memrise است. مزیتی که این برنامه را خاص می‌کند، این است که بخشی از آموزش‌های صوتی و معانی واژگان در آن، توسط افراد بومی ایجاد شده است. بنابراین این برنامه برای یادگیری معانی مختلف و آشنایی با کاربردهای متفاوت کلمات، انتخابی عالی به حساب می‌آید.

در قسمت آموزش واژگان این برنامه، گاهی صرفاً معنی یک فعل بدون صرف آن را می‌آموزید. به همین دلیل اگر در ابتدایی‌ترین نقطه‌ی مسیر یادگیری زبان هلندی هستید، استفاده از این برنامه را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. اما برای افرادی در سطح متوسط Memrise انتخابی مناسب است.

    لینک دانلود اپلیکیشن:     

اپلیکیشن های IOS
اپلیکیشن های android

 

۲- Busuu

Busuuبا دوره‌های زبان هلندی و کتاب‌های آموزشی گران قیمت خداحافظی کنید! اپلیکیشن Busuu راهی سرگرم‌کننده و آسان برای یادگیری زبان هلندی ارائه می‌دهد که فقط ۱۰ دقیقه در روز زمان نیاز دارد تا شما را به تسلط کافی در زبان هلندی برساند.

این اپلیکیشن علاوه بر آموزش واژگان جدید و ویژگی‌های مفیدی مانند تشخیص صدای زبان‌آموزان، به شما گرامر را نیز آموزش می‌دهد. به همین دلیل مطمئن باشید که با استفاده از این اپلیکیشن به سرعت در یادگیری پیشرفت می‌کنید. برای دسترسی کامل به آموزش‌های این برنامه می‌توانید با پرداخت ماهیانه ۶ دلار اکانت آن را خریداری نمایید.

    لینک دانلود اپلیکیشن:     

اپلیکیشن های IOS
اپلیکیشن های android

 

۳- Babbel

Babbelیک اپلیکیشن عالی برای یادگیری مهارت‌های مختلف از جمله مهارت شنیداری، خواندن، نوشتن و صحبت کردن به زبان هلندی.

یک مزیت جالب این اپلیکیشن استفاده از فایل‌های صوتی با صدای افراد بومی است. این کار به شما کمک می‌کند که مهارت شنیداری خود را به شیوه‌ای عالی تقویت کنید. همچنین با ویژگی تشخیص گفتار این برنامه می‌توانید بهبود مهارت صحبت کردن خود به زبان هلندی را هر روز محک بزنید.

همچنین به کمک Babbel که یکی از قدیمی‌ترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان است، می‌توانید گرامر زبان هلندی را نیز بیاموزید. این برنامه با تمریناتی که ارائه می‌دهد، به شما برای یادگیری بهتر و موثرتر کمک می‌کند. استفاده از این برنامه را با هر هدفی به شما توصیه می‌کنیم.

    لینک دانلود اپلیکیشن:     

اپلیکیشن های IOS
اپلیکیشن های android

 

۴- DuoCards

DuoCardsیکی از بهترین راه‌های تقویت دایره‌ی لغات هلندی شما، استفاده از اپلیکیشن DuoCards است. این اپلیکیشن با روش فلش کارت واژگان را به شما می‌آموزد و کمک می‌کند با تمرین و تکرار پی‌درپی، واژگان هلندی جدید را به حافظه‌ی خود بسپارید.

استفاده از این برنامه به صورت رایگان امکان‌پذیر است. البته استفاده از بعضی قسمت‌ها تنها با پرداخت هزینه‌ی خرید اشتراک ممکن می‌شود.

    لینک دانلود اپلیکیشن:     

اپلیکیشن های IOS
اپلیکیشن های android

 

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان هلندی برای سطح پیشرفته

 

۱- Glossika

Glossikaبرنامه Glossika برای افرادی که قبلاً مهارت‌های اولیه‌ی زبان هلندی را آموخته‌اند و یا یک زبان مشابه را یاد گرفته‌اند، انتخابی مناسب است. یکی از مزایای استفاده از این برنامه، آزمون تعیین سطحی است که در ابتدا ارائه می‌دهد تا شما بتوانید آموزش‌های متناسب با سطح زبان خود را شروع کنید.

این اپلیکیشن به جای استفاده از آموزش واژگان، به زبان‌آموزان جملات کامل را آموزش می‌دهد تا از این طریق با کاربرد واژگان در جمله و همچنین گرامر زبان هلندی به خوبی آشنا شوند. با این برنامه می‌توانید هر ۴ مهارت خواندن، شنیدن، نوشتن و صحبت کردن به زبان هلندی را به طور کامل تمرین کنید و بیاموزید.

به طور کلی می‌توان گفت این برنامه برای یادگیری زبان هلندی در سطح پیشرفته، انتخابی مطلوب است. چرا که تنوع زیادی در آموزش‌های آن وجود دارد و زبان‌آموزان را به یادگیری بیشتر سوق می‌دهد.

    لینک دانلود اپلیکیشن:     

اپلیکیشن های IOS
اپلیکیشن های android

 

۲- DutchPod101

DutchPod101اپلیکیشن DutchPod101 مجموعه‌ای از درس‌های صوتی و تصویری برای زبان‌آموزان در سطح مبتدی تا پیشرفته است که توسط معلم‌های زبان هلندی ارائه می‌شود. اما افرادی که در سطح پیشرفته هستند، با این برنامه عملکرد بهتری در یادگیری از خود نشان می‌دهند.

شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن، درس‌های موجود را به صورت آنلاین گوش کنید و یا درس‌ها را از قبل دانلود کرده و به صورت آفلاین از آن‌ها استفاده کنید.

این اپلیکیشن مهارت شما را در استفاده از گرامر و خواندن به زبان هلندی ارتقا می‌دهد. همچنین با ارائه‌ی نکات مربوط به درک مطلب به شما در درک بهتر زبان هلندی کمک می‌کند. با استفاده از می‌توانید توانایی خود در تلفظ صحیح واژگان هلندی را نیز بهبود دهید. نکته‌ی آخر اینکه در هر سیستمی که می‌خواهید می‌توانید از DutchPod101 استفاده کنید.

    لینک دانلود اپلیکیشن:     

اپلیکیشن های IOS
اپلیکیشن های android

 

۳- HelloTalk

HelloTalkاپلیکیشن HelloTalk یک برنامه‌ی تعاملی تبادل زبان است که در کنار شبکه‌ی اجتماعی بودن، به شما کمک می‌کند که از طریق صحبت کردن یا ارسال پیام‌های صوتی یا نوشتاری به افراد بومی یک منطقه، زبان آن منطقه را یاد بگیرید. مثلاً شما می‌توانید زبان هلندی را از طریق ارسال پیام به یک فرد هلندی یاد بگیرید، در حالی که زبانی را که خودتان صحبت می‌کنید به شخصی دیگر یاد می‌دهید.

از آن جایی که این اپلیکیشن بیش از ۳۰ میلیون کاربر فعال دارد، حتماً می‌توانید به راحتی فردی را پیدا کنید که به شما زبان هلندی را آموزش دهد. ابزارهایی که در فضای این برنامه تعبیه شده است، به شما امکان درک بهتر و راحت‌تر طرف صحبتتان را می‌دهد. برای مثال می‌توانید در هنگام چت کردن، پیام فرد مقابلتان را ترجمه کنید یا تلفظ صحیح آن را بشنوید و یا نوشته‌ی خود را اصلاح کنید.

    لینک دانلود اپلیکیشن:     

اپلیکیشن های IOS
اپلیکیشن های android

 

کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای یادگیری زبان هلندی برای استفاده در کامپیوتر

 

۱- Rosetta Stone

Rosetta Stoneیکی از معروف‌ترین و اولین نرم‌افزارهای موفق برای یادگیری زبان‌های مختلف مانند زبان هلندی، نرم‌افزار Rosetta Stone است. این برنامه امکان غوطه‌وری کامل در زبان هلندی را به شما می‌دهد. همچنین طراحی این برنامه به گونه‌ای است که به شما آموزش می‌دهد که چطور به زبان هلندی فکر کنید.

با استفاده از برنامه Rosetta Stone می‌توانید مسیر یادگیری خود کنترل کنید و اهدافی در این مسیر برای خود تعیین کنید. استفاده از این برنامه به طور روزانه و هر روز به مدت ۱۰ دقیقه، این امکان را به شما می‌دهد که در هر سطحی از یادگیری که هستید، به سرعت پیشرفت کنید.

یکی از مزایای این برنامه این است که به صورت آفلاین نیز قابل استفاده می‌باشد. شما می‌توانید با پرداخت ۱۱.۹۹ دلار در ماه به اکانت پریمیوم این برنامه دسترسی داشته باشید و از تمامی درس‌های آن استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که این برنامه نسخه‌ی اندروید و iOS نیز دارد و شما می‌توانید در تلفن همراه خود نیز از این برنامه استفاده کنید.

    لینک دانلود اپلیکیشن:     

اپلیکیشن های IOS
اپلیکیشن های android

 

۲- نرم‌افزار آموزش زبان هلندی نصرت

نرم‌افزار آموزش زبان هلندی نصرتاگر به دنبال نرم‌افزار آموزش زبان هلندی با محیط فارسی هستید، نصرت انتخابی مناسب برای شماست. این برنامه به صورت یک مجموعه‌ی کامل شامل ۱۲ ساعت آموزش مکالمه به زبان هلندی است که طی آن مکالمات روزمره، واژگان و تلفظ صحیح آن‌ها، حروف اضافه و جمله‌سازی را به زبان‌آموزان در سطح مبتدی یاد می‌دهد.

شما می‌توانید از آموزش‌های صوتی نصرت در هر موقعیتی که هستید بهره ببرید. کافیست آموزش‌های آن را بر روی کامپیوتر، تلفن همراه یا دستگاه DVD player خود اجرا کنید و از یادگیری زبان هلندی در ۳۰ روز، لذت ببرید. با استفاده از این برنامه، نیاز به خرید کتاب نخواهید داشت.

 

۳- STROKES

STROKESپکیج‌های STROKES که قابل نصب بر روی سیستم عامل ویندوز و MAC می‌باشند، برای زبان‌آموزان در سطح مبتدی و متوسط و همچنین برای یادگیری واژگان مربوط به دنیای کسب و کار طراحی شده‌اند. آموزش زبان هلندی STROKES که با نام Easy Learning Dutch نیز شناخته می‌شود، در ۳ قسمت به صورت زیر ارائه می‌شود؛

  • زبان هلندی ۱: دوره‌ی مبتدی (مناسب برای سطح A1, A2, B1)
  • زبان هلندی ۲: دوره‌ی متوسط (مناسب برای سطح A2, B1, B2)
  • زبان هلندی ۳: دوره‌ی زبان هلندی برای تجارت (مناسب برای سطح B1, B2, C1)

هر یک از این ۳ دوره به طور کلی شامل ۱۰۰ درس، آموزش مباحث گرامر، آموزش واژگان هلندی و یک دیکشنری ۴۵۰۰ کلمه‌ای است. یکی از مزایای استفاده از این نرم‌افزار، آموزش تلفظ صحیح واژگان و مکالمه به همراه تشخیص گفتار زبان‌آموزان است. ویژگی تشخیص گفتار این نرم‌افزار، آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می‌کند.

   لینک دانلود نرم افزار:   

 

۴- Pimsleur

Pimsleurنرم‌افزار Pimsleur شباهت زیادی به نرم افزار Rosetta Stone دارد. از این جهت که در این برنامه‌ها با آموزش مستقیم گرامر روبرو نمی‌شوید. این برنامه همواره در تلاش بوده که زبان هلندی را مانند یک زبان مادری به شما آموزش دهد؛ با ترکیبی از تصاویر، آموزش خواندن و صحبت کردن.

این برنامه یک دوره‌ی آموزش زبان هلندی برای افراد مبتدی ارائه می‌دهد که شامل ۳۰ درس روزانه است. مطالعه‌ی هر درس تنها به مدت ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد. این دوره‌ی نه چندان ارزان قیمت آموزشی هلندی قابل نصب بر روی کامپیوتر شما با سیستم عامل ویندوز و MAC می‌باشد. همچنین این برنامه اپلیکیشن تلفن همراه برای سیستم‌های Android و iOS نیز دارد.

    لینک دانلود اپلیکیشن:     

اپلیکیشن های IOS
اپلیکیشن های android

 

۵- وب‌سایت ۱۷Minute Languages

وب‌سایت 17Minute Languagesدوره‌های آموزش زبان هلندی که توسط وب‌سایت ۱۷Minute Languages ارائه می‌شود، در دو سطح مبتدی تا پیشرفته طراحی شده است و برای یادگیری واژگان زبان هلندی انتخابی عالی است.

در این وب‌سایت ۱۳۰۰ واژه برای زبان‌آموزان در سطح مبتدی (A1 و A2)، ۱۸۰۰ واژه برای سطح متوسط (B1 و B2) و ۲۱۰۰ واژه برای سطح پیشرفته (C1 و C2) ارائه می‌شود. تلفظ این واژگان با صدای یک فرد بومی هلندی در کنار توضیحات گرامری و تمرین‌های مختلف برای یادگیری بهتر، به زبان‌آموزان ارائه می‌شود. شما در این دوره با تمریناتی مانند سوالات درک مطلب، پر کردن جای خالی با واژگانی که یاد گرفته‌اید و یا سوالات چهارگزینه‌ای مواجه می‌شوید که واژگان جدید را در ذهن شما تثبیت می‌کنند.

با ثبت‌نام در این دوره می‌توانید با روزی ۱۷ دقیقه زمان، واژگان زیادی به زبان هلندی یاد بگیرید و در مکالمات خود از آن‌ها استفاده کنید. این روش یادگیری بلند مدت است و اگر به برنامه‌ی روزانه‌ی خود پایبند باشید، نتیجه‌ی بهتری از آن می‌گیرید.

شما می‌توانید به مدت ۳۰ روز به صورت رایگان و آزمایشی از این دوره استفاده کنید و اگر تمایل به استفاده‌ی طولانی مدت از آن داشتید، اکانت این وب‌سایت را خریداری نمایید. لازم به ذکر است که این دوره قیمت کمتری نسبت به سایر برنامه‌ها دارد. البته شما می‌توانید این دوره را در کامپیوتر یا تلفن همراه خود دنبال کنید.

 

بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری شنیدن و خواندن به زبان هلندی

 

۱- LingQ

LingQ«روشی سریع، سرگرم‌کننده و موثر برای یادگیری زبان». این شعار سازنده‌های LingQ است. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند که از محتوای مورد علاقه‌ی خود برای یادگیری زبان هلندی استفاده کنید و خود را در دنیای زبان هلندی غرق کنید.

در این اپلیکیشن محتواهای آموزشی در دسته‌بندی‌های مختلفی مانند کتاب‌ها، اخبار، پادکست، کسب و کار، علم، تکنولوژی، سیاست، سفر، فرهنگ و… قرار گرفته‌اند. کافیست آنچه می‌خواهید گوش دهید یا بخوانید را انتخاب کنید.

    لینک دانلود اپلیکیشن:     

اپلیکیشن های IOS
اپلیکیشن های android

 

۲- Clozemaster

Clozemasterکلوزمستر نیز در آن دسته از اپلیکیشن‌هایی قرار دارد که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. با وجود اینکه این برنامه برای سطح مبتدی مناسب است اما یک برنامه‌ی موثر و عالی برای یادگیری واژگان جدید و کاربردهای مختلف آن‌ها در جملات و عبارات متفاوت به حساب می‌آید.

اگر می‌خواهید لغات جدید را در متن‌های مختلف یاد بگیرید، پیشنها ما به شما Clozemaster است. بسیاری از برنامه‌های یادگیری زبان هلندی این مزیت را نادیده می‌گیرند. اما اگر می‌خواهید مانند یک فرد هلندی صحبت کنید، یادگیری لغات در متن، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. لازم به ذکر است که اغلب متن‌ها در این اپلیکیشن رایگان هستند.

تمرینات فراوانی که در این برنامه برای زبان‌آموزان طراحی شده است، امکان یادگیری بهتر و سریع‌تر را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

    لینک دانلود اپلیکیشن:     

اپلیکیشن های IOS
اپلیکیشن های android

 

بهترین اپلیکیشن ها و نرم‌افزارهای یادگیری زبان هلندی ازطریق بازی

 

۱- Learn Dutch – 11,000 Words 

Learn Dutch - 11,000 Words

این اپلیکیشن یکی از برنامه‌های آموزش زبان از طریق بازی است که با استفاده از تصاویر و بازی‌های مختلف مانند پازل، به شما ۱۱۰۰۰ واژه‌ی هلندی را آموزش می‌دهد.
هر واژه‌ای که به کمک این اپلیکیشن یاد می‌گیرید، یک اسم، فعل و یا یک عبارت مفید روزمره است. از این جهت این برنامه به کسانی که قصد سفر به کشور هلند را دارند نیز پیشنهاد می‌شود.
بعلاوه استفاده از این اپلیکیشن به والدینی که قصد دارند به همراه فرزندانشان زبان هلندی را یاد بگیرند نیز پیشنهاد می‌شود.
کافیست آن را بر روی سیستم عاملی که دارید نصب کرده و از آن هر زمان و هر کجا که می‌خواهید استفاده کنید.

    لینک دانلود اپلیکیشن:     

اپلیکیشن های IOS
اپلیکیشن های android

 

۲- LinGo Play

LinGo Playاین اپلیکیشن برای یادگیری حین بازی کردن طراحی و ارائه شده است. اما تمام جذابیت لینگوپلی به بازی‌های موجود در آن نیست. بلکه به رقابتی است که برای یادگیری بین دو نفر ایجاد می‌شود. شما می‌توانید در این اپلیکیشن برای یادگیری بیشتر، با سایر زبان‌آموزان رقابت کنید.

اپلیکیشن LinGo نه تنها برای یادگیری گرامر و واژگان به شما کمک می‌کند، بلکه به شما می‌آموزد که چطور در زندگی روزمره‌ی خود با سایر افراد به زبان هلندی ارتباط برقرار کنید.

لازم به ذکر است که علاوه بر نسخه‌ی Android و iOS می‌توانید از وب‌سایت لینگوپلی نیز استفاده کنید.

   لینک وب اپلیکیشن:   

    لینک دانلود اپلیکیشن:     

اپلیکیشن های IOS
اپلیکیشن های android

 

معرفی چند اپلیکیشن ایرانی یادگیری زبان هلندی

 

۱- آموزش هلندی (مکالمه صوتی+دیکشنری تصویری)

این نرم افزار از ۳ قسمت متشکل است:

  1. واژگان: شامل ۴۲ قسمت موضوعی + تصویر، تلفظ و معنای فارسی
  2. مکالمه: ۱۰۰ درس تصویری + تلفظ و معنای فارسی
  3. آزمون

 

۲- سه گانه آموزش زبان هلندی

در هر سه اپلیکیشن، در قسمت اول، متن هلندی؛ در قسمت دوم، ترجمه انگلیسی و در قسمت سوم، لغات درس و Vocab آورده شده است. منبع آموزشی این برنامه ها سایت dutchpod101.com بوده است.

 

چطور از اپلیکیشن و نرم افزارهای یادگیری زبان هلندی موجود، بیشترین بهره را ببریم؟

نحوه بهره بری از اپلیکیشن و نرم افزارهای یادگیری زبان هلندی موجود

برای استفاده‌ی بهتر و موثرتر از اپلیکیشن و نرم افزارهای یادگیری زبان هلندی، باید از آن‌ها به درستی استفاده کنید. همانطور که می‌دانید هر اپلیکیشن یا نرم‌افزار با هدف و تمرکز روی مهارت خاصی طراحی شده است.

به عنوان مثال، برنامه‌ی Drops برای کمک به یادگیری سریع واژگان زبان هلندی طراحی شده است. در حالی که اپلیکیشن Babbel به شما کمک می‌کند که همه‌ی مهارت‌ی خود را به صورت هم‌زمان تقویت کنید.

پس کاری که لازم است برای یادگیری بهتر انجام دهید این است که اولاً بدانید در کدام سطح هستید و هدفتان از یادگیری چیست. دوماً اپلیکیشن و نرم افزارهای یادگیری زبان هلندی متناسب با شرایط خود را پیدا کنید که شما را در دستیابی به اهدافتان کمک می‌کند.

استفاده‌ی هم‌زمان از چند برنامه نیز ایده‌ی خوبی است. این کار آموزش جامع‌تری از زبان هلندی به شما می‌دهد.

 

سخن آخر

حتما تا به حال بارها از خود پرسیده‌اید که «چطور یادگیری زبان هلندی را شروع کنم؟» اگرچه یادگیری زبان هلندی کار چندان سختی نیست، اما قطعاً نیاز به کسب تجربه در این مسیر دارد. کسب تجربه هم از طریق سعی و خطا بدست می‌آید.

برای پیشروی سریع در این مسیر اگر بخواهید از زمانتان بیشترین بهره را ببرید بهتر است سعی و خطا نکنید و به جای آن از تجربه‌ی افراد مجرب در زمینه‌ی تدریس زبان هلندی استفاده کنید. در واقع زمانی سرعت پیشرفتتان بیشتر می‌شود که یک معلم خوب زبان هلندی در کنار خود داشته باشید. یک مدرس خوب شما را از سردرگمی خارج می‌کند، نقشه‌ی راه یادگیری این زبان را به شما می‌دهد و علاوه بر آن می‌تواند اپلیکیشن‌های یادگیری متناسب با سطح و نیازتان به شما معرفی کند.

پلتفرم هایتاکی برای پیدا کردن معلم خصوصی زبان هلندی مناسب برای شما طراحی شده است. می‌توانید معلم زبان ایده‌آل خود را پیدا کنید و مسیر یادگیریرا با سرعت عالی طی کنید تا به هدفتان برسید.

 

منابع:

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ / ۵. تعداد نظرات ۳

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *