کلاس آنلاین زبان با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان
مقالات کاربردی و عمومی

رمانتیک ترین شهرهای استرالیا برای قرارهای عاشقانه

۵
(۶)

طبق بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده، برخی از شهرهای استرالیا به‌عنوان شهرهای عاشقانه شهرت پیدا کرده‌اند. این شهرها عبارتند از:

 

۱. شهر Orange NSW (New South Wales) نارنجی

شهر نارنجی جزو شهرهای رمانتیک استرالیاست. این شهر مملو از باغ‌های گل رز و رستوران‌ها و تالارهایی است که برای هر فردی زیبایی طبیعت آنها خیره کننده است و با دیدن این مناظر حتما به فکر فرو می‌رود که من هم می‌توانم یک عشق داشته باشم.

نارنجی Orange پایتخت دوستیابی استرالیا است و بیشتر از هر شهر دیگری در دوستیابی آنلاین و عشق و قرار ملاقات سابقه دارد.

بیشترین میزان جستجو برای درخواست نامزدی در این شهر انجام شده و طبق تحقیقات گوگلی بیشترین میزان حلقه نامزدی بین عشاق در شهر نارنجی رد و بدل شده است. 

سایر شهرهایی را که در گذاشتن قرار ملاقات دسن کمی از  شهر«نارنجی» ندارند، در تصویر زیر می‌بینید:

 

۲. شهر Melbourne ملبورن

شهر ملبورن هم شهر عاشقانه دیگری است که در آن بیشترین میزان دسته گل خریداری و فرستاده شده است. فرستادن یک دسته گل رز قرمز می‌تواند نشان از عشق پرحراتی باشد که در دل عاشقان جا دارد.

 

۳. شهر Devonport دنوپورت

دنوپورت هم از سایر شهرهای رمانتیک استرلیاست که بیشترین تعداد رستوران‌ها را برای قرار ملاقات دارد و به‌راحتی می‌توان رستوران محل قرار خود را در روز ولنتاین رزرو کرد؛ چه در بافت شهر چه در طبیعت.

 

۴. شهر Bowral بوورال

این شهر رمانتیک‌ترین رستوران‌ها را دارد. رستوران‌هایی بسیار زیبا با نور شمع و سرآشپزهای حرفه‌ای که می‌توانند هم‌زمان بهترین خاطره را از فضا و غذا برای شما در کنار عشق زندگی‌تان ثبت کنند.
این رستوران‌های عاشقانه بالاترین میزان رزرو خود را در روزهای ولنتاین دارند.

رمانتیک ترین شهرهای استرالیا

 

۵. شهر Albany آلبانی

 برای داشتن یک شب رمانتیک می‌توان به یکی از هتل‌های شهر آلبانی رفت. سواحل زیبای آلبانی برای پیک نیک‌های عاشقانه نیز مناسب هستند. این شهر با جاذبه‌های گردشگری خود، از سواحل زیبای غرب استرالیاست و مکانی است که زوج‌ها برای ماه عسل می‌توانند در آن اقامت خوبی را تجربه کنند.

شهرهای رمانتیک استرالیا  

۶. شهر Busselton بوسلتون

بوسلتون بهترین شهر استرالیا برای فعالیت‌های عاشقانه است. مثلا می‌توان در کنار عشق زندگی خود به پارک آبی که مجسمه هایی در زیر آب دارند رفته و یک خاطره زیبا بسازید و یا یک شام خاطره انگیز دونفره داشته باشید درآخر شب هم در اسکله بوسلتون باهم قدم بزنید.
در هر حال همه جور اسباب خوشگذرانی را می‌توانید در این شهر پیدا کنید.

 

منبع: preply.com

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ / ۵. تعداد نظرات ۶

هنوز امتیازی ثبت نشده. شما اولین نفر باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *