کلاس آنلاین زبان با 250 مدرس برتر در هایتاکی، بهترین پلتفرم آموزش زبان آنلاین جلسه آزمایشی رایگان

میزان و نقش حیاتی کارمزد در پلتفرم هایتاکی

WinWin

مهم است که قبل از شروع همکاری، میزان و نقش حیاتی دریافت کمیسیون در پلتفرم هایتاکی را از جنبه های مختلف بررسی کنیم.

میزان کمیسیون هایتاکی

​ثبت نام در هایتاکی به‌عنوان مدرس زبان‌های مختلف رایگان است و شما برای داشتن پروفایل در هایتاکی و شروع فرایند ساخت رزومه آنلاین، هیچ هزینه‌ای نمی‌پردازید و هایتاکی به‌صورت رایگان شما را به زبان‌آموزان معرفی می‌کند.

میزان کمیسیون هایتاکی در تمامی انواع کلاس‌ها عددی ثابت، یعنی ۲۵ درصد از هزینه هر کلاس است.

نحوه دریافت کمیسیون توسط هایتاکی

هایتاکی پس از برگزاری موفق یک کلاس حق کمیسیون خود را از آن کلاس کسر می کند و پس از آن مبلغ کلاس به کیف پول مدرس واریز می شود.

مثال:
فرض کنید نرخ کلاس شما ساعتی ۱۰۰ هزار تومان باشد. در این صورت بلافاصله بعد از برگزاری موفق و اتمام هر کلاس،بصورت اتوماتیک ۲۵ درصد کمیسیون هایتاکی (در این مثال ۲۵ هزار تومان) از آن کسر شده و مابقی مبلغ که ۷۵ درصد (در این مثال ۷۵ هزار تومان) سهم شما می‌باشد بلافاصله به کیف پولتان در پنل استادی شما در هایتاکی واریز خواهد شد.

لازم به ذکر است که نرخ تدریس هر مدرس در پلتفرم هایتاکی توسط خود مدرس تعیین می‌گردد.

بعد از این مراحل، شما می‌توانید درخواست برداشت وجه را به همراه شماره حساب خود در پنل استادی خود ثبت کنید و این مبلغ ظرف مدت ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری به حساب بانکی شما واریز خواهد شد.

نکته مهم: پرداخت کارمزد همه تراکنش‌ها نیز به عهده هایتاکی خواهد بود.

نقش حیاتی دریافت کمیسیون در هایتاکی

۲۵ درصدی که هایتاکی به‌عنوان کارمزد کسر می‌کند، صرف این موارد خواهد شد:

I.تبلیغات و بازاریابی

بخش بزرگی از کمیسیون دریافتی هایتاکی صرف شیوه‌ها و کمپین های مختلف تبلیغاتی برای جذب زبان‌آموزان بیشتر از سراسر دنیا می‌شود.

این یک واقعیت است که در دنیای رقابتی تدریس زبان‌های خارجی، در صورتی که بر روی تبلیغاتِ اصولی سرمایه‌گذاری نشود، تعداد زبان‌آموزان روزبه‌روز کمتر شده و مدرس ها عملاً به زبان‌آموزان جدید دسترسی نخواهند داشت.

نتیجۀ این تبلیغات این است که مدرس‌ها می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌های سنگین تبلیغات شخصی به‌منظور پیدا کردن شاگردان بیشتر و جدید، همیشه به تعداد کافی زبان‌آموز و درنتیجه درآمد بیشتری داشته باشند.

II.توسعه و نگهداری زیرساخت پلتفرم

هایتاکی سرمایه‌گذاری زیادی برای نگهداری، توسعه و بهینه‌سازی پلتفرم و بستر برگزاری کلاس‌ها و همچنین ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی به اساتید و زبان‌آموزان می‌کند تا بتواند یک فضای استاندارد و لذت بخش برای یادگیری و تدریس آنلاین زبان‌های خارجی چه داخل و چه خارج از ایران را ایجاد کند.

ما روند برگزاری کلاس‌ها را برای شما آسان می‌کنیم تا بتوانید تمام انرژی خود را روی فعالیت‌های آموزشی خودتان متمرکز کنید.

III.هزینه‌های عملیاتی و پشتیبانی

  • هایتاکی می‌کوشد تا با استخدام، آموزش و بهره گیری از افراد متخصص در دپارتمان های مختلف مجموعه از جمله دپارتمان فنی و توسعه محصول، دپارتمان دیجیتال مارکتینگ، دپارتمان آموزش، دپارتمان مالی، دپارتمان پشتیبانی و اداری و … بهترین خدمات را به مدرس ها و زبان اموزان ارائه دهد.
  • هایتاکی با پشتیبانی از ابتدای تا انتهای مسیر آموزشی تمام تلاش خود را برای بهتر شدن این مسیر انجام میدهد.

IV.هزینه های مالیاتی و بانکی

  • هایتاکی با پرداخت به موقع هزینه های قانونی و مالیاتی، فعالیت قانونی خود و مدرس های همکار را تضمین می‌کند و این امر به مدرس کمک می کند تا با فراغ بال در هایتاکی فعالیت کند.
  • هایتاکی تمامی هزینه های بانکی ازجمله کارمزد درگاه پرداخت اینترنتی و کارمزد شبکه بانکی جهت واریز وجوه به حساب اساتید را به عهده دارد.

 

موارد ذکر شده عناوین اصلی هزینه ها در هایتاکی می‌باشند در حالی که طبیعتا هزینه های دیگر (پنهان و جانبی) بسیاری وجود دارند.